رسانهها مصرف گرایی را تبلیغ میکنند
رسانهها اهرم فرهنگی قدرتمند و کسبوکار بزرگی در دنیا هستند که مدام سعی میکنند تا پیروان فکری و عملی بیشتری برای خود بیابند.
یکی از عقایدی که رسانهها به تبلیغ آن میپردازند، مصرفگرایی است.
ایجاد سود در بیشتر رسانهها یک هدف تعیینکننده است.
عموماً رسانهها از طریق تبلیغات کسب درآمد میکنند؛ بنابراین منافع تجاری و تبلیغاتی میتواند در کنترل آنها نقش به سزایی داشته باشد.
در همه جوامع، بازار مصرفی و بنگاههای اقتصادی و تولیدکنندگان محصولات مورد نیاز جامعه بسیار تعیینکننده هستند که ما چه چیزهایی در تلویزیون ببینیم، چه چیزهایی از رادیو بشنویم و یا چه چیزهایی در روزنامهها و مجلات بخوانیم.
درنتیجه رسانهها برای کسب سود بیشتر در تلاشاند تا محصولات بیشتری در جامعه مصرف شود.
برخی از شاخصهای جامعه مصرف گرا عبارتند از:
کالایی شدن هر چیز و بت شدن کالا
عمومیت یابی مصرف و ارزش شدن آن
تنوع یابی ساحت رفاه و رفاه طلبی زیاد
تبدیل شدن مصرف به عنوان مقولهای فرهنگی:
به جای اینکه مصرف صرفاً یک رفتار اقتصادی مطرح شود نشانگر شخصیت افراد است
نبود ارتباط بنیادین با نیازهای واقعی:
افراد دیگر برای رفع نیاز مصرف نمیکنند بلکه صرف مصرف مهم است
در این میان فیلمهای سینمایی و سریالها نقش بیشتری را ایفا میکنند.
تبلیغ برای یک سبک زندگی مصرفگرا همواره یکی از اولویتهای سینمای هالیوود بوده است، آنچنانکه همواره خانواده را به این سمت تشویق میکند که اگر میخواهید به لذت واقعی زندگی تصویر شده در فیلمهای سینمایی دست یابید باید از ابزارهای مادی استفاده کنید.#کارگروه_خانواده#سبک_زندگی@prsocietyir
رسانهها اهرم فرهنگی قدرتمند و کسبوکار بزرگی در دنیا هستند که مدام سعی میکنند تا پیروان فکری و عملی بیشتری برای خود بیابند.
یکی از عقایدی که رسانهها به تبلیغ آن میپردازند، مصرفگرایی است.
ایجاد سود در بیشتر رسانهها یک هدف تعیینکننده است.
عموماً رسانهها از طریق تبلیغات کسب درآمد میکنند؛ بنابراین منافع تجاری و تبلیغاتی میتواند در کنترل آنها نقش به سزایی داشته باشد.
در همه جوامع، بازار مصرفی و بنگاههای اقتصادی و تولیدکنندگان محصولات مورد نیاز جامعه بسیار تعیینکننده هستند که ما چه چیزهایی در تلویزیون ببینیم، چه چیزهایی از رادیو بشنویم و یا چه چیزهایی در روزنامهها و مجلات بخوانیم.
درنتیجه رسانهها برای کسب سود بیشتر در تلاشاند تا محصولات بیشتری در جامعه مصرف شود.
برخی از شاخصهای جامعه مصرف گرا عبارتند از:
کالایی شدن هر چیز و بت شدن کالا
عمومیت یابی مصرف و ارزش شدن آن
تنوع یابی ساحت رفاه و رفاه طلبی زیاد
تبدیل شدن مصرف به عنوان مقولهای فرهنگی:
به جای اینکه مصرف صرفاً یک رفتار اقتصادی مطرح شود نشانگر شخصیت افراد است
نبود ارتباط بنیادین با نیازهای واقعی:
افراد دیگر برای رفع نیاز مصرف نمیکنند بلکه صرف مصرف مهم است
در این میان فیلمهای سینمایی و سریالها نقش بیشتری را ایفا میکنند.
