مهم ترین مسئله در ایجاد فروشگاه اینترنتی، جلب اعتماد مشتریان است. اگر این مسئله را اولویت قرار دهید، مشتری را تا 80٪ بیشتر به خرید و ارتباط با خودتان ترغیب کرده اید.
به این منظور، چند نکته ساده و کاربردی برای جلب اعتماد مشتریان در یک فروشگاه اینترنتی برای شما آماده کردهایم.
1. یک فروشگاه اینترنتی خوب میبایست در هر دستگاهی چه اسکرین موبایل و چه دسکتاپ به خوبی نمایش داده شود
2. سایت سرعت خوبی داشته باشد3. محتوای سایت قابل درک و متناسب با نوع (پرسونا) کاربران باشد4. صفحات سایت شلوغ و گیج کننده نباشد و مسیر خرید برای کاربر هموار باشد5. عکسهای استفاده شده در سایت با کیفیت باشند و اطلاعات کاملی به کاربر بدهند
برخی مشکلات هم میتواند به صورت آنی نظر کاربر را نسبت به سایت شما منفی و اعتماد او را خراب کند؛ مشکلاتی از قبیل:
_وجود لینکهای خراب در صفحات_سرعت بارگذاری کند سایت_نمایش بد سایت در گوشی همراه یا دسکتاپ
به این منظور، چند نکته ساده و کاربردی برای جلب اعتماد مشتریان در یک فروشگاه اینترنتی برای شما آماده کردهایم.
1. یک فروشگاه اینترنتی خوب میبایست در هر دستگاهی چه اسکرین موبایل و چه دسکتاپ به خوبی نمایش داده شود
2. سایت سرعت خوبی داشته باشد3. محتوای سایت قابل درک و متناسب با نوع (پرسونا) کاربران باشد4. صفحات سایت شلوغ و گیج کننده نباشد و مسیر خرید برای کاربر هموار باشد5. عکسهای استفاده شده در سایت با کیفیت باشند و اطلاعات کاملی به کاربر بدهند
برخی مشکلات هم میتواند به صورت آنی نظر کاربر را نسبت به سایت شما منفی و اعتماد او را خراب کند؛ مشکلاتی از قبیل:
_وجود لینکهای خراب در صفحات_سرعت بارگذاری کند سایت_نمایش بد سایت در گوشی همراه یا دسکتاپ
۹:۲۴