عکس پروفایل موسسه پژوهشی‌آموزشی قَلَمم

موسسه پژوهشی‌آموزشی قَلَم

۲۴۱عضو
موسسه پژوهشی‌آموزشی قَلَم
undefined undefined دهمین گعده نوای نی برگزار می‌گردد. undefined در این هفته قرار است، گِرد هم جمع شویم و به بررسی مختصر عرفان در ادبیات زبان فارسی باب بپردازیم. undefined مدرس:جناب آقای نادر عباسی undefined جمعه ۹ آذر ماه ۱۴۰۳ undefined ساعت: ۱۵:۰۰ undefined آدرس: انتهای خیابان بزرگمهر،سازمان فنی و حرفه‌ای، درب سمت چپ، موسسه پژوهشی‌آموزشی قلم undefined حضور برای عموم علاقه مندان آزاد می‌باشد. undefined برای شرکت در این جلسه، پرسشنامه ذیل را پاسخ دهید: https://survey.porsline.ir/s/c3BMkIBa undefined روابط عمومی: ۰۹۳۷۴۰۰۳۹۱۸ #موسسه_پژوهشی_آموزشی_قلم #حلقه_شعر_و_ادب #گعده_نوای_نی #جلسه_دهم ┄┄┄❅✾❅┄┄┄ undefined با ما همراه باشید: اینستاگرام | بله | ایتا | روبیکا undefined https://splus.ir/Khoushehchin undefinedundefined روابط عمومی موسسه پژوهشی‌ آموزشی قلم
thumnail
undefined آنچه گذشت...undefinedمی‌گویند ابوعلی سینا یکبار به دیدار ابوسعیدابی‌الخیر رفت. همدیگر را هم تا حالا ندیده بودند و سه شبانه روز با هم خلوت کردند. وقتی برگشتند شاگردان ابوعلی سینا به سراغ استادشان رفتند و از او پرسیدند: شیخ ابوعلی؛ ابوسعید را چگونه یافتی؟undefined گفت: آنچه ما می‌دانیم او می‌بیند.
undefined شاگردان شیخ ابوسعید ابی خیر به سراغ استادشان رفتند و از او پرسیدند: شیخ؛ ابو علی را چگونه یافتی؟ گفت: آنچه ما می‌بینیم او می‌داند.undefined تفاوت فلسفه و عرفان در این ماجرا بین دیدن و دانستن است.
پ.ن: دهمین #گعده_نوای_نی با موضوع عرفان در زبان و ادبیات فارسی در کتابخانه موسسه پژوهشی آموزشی قلم برگزار گردید. این جلسه با تدریس استاد نادر عباسی و حضور جمعی از علاقه‌مندان و فعالان شعر و ادبیات شهر زاهدان برگزار شد.
#موسسه_پژوهشی_آموزشی_قلم #گعده_نوای_نی ┄┄┄❅✾❅┄┄┄undefined با ما همراه باشید: اینستاگرام | بله | ایتا | روبیکاundefinedundefined روابط عمومی موسسه پژوهشی‌آموزشی قلم