تبلیغ برای یک سبک زندگی مصرفگرا همواره یکی از اولویتهای سینمای هالیوود بوده است، آنچنانکه همواره خانواده را به این سمت تشویق میکند که اگر میخواهید به لذت واقعی زندگی تصویر شده در فیلمهای سینمایی دست یابید باید از ابزارهای مادی استفاده کنید.#کارگروه_خانواده#سبک_زندگی@prsocietyir
۱۱:۴۷
-️ جامعه روابط عمومی
ترس ها و اهدافمان – آیا ترس بین شما و هدفتان جدایی می اندازد؟ http://www.aprs.ir/?p=4758
۶ ایده بازاریابی در طراحی “اینفوگرافیک” روابط عمومی http://www.aprs.ir/?p=4752
روابط عمومی های پل ارتباطی بین مردم و مسوولان باشند http://www.aprs.ir/?p=4746
۱۰ نکته کلیدی در آداب جلسه تجاری http://www.aprs.ir/?p=4719
۱۰عامل مهم برای رشد یک کسب و کار http://www.aprs.ir/?p=4722
روحیه جهادی روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان ستودنی است http://www.aprs.ir/?p=4749
تقدیر استاندار مازندران از رئیس روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی مازندران http://www.aprs.ir/?p=4740
حکم مدیر روابط عمومی انجمن شنای کارگری استان تهران صادر شد http://www.aprs.ir/?p=4737
چرا تغییر مدیرکل روابط عمومی سازمان محیط زیست اعلام نمی شود؟ http://www.aprs.ir/?p=4728
روابط عمومی جوهره کرامت و نماد جامعه اخلاق مدار است http://www.aprs.ir/?p=4716
آموزش رایگان مهارت های ارتباطیhttp://t.me/AllPrBot?start=RY-58040
ترس ها و اهدافمان – آیا ترس بین شما و هدفتان جدایی می اندازد؟ http://www.aprs.ir/?p=4758
۶ ایده بازاریابی در طراحی “اینفوگرافیک” روابط عمومی http://www.aprs.ir/?p=4752
روابط عمومی های پل ارتباطی بین مردم و مسوولان باشند http://www.aprs.ir/?p=4746
۱۰ نکته کلیدی در آداب جلسه تجاری http://www.aprs.ir/?p=4719
۱۰عامل مهم برای رشد یک کسب و کار http://www.aprs.ir/?p=4722
روحیه جهادی روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان ستودنی است http://www.aprs.ir/?p=4749
تقدیر استاندار مازندران از رئیس روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی مازندران http://www.aprs.ir/?p=4740
حکم مدیر روابط عمومی انجمن شنای کارگری استان تهران صادر شد http://www.aprs.ir/?p=4737
چرا تغییر مدیرکل روابط عمومی سازمان محیط زیست اعلام نمی شود؟ http://www.aprs.ir/?p=4728
روابط عمومی جوهره کرامت و نماد جامعه اخلاق مدار است http://www.aprs.ir/?p=4716
آموزش رایگان مهارت های ارتباطیhttp://t.me/AllPrBot?start=RY-58040
۱۷:۱۷
باورهای غلط در #خشوت_رسانهای
در زمینه #خشونت رسانهای باورهای غلطی وجود دارد. این باورها باعث میشود که #مخاطب به صورت سهل انگارانه به این پدیده رسانهای نگاه کند و به همین دلیل نسبت به آن آسیب پذیرتر باشد. این باورها عبارتند از:
خشونت موجود در #رسانهها بر من اثری ندارند ولی دیگران شدیداً در خطرند
رسانهها مسئول #پیام خشونت آمیز خود نیستند
در درجه اول #کودکان در معرض آثار مخرب خشونت رسانهای قرار دارند
خشونت موجود در رسانه خشونت #جامعه را بازتاب میدهد
خشونت عنصر لازم #داستان است
کاستن حجم خشونت رسانهای مشکل را حل خواهد کرد
نظام سطحبندی و #طبقه_بندی سنی رسانهها مشکل را حل خواهد کرد
برای حل یا تقلیل مشکل کاری از من ساخته نیست
#سواد_رسانهای به دلیل اینکه قدرت #تحلیل افراد را افزایش میدهد و با پیدایش نگاه و تفکر انتقادی در افراد همراه است، میتواند به خوبی با خشونت رسانهای مقابله کند.
