#قصه#روایت#گفتمان_روایی#واسطه
پی نوشت: واسطهگی رسانههایی مثل صنایع چاپی (کتاب و ...) و چندرسانهای (صوت و ویدیو) در گذشته تاحدود زیادی بحث شده است ولی در مورد فضای مجازی کمتر از این نظر گفتگو شده است به ویژه در بین فارسی زبانان، یعنی معمولا در بین فارسی زبانان، فضای مجازی فقط به عنوان منتقل کنندهی معنا یا پیامرسان در نظر گرفته شده و مداخلهی این ابزار و لوازم آن در معنای منتقل شونده به ندرت مورد بحث قرار گرفته است. ما در نشرآرا تمرکز بیشتر خود را معطوف به فضای مجازی و متن ساخته شونده در آن خواهیم کرد.
#فضای_مجازی
@nashrara
پی نوشت: واسطهگی رسانههایی مثل صنایع چاپی (کتاب و ...) و چندرسانهای (صوت و ویدیو) در گذشته تاحدود زیادی بحث شده است ولی در مورد فضای مجازی کمتر از این نظر گفتگو شده است به ویژه در بین فارسی زبانان، یعنی معمولا در بین فارسی زبانان، فضای مجازی فقط به عنوان منتقل کنندهی معنا یا پیامرسان در نظر گرفته شده و مداخلهی این ابزار و لوازم آن در معنای منتقل شونده به ندرت مورد بحث قرار گرفته است. ما در نشرآرا تمرکز بیشتر خود را معطوف به فضای مجازی و متن ساخته شونده در آن خواهیم کرد.
#فضای_مجازی
@nashrara
۹:۵۱
زری (یکی از شخصیتهای اصلیِ رمان سووشون)... اندیشید...: ...بچه وقتی خاطره پیدا کرد و توانست گذشته را به یاد بیاورد دیگر بچه نیست... .
سووشون، سیمین دانشور
#نقل_قول#پاره_متن#تاریخ#بلوغ
@nashrara
سووشون، سیمین دانشور
#نقل_قول#پاره_متن#تاریخ#بلوغ
@nashrara
۱۴:۳۵
سلامشاید تصور برخی این باشد که با گسترش کمّی و کیفی و بلوغ و اقتدار روزافزون هوش مصنوعی و سرویس دهندههای مبتنی بر آن، نیاز به فراگیری زبان و یا دقتورزیهای زبانی کمتر شده و حتی نیاز به آموزش زبانهای دیگر (زبانهای خارجی و دوم) کاهش پیدا کند. اگر شما هم چنین فکری میکنید مخاطب سئوالات زیر هستید آموزش رسمی و آکادمیک یعنی آموزشهای زبانیای که بیرون از ارتباطات طبیعی انسانی و به صورت مستقل از زندگی روزمره، داده و گرفته میشود بدون کمک گرفتن از فرهنگ مشترک انسانی بسیار مشکل و هزینهساز خواهد بود. تصور بفرمائید وضعیتی را که در آن شما بخواهید زبان کسی را بفهمید یا بیاموزید که احساسات و غرایز انسانی شما را ندارد. یا وضعیتی را که در آن شما سرِ کلاس آموزش زبان کسی هستید که با فرهنگ جامعهی شما فاصلهی بسیار زیادی دارد و ارزشهای بدیهی و قطعیِ جامعهی شما (فرهنگ) برایش معنایی ندارد. چیزهایی که برای شما مهم است هیچ اهمیتی برای او ندارد و چیزهایی برای او مهم است که هیچگاه ذهن شما را متوجه خود نکردهاند و دراساس اندیشه به آن مسائل و درگیری ذهنی در رابطه با آنها را بیهوده، خندهدار، اتلاف وقت و عمر و ... میداند. از طرفی در نوشتار و گفتار چیزهایی را به دقت موشکافی میکند که در حوزهی فرهنگیِ شما گفتگو در آن زمینهها مشکل، خلاف ارزش یا زشت و یا مضحک و... است و بالعکس در زمینههایی که شما نیازمند گفتگو در رابطه با آنها هستید و دوست دارید واژهها و ترکیبات مناسب با آن زمینه را بیاموزید تا بتوانید با بکارگیری آنها در هنگام سخن گفتن یا نوشتن دایرهی ارتباطی خود را بهبود بخشید برایش کاملا بیمعنا و غیرقابل توجه و بدون ارزش گفتگو است و... .