با سلام و احترام به اطلاع همکاران محترم می رساند آزمون خودخوان «تبیین اندیشه های امام خمینی (ره) روز سه شنبه ۶ تیرماه مطابق روال قبلی فعال خواهد بود.
۱۹:۲۷
با سلام واحترامبه اطلاع همکاران محترم می رساند آزمون خودخوان تببین اندیشه های امام خمینی از هم اکنون فعال است.
۶:۴۶
با سلام و احترام: در راستای اجرای تقویم بالندگی بهار و تابستان 1402، دوره بالندگی عمومی «ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد» با حضور جناب آقای دکتر احمد پری پور مدیرکل دیوان محاسبات استان خراسان رضوي به مدت 4 ساعت، ویژه کارشناسان، مدیران پایه و میانی(کارشناس مسئولان، روسای ادارات و...) برگزار می گردد. زمان برگزاری دوره: سه شنبه 27/04/1402 ساعت 12 الی 16 مکان برگزاری دوره: 1) پردیس شهید بهشتی، ساختمان شهید خورشیدی، سالن امام رضا (ع) مخصوص همکاران پردیس بهشتی، هاشمی نژاد و ثامن الحجج(ع) و به صورت حضوری
2) سامانه https://lms.tbm.ir، قسمت جلسات ویژه (اتاق جلسه روسای پردیس ها و مراکز) ویژه همکاران شاغل در مراکز شهرستان ها و به صورت مجازی با استقرار در سالن اجتماعات به تشخیص مدیر مرکز تمامی همکاران متقاضی با ورود به لینک زیر ثبت نام نمایند: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe0rTIo-D1s2IBnwscqG_H8LkaNLD2YO6c6jumWoGpQkrlkFA/viewform?usp=sf_link
2) سامانه https://lms.tbm.ir، قسمت جلسات ویژه (اتاق جلسه روسای پردیس ها و مراکز) ویژه همکاران شاغل در مراکز شهرستان ها و به صورت مجازی با استقرار در سالن اجتماعات به تشخیص مدیر مرکز تمامی همکاران متقاضی با ورود به لینک زیر ثبت نام نمایند: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe0rTIo-D1s2IBnwscqG_H8LkaNLD2YO6c6jumWoGpQkrlkFA/viewform?usp=sf_link
۸:۰۳
۳:۴۵
با سلام و احترامضمن تشکر از همراهی همکاران محترم ، راهنمای تکمیل شناسنامه آموزشی
۱۵:۰۰
با سلام و احترامبه اطلاع همکاران محترمی که سابقه آموزشی خود را در سامانه بالندگی بارگزاری نموده اند میرساند از تایید دوره هایی که فایل تصویر ضمیمه نگردد معذوریم.لطفا جهت احتساب دوره در سابقه آموزشی بارگزاری کامل انجام گردد.
۱۰:۰۲
با سلام و درود خدمت همکاران گرامی ارزیابی عملکرد سال 1401-1402 از تاریخ 1402/07/08 لغایت 1402/07/15 (تاخیر از تقویم اجرایی ارزیابی به دلیل اشکال سامانه تسما بوده است.) جهت، 1. تکمیل و بارگذاری فرم تفاهم نامه؛ 2. تعریف شاخصهای اختصاصی و 3. خودارزیابی شاخصهای عمومی و اختصاصی و بارگذاری مدارک و مستندات در سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان در دسترس میباشد؛ از همکاران گرامی انتظار میرود؛ مطابق سنوات گذشته نسبت به اطلاع رسانی به ذینفعان و راهبری فرایند مذکور اهتمام لازم را داشته باشند. فرایند امسال در موارد ذیل نسبت به سنوات گذشته متفاوت است؛ 1. فرمها به جز فرم مدرسان (مامورین آموزشی) بدون تغییر مانند سالهای گذشته است، در فرمهای مدرسان (مامورین آموزشی، دبیران) نمره ارزشیابی جایگزین شاخصهای اختصاصی قبلی شده است. نتیجتاً این اعضا نیاز به بارگذاری تفاهم نامه ندارند و باید نمره ارزشیابی خود توسط دانشجویان را برای دو ترم درج نمایند. 2. در آیتم نظم و انضباط کاری نیازی به بارگذاری مستند تائید شده از طرف امور اداری نمیباشند، حضور غیاب کل کارکنان مشمول ارزیابی (به صورت فایل اکسل) از طرف اداره کل منابع انسانی (سازمان مرکزی) در اختیار معاونت نظارت قرار خواهد گرفت.