منبع: "شناخت ارتباطات جمعی" به اهتمام ملوین دفلور و اوروت ای. دنیس، ترجمه سیروس مرادی
جامعه مجازی روابط عمومی@PrSocietyir
در زمینه #خشونت رسانهای باورهای غلطی وجود دارد. این باورها باعث میشود که #مخاطب به صورت سهل انگارانه به این پدیده رسانهای نگاه کند و به همین دلیل نسبت به آن آسیب پذیرتر باشد. این باورها عبارتند از:
خشونت موجود در #رسانهها بر من اثری ندارند ولی دیگران شدیداً در خطرند
رسانهها مسئول #پیام خشونت آمیز خود نیستند
در درجه اول #کودکان در معرض آثار مخرب خشونت رسانهای قرار دارند
خشونت موجود در رسانه خشونت #جامعه را بازتاب میدهد
خشونت عنصر لازم #داستان است
کاستن حجم خشونت رسانهای مشکل را حل خواهد کرد
نظام سطحبندی و #طبقه_بندی سنی رسانهها مشکل را حل خواهد کرد
برای حل یا تقلیل مشکل کاری از من ساخته نیست
#سواد_رسانهای به دلیل اینکه قدرت #تحلیل افراد را افزایش میدهد و با پیدایش نگاه و تفکر انتقادی در افراد همراه است، میتواند به خوبی با خشونت رسانهای مقابله کند.
منبع: "شناخت ارتباطات جمعی" به اهتمام ملوین دفلور و اوروت ای. دنیس، ترجمه سیروس مرادی
جامعه مجازی روابط عمومی@PrSocietyir
۱۴:۵۲
مفهوم هشتگ(#)
اگر بخواهیم معنی دقیقتری از هشتگ داشته باشیم، آن را کلمه یا عبارتی متشکل از اعداد و حروف میدانیم که بین آنها فاصلهای وجود ندارد و در ابتدای آن از نماد # استفاده میشود تا امکان شناسایی این موضوع برای دیگر کاربران شبکه اجتماعی آسان شود. هشتگ دقیقا نوعی برچسب است که در شبکههای اجتماعی روی موضوعات مختلف زده میشود تا هر زمان که جستجویی اتفاق بیفتد، بتوانیم مجموعهای از مطالب را در مورد موضوع مورد نظر خود در اختیار داشته باشیم. برای مثال: # رسانه_اجتماعیهشتگ به سادهترین زبان ممکن؛ ابزاری برای دسته بندی مطالب است. این ابزار به مردم اجازه میدهد که به طور کاملا اختیاری، انتخاب کنند که مطالبشان در کنار چه مطالبی پیدا شود.اطلاعات بیشتر را در فایل پی دی اف زیر جستجو کنید.....
#هشتگ
@PrSoietyir
اگر بخواهیم معنی دقیقتری از هشتگ داشته باشیم، آن را کلمه یا عبارتی متشکل از اعداد و حروف میدانیم که بین آنها فاصلهای وجود ندارد و در ابتدای آن از نماد # استفاده میشود تا امکان شناسایی این موضوع برای دیگر کاربران شبکه اجتماعی آسان شود. هشتگ دقیقا نوعی برچسب است که در شبکههای اجتماعی روی موضوعات مختلف زده میشود تا هر زمان که جستجویی اتفاق بیفتد، بتوانیم مجموعهای از مطالب را در مورد موضوع مورد نظر خود در اختیار داشته باشیم. برای مثال: # رسانه_اجتماعیهشتگ به سادهترین زبان ممکن؛ ابزاری برای دسته بندی مطالب است. این ابزار به مردم اجازه میدهد که به طور کاملا اختیاری، انتخاب کنند که مطالبشان در کنار چه مطالبی پیدا شود.اطلاعات بیشتر را در فایل پی دی اف زیر جستجو کنید.....