برگردیم به هوش مصنوعی،هوش مصنوعی انسان نیست، عواطف انسانی ندارد، فرهنگ انسانی برایش سختفهمتر از انسان به نظر میرسد (در این رابطه باید بیشتر تحقیق و گفتگو کنیم ولی عجالتا چیزی که به ذهن بنده میرسد این است که هوش مصنوعی در جذب (درک و به کارگیری) فرهنگ انسانی ضعیفتر از انسان است) و ...) .ما در جهان قدرت گرفته از هوش مصنوعی ناچار به گفتگو و معرفی خود به چنین مغز قدرتمندی هستیم. چون در این جهان واسطهی بین بنده و شما جهانی ساخته شده و ذهنی قدرت گرفته از هوش مصنوعی است که از طرفی میفهمد و از طرف دیگر هماهنگ با درکی که از محیط پیدا میکند سخن میگوید و اینگونه عهدهدار برقراری روابط انسانی بین انسانهایی میگردد که یا زبان هم را نمیفهمند و یا دسترسی مستقیم به مخاطبشان برای گفتگو با زبان طبیعی ندارند.در این شرایط آیا نیاز به زبان و دقتهای زبانی و آموزشهای زبانی و ... برای ما کمتر است؟ یا بیشتر؟ و یا در اساس صحبت از کم و بیش در این زمینه را باید به کناری نهاد و از تغییرات لازم در طرز آموزش و به بکارگیری زبان در این عرصه صحبت کرد؟
#زبان #هوش_مصنوعی#فرهنگ#ai
@nashrara
#زبان #هوش_مصنوعی#فرهنگ#ai
@nashrara
۱۵:۳۱
@StrategicNews_ir
پی نوشت: فارغ از میزان درستی یا نادرستی این خبر، چیزی که در رابطه با این خبر مهم و مرتبط با ما (نشرآرا) به نظر میرسد و دلیل باز نشر خبر در این کانال بوده این است که این خبر را به عنوان شاهدی برای نشان دادن پیچیدهگی موضوع هویت در فضای فضای مجازی بگیریم.چندی قبل خبری در این کانال باز نشر شد که در رابطه با چالشهای حسابهای کاربری ناشناس (فیک) بود. اما این خبر به نوعی در رابطه با چالشهای ارائهی اطلاعات شخصی و خصوصی (اطلاعات هویتی واقعی) به سامانههای مجازی است و مشکلاتی که ممکن است ایجاد کند. کنار هم قرار دادن این دو خبر نشان دهندهی این است که راه حل بسیط و سادهای مثل حضور ناشناس در فضای مجازی و پرهیز از دادن اطلاعات هویتی واقعی و یا بالعکس حضور با هویت کاملا واقعی و دقیق در فضای مجازی نمیتواند راه حل نهایی و قطعی برای این گونه چالشها باشد. اگر امنیت خود و اطرافیانمان وسازمانمان و... در فضای مجازی برایمان مهم و دغدغه است. چه دغدغه و اولویت شخصی، چه خانوادگی، چه سازمانی و حکومتی و ... باید هزینههای مادی و معنویِ فهمِ مسائل پیچیده و مرکب و همچنین هزینههای پرداختن به راه حلهای این چنینی را بپردازیم.