۹:۵۹

موسسه پژوهشی‌آموزشی قَلَم
undefined فاطمه(س) در نهضت و نظام محمدی undefined جلسه دوم(بخش اول): زن در جاهلیت undefined #جاهلیت، زن را عار(ننگ) و عورت(جای خلل و نفوذ) می‌دانست. زن در این جامعه عار و عورت بود که نقطه ضعفی به حساب می‌آمد، اما چرا؟ undefined چون زن یک کالا بود. هرکسی به قبیله‌ای حمله می‌کرد، زن یکی از کالاها و دارایی هایی بود که به غارت می‌رفت، از این حیث موجب عار بود. در یک جامعه غارتی که جاهلیت نام داشت موقعیت زن اینگونه بود به همین خاطر یا زن را می‌کشتند و یا او را می‌پوشاندند. undefined اما سوال این است اگر همه قبایل زن ها را می‌کشتند دیگر نسل جدیدی متولد نمی‌شد. undefined دوباره بحث، قوی و ضعیف بودن است. در قبایلی که ضعیف بودن؛ زن‌های بیشتری کشته می‌شدند اما در قبایلی همچون قریش که دارای قدرت بودند زن‌های کمتری کشته می‌شدند و یا زن‌هایشان را می‌پوشاندند. undefined اما نکته مهم این است که حجاب و پوشاندن زن چیز با ارزشی نبود و یک نقطه ضعف به حساب می‌آمد پ.ن: دانشگاه تهران/۱۴ آذرماه ۱۴۰۱/ حجت‌الاسلام قنبریان #موسسه_پژوهشی_آموزشی_قلم #فاطمیه #زن_در_جاهلیت #جاهلیت ┄┄┄❅✾❅┄┄┄ undefined با ما همراه باشید: اینستاگرام | بله | ایتا | روبیکا undefinedundefined روابط عمومی موسسه پژوهشی‌آموزشی قلم
undefined فاطمه(س) در نهضت و نظام محمدیundefined جلسه دوم(بخش دوم): زن در جاهلیت
undefined در جامعه‌ای که دختران را می‌کشتند، می‌پوشاندند و یا غارت می‌کردند؛ پیامبری آمده که می‌خواهد نهضتی جدید شروع کند.
undefined آیه ۱۱۷ سوره نساء چه می‌گوید؟!إِنْ يَدْعُونَ مِنْ دُونِهِ إِلَّا إِنَاثًا وَإِنْ يَدْعُونَ إِلَّا شَيْطَانًا مَرِيدًا
آنچه آن‌ها غير از خدا مى‌خوانند، تنها بت‌هايى است بى‌روح و بى‌اثر يا شيطانى سركش و ويرانگر.

undefined اِناث جمع انثی و به معنی مونث و زنانگی است.undefinedاینها زن را می‌کشند و از طرفی آن را می‌پرستند؟!undefined
undefined جامعه‌ای که زن را می‌کشد و یا از طرفی آن را پرده‌نشین می‌کند. این پرده نشینی از سر کرامت نیست بلکه از سر خلل و نقطه ضعف است، در عین حال خدای خودش را اِناث قرار می‌دهد.undefined بت های اعراب جاهلی نام های مونث داشتند: لات، عُزّی، مَنات، اَساف، نائله و... . بنابر گفته‌ی ابوحمزه ثمالی: در هریک از این بت ها شیطان ماد‌ه‌ای بود که او را می‌دیدند و با او صحبت می‌کردند.
undefined پس اسطوره‌هایشان مونث هستند، اما بیشترین ظلم را هم به جنس مونث در زمین می‌کنند.
undefined چرا در عینیت زن اینگونه خار است اما در ذهنیت خدایگان آن‌هاست؟undefined چون واقعیت زندگی بادیه‌نشینی آن اقتضا را داشت. جاهلیت مدرن هم آن ذهنیت را عینیت بخشیدادامه دارد...
پ.ن: دانشگاه تهران/۱۴ آذرماه ۱۴۰۱/ حجت‌الاسلام قنبریان
#موسسه_پژوهشی_آموزشی_قلم #فاطمیه#زن_در_جاهلیت┄┄┄❅✾❅┄┄┄undefined با ما همراه باشید: اینستاگرام | بله | ایتا | روبیکاundefinedundefined روابط عمومی موسسه پژوهشی‌آموزشی قلم