#هشتگ
@PrSoietyir
۱۰:۳۰
️ جامعه روابط عمومی - مهارت های زندگی
شیوه های موثر برقراری ارتباط با اطرافیان خود را بیاموزید http://www.aprs.ir/?p=7346
نکاتی که یک مدیر روابط عمومی امروزی باید بداند http://www.aprs.ir/?p=7341
نقش روابط عمومی را در موفقیت کسب و کار خود جدی بگیرید http://www.aprs.ir/?p=7331
با این نکات وفاداری مشتریان خود را ارتقا دهید http://www.aprs.ir/?p=7328
چگونه اعتماد مشتری آنلاین را کسب کنیم؟ http://www.aprs.ir/?p=7306
کسب و کار خود را با از دست دادن یک مشتری بهبود دهید http://www.aprs.ir/?p=7296
این فیلم ها را ببینید http://www.aprs.ir/?p=7292
در مقابل بحران ها (به خصوص اقتصادی) چه کار باید بکنیم؟ http://www.aprs.ir/?p=7068
۱۰ مهارت گفتگویی که باید یاد بگیریم http://www.aprs.ir/?p=7033
همفکری، همکاری و خلاقیت تیمی؛ روشی برای مدیریت بحران در کسب و کار http://www.aprs.ir/?p=6964
آموزش رایگان مهارت های ارتباطیhttp://t.me/AllPrBot?start=RY-58040
@PrSocietyir-
شیوه های موثر برقراری ارتباط با اطرافیان خود را بیاموزید http://www.aprs.ir/?p=7346
نکاتی که یک مدیر روابط عمومی امروزی باید بداند http://www.aprs.ir/?p=7341
نقش روابط عمومی را در موفقیت کسب و کار خود جدی بگیرید http://www.aprs.ir/?p=7331
با این نکات وفاداری مشتریان خود را ارتقا دهید http://www.aprs.ir/?p=7328
چگونه اعتماد مشتری آنلاین را کسب کنیم؟ http://www.aprs.ir/?p=7306
کسب و کار خود را با از دست دادن یک مشتری بهبود دهید http://www.aprs.ir/?p=7296
این فیلم ها را ببینید http://www.aprs.ir/?p=7292
در مقابل بحران ها (به خصوص اقتصادی) چه کار باید بکنیم؟ http://www.aprs.ir/?p=7068
۱۰ مهارت گفتگویی که باید یاد بگیریم http://www.aprs.ir/?p=7033
همفکری، همکاری و خلاقیت تیمی؛ روشی برای مدیریت بحران در کسب و کار http://www.aprs.ir/?p=6964
آموزش رایگان مهارت های ارتباطیhttp://t.me/AllPrBot?start=RY-58040
@PrSocietyir-
۱۲:۱۶
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
️ کاربرد مهارت مدیریت تعارض در ارتباطات چیست؟
یکی از مهمترین مهارتهای مدیریت، مهارت حل تعارض است. تعارض فرآیندی است که درآن نوعی تلاش اگاهانه بوسیله گروه ها یا افراد صورت می گیرد تا از طریق مقابله با افراد یا گروه های دیگر مانع از دستیابی به اهداف آنان گردند. چون تعارض در همه حالات ممکن است مضر نباشد، بایستی یک مدیر با توانایی هایی که دارد سبب این شود تا از تعارض بهترین نتیجه را ببرد البته قبل از رسیدن به نقطه بحرانی. بنابراین مهارت مدیریت تعارض عبارت است از توانایی ترغیب کردن، مذاکره و رفع تعارض.
چگونه این مهارت را بهبود دهیم؟
به صحبت های طرفین تعارض گوش دهید.همکاری ها را با تشکیل تیم های کاری افزایش دهید.دوره های آموزشی در خصوص نحوه بیان و کنترل احساسات و هیجانات برگزار کنید.به افراد اجازه دهید تا واکنش خود را بیان کنند تا هیجانات منفی آنها بیشتر از این افزایش نیابد.اقدام خود برای رفع تعارض را به همه نشان دهید.
