عکس پروفایل امور اداری شهرستان خاشا

امور اداری شهرستان خاش

۱,۱۴۸عضو
به: كلیه مدارس شهری و روستایی / نمایندگی ایرندگانسلام علیكم با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) ، به اطلاع همكاران محترم (استخدام پیمانی) كه از تاریخ اجرای صدور حكم استخدام آزمایشی آنان بیش از ۲.۵ سال گذشته و تاكنون نسبت به تحویل مدارك مورد نیاز جهت تشكیل پرونده تبدیل وضعیت به رسمی قطعی اقدام نكرده اند می رساند جهت بررسی وضعیت و تحویل مدارک با در دست داشتن مدارك ذیل تا روز شنبه 14030903 به امور اداری مراجعه نمایند.كپی شناسنامهكپی كارت ملی2 قطعه عكستكمیل فرم اطلاعات فردی
همكاران محترم جهت مشاهده و بررسی حكم استخدام آزمایشی ، قسمت حكم شاغلین ، حكم با عنوان استخدام آزمایشی مراجعه نمایند.

۹:۱۶

خیلی مهم و فوری : همکارگرامی باسلام:باعنایت به اینکه پس از بارگذاری مدارک 6 مرحله می بایست طی شود تا رتبه استحقاقی فرد تعیین گردد خواهشمنداست به نکات زیرتوجه نمایید : 1-تمامی مراحل تایید مدیربلافصل ، اموراداری، گزینش، حراست، ارزیاب، هیات های ممیزه منطقه ، استان و ستاد به صورت کاملا سیستمی و اتوماتیک انجام می پذیرد و نیازی به حضور و پیگیری افراد نمی باشد . 2-در پنجره MY.MEDU.IR در قسمت نتیجه رتبه بندی ، فرآیند تاییدات گام ها و کارنامه نهایی نمایش داده می شود.همکاران می توانند مراحل تاییدات گام های رتبه بندی را از این قسمت دنبال نمایند . 3-ارسال پرونده رتبه به کارتابل ارزیابان به طور رندوم و اتوماتیک انجام می پذیرد و با توجه به حجم بالای رتبه ها در این بازه زمانی و اینکه هر ارزیاب می بایست تمامی مدارک و مستندات بارگذاری شده را به دقت بررسی نماید این امر زمان بر خواهد بود و نیازمند صبوری ذینفعان می باشد . 4-باتوجه به موارد ذکر شده و اینکه فرآیند تعیین رتبه زمان بر می باشد از همکاران محترم تقاضا داریم صبور باشند و از طریق پنجره MY.MEDU.IR مراحل تاییدات را دنبال کنند و از مراجعه به مناطق ، ادارات کل و حوزه ستاد برای تاییدات گام ها خودداری نمایند . باتشکر میزکارمرکزی رتبه بندی معلمان
undefinedخیلی مهم و فوریundefinedبسم الله الرحمن الرحیم رئیس محترم هیات ممیزه استان .........با سلام و احترامدر اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان ، مصوبه هیات ممیزه مرکزی رتبه بندی و پیرو بخشنامه شماره 710/34 مورخ 1403/8/22 ، تمامی متعهدین خدمت که در مورخ 1403/7/1 به بعد فارغ التحصیل شده اند و هم اکنون مشغول به کار می باشد از مورخ 1403/8/28 می توانند نسبت به بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی و تعیین رتبه استحقاقی اقدام نمایند . 1-کلیه مشمولان می¬بایست با مراجعه به سایت my.medu.ir در قسمت رتبه بندی نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند. 2-مسئولیت اطلاع رسانی به موقع، دقیق و جامع به مشمولان برعهده مدیران کل استان¬ها می باشد، لذا انتظار می رود تدابیر و راهکارهای مناسب جهت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به همه مشمولان در سطح استان، مناطق و مدارس اتخاذ گردد. تذکرات مهم : 3-جهت بارگذاری مدارک و مستندات؛ تاریخ صدورمدرک و یا اجرای فعالیت می بایست منتهی به تاریخ مشمولیت باشد و تاریخ های پس از آن مورد پذیرش نمی باشد. 4-راهنمای بارگذاری مدارک قابل پذیرش و امتیازات مربوط به هر مدرک در سامانه درج شده است . باعنایت به اینکه پس از تایید نهایی امکان بارگذاری مجدد هیچ مدرکی وجود ندارد، توصیه می¬شود افراد ضمن مطالعه دقیق راهنمای مورد نظر، شخصاً نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند.5-لازم به ذکر است شرط ورود به سامانه رتبه بندی برای این دسته از افراد داشتن ابلاغ موظف و صدور حکم استخدام قطعی بعد از 14030701 می باشد . 6-باستناد ماده 11 آئین نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی معلمان ،چنانچه در ارایه مدارک و مستندات مورد نیاز برای سنجش شایستگی های معلمی و تجربه افراد مشمول قانون ، محرز شود فردی اطلاعات خلاف واقع در اختیار هیئت های ممیزه قرار داده است ، مراتب جهت رسیدگی به هیات های بدوی رسیدگی به تخلفات استان ارجاع داده می شود . تا زمان تعیین تکلیف قطعی موضوع در آن مرجع ، رسیدگی به پرونده رتبه بندی متوقف خواهد شد. باتشکرمیزکارمرکزی رتبه بندی معلمان
undefinedخیلی مهم و فوریundefinedمدیرگرامی با سلام به اطلاع می رساند : باتوجه به اینکه امکان برگشت پرونده رتبه بندی افراد وجود ندارد تاکید می گردد با دقت نسبت به بررسی و تایید پرونده رتبه بندی افراد اقدام نمایید . undefinedاگر به هر دلیلی مدیر مربوطه تاییدات مربوطه را اشتباه انجام داد می بایست فرآیند تاییدات تکمیل و در فاز اعتراض اصلاح گردد. undefinedخواهشمنداست با صبر، آرامش ، دقت و مطالعه راهنمای درج شده در سامانه نسبت به تاییدات اقدام نمایید . باتشکر میزکارمرکزی رتبه بندی معلمان