۲۰:۲۰

undefined فاطمه(س) در نهضت و نظام محمدیundefined جلسه سوم(بخش اول): جاهلیت مدرن
undefined در #جاهلیت_مدرن هم زن یک کالاست. با این تفاوت که در گذشته زن کالایی برای غارت بود، اما در جاهلیت مدرن کالایی برای مصرف است.
undefined کالایی که بخواهید مصرف کنید، ابتدا آن را لوکس می‌کنید سپس برای آن تبلیغات می‌کنید. به طور مثال در دنیای جدید ماشین ها تولید انبوه می‌کنند. تولید انبوه اگر مصرفش انبوه نباشد، تولید آن لنگ می‌ماند.
undefined نکته مهم این است که در گذشته تولید پیشران اقتصاد بود اما امروزه مصرف پیشران اقتصاد است.
undefinedزمانی که مصرف پیشران تولید است، خودش هم یک پیشران می‌خواهد، اما چه کسی؟undefined لوکوموتیوی که مصرف را می‌کشاند که مصرف تولید را و در آخر اقتصاد را می‌کشاند؛ مصرف متظاهرانه، متجمل و قارونی است.ادامه دارد...
پ.ن: دانشگاه تهران/۱۴ آذرماه ۱۴۰۱/ حجت‌الاسلام قنبریان
#موسسه_پژوهشی_آموزشی_قلم #فاطمیه#زن_در_جاهلیت#جاهلیت_مدرن┄┄┄❅✾❅┄┄┄undefined با ما همراه باشید: اینستاگرام | بله | ایتا | روبیکاundefinedundefined روابط عمومی موسسه پژوهشی‌آموزشی قلم

۲۰:۲۸

thumnail
#padcastundefined#اپیزود_اولundefined کتاب تفکر
undefined وَنَفْسٍ وَمَا سَوَّاهَا فَأَلْهَمَهَا فُجُورَهَا وَتَقْوَاهَاخدای تعالی ریشه دانش انسان را به الهام الهی گره زده است.
undefined اما اروپایی‌ها معتقدند؛ هرچه هست از تربیت است و هیچ چیزی همراه انسان نیست و از خودش مایه‌ای ندارد.
#موسسه_پژوهشی_آموزشی_قلم#استاد_حائری_شیرازی ━━━━━━◉───── ↻ ◁ㅤ ㅤ❚❚ㅤ ㅤ▷ ♡ㅤ ♡ ㅤ    ❍ㅤ     ⎙ㅤ     ⌲ ˡᶦᵏᵉ  ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ    ˢᵃᵛᵉ     ˢʰᵃʳᵉundefined | #padcast┄┄┄❅✾❅┄┄┄undefined با ما همراه باشید: اینستاگرام | بله | ایتا | روبیکاundefinedundefined روابط عمومی موسسه پژوهشی‌آموزشی قلم

۲۰:۵۱

thumnail
#گعده_مطالعاتی_راه_رشد undefined #تربیت؛ نه تنها در حوزه خانواده و فرزندان، بلکه در تمام ابعاد زندگی انسان جاری است.
undefined کتاب #راه_رشد؛ جمع‌آوری اندیشه‌های تربیتی استاد محی الدین حائری شیرازی است که در آن به مبانی، اصول، روش‌ها و تکنیک‌های تربیت دینی می‌پردازند.
دعوتید به بیست و هفتمین #گعده_مطالعاتی_راه_رشد؛
undefined با حضور استاد: مصطفی سخنگو

undefinedدر این جلسه می‌خواهیم به پرسش های ذیل بپردازیم:۱. آیا والدین می‌توانند تربیت فرزندان خود را مهندسی کنند و آن چنانی که می‌خواهند فرزندان آنها تربیت شوند؟۲. والدین چگونه می‌توانند فرزند خود را با حقیقت بی‌نهایتش آشنا کنند و به تجربه برسانند؟۳. ارائه تکنیک های قصه گویی از طریق خوانش قصه کودک
undefined پنجشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۳
undefined ساعت: ۱۶:۰۰
undefined مکان: موسسه پژوهشی‌آموزشی قَلَم

#موسسه_پژوهشی_آموزشی_قلم#گعده_مطالعاتی_راه_رشد#استاد_حائری_شیرازی┄┄┄❅✾❅┄┄┄undefined پ.ن: شما بزرگواران می‌توانید در صورت تمایل به شرکت در #گعده_مطالعاتی_راه_رشد به شماره زیر پیام دهید:undefined ۰۹۱۵۵۴۰۰۷۵۱┄┄┄❅✾❅┄┄┄undefined با ما همراه باشید: اینستاگرام | بله | ایتا | روبیکاundefinedundefined روابط عمومی موسسه پژوهشی‌آموزشی قلم