روابط عمومی نوین ایران@npriir
یکی از مهمترین مهارتهای مدیریت، مهارت حل تعارض است. تعارض فرآیندی است که درآن نوعی تلاش اگاهانه بوسیله گروه ها یا افراد صورت می گیرد تا از طریق مقابله با افراد یا گروه های دیگر مانع از دستیابی به اهداف آنان گردند. چون تعارض در همه حالات ممکن است مضر نباشد، بایستی یک مدیر با توانایی هایی که دارد سبب این شود تا از تعارض بهترین نتیجه را ببرد البته قبل از رسیدن به نقطه بحرانی. بنابراین مهارت مدیریت تعارض عبارت است از توانایی ترغیب کردن، مذاکره و رفع تعارض.
چگونه این مهارت را بهبود دهیم؟
به صحبت های طرفین تعارض گوش دهید.همکاری ها را با تشکیل تیم های کاری افزایش دهید.دوره های آموزشی در خصوص نحوه بیان و کنترل احساسات و هیجانات برگزار کنید.به افراد اجازه دهید تا واکنش خود را بیان کنند تا هیجانات منفی آنها بیشتر از این افزایش نیابد.اقدام خود برای رفع تعارض را به همه نشان دهید.
روابط عمومی نوین ایران@npriir
۰:۳۷
برند
مارتی نیومایر
برند آرم نیست؛ سیستم هویت نیست؛ لوگو نیست! کارت ویزیت نیست.
برند احساس عمیق، دقیق، دوست داشتنی و باطنی شخص یا اشخاص در باره یک محصول، خدمت، موقعیت، شرکت، نهاد و یا حتی اسم فرد است.به طور ساده برند آن چیزی نیست که شما می گویید؛ چیزیست که آنها(مشتریان- مخاطبان-مصرف کنندگان) می گویند... !
روابط عمومی نوین ایران@Npriir
مارتی نیومایر
برند آرم نیست؛ سیستم هویت نیست؛ لوگو نیست! کارت ویزیت نیست.
برند احساس عمیق، دقیق، دوست داشتنی و باطنی شخص یا اشخاص در باره یک محصول، خدمت، موقعیت، شرکت، نهاد و یا حتی اسم فرد است.به طور ساده برند آن چیزی نیست که شما می گویید؛ چیزیست که آنها(مشتریان- مخاطبان-مصرف کنندگان) می گویند... !
روابط عمومی نوین ایران@Npriir
۱۰:۳۵
روابط عمومی:
روابط عمومی را دانش، هنر، مهارت و مجموعه ای از فعالیت های برنامه ریزی شده می دانند که به افراد و سازمان ها کمک می کند تا تفاهم و پشتیبانی کسانی را که باآنها سروکار دارند. سرشت فعالیت روابط عمومی ارتباط است.
روابط عمومی نوین ایران@Npriir
روابط عمومی را دانش، هنر، مهارت و مجموعه ای از فعالیت های برنامه ریزی شده می دانند که به افراد و سازمان ها کمک می کند تا تفاهم و پشتیبانی کسانی را که باآنها سروکار دارند. سرشت فعالیت روابط عمومی ارتباط است.
