عکس پروفایل امور اداری شهرستان خاشا

امور اداری شهرستان خاش

۱,۱۳۱عضو
thumnail
مهم و فوریمدیران مدارس فوق به قید فوریت تا پایان وقت اداری امروز نسبت به تایید مدارک و مستندات رتبه بندی همکاران در سامانه https://hrm.medu.ir اقدام نمایند.آخرین مهلت تایید توسط مدیر آموزشگاه امروز 1403.08.23 می باشددرصورت عدم تایید شخص مدیر پاسخگوی همکار باشد.
دبستان پسرانه شیخ مفیدحلیمهزینبیهآزادیسینادبیرستان هابیل کارواندرشهید مدرسشهیدباهنر(کمال آبادحومه )فاتح 1حلیمهامام موسی کاظم (ع)دکترمفتح نوک آبادعقیلاویس قرنی (دروک )هجرتدکترمفتح نوک آبادنسترنپوریای ولیعقیلحضرت رقیه (س)عطیهحضرت رقیه (س)هجرتدبیرستان آیت اله طالقانیحضرت زینب (س )شهید بهشتیجواد الائمهحدیثکوثرتوحیددبستان دخترانه حنانههجرتآزرمایثار ترشاببلال حبشیهجرتدبیرستان آیت اله طالقانیایرانعقیلشهیدخراشادیزاده

۹:۱۲

باسلام و وقت بخیر . گزینه تایید نهایی در قسمت بارگذاری مدارک رتبه بندی برای جاماندگان فعال گردیده است به ذینفعان اعلام تا با آرامش و صبر نسبت به بررسی مدارک بارگذاری شده اقدام و سپس دکمه تایید نهایی را جهت قرارگرفتن پرونده در چرخه بررسی بزنند . تاکید می گردد افراد شخصا وارد سامانه شده و مدارک را مجدد بررسی و سپس تاییدنهایی نمایند .
باتشکرمیزکار مرکزی رتبه بندی معلمان
تاکید می گردد این گزینه برای افرادی است که در این ماه بارگذاری انجام داده اند و افراد فاقد که ماه های قبل بارگذاری انجام داده اند به طور اتوماتیک پس از مهلت ۱ ماهه سامانه بسته شده است و نیازی به تایید نهایی نیست

۳:۵۲

undefined سامانه استعلام مدرک تحصیلی
https://inquiry.eduix.msrt.ir/

۴:۲۳

undefined قابل توجه همکاران محترم
undefinedفعال شدن دکمه تایید نهایی در تشکیل پرونده مشمولین رتبه بندی
undefined مراحل جهت اقدام
undefinedورود به سامانه my.medu.ir
undefined از قسمت خدمات سکوی ادیب گزینه رتبه بندی را انتخاب نمایید.
undefined از قسمت رتبه بندی، تشکیل پرونده (بارگذاری مدارک) را انتخاب نمایید.
undefined بعد از بارگذاری تمامی مدارک مورد نیاز و پس از چک کردن نهایی پرونده خود، با دکمه ثبت نهایی تایید نمایید.
undefinedتوجه نمایید پس از ثبت نهایی به هیچ عنوان امکان ویرایش و یا حذف و اضافه نمودن مدرک را ندارید بنابراین پس از اطمینان از بارگذاری مدارک تایید نهایی را انجام دهید.

۱۸:۵۳

به اطلاع قبول شدگان نهایی آزمون کیفیت بخشی شهرستان خاش می رساندفردا مورخ ۱۴۰۳۰۸۲۹ آخرین مهلت تحویل مدارک پرونده استخدامی می باشد.

۹:۱۳

به: كلیه مدارس شهری و روستایی / نمایندگی ایرندگانسلام علیكم با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) ، به اطلاع همكاران محترم (استخدام پیمانی) كه از تاریخ اجرای صدور حكم استخدام آزمایشی آنان بیش از ۲.۵ سال گذشته و تاكنون نسبت به تحویل مدارك مورد نیاز جهت تشكیل پرونده تبدیل وضعیت به رسمی قطعی اقدام نكرده اند می رساند جهت بررسی وضعیت و تحویل مدارک با در دست داشتن مدارك ذیل تا روز شنبه 14030903 به امور اداری مراجعه نمایند.كپی شناسنامهكپی كارت ملی2 قطعه عكستكمیل فرم اطلاعات فردی
همكاران محترم جهت مشاهده و بررسی حكم استخدام آزمایشی ، قسمت حكم شاغلین ، حكم با عنوان استخدام آزمایشی مراجعه نمایند.