۱۱:۲۶

موسسه پژوهشی‌آموزشی قَلَم
undefined فاطمه(س) در نهضت و نظام محمدی undefined جلسه سوم(بخش اول): جاهلیت مدرن undefined در #جاهلیت_مدرن هم زن یک کالاست. با این تفاوت که در گذشته زن کالایی برای غارت بود، اما در جاهلیت مدرن کالایی برای مصرف است. undefined کالایی که بخواهید مصرف کنید، ابتدا آن را لوکس می‌کنید سپس برای آن تبلیغات می‌کنید. به طور مثال در دنیای جدید ماشین ها تولید انبوه می‌کنند. تولید انبوه اگر مصرفش انبوه نباشد، تولید آن لنگ می‌ماند. undefined نکته مهم این است که در گذشته تولید پیشران اقتصاد بود اما امروزه مصرف پیشران اقتصاد است. undefinedزمانی که مصرف پیشران تولید است، خودش هم یک پیشران می‌خواهد، اما چه کسی؟ undefined لوکوموتیوی که مصرف را می‌کشاند که مصرف تولید را و در آخر اقتصاد را می‌کشاند؛ مصرف متظاهرانه، متجمل و قارونی است. ادامه دارد... پ.ن: دانشگاه تهران/۱۴ آذرماه ۱۴۰۱/ حجت‌الاسلام قنبریان #موسسه_پژوهشی_آموزشی_قلم #فاطمیه #زن_در_جاهلیت #جاهلیت_مدرن ┄┄┄❅✾❅┄┄┄ undefined با ما همراه باشید: اینستاگرام | بله | ایتا | روبیکا undefinedundefined روابط عمومی موسسه پژوهشی‌آموزشی قلم
undefined فاطمه(س) در نهضت و نظام محمدیundefined جلسه سوم(بخش دوم): جاهلیت مدرن
undefined زمانی که مصرف پیشران اقتصاد می‌شود با مفهومی به نام تبلیغات و یا پروپاگاندا گره می‌خورد. تبلیغات باید حتما در کنار آن مصرف متظاهرانه قرار گیرد تا بتواند پیشرانش را تولید کند.
undefined زن بهترین عنصری است که می‌تواند این مصرف متظاهرانه و تبلیغات را تامین کند.نمی‌خواهیم بگوییم در غرب هیچ زنی دانشمند، وزیر، سیاست‌مدار و... نمی‌شود، اما پایه اصلی این تمدن، کالا بودن زن است.
undefined زن کالایی برای مصرف و اصلی‌ترین تبلیغات برای مصارف دیگر است تا بتواند آن چرخه را بچرخاند پس در کالا بودن هیچ تفاوتی نمی‌کند.undefinedدر این دنیا؛ این کالای مصرفی را لوکس می‌پسندند و دیگر آن را نمی‌پوشانند اما او را برهنه، تزئین و مارکت می‌کنند و در همه جا به نمایش می‌گذارند.
undefined سینما و رسانه را در خدمت قرار می‌گیرند تا این زنِ لوکس را به تمام زنان دنیا قالب کنند. زیبایِ آمریکایی یک برند می‌شود و همه زن های دنیا برای زن شدن باید مثل او شوند.
undefined این همان جاهلیت است، زن دوباره کالاست، اما کالای مصرفی لوکس.ادامه دارد...
پ.ن: دانشگاه تهران/۱۴ آذرماه ۱۴۰۱/ حجت‌الاسلام قنبریان
#موسسه_پژوهشی_آموزشی_قلم #فاطمیه#زن_در_جاهلیت#جاهلیت_مدرن┄┄┄❅✾❅┄┄┄undefined با ما همراه باشید: اینستاگرام | بله | ایتا | روبیکاundefinedundefined روابط عمومی موسسه پژوهشی‌آموزشی قلم

