۱۸:۰۸
۱۸:۰۸
۱۰:۱۸
عبور
#پیشنهاد_میشود #اکران اکران مستند آذرآبادگان زمان: دوشنبه ۲۶ آذر ماه ساعت ۱۸:۳۰ مکان: دانشگاه امام صادق (علیهالسلام) تالار آیت الله مهدوی (ره) بهای بلیت: ۱۰ هزارتومان جهت ثبت نام از اینجا اقدام نمایید. ️ برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی حضور افراد خارج از دانشگاه به شناسه salman_ir1@ در پیامرسان بله پیام دهید. رسانه مجازی عبور @oboor_ir
ضمن عرض عذرخواهی به علت تعطیلی دانشگاه در روز دوشنبه ان شاءالله پخش مستند آذرآبادگان، در مسجد دانشگاه امام صادق(علیهالسلام)، میقات خواهد بود.__ بسیجدانشجوییدانشگاهامامصادق(ع) @Basijisu_ir @oboor_ir www.BasijISU.ir
۱۲:۲۶
#لحظه_نوشت_عبوری #جلسه_هفتم
استاد #آزاد موضوع: جریانشناسی سیاسی دهه ۸۰
جنبش عدالتخواه در دهه ۹۰ و الان سه دسته شد. طیف مشهد (وحید جلیلی و اطرافیان) که نشریه راه، سوره و عمار را راه اندازی کردند. الان این دسته بیشتر در صداوسیما هستند. طیف تهران (گودرزی و اشتری) که در فعالیت های رسانهای و تربیتی مشغول اند و مدرسه دارند. البته فعالیت سیاسی پروژهای هم انجام میدهند. طیف شیراز در آبان ۹۸ و ۱۴۰۱ علیه نظام مواضعی داشتند و منتقد جدی هستند و تقریبا از نظام بریدهاند. این طیف معمولا مواضع خیلی تندی دارند.رسانه مجازی عبور @oboor_irانجمن علمی معارف اسلامی و علوم سیاسی @psa_isu_official
استاد #آزاد موضوع: جریانشناسی سیاسی دهه ۸۰
جنبش عدالتخواه در دهه ۹۰ و الان سه دسته شد. طیف مشهد (وحید جلیلی و اطرافیان) که نشریه راه، سوره و عمار را راه اندازی کردند. الان این دسته بیشتر در صداوسیما هستند. طیف تهران (گودرزی و اشتری) که در فعالیت های رسانهای و تربیتی مشغول اند و مدرسه دارند. البته فعالیت سیاسی پروژهای هم انجام میدهند. طیف شیراز در آبان ۹۸ و ۱۴۰۱ علیه نظام مواضعی داشتند و منتقد جدی هستند و تقریبا از نظام بریدهاند. این طیف معمولا مواضع خیلی تندی دارند.رسانه مجازی عبور @oboor_irانجمن علمی معارف اسلامی و علوم سیاسی @psa_isu_official
۷:۰۳
#لحظه_نوشت_عبوری #جلسه_هفتم
استاد #آزاد موضوع: جریانشناسی سیاسی دهه ۸۰
احمدی نژاد رشته عمران را در دانشگاه علم و صنعت دنبال کرده و در همانجا هیئت علمی میشود. در دوران دانشجویی نشریهای به نام جیغ و داد دارند که علیه کمونیستها بود. رسانه مجازی عبور @oboor_irانجمن علمی معارف اسلامی و علوم سیاسی @psa_isu_official
استاد #آزاد موضوع: جریانشناسی سیاسی دهه ۸۰
احمدی نژاد رشته عمران را در دانشگاه علم و صنعت دنبال کرده و در همانجا هیئت علمی میشود. در دوران دانشجویی نشریهای به نام جیغ و داد دارند که علیه کمونیستها بود. رسانه مجازی عبور @oboor_irانجمن علمی معارف اسلامی و علوم سیاسی @psa_isu_official
۷:۰۷
#لحظه_نوشت_عبوری #جلسه_هفتم
استاد #آزاد موضوع: جریانشناسی سیاسی دهه ۸۰