۹:۱۶

خیلی مهم و فوری : همکارگرامی باسلام:باعنایت به اینکه پس از بارگذاری مدارک 6 مرحله می بایست طی شود تا رتبه استحقاقی فرد تعیین گردد خواهشمنداست به نکات زیرتوجه نمایید : 1-تمامی مراحل تایید مدیربلافصل ، اموراداری، گزینش، حراست، ارزیاب، هیات های ممیزه منطقه ، استان و ستاد به صورت کاملا سیستمی و اتوماتیک انجام می پذیرد و نیازی به حضور و پیگیری افراد نمی باشد . 2-در پنجره MY.MEDU.IR در قسمت نتیجه رتبه بندی ، فرآیند تاییدات گام ها و کارنامه نهایی نمایش داده می شود.همکاران می توانند مراحل تاییدات گام های رتبه بندی را از این قسمت دنبال نمایند . 3-ارسال پرونده رتبه به کارتابل ارزیابان به طور رندوم و اتوماتیک انجام می پذیرد و با توجه به حجم بالای رتبه ها در این بازه زمانی و اینکه هر ارزیاب می بایست تمامی مدارک و مستندات بارگذاری شده را به دقت بررسی نماید این امر زمان بر خواهد بود و نیازمند صبوری ذینفعان می باشد . 4-باتوجه به موارد ذکر شده و اینکه فرآیند تعیین رتبه زمان بر می باشد از همکاران محترم تقاضا داریم صبور باشند و از طریق پنجره MY.MEDU.IR مراحل تاییدات را دنبال کنند و از مراجعه به مناطق ، ادارات کل و حوزه ستاد برای تاییدات گام ها خودداری نمایند . باتشکر میزکارمرکزی رتبه بندی معلمان
undefinedخیلی مهم و فوریundefinedبسم الله الرحمن الرحیم رئیس محترم هیات ممیزه استان .........با سلام و احترامدر اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان ، مصوبه هیات ممیزه مرکزی رتبه بندی و پیرو بخشنامه شماره 710/34 مورخ 1403/8/22 ، تمامی متعهدین خدمت که در مورخ 1403/7/1 به بعد فارغ التحصیل شده اند و هم اکنون مشغول به کار می باشد از مورخ 1403/8/28 می توانند نسبت به بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی و تعیین رتبه استحقاقی اقدام نمایند . 1-کلیه مشمولان می¬بایست با مراجعه به سایت my.medu.ir در قسمت رتبه بندی نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند. 2-مسئولیت اطلاع رسانی به موقع، دقیق و جامع به مشمولان برعهده مدیران کل استان¬ها می باشد، لذا انتظار می رود تدابیر و راهکارهای مناسب جهت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به همه مشمولان در سطح استان، مناطق و مدارس اتخاذ گردد. تذکرات مهم : 3-جهت بارگذاری مدارک و مستندات؛ تاریخ صدورمدرک و یا اجرای فعالیت می بایست منتهی به تاریخ مشمولیت باشد و تاریخ های پس از آن مورد پذیرش نمی باشد. 4-راهنمای بارگذاری مدارک قابل پذیرش و امتیازات مربوط به هر مدرک در سامانه درج شده است . باعنایت به اینکه پس از تایید نهایی امکان بارگذاری مجدد هیچ مدرکی وجود ندارد، توصیه می¬شود افراد ضمن مطالعه دقیق راهنمای مورد نظر، شخصاً نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند.5-لازم به ذکر است شرط ورود به سامانه رتبه بندی برای این دسته از افراد داشتن ابلاغ موظف و صدور حکم استخدام قطعی بعد از 14030701 می باشد . 6-باستناد ماده 11 آئین نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی معلمان ،چنانچه در ارایه مدارک و مستندات مورد نیاز برای سنجش شایستگی های معلمی و تجربه افراد مشمول قانون ، محرز شود فردی اطلاعات خلاف واقع در اختیار هیئت های ممیزه قرار داده است ، مراتب جهت رسیدگی به هیات های بدوی رسیدگی به تخلفات استان ارجاع داده می شود . تا زمان تعیین تکلیف قطعی موضوع در آن مرجع ، رسیدگی به پرونده رتبه بندی متوقف خواهد شد. باتشکرمیزکارمرکزی رتبه بندی معلمان
undefinedخیلی مهم و فوریundefinedمدیرگرامی با سلام به اطلاع می رساند : باتوجه به اینکه امکان برگشت پرونده رتبه بندی افراد وجود ندارد تاکید می گردد با دقت نسبت به بررسی و تایید پرونده رتبه بندی افراد اقدام نمایید . undefinedاگر به هر دلیلی مدیر مربوطه تاییدات مربوطه را اشتباه انجام داد می بایست فرآیند تاییدات تکمیل و در فاز اعتراض اصلاح گردد. undefinedخواهشمنداست با صبر، آرامش ، دقت و مطالعه راهنمای درج شده در سامانه نسبت به تاییدات اقدام نمایید . باتشکر میزکارمرکزی رتبه بندی معلمان