۱۲:۰۲

undefined فاطمه(س) در نهضت و نظام محمدیundefined جلسه چهارم: فاطمه؛ زن نهضت
undefined فاطمه زهرا(س) در چنین دورانی(جاهلیت) به دنیا آمد.undefined فاطمه (س) دختر خدیجه (س) است. خدیجه در این جامعه نه کالای غارتی و نه متبرّج است. نه زنده‌ بگور و نه پرده‌نشین شد. undefined او یک زن تاجر فعال و معروفی است که در عین حال تبرّج هم نمی‌کند که در زندگی او نکته مهمی است.فاطمه زهرا (س) وارث و یادگار چنین زنی است.
undefined فاطمه (س) نه شی و نه کالاست، نه عار و نه متبرّج است. نمی‌توان او را غارت کرد. او به حجاب آن جامعه معنای تازه و از همه مهم تر ارزش می‌دهد.حجاب را به عاملی برای حضور اجتماعی زن تبدیل کرد.
undefined #حجاب به خاطر کسی یا چیزی نیست، #حجاب به خاطر خود زن است. به خاطر اینکه در نقش‌های اجتماعی خود و با وجهه انسانی اش حضور داشته باشد نه با جلوه های مردانه یا زنانه( مرد قبل از اینکه مرد باشد انسان است، زن قبل از اینکه زن باشد انسان است).
زن زمانی که با حیثیت انسانی خودش در جامعه باشد، میراث‌دار فاطمه (س) است.
undefined نه با مونث بودن خود بیاید که به آن تبرّج می‌گویند، و نه خانه‌نشین شود. undefined #حجاب وقتی حجاب است که پوشش عنصری برای فعالیت‌های موثر زن در عرصه های اجتماعی، کنشگری سیاسی، فعالیت‌های خیرخواهانه و ... شود بدون اینکه به تبرّج بیافتد و یا غارت و مصرف شود، بلکه تشخُص پیدا کند و آنجا حضور داشته باشد. این معنای حجاب اسلام است.
پ.ن: دانشگاه تهران/۱۴ آذرماه ۱۴۰۱/ حجت‌الاسلام قنبریان
#موسسه_پژوهشی_آموزشی_قلم #فاطمیه#زن_در_جاهلیت#زن_نهضت ┄┄┄❅✾❅┄┄┄undefined با ما همراه باشید: اینستاگرام | بله | ایتا | روبیکاundefinedundefined روابط عمومی موسسه پژوهشی‌آموزشی قلم

۸:۲۳

thumnail
undefined «الَّذِينَ جَعَلُوا الْقُرْآنَ عِضِينَ»
undefined قرآن را بخش بخش کردند،یک بار توی کوچه، بارها روی خاک داغ کربلا، روز دهم...undefined
🪴 آیات قرآن روضه‌خوان توست، (با اشاره‌ای به آیه ٩١ سوره حجر)
#موسسه_پژوهشی_آموزشی_قلم #فاطمیه#یازهرا┄┄┄❅✾❅┄┄┄undefined با ما همراه باشید: اینستاگرام | بله | ایتا | روبیکاundefinedundefined روابط عمومی موسسه پژوهشی‌آموزشی قلم

۱۱:۱۰

thumnail
#گعده_مطالعاتی_راه_رشد undefined #تربیت؛ نه تنها در حوزه خانواده و فرزندان، بلکه در تمام ابعاد زندگی انسان جاری است.
undefined کتاب #راه_رشد؛ جمع‌آوری اندیشه‌های تربیتی استاد محی الدین حائری شیرازی است که در آن به مبانی، اصول، روش‌ها و تکنیک‌های تربیت دینی می‌پردازند.
دعوتید به بیست و هفتمین #گعده_مطالعاتی_راه_رشد؛
undefined با حضور استاد: مصطفی سخنگو

undefinedدر این جلسه می‌خواهیم به پرسش های ذیل بپردازیم:۱. آیا والدین می‌توانند تربیت فرزندان خود را مهندسی کنند و آن چنانی که می‌خواهند فرزندان آنها تربیت شوند؟۲. والدین چگونه می‌توانند فرزند خود را با حقیقت بی‌نهایتش آشنا کنند و به تجربه برسانند؟۳. ارائه تکنیک های قصه گویی از طریق خوانش قصه کودک
undefined پنجشنبه ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۳
undefined ساعت: ۱۵:۰۰
undefined مکان: موسسه پژوهشی‌آموزشی قَلَم