روابط عمومی نوین ایران@Npriir
۵:۴۵
در شرایط عادی برای فیلترینگ اینستاگرام برنامهای نداشتیم/ تدوین بسته حمایتی برای کسب کارهایی که به پلتفرمهایی داخلی مهاجرت کنند
وزیر ارتباطات درباره فیلترینگ اینستاگرام، اعلام کرد: در شرایط عادی برای فیلترینگ اینستاگرام برنامهای نداشتیم، ولی با توجه به اینکه این پلتفرمها به قواعد پایبند نبودند، تصمیمگیری با مراجع دیصلاح است و در سیاستها تجدیدنظر شود.ما یک برنامه برای کسب و کارهایی که به پلتفرمهایی داخلی مهاجرت کنند، در نظر گرفتهایم و با کمک وزارت اقتصاد یک بسته حمایتی مانند معافیت مالیاتی و تسهیلاتی از این قبیل، برای آنها پیشبینی شده است./ایرنا
روابط عمومی نوین ایران@Npriir
به کانال ما بپیوندید. https://t.me/npriir
وزیر ارتباطات درباره فیلترینگ اینستاگرام، اعلام کرد: در شرایط عادی برای فیلترینگ اینستاگرام برنامهای نداشتیم، ولی با توجه به اینکه این پلتفرمها به قواعد پایبند نبودند، تصمیمگیری با مراجع دیصلاح است و در سیاستها تجدیدنظر شود.ما یک برنامه برای کسب و کارهایی که به پلتفرمهایی داخلی مهاجرت کنند، در نظر گرفتهایم و با کمک وزارت اقتصاد یک بسته حمایتی مانند معافیت مالیاتی و تسهیلاتی از این قبیل، برای آنها پیشبینی شده است./ایرنا
روابط عمومی نوین ایران@Npriir
به کانال ما بپیوندید. https://t.me/npriir
۱۱:۱۴
بایستههای طراحی کمپین
منبع: مقاله "کمپینهای رسانهای و پیشگیری از جرائم سازمان یافته" به اهتمام غلامحسین بیابانی و شهناز هاشمی و افسانه مظفری
زبان /جمعیت متنوع:
اولین معیار ارتباط #زبان است. سیسرو میگوید: اگر میخواهی مرا متقاعد کنی، سه کار را بایستی انجام دهی؛ اول اینکه نیاز مرا بشناسی، دوم اینکه احساس مرا درک کنی و سوم اینکه با زبانی صحبت کن که من صحبت میکنم.
لذا در مواردی که #مخاطبین یا بخشی از مخاطبین کمپین از گروههایی با گویش و زبان خاص هستند، طراحی زبان ارائه پیام متناسب با مخاطبین ضروری است.
برای اجتناب از کاستیهای احتمالی، تمرکز بر علائم و پیامهای دیداری و نشانهها و نمادهای جهان شمول بیش از متن و #علائم_اختصاصی اثرگذار است.
ابزار کمپین:
استفاده از #تلویزیون به دلیل فراگیر بودن جامعه مخاطبین و قدرت انتقال پیام مؤثرتر اما هزینه بردار است. استفاده از روزنامهها و #رسانههای_چاپی گرچه ارزان اما جامعه مخاطبین و قدرت انتقال کمتری دارد.
استفاده از بیلبوردها بسیار اثرگذار اما پرهزینه است. #پوستر و تابلوهای محلی ابزارهای بسیار ارزان و اثرگذارند. مهمترین عیب این ابزار سهولت تخریب توسط افراد است. بهترین ابزارها، تراکت، کاتالوگ، خبرنامه و کتابچه هستند. تهیه و توزیع این موارد بسیار آسان و کم هزینه است.
به علاوه میتوان به جای یک مخاطب عام مثل "همشهری!" یا "ساکنین محترم!" مشخصاً افراد را مخاطب قرار داد. ابزارهای دیگری مثل پشت بلیتها، خودکارهایی که به دانش آموزان هدیه میشود و ... قابل استفاده است. #شبکههای_اجتماعی نیز ابزارهای دیگری هستند.
روابط عمومی نوین ایران@Npriir
به کانال ما بپیوندید. https://t.me/npriir
منبع: مقاله "کمپینهای رسانهای و پیشگیری از جرائم سازمان یافته" به اهتمام غلامحسین بیابانی و شهناز هاشمی و افسانه مظفری
زبان /جمعیت متنوع:
اولین معیار ارتباط #زبان است. سیسرو میگوید: اگر میخواهی مرا متقاعد کنی، سه کار را بایستی انجام دهی؛ اول اینکه نیاز مرا بشناسی، دوم اینکه احساس مرا درک کنی و سوم اینکه با زبانی صحبت کن که من صحبت میکنم.