۱۷:۳۷

undefinedخیلی مهم و فوریundefinedبسم الله الرحمن الرحیم رئیس محترم هیات ممیزه استان .........با سلام و احترامدر اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان ، مصوبه هیات ممیزه مرکزی رتبه بندی و پیرو بخشنامه شماره 710/34 مورخ 1403/8/22 ، تمامی متعهدین خدمت که در مورخ 1403/7/1 به بعد فارغ التحصیل شده اند و هم اکنون مشغول به کار می باشد از مورخ 1403/8/28 می توانند نسبت به بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی و تعیین رتبه استحقاقی اقدام نمایند . 1-کلیه مشمولان می¬بایست با مراجعه به سایت my.medu.ir در قسمت رتبه بندی نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند. 2-مسئولیت اطلاع رسانی به موقع، دقیق و جامع به مشمولان برعهده مدیران کل استان¬ها می باشد، لذا انتظار می رود تدابیر و راهکارهای مناسب جهت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به همه مشمولان در سطح استان، مناطق و مدارس اتخاذ گردد. تذکرات مهم : 3-جهت بارگذاری مدارک و مستندات؛ تاریخ صدورمدرک و یا اجرای فعالیت می بایست منتهی به تاریخ مشمولیت باشد و تاریخ های پس از آن مورد پذیرش نمی باشد. 4-راهنمای بارگذاری مدارک قابل پذیرش و امتیازات مربوط به هر مدرک در سامانه درج شده است . باعنایت به اینکه پس از تایید نهایی امکان بارگذاری مجدد هیچ مدرکی وجود ندارد، توصیه می¬شود افراد ضمن مطالعه دقیق راهنمای مورد نظر، شخصاً نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند.5-لازم به ذکر است شرط ورود به سامانه رتبه بندی برای این دسته از افراد داشتن ابلاغ موظف و صدور حکم استخدام قطعی بعد از 14030701 می باشد . 6-باستناد ماده 11 آئین نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی معلمان ،چنانچه در ارایه مدارک و مستندات مورد نیاز برای سنجش شایستگی های معلمی و تجربه افراد مشمول قانون ، محرز شود فردی اطلاعات خلاف واقع در اختیار هیئت های ممیزه قرار داده است ، مراتب جهت رسیدگی به هیات های بدوی رسیدگی به تخلفات استان ارجاع داده می شود . تا زمان تعیین تکلیف قطعی موضوع در آن مرجع ، رسیدگی به پرونده رتبه بندی متوقف خواهد شد.
باتشکرمیزکارمرکزی رتبه بندی معلمان

۴:۴۵

undefined *با سلام و احترام خدمت کلیه همکاران گرامی به اطلاع می‌رساند ؛ سامانه ثبت و درخواست کارت شناسایی تا اطلاع ثانوی فعال می‌باشد*.لذا همکاران شاغل و جدیدالاستخدام دارای کدپرسنلی که تاکنون موفق به ثبت درخواست نشده‌اند می‌توانند به سامانه زیر ، قسمت کارت شناسایی مراجعه نموده و درخواست خود را ثبت نمایند .
سامانه جهت ثبت درخواست صدور کارت :
https://my.medu.ir/login.html?1

۶:۳۶

undefined باسلاممدیران محترم در مکاتبات اداری با توجه به تشابهات اسمی حتمآ کدپرسنلی همکاران ذکر شود چنانچه همکاری کدپرسنلی ندارد از کدملی استفاده کنید.