در آن دوران انجمن اسلامیها فعال بودند و نمایندههای آنها در جلسات تحکیم وحدت شرکت میکردند. احمدی نژاد نماینده دانشگاه علم و صنعت در این جلسات بود. در موضوع تسخیر سفارت احمدینژاد همراهی نمیکند و معتقد است مشکل اصلی با سفارت روسیه است و آنجا باید تسخیر شود.رسانه مجازی عبور @oboor_irانجمن علمی معارف اسلامی و علوم سیاسی @psa_isu_official
استاد #آزاد موضوع: جریانشناسی سیاسی دهه ۸۰
در آن دوران انجمن اسلامیها فعال بودند و نمایندههای آنها در جلسات تحکیم وحدت شرکت میکردند. احمدی نژاد نماینده دانشگاه علم و صنعت در این جلسات بود. در موضوع تسخیر سفارت احمدینژاد همراهی نمیکند و معتقد است مشکل اصلی با سفارت روسیه است و آنجا باید تسخیر شود.رسانه مجازی عبور @oboor_irانجمن علمی معارف اسلامی و علوم سیاسی @psa_isu_official
۷:۰۸
#لحظه_نوشت_عبوری #جلسه_هفتم
استاد #آزاد موضوع: جریانشناسی سیاسی دهه ۸۰
آقای احمدینژاد در یکی از انتخاباتها رئیس ستاد آقای هاشمی در منطقه نارمک بوده و از ابتدا خیلی مشکلی با ایشان نداشته است. حتی مسئولیتهای بسیاری در دوران ریاست جمهوری هاشمی میگیرد.رسانه مجازی عبور @oboor_irانجمن علمی معارف اسلامی و علوم سیاسی @psa_isu_official
استاد #آزاد موضوع: جریانشناسی سیاسی دهه ۸۰
آقای احمدینژاد در یکی از انتخاباتها رئیس ستاد آقای هاشمی در منطقه نارمک بوده و از ابتدا خیلی مشکلی با ایشان نداشته است. حتی مسئولیتهای بسیاری در دوران ریاست جمهوری هاشمی میگیرد.رسانه مجازی عبور @oboor_irانجمن علمی معارف اسلامی و علوم سیاسی @psa_isu_official
۷:۱۱
#لحظه_نوشت_عبوری #جلسه_هفتم
استاد #آزاد موضوع: جریانشناسی سیاسی دهه ۸۰
احمدینژاد در مذاکره با آمریکا در سالهای نهایی دولتش تلاشهایی را شروع کرد. اما آمریکاییها چون میدانستند احمدینژاد ادامهدار نخواهد بود امتیازی نمیدهند. اما تیم مذاکره کننده دولت بعدی روی همین مذاکرات عمان سوار میشوند. کتاب آن سوی میز را بخوانید.رسانه مجازی عبور @oboor_irانجمن علمی معارف اسلامی و علوم سیاسی @psa_isu_official
استاد #آزاد موضوع: جریانشناسی سیاسی دهه ۸۰
احمدینژاد در مذاکره با آمریکا در سالهای نهایی دولتش تلاشهایی را شروع کرد. اما آمریکاییها چون میدانستند احمدینژاد ادامهدار نخواهد بود امتیازی نمیدهند. اما تیم مذاکره کننده دولت بعدی روی همین مذاکرات عمان سوار میشوند. کتاب آن سوی میز را بخوانید.رسانه مجازی عبور @oboor_irانجمن علمی معارف اسلامی و علوم سیاسی @psa_isu_official
۷:۲۲
#لحظه_نوشت_عبوری #جلسه_هفتم
استاد #آزاد موضوع: جریانشناسی سیاسی دهه ۸۰
ویلیام برنز در خاطراتش میگوید کل توافق برجام در عمان بسته میشود و مذاکرات بعدی در شهرهای دیگر با اروپاییها تشریفاتی است. حتی اروپاییها از این قضیه ناراحت میشوند که چرا در مذاکرات نقش جدی نداشتند که بعدها سر مواردی محدود اروپاییها هم اعمال نقش میکنند.رسانه مجازی عبور @oboor_irانجمن علمی معارف اسلامی و علوم سیاسی @psa_isu_official