لذا در مواردی که #مخاطبین یا بخشی از مخاطبین کمپین از گروههایی با گویش و زبان خاص هستند، طراحی زبان ارائه پیام متناسب با مخاطبین ضروری است.
برای اجتناب از کاستیهای احتمالی، تمرکز بر علائم و پیامهای دیداری و نشانهها و نمادهای جهان شمول بیش از متن و #علائم_اختصاصی اثرگذار است.
ابزار کمپین:
استفاده از #تلویزیون به دلیل فراگیر بودن جامعه مخاطبین و قدرت انتقال پیام مؤثرتر اما هزینه بردار است. استفاده از روزنامهها و #رسانههای_چاپی گرچه ارزان اما جامعه مخاطبین و قدرت انتقال کمتری دارد.
استفاده از بیلبوردها بسیار اثرگذار اما پرهزینه است. #پوستر و تابلوهای محلی ابزارهای بسیار ارزان و اثرگذارند. مهمترین عیب این ابزار سهولت تخریب توسط افراد است. بهترین ابزارها، تراکت، کاتالوگ، خبرنامه و کتابچه هستند. تهیه و توزیع این موارد بسیار آسان و کم هزینه است.
به علاوه میتوان به جای یک مخاطب عام مثل "همشهری!" یا "ساکنین محترم!" مشخصاً افراد را مخاطب قرار داد. ابزارهای دیگری مثل پشت بلیتها، خودکارهایی که به دانش آموزان هدیه میشود و ... قابل استفاده است. #شبکههای_اجتماعی نیز ابزارهای دیگری هستند.
روابط عمومی نوین ایران@Npriir
به کانال ما بپیوندید. https://t.me/npriir
۷:۳۷
۱۳:۰۱
۷:۵۹
۱۰:۴۳
۱۶:۵۹
ویژگیهای برجسته در روابط عمومی مدرن چیست؟
تغییر در نوع نگرش سازمان نسبت به ارتباط با مخاطبدر روابط عمومی مدرن چرخش از ارتباطات یک سویه و سازمان محور به سمت برقراری ارتباط متقارن و مخاطب محور در دستور کار قرار میگیرد.در روابط عمومی مدرن مدیران و کارکنان واحد روابط عمومی همواره باید در پی راهکارهایی برای مشارکت دادن مخاطبین خود در بسط و توسعه پیامها و تبلیغات سازمانی باشند.باید پذیرفت که دوران استفاده از تریبونهای یکطرفه و انتقال حجمی از اطلاعات خشک و کسلکننده پیرامون سازمان و محصولات به سمت مخاطب سپری شده است.مشارکت دادن مخاطبین در انتشار اطلاعات سازمانی و استفاده از ظرفیت حضور مشتریان در شبکههای اجتماعی در سطح گسترده میتواند قدرت انتقال مخاطبان شما را به بازویی نیرومند برای روابط عمومی سازمان تبدیل کند.
روابط عمومی نوین ایران
@Npriir
به کانال ما بپیوندید. https://t.me/npriir
تغییر در نوع نگرش سازمان نسبت به ارتباط با مخاطبدر روابط عمومی مدرن چرخش از ارتباطات یک سویه و سازمان محور به سمت برقراری ارتباط متقارن و مخاطب محور در دستور کار قرار میگیرد.در روابط عمومی مدرن مدیران و کارکنان واحد روابط عمومی همواره باید در پی راهکارهایی برای مشارکت دادن مخاطبین خود در بسط و توسعه پیامها و تبلیغات سازمانی باشند.باید پذیرفت که دوران استفاده از تریبونهای یکطرفه و انتقال حجمی از اطلاعات خشک و کسلکننده پیرامون سازمان و محصولات به سمت مخاطب سپری شده است.مشارکت دادن مخاطبین در انتشار اطلاعات سازمانی و استفاده از ظرفیت حضور مشتریان در شبکههای اجتماعی در سطح گسترده میتواند قدرت انتقال مخاطبان شما را به بازویی نیرومند برای روابط عمومی سازمان تبدیل کند.