۵:۵۳

قابل توجه تمامی مراجعین محترم
بدینوسیلهبه اطلاع می رساند با هدف رعایت حقوق بیماران و حفظ شأن و منزلت تمامی مراجعیندرمانگاه فرهنگیان ، سامانه ی نوبت گیری برای تمامی پزشکان عمومی و تخصصی فعالبوده ، درخواست می شود سعی کنید برای دریافت نوبت پزشکان براساس جدول زمان بندیشده به آدرس :


https://vclinic.io/clinic/farhangianz


مراجعه وضمن دریافت نوبت 30 دقیقه قبل از زمان تعیین شده در محل درمانگاه به منظور ثبتدر سیستم پذیرش پزشک حضور داشته باشند، ضمناً در صورت تأخیر و عدم حضور بیمارهیچگونه مسئولیتی برعهده ی کارکنان درمانگاه نخواهد بود/.
مدیریت درمانگاه فرهنگیان زاهدان
(( لطفاً داوطلبان استخدامی و دانشگاه فرهنگیان پس از ورود به سامانه از قسمت << ویزیت آنلاین >> وارد و گزینه‌ی <<ویزیت استخدامی >> را انتخاب و نسبت به دریافت نوبت اقدام نمایند ))

۱۳:۱۳

باسلامدانشجویان متعهد خدمت ورودی سال ۱۴۰۳ شهرستان خاش نسبت به دریافت نوبت ازسامانه درمانگاه فرهنگیان اقدام و جهت دریافت معرفی نامه پزشکی با همراه داشتن شناسنامه و دو قطعه عکس از تاریخ ۱۴۰۳/۰۹/۰۷ به کارشناسی اموراداری مراجعه نمایند.
به همراه داشتن معرفی نامه ممهور به مهر اداره جهت مراجعه به درمانگاه فرهنگیان الزامی می باشد.
کارشناسی اموراداری و تشکیلات مدیریت آموزش وپرورش شهرستان خاش

۱۴:۳۳

undefined لینک درمانگاه فرهنگیان زاهدان با خدمات ویژه نوبت دهی جهت انجام معاینات پزشکی
دانشجویان محترم برای انجام معاینات پزشکی ابتدا نوبت بگیرند
سپس جهت انجام معاینات به درمانگاه فرهنگیان طبق نوبت مراجعه نمایند.

آدرس دسترسی :
https://vclinic.io/clinic/farhangianz

(( دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پس از ورود به سامانه از قسمت << ویزیت آنلاین >> وارد و گزینه‌ی <<ویزیت استخدامی >> را انتخاب و نسبت به دریافت نوبت اقدام نمایند ))

۱۴:۵۲

undefined *باسلام و تبریک به دانشجویان عزیز
مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده دانشجویان متعهد ورودی سال 1403
1. اصل گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه محل تحصیل 2. تصویر مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی ( برابر اصل شده توسط دانشگاه محل تحصیل )3. گواهی عدم سوء پیشینه4. پرینت کارنامه قبولی در دانشگاه 5. اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه خود ، همسر و فرزندان ( دو سری )6. اصل و تصویر کارت ملی پشت و رو خود و همسر ( دو سری )7. 6 قطعه عکس پشت نویسی شده ( 4*3 )8. پوشه روغنی قرمز رنگ و گیره9. پوشه بایگانی (نخدار)

undefined کارشناسی اموراداری و تشکیلات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خاش https://ble.ir/omuredarikhash

۱۶:۵۳

به اطلاع دانشجویان متعهد خدمت سال 1403 شهرستان خاش می رساند جهت افتتاح حساب جاری با همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه به قید فوریت به بانک ملی شعبه سعدی شهرستان خاش مراجعه نموده و شماره حساب دریافتی را به کارشناسی امور مالی تحویل نمایند.

۵:۲۱

مهم و فوریبه اطلاع کلیه همکاران استخدام ماده ۲۸ (آزمون دبیری ، آموزگاری و کیفیت بخشی )سال ۱۴۰۳ که تاکنون نسبت به تحویل شماره حساب جاری بانک ملی اقدام ننموده اند می رساند به قید فوریت حداکثر تا ساعت ۱۲ امروز نسبت به تحویل شماره حساب به امور مالی اقدام نمایند.

۵:۳۲

دانشجویان متعهد خدمت سال 1403 جهت دریافت معرفی نامه به دفتر اسناد رسمی با همراه داشتن یک قطعه عکس، جهت تعهد به امور اداری مراجعه نمایند.

۷:۳۱

با سلاماحکام استخدام ماده ۲۸ دبیری، کیفیت بخشی و آموزگاری ، و متعهدین خدمت (دانشجومعلمان۱۴۰۳) صادر گردید.همکاران محترم ضمن ورود به my.medu.ir قسمت احکام ، حکم خود را بررسی و در صورت نیاز به اصلاح به شخصی ذیل اطلاع دهند.
@sajadnikzadi
هرگونه سوال و ابهام پیرامون ابلاغ و محل خدمت را از آموزش مربوطه پیگیری فرمائید.

۱۵:۳۶

thumnail

۷:۰۱

thumnail

۷:۰۱