#هویت#امنیت#identity#security
@nashrara
۱۲:۴۳
گزارش کوتاهی از وضعیت زبان فارسی در ازبکستان توسط حبیبالله بابایی (تمدن پژوه)بسیاری از مردم عادی در ازبکستان (از تاشکند تا بخارا) زبان فارسی را نمیدانند، به زبان فارسی نمینویسند، خوشنویسی خط فارسی را بلد نیستند، ترانهها و موسیقیهای سنتی فارسی را گوش نمیکنند و یا اساسا نمی فهمند (پاپ ایرانی را کم و بیش گوش میکنند)، آنها بخشی از فرهنگ بومی و دینی گذشته خود را به نظام سلطۀ شوروی سابق باختهاند و اکنون هم در فرهنگ روزمرهشان بیشتر از فرهنگ و زبان روسی استفاده میکنند (وضعیت تک زبانی روسی در ازبکستان).با این همه زبان فارسی همچنان زبانی زنده در میان سخندانان ازبکی است، آنگاه که با برخی از پا به سن گذشتگان در کوچه پس کوچههای سمرقند و بخارا به سخن مینشینید اشتراکات زبانی، ادبی، و فرهنگی بسیاری را در میانههای خود و ازبکها مشاهده میکنید: نامهای شیرین و دوستداشتنی فارسی و گاه عربی برای آقایان و خانمها (دلشاد، دلناز، فرنگیز، نازگل، پهلوان، ذوالخمار، فیضالدین)، جملات، حکمتها و تکیهکلامهای روزمره (مثل استفاده از کلمه «رحمت» به جای تشکر)، سبک معماری مشترک فارسی، تصوف و نشانههای تاریخی آن در تاثر از عارفان و شخصیت های فارس زبانی مثل ابویوسف همدانی.
این گزارش مختصر، حاصل مشاهدات عینی در سفریست که آقای دکتر بابایی (نگارنده) در توصیف آن چنین میگویند:«سفر ازبکستان در همراهی با اساتید تاریخ، فلسفه، ارتباطات، و تمدن در دانشگاه باقرالعلوم (ع) سفری متفاوت و البته مقدماتی در فهم تاریخی و تمدنی از آسیای میانه بود. علاوه بر آثار مختلف و مهم تاریخی در تاشکند، سمرقند و بخارا، دیدارهای مهمی که در این سفر صورت گرفت عبارت بود از دیدار از موسسه تاریخ در تاشکند، دیدار از دانشگاه سمرقند، موزه مرکزی سمرقند، دانشگاه بخارا، و دیدار و گفتگو با برخی از اساتید و اندیشمندان (همچون استاد عظمت ضیاء، استاد جمعه همراه، و استاد ادس) همین طور جلسه با سفیر ایران در تاشکند.»
منبع نکات آقای بابایی
#فارسی#زبان_فارسی#ازبکستان#گزارش_سفر#سفرنامه

مطالعهی مطلب در سایت
@nashrara
این گزارش مختصر، حاصل مشاهدات عینی در سفریست که آقای دکتر بابایی (نگارنده) در توصیف آن چنین میگویند:«سفر ازبکستان در همراهی با اساتید تاریخ، فلسفه، ارتباطات، و تمدن در دانشگاه باقرالعلوم (ع) سفری متفاوت و البته مقدماتی در فهم تاریخی و تمدنی از آسیای میانه بود. علاوه بر آثار مختلف و مهم تاریخی در تاشکند، سمرقند و بخارا، دیدارهای مهمی که در این سفر صورت گرفت عبارت بود از دیدار از موسسه تاریخ در تاشکند، دیدار از دانشگاه سمرقند، موزه مرکزی سمرقند، دانشگاه بخارا، و دیدار و گفتگو با برخی از اساتید و اندیشمندان (همچون استاد عظمت ضیاء، استاد جمعه همراه، و استاد ادس) همین طور جلسه با سفیر ایران در تاشکند.»
منبع نکات آقای بابایی
#فارسی#زبان_فارسی#ازبکستان#گزارش_سفر#سفرنامه
@nashrara
۶:۴۸
عطش به روایت در اوج ویرانی!