۱۷:۳۷

undefinedخیلی مهم و فوریundefinedبسم الله الرحمن الرحیم رئیس محترم هیات ممیزه استان .........با سلام و احترامدر اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان ، مصوبه هیات ممیزه مرکزی رتبه بندی و پیرو بخشنامه شماره 710/34 مورخ 1403/8/22 ، تمامی متعهدین خدمت که در مورخ 1403/7/1 به بعد فارغ التحصیل شده اند و هم اکنون مشغول به کار می باشد از مورخ 1403/8/28 می توانند نسبت به بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی و تعیین رتبه استحقاقی اقدام نمایند . 1-کلیه مشمولان می¬بایست با مراجعه به سایت my.medu.ir در قسمت رتبه بندی نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند. 2-مسئولیت اطلاع رسانی به موقع، دقیق و جامع به مشمولان برعهده مدیران کل استان¬ها می باشد، لذا انتظار می رود تدابیر و راهکارهای مناسب جهت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به همه مشمولان در سطح استان، مناطق و مدارس اتخاذ گردد. تذکرات مهم : 3-جهت بارگذاری مدارک و مستندات؛ تاریخ صدورمدرک و یا اجرای فعالیت می بایست منتهی به تاریخ مشمولیت باشد و تاریخ های پس از آن مورد پذیرش نمی باشد. 4-راهنمای بارگذاری مدارک قابل پذیرش و امتیازات مربوط به هر مدرک در سامانه درج شده است . باعنایت به اینکه پس از تایید نهایی امکان بارگذاری مجدد هیچ مدرکی وجود ندارد، توصیه می¬شود افراد ضمن مطالعه دقیق راهنمای مورد نظر، شخصاً نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند.5-لازم به ذکر است شرط ورود به سامانه رتبه بندی برای این دسته از افراد داشتن ابلاغ موظف و صدور حکم استخدام قطعی بعد از 14030701 می باشد . 6-باستناد ماده 11 آئین نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی معلمان ،چنانچه در ارایه مدارک و مستندات مورد نیاز برای سنجش شایستگی های معلمی و تجربه افراد مشمول قانون ، محرز شود فردی اطلاعات خلاف واقع در اختیار هیئت های ممیزه قرار داده است ، مراتب جهت رسیدگی به هیات های بدوی رسیدگی به تخلفات استان ارجاع داده می شود . تا زمان تعیین تکلیف قطعی موضوع در آن مرجع ، رسیدگی به پرونده رتبه بندی متوقف خواهد شد.
باتشکرمیزکارمرکزی رتبه بندی معلمان

۴:۴۵

undefined *با سلام و احترام خدمت کلیه همکاران گرامی به اطلاع می‌رساند ؛ سامانه ثبت و درخواست کارت شناسایی تا اطلاع ثانوی فعال می‌باشد*.لذا همکاران شاغل و جدیدالاستخدام دارای کدپرسنلی که تاکنون موفق به ثبت درخواست نشده‌اند می‌توانند به سامانه زیر ، قسمت کارت شناسایی مراجعه نموده و درخواست خود را ثبت نمایند .
سامانه جهت ثبت درخواست صدور کارت :
https://my.medu.ir/login.html?1

۶:۳۶

undefined باسلاممدیران محترم در مکاتبات اداری با توجه به تشابهات اسمی حتمآ کدپرسنلی همکاران ذکر شود چنانچه همکاری کدپرسنلی ندارد از کدملی استفاده کنید.