#موسسه_پژوهشی_آموزشی_قلم#گعده_مطالعاتی_راه_رشد#استاد_حائری_شیرازی┄┄┄❅✾❅┄┄┄undefined پ.ن: شما بزرگواران می‌توانید در صورت تمایل به شرکت در #گعده_مطالعاتی_راه_رشد به شماره زیر پیام دهید:undefined ۰۹۱۵۵۴۰۰۷۵۱┄┄┄❅✾❅┄┄┄undefined با ما همراه باشید: اینستاگرام | بله | ایتا | روبیکاundefinedundefined روابط عمومی موسسه پژوهشی‌آموزشی قلم

۹:۲۸

thumnail
undefined اردوی هشتم طرح #وارثان_انبیاء undefined
undefined موضوع مورد گفتگو:آموزش چگونگی سازماندهی هویت جمعی گروه‌ها و تشکیل مجموعه‌های حرفه‌ای و تخصصی
undefined با حضور استاد: جناب آقای مصطفی سخنگو
undefined ویژه دانشجو معلمان شرکت کننده در طرح #وارثان_انبیاء
undefined جمعه ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۳
undefined ساعت: ۱۳
undefined مکان: انتهای بلوار بزرگمهر_ جنب اداره کل فنی و حرفه‌ای_ مجتمع آموزشی جهت احسان
#موسسه_پژوهشی_آموزشی_قلم #وارثان_انبیا ┄┄┄❅✾❅┄┄┄undefined با ما همراه باشید: اینستاگرام | بله | ایتا | روبیکاundefinedundefined روابط عمومی موسسه پژوهشی‌آموزشی قلم

۱۴:۰۶

thumnail
#گزارش_تصویریundefined این روزها #موسسه_پژوهشی‌_آموزشی_قلم در حال برگزاری #دوره_آموزشی_تربیتی_نوآوین می‌باشد.
undefined نوآوین؛ آموزش نوجوانان دارای استعداد هنری-رسانه‌ای
#موسسه_پژوهشی_آموزشی_قلم #نوآوین┄┄┄❅✾❅┄┄┄undefined با ما همراه باشید: اینستاگرام | بله | ایتا | روبیکاundefinedundefined روابط عمومی موسسه پژوهشی‌آموزشی قلم

۱۴:۰۶

thumnail
#گزارش_تصویری undefined دومین روز از برگزاری کارگاه های آموزشی تولید کلیپ و تئاتر.
#موسسه_پژوهشی_آموزشی_قلم #نوآوین┄┄┄❅✾❅┄┄┄undefined با ما همراه باشید: اینستاگرام | بله | ایتا | روبیکاundefinedundefined روابط عمومی موسسه پژوهشی‌آموزشی قلم

۱۴:۰۸

thumnail
#گزارش_تصویری undefined سومین روز از برگزاری کارگاه‌های آموزشی نوآوین.undefined کارگاه خوشنویسی
#موسسه_پژوهشی_آموزشی_قلم #نوآوین┄┄┄❅✾❅┄┄┄undefined با ما همراه باشید: اینستاگرام | بله | ایتا | روبیکاundefinedundefined روابط عمومی موسسه پژوهشی‌آموزشی قلم