۹:۱۱
با سلام و احترام همکاران محترمی که شاخص های اختصاصی آنان از 10 شاخص بیشتر می باشد در تعریف شاخص های اختصاصی لطفا هر دو بند را در یک ردیف وارد کنند و امتیاز هردو را با هم لحاظ بفرمایند.
۵:۳۵
با سلام و درودقابل توجه همکاران محترم( به ویژه ماموران آموزشی، مدرسان و دبیران، نیروهای خدمات، نگهبان و ...)با عنایت به درخواست مکرر همکاران گرامی، به اطلاع میرساند فرصت خودارزیابی سالانه (1401/07/01تا 1402/06/31) در سامانۀ مدیریت عملکرد کارکنان تا روز سه شنبه مورخ 1402/07/18 تمدید گردید. خواهشمند است، مطابق پیامهای قبلی نسبت به انجام این مرحله اقدام نمایید.باسپاس
۶:۰۸
سلام و خداقوت خدمت همکاران گرامی فایل راهنما، جهت درج شاخصهای اختصاصی مدرسان، ماموران آموزشی و دبیران
۱۵:۳۹
با سلام و احترام امروزبرای جاماندگان از ارزیابی مهلت تمدید شده است لطفا همکارانی که نتوانسته اند فرایند را تکمیل کنند تا پایان وقت اداری کار را انجام دهند
۶:۲۹
فرهیخته گرامی; با سلام و احترام فرم الکترونیکی ذیل جهت دریافت نظرات شما در خصوص "ارزیابی سامانه عملکرد کارکنان دانشگاه فرهنگیان" طراحی شده است. رعایت دقت و انصاف در تکمیل فرم، مورد تاکید و امتنان بوده و این مهم می تواند در بهبود وضعیت و ارائه راهکار مناسب یاریگر دانشگاه باشد. از مساعدت و همکاری شما در این خصوص قدردانی می شود:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd-oYp8fA6K0x0ddFN-akr9KAwICvoezySw9AUGfTVgI0OZUA/viewform?usp=sf_link
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd-oYp8fA6K0x0ddFN-akr9KAwICvoezySw9AUGfTVgI0OZUA/viewform?usp=sf_link
۱۷:۱۰
با سلام و احترام خدمت همکاران گرامی به اطلاع میرساند، کاربران محترم میتوانند از تاریخ 10/09/ 1402 لغایت 10 /10/ 1402 با مراجعه به سامانه تسما امتیاز شاخصها را مشاهده و در صورت اعتراض، براساس فایل راهنمای پیوست، نسبت به ثبت اعتراض و بارگذاری مستندات جدید اقدام نمایند. با توجه به لزوم اعلام امتیاز نهایی ارزشیابی به اداره کل منابع انسانی، دسترسی بررسی و اعمال نمرۀ اعتراضات برای مسئولین نظارت فعال میباشد. لذا مستدعی است همکاران گرامی این مهم را مورد توجه قرار دهند.
۱۴:۳۴
مشاهده امتیاز نهایی ارزشیابی و ثبت اعتراضهمکاران گرامیبا سلام و احترام به اطلاع میرساند، تمامی همکاران مشمول ارزیابی عملکرد سالانه میتوانند از تاریخ ۱۰/۱۱/ ۱۴۰۳ لغایت ۱۴۰۳/۱۰/۱۴ با مراجعه به سامانه به آدرس (spm.cfu.ac.ir) امتیاز شاخصها را مشاهده نموده و در صورت اعتراض، براساس فایل راهنمای پیوست، نسبت به ثبت اعتراض و بارگذاری مستندات جدید اقدام نمایند. (چنانچه دررابطه با نمرۀ شاخصهای 1. تأخیر در ورود یا تعجیل در خروج و 2. غیبت در محل کار، اعتراضی وجود دارد، به مسئولین امور اداری محل خدمت مراجعه نمایید.) با توجه به لزوم اعلام امتیاز نهایی ارزشیابی به اداره کل سرمایه انسانی، جهت اعمال مزایای قانونی و جلوگیری از تأخیر در این فرآیند، این فرصت قابل تمدید نبوده و پس از اتمام مهلت مقرر، امتیاز داده شده نهایی تلقی و قابل تغییر نمیباشد. لذا مستدعی است همکاران گرامی این مهم را مورد توجه قرار دهند. لازم به ذکر است، همکارانی که نسبت به نمره ارزیابی اعتراضی ندارند تا اطلاع ثانوی از چاپ کارنامه خودداری نمایند.با سپاسمرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت
۱۸:۴۳