۵:۵۳

قابل توجه تمامی مراجعین محترم
بدینوسیلهبه اطلاع می رساند با هدف رعایت حقوق بیماران و حفظ شأن و منزلت تمامی مراجعیندرمانگاه فرهنگیان ، سامانه ی نوبت گیری برای تمامی پزشکان عمومی و تخصصی فعالبوده ، درخواست می شود سعی کنید برای دریافت نوبت پزشکان براساس جدول زمان بندیشده به آدرس :


https://vclinic.io/clinic/farhangianz


مراجعه وضمن دریافت نوبت 30 دقیقه قبل از زمان تعیین شده در محل درمانگاه به منظور ثبتدر سیستم پذیرش پزشک حضور داشته باشند، ضمناً در صورت تأخیر و عدم حضور بیمارهیچگونه مسئولیتی برعهده ی کارکنان درمانگاه نخواهد بود/.
مدیریت درمانگاه فرهنگیان زاهدان
(( لطفاً داوطلبان استخدامی و دانشگاه فرهنگیان پس از ورود به سامانه از قسمت << ویزیت آنلاین >> وارد و گزینه‌ی <<ویزیت استخدامی >> را انتخاب و نسبت به دریافت نوبت اقدام نمایند ))

۱۳:۱۳

باسلامدانشجویان متعهد خدمت ورودی سال ۱۴۰۳ شهرستان خاش نسبت به دریافت نوبت ازسامانه درمانگاه فرهنگیان اقدام و جهت دریافت معرفی نامه پزشکی با همراه داشتن شناسنامه و دو قطعه عکس از تاریخ ۱۴۰۳/۰۹/۰۷ به کارشناسی اموراداری مراجعه نمایند.
به همراه داشتن معرفی نامه ممهور به مهر اداره جهت مراجعه به درمانگاه فرهنگیان الزامی می باشد.
کارشناسی اموراداری و تشکیلات مدیریت آموزش وپرورش شهرستان خاش

۱۴:۳۳

undefined لینک درمانگاه فرهنگیان زاهدان با خدمات ویژه نوبت دهی جهت انجام معاینات پزشکی
دانشجویان محترم برای انجام معاینات پزشکی ابتدا نوبت بگیرند
سپس جهت انجام معاینات به درمانگاه فرهنگیان طبق نوبت مراجعه نمایند.

آدرس دسترسی :
https://vclinic.io/clinic/farhangianz

(( دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پس از ورود به سامانه از قسمت << ویزیت آنلاین >> وارد و گزینه‌ی <<ویزیت استخدامی >> را انتخاب و نسبت به دریافت نوبت اقدام نمایند ))

۱۴:۵۲

undefined *باسلام و تبریک به دانشجویان عزیز
مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده دانشجویان متعهد ورودی سال 1403
1. اصل گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه محل تحصیل 2. تصویر مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی ( برابر اصل شده توسط دانشگاه محل تحصیل )3. گواهی عدم سوء پیشینه4. پرینت کارنامه قبولی در دانشگاه 5. اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه خود ، همسر و فرزندان ( دو سری )6. اصل و تصویر کارت ملی پشت و رو خود و همسر ( دو سری )7. 6 قطعه عکس پشت نویسی شده ( 4*3 )8. پوشه روغنی قرمز رنگ و گیره9. پوشه بایگانی (نخدار)

undefined کارشناسی اموراداری و تشکیلات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خاش https://ble.ir/omuredarikhash

۱۶:۵۳

به اطلاع دانشجویان متعهد خدمت سال 1403 شهرستان خاش می رساند جهت افتتاح حساب جاری با همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه به قید فوریت به بانک ملی شعبه سعدی شهرستان خاش مراجعه نموده و شماره حساب دریافتی را به کارشناسی امور مالی تحویل نمایند.

۵:۲۱

مهم و فوریبه اطلاع کلیه همکاران استخدام ماده ۲۸ (آزمون دبیری ، آموزگاری و کیفیت بخشی )سال ۱۴۰۳ که تاکنون نسبت به تحویل شماره حساب جاری بانک ملی اقدام ننموده اند می رساند به قید فوریت حداکثر تا ساعت ۱۲ امروز نسبت به تحویل شماره حساب به امور مالی اقدام نمایند.

۵:۳۲

دانشجویان متعهد خدمت سال 1403 جهت دریافت معرفی نامه به دفتر اسناد رسمی با همراه داشتن یک قطعه عکس، جهت تعهد به امور اداری مراجعه نمایند.