استاد #آزاد موضوع: جریانشناسی سیاسی دهه ۸۰
ویلیام برنز در خاطراتش میگوید کل توافق برجام در عمان بسته میشود و مذاکرات بعدی در شهرهای دیگر با اروپاییها تشریفاتی است. حتی اروپاییها از این قضیه ناراحت میشوند که چرا در مذاکرات نقش جدی نداشتند که بعدها سر مواردی محدود اروپاییها هم اعمال نقش میکنند.رسانه مجازی عبور @oboor_irانجمن علمی معارف اسلامی و علوم سیاسی @psa_isu_official
۷:۲۴
#لحظه_نوشت_عبوری #جلسه_هفتم
استاد #آزاد موضوع: جریانشناسی سیاسی دهه ۸۰
در نقاط قوت آقای احمدینژاد باید توجه او به مسئله دولت اسلامی و شعارهای انقلاب (عدالتمحوری) اشاره کرد.رسانه مجازی عبور @oboor_irانجمن علمی معارف اسلامی و علوم سیاسی @psa_isu_official
استاد #آزاد موضوع: جریانشناسی سیاسی دهه ۸۰
در نقاط قوت آقای احمدینژاد باید توجه او به مسئله دولت اسلامی و شعارهای انقلاب (عدالتمحوری) اشاره کرد.رسانه مجازی عبور @oboor_irانجمن علمی معارف اسلامی و علوم سیاسی @psa_isu_official
۷:۲۷
#لحظه_نوشت_عبوری #جلسه_هفتم
استاد #آزاد موضوع: جریانشناسی سیاسی دهه ۸۰
در نقاط ضعف احمدینژاد میتوان به مواردی مانند مطرح کردن تز اسلام منهای روحانیت، تلقی انحرافی از مهدویت(انجمن حجتیه)، باورهای خاص در مورد اسلام گرایی(احمدی نژاد میگوید: مشایی یعنی احمدینژاد و احمدینژاد یعنی مشایی) و قرائتهای ناسیونالیستی از اسلام و تساهل فرهنگی و اخلاقی اشاره کرد.رسانه مجازی عبور @oboor_irانجمن علمی معارف اسلامی و علوم سیاسی @psa_isu_official
استاد #آزاد موضوع: جریانشناسی سیاسی دهه ۸۰
در نقاط ضعف احمدینژاد میتوان به مواردی مانند مطرح کردن تز اسلام منهای روحانیت، تلقی انحرافی از مهدویت(انجمن حجتیه)، باورهای خاص در مورد اسلام گرایی(احمدی نژاد میگوید: مشایی یعنی احمدینژاد و احمدینژاد یعنی مشایی) و قرائتهای ناسیونالیستی از اسلام و تساهل فرهنگی و اخلاقی اشاره کرد.رسانه مجازی عبور @oboor_irانجمن علمی معارف اسلامی و علوم سیاسی @psa_isu_official
۷:۳۰
#لحظه_نوشت_عبوری #جلسه_هفتم
استاد #آزاد موضوع: جریانشناسی سیاسی دهه ۸۰
مشایی تعابیر دوپهلوی زیادی داشت. گاهی از صحبتهای وی به اومانیسم، عدم عصمت و ضعف مدیریتی پیامبران و... میرسیدیم.رسانه مجازی عبور @oboor_irانجمن علمی معارف اسلامی و علوم سیاسی @psa_isu_official
استاد #آزاد موضوع: جریانشناسی سیاسی دهه ۸۰
مشایی تعابیر دوپهلوی زیادی داشت. گاهی از صحبتهای وی به اومانیسم، عدم عصمت و ضعف مدیریتی پیامبران و... میرسیدیم.رسانه مجازی عبور @oboor_irانجمن علمی معارف اسلامی و علوم سیاسی @psa_isu_official
۷:۳۳
#لحظه_نوشت_عبوری #جلسه_هفتم
استاد #آزاد موضوع: جریانشناسی سیاسی دهه ۸۰
تعبیر من این است که احمدینژاد در اواخر به دین انسانی و تکثرگرایی دینی رسیده بود. این مطالب بعدها در سالهای ۹۴ و ۹۵ بیشتر هم شد. قرائت او و نگاهش از اصل دین انحراف داشت.رسانه مجازی عبور @oboor_irانجمن علمی معارف اسلامی و علوم سیاسی @psa_isu_official