شنیدن روایت بحرانها و ویرانیها و پارهپاره شدنها و... برای انسان گرفتار در آنها چه دارد؟
پیوستگی با هستی و غرقِ شدن در هستی یکپارچه و منسجم التیام درد و رنج پارهپاره شدنهای جسمی و ویرانی منزل است،
و این راز عطش انسان به روایت است حتی در اوج آشفتگیها و خرابیهای ظاهری،
روایتها انسان را از آشفتگیهای حوادث جزئی به هستیها و حقایق کلّی و منسجم و پایدار میکشانند.
#روایت#معنا#آشفتگی#درد#التیام
@nashrara
شنیدن روایت بحرانها و ویرانیها و پارهپاره شدنها و... برای انسان گرفتار در آنها چه دارد؟
پیوستگی با هستی و غرقِ شدن در هستی یکپارچه و منسجم التیام درد و رنج پارهپاره شدنهای جسمی و ویرانی منزل است،
و این راز عطش انسان به روایت است حتی در اوج آشفتگیها و خرابیهای ظاهری،
روایتها انسان را از آشفتگیهای حوادث جزئی به هستیها و حقایق کلّی و منسجم و پایدار میکشانند.
#روایت#معنا#آشفتگی#درد#التیام
@nashrara
۲۰:۳۴
همکارم امسال دخترش رو فرستاده مدرسه مذهبی، یه روز بچه اومده با گریه و زاری.چی شده؟؟هیچکس با من دوست نمیشه میگن لوازمت اسراییلیه!!رو چنتا از دفترها و جامدادیش عکس میکی موسه!!
پی-نوشت: یکی از چالشهای بزرگ دشمن شناسی یا غرب شناسی یا شناخت صهیونیسم در فرهنگ ما مواجهی سطحی با نمادها و علائم بوده است. زمانی برخی از جریانات رسانهای (که گاهی تبدیل به جریانات سیاسی هم شدند) وقت و انرژی خود را صرف یافتن انواع نماد در آثار رسانهای (سینما و ...) کردند و تلاش کردند که نشان دهند این علامت و شکل و نماد و ... در فلان فرهنگ مهاجم فلان معنای خاص را دارد و این فعالیت خود را نهایت کنشگری فرهنگی و برباد دهندهی سرمایهگذاری رسانهای دشمن دانستند. اما به نظر میرسد که این روش فهم معنای نماد جای پرسش جدی دارد و مقابله با نماد و آثار آن نیز روش خاص خود را میطلبد که در رشتههایی مثل زبانشناسی و نشانهشناسی و مطالعه میشود.
#تجربه#نماد#نشانه#چالش@nashrara
پی-نوشت: یکی از چالشهای بزرگ دشمن شناسی یا غرب شناسی یا شناخت صهیونیسم در فرهنگ ما مواجهی سطحی با نمادها و علائم بوده است. زمانی برخی از جریانات رسانهای (که گاهی تبدیل به جریانات سیاسی هم شدند) وقت و انرژی خود را صرف یافتن انواع نماد در آثار رسانهای (سینما و ...) کردند و تلاش کردند که نشان دهند این علامت و شکل و نماد و ... در فلان فرهنگ مهاجم فلان معنای خاص را دارد و این فعالیت خود را نهایت کنشگری فرهنگی و برباد دهندهی سرمایهگذاری رسانهای دشمن دانستند. اما به نظر میرسد که این روش فهم معنای نماد جای پرسش جدی دارد و مقابله با نماد و آثار آن نیز روش خاص خود را میطلبد که در رشتههایی مثل زبانشناسی و نشانهشناسی و مطالعه میشود.
#تجربه#نماد#نشانه#چالش@nashrara
۱۱:۳۰
۹:۲۷
بعضی آدمها جلدِ زرکوب دارند،بعضی جلدِ سخت و ضخیم و بعضی نازک.
ادامهی متن...