۷:۳۱

با سلاماحکام استخدام ماده ۲۸ دبیری، کیفیت بخشی و آموزگاری ، و متعهدین خدمت (دانشجومعلمان۱۴۰۳) صادر گردید.همکاران محترم ضمن ورود به my.medu.ir قسمت احکام ، حکم خود را بررسی و در صورت نیاز به اصلاح به شخصی ذیل اطلاع دهند.


هرگونه سوال و ابهام پیرامون ابلاغ و محل خدمت را از آموزش مربوطه پیگیری فرمائید.

۱۵:۳۶

thumnail

۷:۰۱

thumnail

۷:۰۱

# اطلاعیه
باسلام همکاران محترم شاغل در منطقه لطفا هرگونه تغییرات منجر به رویداد حکمی از جمله
تغییر پست ، و انتصابارتقای رتبه و طبقه شغلی اعمال مدرک تحصیلی تاهلافزایش و کاهش فرزندو.... را در اسرع وقت به کارگزینی اعلام نمایید..

۳:۴۷

عرض سلام و خداقوتبه اطلاع همکاران محترم خرید خدمات (حق التدریس) سال جاری می رساند جهت تکمیل فرم اطلاعات فردی حداکثر تا روز پنجشنبه هفته جاری با مدارک ذیل به واحد گزینش آموزش و پرورش شهرستان خاش مراجعه نمایند.۱- تصویر تمام صفحات شناسنامه ۲- تصویر کارت ملی پشت و رو3- دو قطعه عکس سه در چهار

۱۰:۰۳

دیون چیست و به چه مواردی تعلق می گیرد؟
undefined️ احکامی که تاریخ اجرای آنها از سنوات قبل می باشد و در سال جاری قابل پرداخت نیست، اصطلاحاً #دیون نامیده می شود.
undefined️ توصیه می شود همکارانی که مطالباتی در طول سال دارند، صدور حکم خود را به ماههای آخر سال واگذار ننمایند ( برای مثال اِعمال مدرک تحصیلی، ارتقاء رتبه و طبقه و ...) تا از احتمال دیون شدن جلوگیری شود.
undefined️خصوصاً همکارانی که حکم آنها صادر شده ولی در ماههای گذشته اِعمال نشده حتماً به امور مالی و اداری محل خدمت خود مراجعه نمایند تا قبل از دیر شدن حکم مورد نظر در حقوق ماه جاری اعمال گردد.
undefinedموارد #دیون_پذیر شامل :
  ۱ - احکام کارکنان  ۲ - حق التدریس  ۳ - هزینه سفر  ۴ - کمک هزینه ازدواج  ۵ - حق التدریس ضمن خدمت  ۶ - پاداش پایان خدمت  ۷ - عیدی کارکنان  ۸ - عائله مندی و اولاد  ۹ - مرخصی ذخیره۱۰ - کمک هزینه دفن و کفن
undefinedموارد #دیون_ناپذیر شامل :
  ۱ - اضافه کار ساعتی مدارس  ۲ - اضافه کار اداری  ۳ - حق الزحمه نوبت دوم  ۴ - حق لباس  ۵ - کارپردازی  ۶ - حق التالیف  ۷ - تمامی حق الزحمه ها  ۸ - قراردادهای سرویس و غیره  ۹ - حق الوکاله۱۰ - حق الزحمه امتحانات۱۱ - حق ماموریت۱۲ - سرانه ها

۱۶:۳۲

undefinedاطلاعیه مهم
undefined #رتبه_بندی
undefined متعهدین خدمت1403(قبول شدگان دانشگاه فرهنگیان که از مهر 1403 حکم قطعی صادر شده است) و قبول شدگان ماده 28 که از اول مهر 1403 به بعد حکم استخدام پیمانی صادر شده است. در خصوص رتبه بندی نکات ذیل را مد نظر داشته باشند.
undefined فعلا سامانه برای متعهدین خدمت و جاماندگان سالهای قبل و تغیر سمت خدمات به آموزشی (مهر 1403)فعال می باشد.
undefined به محض باز شدن سامانه برای مشمولین ماده 28 اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.
undefined مهم فعلا مزایای رتبه بندی توسط وزارت برای مشمولین متعهد خدمت و ماده 28 به مرور درحال ارسال می باشد که به محض دریافت مزایای رتبه بندی ، حکم همکار صادر می شود

۴:۴۳

undefinedقابل  توجه کاربران سامانه ها
undefined به اطلاع کاربران سامانه های وزارت آموزش و پرورش می رساند:
undefined بدلیل تعویض پست برق و تنظیمات زیرساخت مرکز داده وزارت آموزش و پرورش ، روز پنجشنبه ۶ دی ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ الی ۱۸ احتمال اختلال در دسترسی به سامانه های این وزارتخانه وجود دارد.
از صبر و شکیبایی شما متشکریم.

مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات

۴:۳۴