۱۵:۳۳

thumnail
#گزارش_تصویری undefined چهارمین روز از برگزاری کارگاه‌های آموزشی نوآوین.undefined کارگاه طراحی و نقاشی
#موسسه_پژوهشی_آموزشی_قلم #نوآوین┄┄┄❅✾❅┄┄┄undefined با ما همراه باشید: اینستاگرام | بله | ایتا | روبیکاundefinedundefined روابط عمومی موسسه پژوهشی‌آموزشی قلم

۱۳:۴۶

thumnail
#گعده_مطالعاتی_راه_رشد undefined #تربیت؛ نه تنها در حوزه خانواده و فرزندان، بلکه در تمام ابعاد زندگی انسان جاری است.
undefined کتاب #راه_رشد؛ جمع‌آوری اندیشه‌های تربیتی استاد محی الدین حائری شیرازی است که در آن به مبانی، اصول، روش‌ها و تکنیک‌های تربیت دینی می‌پردازند.
دعوتید به بیست و هشتمین #گعده_مطالعاتی_راه_رشد؛
undefined با حضور استاد: مصطفی سخنگو

undefinedدر این جلسه می‌خواهیم به پرسش های ذیل بپردازیم:۱. پایه و اساس تربیت و صفات خوب در کودک چیست؟ چگونه می‌توان به آن دست یافت؟۲. با چه اصولی فرزندمان خودکفا می‌شود؟۳. چطور زمان خوبی را برای نصیحت کردن کودک انتخاب کنیم؟
undefined پنجشنبه ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۳
undefined ساعت: ۱۴:۳۰
undefined مکان: موسسه پژوهشی‌آموزشی قَلَم

#موسسه_پژوهشی_آموزشی_قلم#گعده_مطالعاتی_راه_رشد#استاد_حائری_شیرازی┄┄┄❅✾❅┄┄┄undefined پ.ن: شما بزرگواران می‌توانید در صورت تمایل به شرکت در #گعده_مطالعاتی_راه_رشد به شماره زیر پیام دهید:undefined ۰۹۱۵۵۴۰۰۷۵۱┄┄┄❅✾❅┄┄┄undefined با ما همراه باشید: اینستاگرام | بله | ایتا | روبیکاundefinedundefined روابط عمومی موسسه پژوهشی‌آموزشی قلم

۱۸:۲۶

thumnail
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#یلدا

undefined یلدای بی‌ توundefinedشبهای بی تو همیشه یلداست. انار دلتنگی‌مان تَرَک برمی‌دارد و دانه دانه می‌شود و در ظرف وجودمان سرخ می‌کند چشمانمان را از فراغت. اُجاقِ روزهایمان بی تو، جانی برای گرم‌کردن قلب هایمان ندارد. دست‌هایمان سرد شده و اُستخوان‌هایمان نبودنت را فریاد می‌کِشَند.حرف‌هایمان در دل‌هایمان مثل پسته‌های زبان بَسته، لب نمی‌گُشایند مگر برای دعای آمدنت.
undefinedبیا تا خداوند، بوسه‌ی گرمش را بر صورت زندگی نثار کند. بی تو زمان در زمستان ابدی فرو رفته است و همه چیز یخ زده است. بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد. خورشیدِ دنیای تاریک ما، کِی وعده‌ی ملاقات‌مان می رسد؟undefined یلدا مبارک
#موسسه_پژوهشی_آموزشی_قلم #یلدای_مهدوی┄┄┄❅✾❅┄┄┄undefined با ما همراه باشید: اینستاگرام | بله | ایتا | روبیکاundefinedundefined روابط عمومی موسسه پژوهشی‌آموزشی قلم

۱۶:۱۸

thumnail
#بانوی_بهشتیundefined بگوییم دختر عالی‌مقام پیغمبر است؛ دختری که پیغمبر دست او را می‌بوسد، جلوی پای او بلند می‌شود. نه! اصلا بنویسیم هم‌تراز علی‌بن‌ابی‌طالب علیه‌السلام است، همسرِ هم‌ترازِ امیرمؤمنان جهان است یا که بگوییم مادر چهار خورشید جهان؟ نه! بیا بنویسیم فاطمه، فاطمه است.
undefined ولادت مادرِ مهربانی‌ها مبارک.
#موسسه_پژوهشی_آموزشی_قلم #روز_مادر┄┄┄❅✾❅┄┄┄undefined با ما همراه باشید: اینستاگرام | بله | ایتا | روبیکاundefinedundefined روابط عمومی موسسه پژوهشی‌آموزشی قلم

