سلام و عرض ادب
در روزهای اخیر خبرهایی پیرامون تصویب خروج ایران از معاهده NPT توسط نمایندگان مجلس مطرح شده است. برای اعلام همراهی با این روند و جلوگیری از هرگونه تعلل و ممانعت احتمالی، میتوانید با اعلام حمایت خود، در این پویش مشارکت کنید.
حمایت از این پویش کمتر از ۳۰ ثانیه زمان میگیرد، اما میتواند اثری ماندگار و ارزشمند بر سرنوشت جمعیمان داشته باشد.
از ریاست و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم قاطعانه و بدون هیچ قید و شرطی، خروج کامل از پیمان NPT را مطابق بند ۱۰ این معاهده تصویب نمایند. هشدار میدهیم که تداوم عضویت در این معاهده، پس از تحمل دو جنگ ناجوانمردانه، ترور دانشمندان و حملات مکرر به زیرساختهای هستهای کشور در حافظه تاریخی ملت ایران، با پذیرش عهدنامههای ننگین گلستان و ترکمنچای در دوران قاجار، مقایسه خواهد شد و معنایی جز تن دادن به ابزار سلطه دشمنان ندارد و بعنوان لکهای ننگین بر پیشانی تاریخ این ملت ثبت میشود.
برای اعلام حمایت از این پویش به لینک زیر مراجعه بفرمایید:
https://farsnews.ir/m2_pey/1774849760320092759
---------------------------
بسیار لطف میکنید با ارسال این پیام به دوستان و آشنایانتان، آنها را نیز به حمایت از این پویش فرا بخوانید. 


https://farsnews.ir/m2_pey/1774849760320092759
---------------------------
۴۰.۲K
۱۳:۱۵