۲۴ تیر
نسرا
خانواده حسینی
اصول تربیت رسانهای در خانواده اسلامی
جلسه ششم جمعه ۲۲ تیرماه سخنران: حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا تراشیون #خانواده #تربیت_رسانهای
نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی(نسرا)
@nasraa_ir
تراشیون 7.mp3
۴۹:۰۹-۱۱.۲۵ مگابایت
سخنران: حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا تراشیون
#خانواده#تربیت_رسانهای
۸:۳۱
۲۶ تیر
تراشیون 8.mp3
۴۱:۲۷-۹.۴۹ مگابایت
سخنران: حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا تراشیون
#خانواده#تربیت_رسانهای
۱۳:۲۷
تراشیون 9.mp3
۵۳:۱۷-۱۲.۲ مگابایت
سخنران: حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا تراشیون
#خانواده#تربیت_رسانهای
۱۳:۵۷
۲۷ تیر
تراشیون 10.mp3
۴۲:۳۲-۹.۷۴ مگابایت
سخنران: حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا تراشیون
#خانواده#تربیت_رسانهای
۴:۵۶
نسرا
رسانههای دهه ۶۰ هجری قمری #اینفوگرافیک #عاشورا
نهضت سواد رسانهای انقلاب اسلامی(نسرا) استان گیلان
@nasraa_ir
#اینفوگرافیک #عاشورا
۵:۵۶
نسرا
رسانههای دهه ۶۰ هجری قمری #اینفوگرافیک #عاشورا
نهضت سواد رسانهای انقلاب اسلامی(نسرا) استان گیلان
@nasraa_ir
۵:۵۶
#جشنواره1403ادامه...
۱۴:۵۰
۱۴:۵۰
۲۸ تیر
۳۰ تیر
(خبر غالب)
#موشن#فنون_شناختی
۸:۰۳
۳۱ تیر
#کلیپ #فنون_اقناع
۶:۰۶
۱۴:۳۳
۱ مرداد
#کلیپ #سواد_رسانه
۵:۲۴
۲ مرداد
#حب_الحسین_یجمعنا
۳:۱۹
جزوه نوجوان و رسانه.pdf
۷.۸۳ مگابایت
برخی از عناوین:
#جزوه#نوجوان
۸:۳۰
۳ مرداد
#معرفی_کتاب
سواد رسانهای؛ کلیدهایی برای تفسیر پیامهای رسانهای
مولف: آرت سیلوربلات، آندرو اسمیت، دان میلر، جولی اسمیت و نیکول براونمترجم: گودرز میرزاییناشر: انتشارات پژوهشگاه فرهنگسال چاپ: ۱۴۰۳تعداد صفحات: 798
نویسندگان کتاب درصددند ضمن توجه به تفاوتهای موجود در توصیف سواد رسانهای (که تحت تأثیر سیاستهای فرهنگی و ارتباطی در کشورهاست)، درک جدیدی از لزوم همگامی مهارتآموزی کاربران و همسویی آموزش رسانه با تحولات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را فراهم کنند و خوانندگانی از رشتههای مرتبط مانند رسانه، ارتباطات، آموزش و مطالعات فرهنگی را به اقدام فراخوانند.
«سواد رسانهای؛ کلیدهایی برای تفسیر پیامهای رسانهای» رویکردی انتقادی ارائه میدهد تا مخاطبان بتوانند با استفاده از آن، درک بهتری از اطلاعات ارسالی از سوی مجاری ارتباطات جمعی (چاپ، عکس، فیلم، رادیو، تلویزیون و رسانههای دیجیتال) داشته باشند. یکی از اهداف اصلی سواد رسانهای این است که مخاطبان بتوانند از تأثیر فراگیر رسانهها در امان بمانند.
بخش اوّل، فصل (۱) مقدمهای بر رشته سواد رسانهای ارائه میدهد.
بخش دوّم فصلهای (۲ تا ۷) چارچوب نظری برای تحلیل انتقادی متون رسانهای ارائه میدهد؛ این بخش در واقع کلیدهایی برای تفسیر پیامهای رسانهای است.
بخش سوم (فصلهای ۸ تا ۱۱) این چارچوب روششناختی را برای قالبهای رسانهای بهکار میگیرد: روزنامهنگاری ،تبلیغات، ارتباطات سیاسی آمریکا و ارتباطات رسانهای دیجیتال.
بخش چهارم (فصلهای ۱۲ و ۱۳) طیفی از مسائل رسانههای جمعی (خشونت در رسانهها، رسانهها و کودکان، رسانهها و تغییر اجتماعی و ارتباطات جهانی) و بحثی درباره پیامدهای بالقوه را در هنگامی در نظر میگیرد که افراد، باسوادِ رسانهای شوند.
این کتاب تحولات اخیر در جهان رسانهها را بهویژه در قلمرو سواد رسانهای بازتاب میدهد. بهعلاوه مثالهای زیادی (بهویژه فصلهای مربوط به ارتباطات سیاسی آمریکا و ارتباطات رسانهای دیجیتال) ارائه شده است.
نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی(نسرا)
@nasraa_ir تصویر
۴:۰۶
۴:۳۷
نسرا
سواد رسانهای چیست ؟
حجت الاسلام تراشیون پاسخ میدهد. سلسله محتواهای تربیت رسانهای با تدریس استاد تراشیون #کلیپ #سواد_رسانه
نهضت سواد رسانهای انقلاب اسلامی(نسرا) استان یزد
@nasraa_ir
#کلیپ #کودک#تربیت_رسانهای
۶:۰۵
#حب_الحسین_یجمعنا
۱۷:۴۱
۵ مرداد
#معرفی_کتاب
۱۰:۳۰