۹:۰۱

thumnail
undefined حضرت فاطمه‌ی زهرا سلام‌الله‌علیها؛ پدیده‌ شگفت‌انگیز آفرینش
undefined رهبر انقلاب اسلامی: اگر ابعاد وجودی فاطمه‌ی زهرا (سلام الله علیها) را انسان بتواند احصاء کند و ببیند، یقین می‌کند که این یک پدیده‌ی شگفت‌انگیزی است در آفرینش عالم؛ دختر جوانی که در اوایل جوانی، از لحاظ معنوی و رتبه‌ی هویّت ملکوتی و جبروتی به جایی برسد که خشم او موجب خشم خدا، و خشنودی او مایه‌ی خشنودی خدا بشود... خیلی چیز عجیبی است! عظمت را ببینید!... ۱۴۰۳/۹/۲۷
#موسسه_پژوهشی_آموزشی_قلم #حضرت_فاطمه_سلام‌الله‌علیها┄┄┄❅✾❅┄┄┄undefined با ما همراه باشید: اینستاگرام | بله | ایتا | روبیکاundefinedundefined روابط عمومی موسسه پژوهشی‌آموزشی قلم

۹:۳۹

thumnail
#گزارش_تصویریundefined هم اکنون اولین کارگاه آموزشی مربیان #نوآوین
#موسسه_پژوهشی_آموزشی_قلم #نوآوین ┄┄┄❅✾❅┄┄┄undefined با ما همراه باشید: اینستاگرام | بله | ایتا | روبیکاundefinedundefined روابط عمومی موسسه پژوهشی‌آموزشی قلم

۱۶:۱۷

thumnail
#گعده_مطالعاتی_راه_رشد undefined #تربیت؛ نه تنها در حوزه خانواده و فرزندان، بلکه در تمام ابعاد زندگی انسان جاری است.
undefined کتاب #راه_رشد؛ جمع‌آوری اندیشه‌های تربیتی استاد محی الدین حائری شیرازی است که در آن به مبانی، اصول، روش‌ها و تکنیک‌های تربیت دینی می‌پردازند.
دعوتید به بیست و نهمین #گعده_مطالعاتی_راه_رشد؛
undefined با حضور استاد: مصطفی سخنگو

undefinedدر این جلسه می‌خواهیم به پرسش های ذیل بپردازیم:۱. چگونه هم به رفتارهای کودک توجه داشته باشیم هم شبیه سازمان‌های اطلاعاتی عمل نکنیم؟!۲. آیا کودکان را آزاد بگذاریم که به مقدار فهم خودشان از موضوعات عمل کنند؟ این موجب خود مختاری نمی‌شود؟۳. چگونه وابستگی منفی انسان را به اشخاص، ابزارها، مکان‌ها و... قطع کنیم؟
undefined پنجشنبه ۶ دی ماه ۱۴۰۳
undefined ساعت: ۱۵:۰۰
undefined مکان: موسسه پژوهشی‌آموزشی قَلَم

#موسسه_پژوهشی_آموزشی_قلم#گعده_مطالعاتی_راه_رشد#استاد_حائری_شیرازی┄┄┄❅✾❅┄┄┄undefined پ.ن: شما بزرگواران می‌توانید در صورت تمایل به شرکت در #گعده_مطالعاتی_راه_رشد به شماره زیر پیام دهید:undefined ۰۹۱۵۵۴۰۰۷۵۱┄┄┄❅✾❅┄┄┄undefined با ما همراه باشید: اینستاگرام | بله | ایتا | روبیکاundefinedundefined روابط عمومی موسسه پژوهشی‌آموزشی قلم

۱۲:۵۷