@nashrara
۱۰:۵۷
یکی از چالشهای کمتر آشکار ما در اثرگذاریِ فضای مجازی، بیسروشکل و نام و نشان بودن بسیاری از محتوای فارسیت.کسانی که اندک آشناییای با سازوکار راهبریِ محتوا در فضای مجازی داشته باشند میدانند که با توجه به انبوه بسیار زیادِ محتوای جاری در این فضا، مطالب بی نام و نشان و سر و شکل (بدون فرم مناسب)، در واقع کاملا نادیده گرفته شده و لابلای مطالب شناسنامهدار گُم میشوند. اساسا خود پلتفرمها با این نوع مطالب به عنوان زباله رفتار و آنها را پاکسازی میکنند.
#هویت#فرم#فرمت
@nashrara
#هویت#فرم#فرمت
@nashrara
۲۰:۲۸
شعر معماری زبان است وموسیقیایی شدنِ تصویرِ عواطفِ انسانی در زبان. جز این هر چه هست سرگرمی کودکانِ کوی است و پیش از خداوندِ خود مرده است. مهدی اخوان ثالث (م.امید) یکی از معماران بزرگ زبانِ فارسی در عصر ماست. در میانِ «ماندنی»های معماریِ او در زبان، گاه به نمونههایی میرسیم که جز حیرت پناهگاهی نمییابیم.
این کتاب چشماندازهای گوناگونِ زندگی و شعر اخوانِ ثالث را آینگی میکند و تصویری همه جانبه از شخصیت او را به خوانندگان ارائه میدهد؛ از خصوصیترین لحظههای زندگیِ شخصیِ او تا سلوکِ اجتماعی و سیاسیاش. در این کتاب ما به ابعادِ شگفتآورِ خلّاقیّتِ او آشنا میشویم؛ از نقدِ ساختاری و صورتگرایانۀ کار او تا نقدِ اجتماعی و روانشناسیِ خلاقیّتِ هنریِ او. کتاب، در طول نیم قرن، بر دستِ یکی از نزدیکترین یاران او، که سالها و سالها با او و در کنارِ او زیسته است، تألیف شده است. اطلاعاتِ ویژۀ برخاسته از این کتاب را در هیچ جای دیگر نمیتوان یافت.
برای آشنایی بیشتر با کتاب و شخصیتهای مرتبط با این متن و خرید روی لینک زیر کلیک کنید.
آشناییِ بیشتر
#معرفی_کتاب#شعر#زندگینامه#کتاب@nashrara
این کتاب چشماندازهای گوناگونِ زندگی و شعر اخوانِ ثالث را آینگی میکند و تصویری همه جانبه از شخصیت او را به خوانندگان ارائه میدهد؛ از خصوصیترین لحظههای زندگیِ شخصیِ او تا سلوکِ اجتماعی و سیاسیاش. در این کتاب ما به ابعادِ شگفتآورِ خلّاقیّتِ او آشنا میشویم؛ از نقدِ ساختاری و صورتگرایانۀ کار او تا نقدِ اجتماعی و روانشناسیِ خلاقیّتِ هنریِ او. کتاب، در طول نیم قرن، بر دستِ یکی از نزدیکترین یاران او، که سالها و سالها با او و در کنارِ او زیسته است، تألیف شده است. اطلاعاتِ ویژۀ برخاسته از این کتاب را در هیچ جای دیگر نمیتوان یافت.
برای آشنایی بیشتر با کتاب و شخصیتهای مرتبط با این متن و خرید روی لینک زیر کلیک کنید.
#معرفی_کتاب#شعر#زندگینامه#کتاب@nashrara
۱۲:۰۲
در شرح مو به موي تو من مكث ميكنمميخوانمت چنان كه فقيهان كتاب را
محمد سهرابی
#شعر
محمد سهرابی
#شعر
۱۹:۴۰
شعر کار مضاعف روی زبان است
زبان برای شعر مهم است. شعر گفتن نیز همانند آواز خواندن، نوعی غریزه هم میخواهد. در آواز هر چقدر نت و موسیقی بدانی ولی آواز نداشته باشی، بیهوده است. شعر نیز اینگونه است. در شعر گفتن باید روی زبان کار مضاعف کرد. زبان در شعر عوض و اصل موضوع میشود. شاعر در شعر باید عاشق زبان باشد و به زبان به مانند شیء زیبایی بنگرد. کلمه برای شاعر وزن و رنگ و بو دارد. هوشنگ گلشیری معتقد بود که ما از هر آدمی میتوانیم با آموزش فوتوفنهایی داستاننویسی متوسط بسازیم، اما هیچ کسی را نتوانستیم شاعر کنیم. خیلی از نویسندگان قصد داشتند که ابتدا شاعر شوند و بعد از شکست در شاعری به نویسندگی رُمان و ... رو آوردند.