روابط عمومی نوین ایران
@Npriir
به کانال ما بپیوندید. https://t.me/npriir
۱۷:۱۹
ابزارهای اصلی روابط عمومی کدامند؟
اجرای روابط عمومی، نیازمند ابزارهایی است. این ابزارها عبارتند از:
• اخبار؛• گزارشهای مکتوب؛• سخنرانی؛• وقایع خاص؛• ابزارهای صوتی تصویری؛• ابزار هویت سازمانی؛• فعالیتهای خدمات عمومی؛• وبسایت.
روابط عمومی نوین ایران@Npriir
به کانال ما بپیوندید. https://t.me/npriir
اجرای روابط عمومی، نیازمند ابزارهایی است. این ابزارها عبارتند از:
• اخبار؛• گزارشهای مکتوب؛• سخنرانی؛• وقایع خاص؛• ابزارهای صوتی تصویری؛• ابزار هویت سازمانی؛• فعالیتهای خدمات عمومی؛• وبسایت.
روابط عمومی نوین ایران@Npriir
به کانال ما بپیوندید. https://t.me/npriir
۱۱:۰۲
وزیر ارتباطات:
متاسفانه استفاده از فیلترشکن جرم نیست؛ قرار است جرم شود
تلاش هایی صورت می گیرد تا استفاده از فیلترشکن ها علاوه بر غیرمجاز بودن، جرم انگاری هم شود
زارع پور وزیر ارتباطات خبر داد: تلاش هایی صورت می گیرد تا استفاده از فیلترشکن ها علاوه بر غیرمجاز بودن، جرم انگاری هم شود.
به گزارش جماران؛ عیسی زارع پور در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: استفاده از ابزارهای فیلترشکن برای دستگاه ها و گوشی ها آسیب پذیرهای جدی به دنبال خواهد داشت.
وی گفت: «اگرچه استفاده و فروش فیلتر شکن منع شده اما در قانون متاسفانه برایش جرم انگاری نشده است. این کار غیر مجاز است اما الان البته تلاش هایی دارد صورت می گیرد تا علاوه بر غیر مجاز بودن جرم انگاری هم بشود . البته در صلاحیت بنده نیست این مسئله و طبیعتا نهادهای مربوطه باید دنبال بکنند. ولی آنچه مهم است استفاده از این ها باعث ناامنی در ادوات و دستگاه های مردم می شود.»
روابط عمومی نوین ایران@Npriir
به کانال ما بپیوندید. @npriir
https://t.me/npriir.https://eitaa.com/joinchat/3873636352Cbf2e6bd854
متاسفانه استفاده از فیلترشکن جرم نیست؛ قرار است جرم شود
تلاش هایی صورت می گیرد تا استفاده از فیلترشکن ها علاوه بر غیرمجاز بودن، جرم انگاری هم شود
زارع پور وزیر ارتباطات خبر داد: تلاش هایی صورت می گیرد تا استفاده از فیلترشکن ها علاوه بر غیرمجاز بودن، جرم انگاری هم شود.
به گزارش جماران؛ عیسی زارع پور در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: استفاده از ابزارهای فیلترشکن برای دستگاه ها و گوشی ها آسیب پذیرهای جدی به دنبال خواهد داشت.
وی گفت: «اگرچه استفاده و فروش فیلتر شکن منع شده اما در قانون متاسفانه برایش جرم انگاری نشده است. این کار غیر مجاز است اما الان البته تلاش هایی دارد صورت می گیرد تا علاوه بر غیر مجاز بودن جرم انگاری هم بشود . البته در صلاحیت بنده نیست این مسئله و طبیعتا نهادهای مربوطه باید دنبال بکنند. ولی آنچه مهم است استفاده از این ها باعث ناامنی در ادوات و دستگاه های مردم می شود.»
روابط عمومی نوین ایران@Npriir
به کانال ما بپیوندید. @npriir
https://t.me/npriir.https://eitaa.com/joinchat/3873636352Cbf2e6bd854
۱۲:۰۱