استاد #آزاد موضوع: جریانشناسی سیاسی دهه ۸۰
تعبیر من این است که احمدینژاد در اواخر به دین انسانی و تکثرگرایی دینی رسیده بود. این مطالب بعدها در سالهای ۹۴ و ۹۵ بیشتر هم شد. قرائت او و نگاهش از اصل دین انحراف داشت.رسانه مجازی عبور @oboor_irانجمن علمی معارف اسلامی و علوم سیاسی @psa_isu_official
۷:۳۶
#لحظه_نوشت_عبوری #جلسه_هفتم
استاد #آزاد موضوع: جریانشناسی سیاسی دهه ۸۰
آقای مشایی میگوید صلاحیتم را در آسمانها گرفتم و نیازی به تایید شورا ندارم!رسانه مجازی عبور @oboor_irانجمن علمی معارف اسلامی و علوم سیاسی @psa_isu_official
استاد #آزاد موضوع: جریانشناسی سیاسی دهه ۸۰
آقای مشایی میگوید صلاحیتم را در آسمانها گرفتم و نیازی به تایید شورا ندارم!رسانه مجازی عبور @oboor_irانجمن علمی معارف اسلامی و علوم سیاسی @psa_isu_official
۷:۳۷
#لحظه_نوشت_عبوری #جلسه_هفتم
استاد #آزاد موضوع: جریانشناسی سیاسی دهه ۸۰
اصل حرف ما در هولوکاست این است که این مسئله به لحاظ علمی باید بررسی شود. نباید از بررسی تاریخی آن جلوگیری شود. اما احمدینژاد این طور نبود و با حالت تندی از هولوکاست انتقاد کرد و یک فضای ضد یهود در دنیا علیه ما ایجاد کرد. قدرت رسانهای غربی هم این فضا را تقویت کرد.احمدینژاد بعدها از آن کلام اظهار پشیمانی کرد.رسانه مجازی عبور @oboor_irانجمن علمی معارف اسلامی و علوم سیاسی @psa_isu_official
استاد #آزاد موضوع: جریانشناسی سیاسی دهه ۸۰
اصل حرف ما در هولوکاست این است که این مسئله به لحاظ علمی باید بررسی شود. نباید از بررسی تاریخی آن جلوگیری شود. اما احمدینژاد این طور نبود و با حالت تندی از هولوکاست انتقاد کرد و یک فضای ضد یهود در دنیا علیه ما ایجاد کرد. قدرت رسانهای غربی هم این فضا را تقویت کرد.احمدینژاد بعدها از آن کلام اظهار پشیمانی کرد.رسانه مجازی عبور @oboor_irانجمن علمی معارف اسلامی و علوم سیاسی @psa_isu_official
۷:۴۵
#لحظه_نوشت_عبوری #جلسه_هفتم
استاد #آزاد موضوع: جریانشناسی سیاسی دهه ۸۰
احمدینژاد معتقد بود ما در منطقه بیداری انسانی داشتیم نه بیداری اسلامی. احمدینژاد معتقد بود ما نباید از برخی قیامها در منطقه حمایت کنیم. او مخالف حمایت ما از بشار اسد بود و به نحوی نگاهش به نگاه ترکیه نزدیک تر بود.رسانه مجازی عبور @oboor_irانجمن علمی معارف اسلامی و علوم سیاسی @psa_isu_official
استاد #آزاد موضوع: جریانشناسی سیاسی دهه ۸۰
احمدینژاد معتقد بود ما در منطقه بیداری انسانی داشتیم نه بیداری اسلامی. احمدینژاد معتقد بود ما نباید از برخی قیامها در منطقه حمایت کنیم. او مخالف حمایت ما از بشار اسد بود و به نحوی نگاهش به نگاه ترکیه نزدیک تر بود.رسانه مجازی عبور @oboor_irانجمن علمی معارف اسلامی و علوم سیاسی @psa_isu_official
۷:۴۸
۱۰:۱۴
۱۳:۰۹
۱۵:۰۷