دکتر سید ضیاء موحد از بزرگان منطق جدید در ایران است که نامشان به نام این شاخهی علمی در ایران گره خورده است. هوشنگ گلشیری از بزرگان و صاحبان نظر در حوزهی داستان نویسی است.
#شعر#منطق#زبان
منبع: ایسنا@nashrara
زبان برای شعر مهم است. شعر گفتن نیز همانند آواز خواندن، نوعی غریزه هم میخواهد. در آواز هر چقدر نت و موسیقی بدانی ولی آواز نداشته باشی، بیهوده است. شعر نیز اینگونه است. در شعر گفتن باید روی زبان کار مضاعف کرد. زبان در شعر عوض و اصل موضوع میشود. شاعر در شعر باید عاشق زبان باشد و به زبان به مانند شیء زیبایی بنگرد. کلمه برای شاعر وزن و رنگ و بو دارد. هوشنگ گلشیری معتقد بود که ما از هر آدمی میتوانیم با آموزش فوتوفنهایی داستاننویسی متوسط بسازیم، اما هیچ کسی را نتوانستیم شاعر کنیم. خیلی از نویسندگان قصد داشتند که ابتدا شاعر شوند و بعد از شکست در شاعری به نویسندگی رُمان و ... رو آوردند.
دکتر سید ضیاء موحد از بزرگان منطق جدید در ایران است که نامشان به نام این شاخهی علمی در ایران گره خورده است. هوشنگ گلشیری از بزرگان و صاحبان نظر در حوزهی داستان نویسی است.
#شعر#منطق#زبان
منبع: ایسنا@nashrara
۱۳:۰۸
نقد فرمالیستی شعر چیست؟
#نقد_ادبی#شعر#نقد_شعر#فرمالیسم#صورتگرایی
منبع: مقالهی نقد فرمالیستی شعر زمستان،دکتر حسین خسروی
@nashrara
#نقد_ادبی#شعر#نقد_شعر#فرمالیسم#صورتگرایی
منبع: مقالهی نقد فرمالیستی شعر زمستان،دکتر حسین خسروی
@nashrara
۱۹:۰۳
نرخ تبدیل چیست؟
مفهوم نرخ تبدیل که معادل عبارت (Conversion Rate) است. به نسبت بازدیدکنندگانی که تبدیل به مشتری یا مخاطب یا کاربر شدهاند گفته میشود.
توضیح کمی بیشتر: بسیاری از بازدیدکنندگان سایت یا پروفایل یا پست یا سایر صفحات مجازی با روشهای مختلف به صورت تصادفی و غیرهدفمند به صفحه کشانده شدهاند، بنابراین نمیتوانیم یا نباید تمام بازدیدکنندگان صفحات مجازی خودمان را مخاطب موثر خود در نظر بگیریم. باید سعی کنیم که به روشهای مختلف و با استفاده از ابزار مختلف، نسبت بازدیدکنندگانی که به صورت هدفمند و با داشتن مسئلهی مشخص وارد صفحهی ما شدهاند و در صفحهی ما کمکی در رابطه با مسئلهی خود دریافت کردهاند را اندازهگیری کنیم و این نسبت را بهتر کنیم.
#SEO#تولیدمحتوا#استراتژیتولیدمحتوا#دیجیتالمارکتینگ#مفاهیم #تعاریف
@nashrara
مفهوم نرخ تبدیل که معادل عبارت (Conversion Rate) است. به نسبت بازدیدکنندگانی که تبدیل به مشتری یا مخاطب یا کاربر شدهاند گفته میشود.
توضیح کمی بیشتر: بسیاری از بازدیدکنندگان سایت یا پروفایل یا پست یا سایر صفحات مجازی با روشهای مختلف به صورت تصادفی و غیرهدفمند به صفحه کشانده شدهاند، بنابراین نمیتوانیم یا نباید تمام بازدیدکنندگان صفحات مجازی خودمان را مخاطب موثر خود در نظر بگیریم. باید سعی کنیم که به روشهای مختلف و با استفاده از ابزار مختلف، نسبت بازدیدکنندگانی که به صورت هدفمند و با داشتن مسئلهی مشخص وارد صفحهی ما شدهاند و در صفحهی ما کمکی در رابطه با مسئلهی خود دریافت کردهاند را اندازهگیری کنیم و این نسبت را بهتر کنیم.
#SEO#تولیدمحتوا#استراتژیتولیدمحتوا#دیجیتالمارکتینگ#مفاهیم #تعاریف
@nashrara
۱۵:۵۰
ناپایداری(سَیَلان) فضای مجازی که منجر به ناپایداری و موقتی شدن هویتهای برآمده در بستر فضای مجازی است را با داشتن برنامهی منسجم در بلند مدت و میانمدت میتوان تا حد قابل توجهی درمان کرد و نسبت معنادار و محکمی بین هویت واقعی و مجازیِ شخصی و تجاری یعنی بِرَند(brand) برقرار کرد. و سرمایههای این دو حوزه را از این طریق همافزا و مکمل کرد.
هویتهای مبتنی بر وب که بخش مهمی از فضای مجازی را شامل میشود، در قالب دانش و مهارتهای مرتبط با سئو(SEO) میتوان دنبال کرد.
#سئو#هویت#اعتبار#برند#سرمایه
@nashrara
هویتهای مبتنی بر وب که بخش مهمی از فضای مجازی را شامل میشود، در قالب دانش و مهارتهای مرتبط با سئو(SEO) میتوان دنبال کرد.
#سئو#هویت#اعتبار#برند#سرمایه
@nashrara
۱۷:۳۹
در برخوردهای اول بیشتر به این دقت میکنیم که طرف مقابل ما در مورد چه چیزی صحبت میکند.(البته این در خیلی مواقع، ناخودآگاه است بنابراین ممکن است خودمان ندانیم که چنین میکنیم).در مواجهههای بعدی به تدریج سعی میکنیم لایههای معنایی عمیقتر حرفهای طرف مقابل را درک کنیم، یعنی ربط حرفهایش را به هم بفهمیم.گویا موتور جستجویی مثل گوگل در حال عبور از مواجههی اولیه با انسان است.
#معنا#سئو#seo
@nashrara
#معنا#سئو#seo
@nashrara
۱۱:۰۸
ما در دل روایتهای شخصی و گروهیای که از بازیگران و شخصیتهای اصلی آنها هستیم، خودمان را حفظ میکنیمو از فرو ریختن آن در مهاجرتها و جابجاییهااز مکانی به مکان دیگر، جمعی به جمع دیگر، کشوری به کشور دیگر،شغلی به شغلی دیگر و... نجات میدهیم.
#روایت#هویت#سرمایه
«nashrara»
نشرآرا
شناسه:https://ble.ir/nashrara
#روایت#هویت#سرمایه
«nashrara»
نشرآرا
۲۰:۳۲
وقتی درگیریِ سخت(نظامی) فرزندان ایران با شخصیت محوریِ کلان روایت تاریخیِ شیعه از پس قرنها نسبت میگیرد و درخشش در این نبرد، مرهمی بر زخمهای هزارسالهی این امت مجروح میشود.
#شیعه#ایران#کلانروایت
.
#شیعه#ایران#کلانروایت
.
۱۳:۳۱