همزمان با نزدیک شدن به زمان برگزاری المپیک ۲۰۲۴ پاریس، رسانههای اسرائیلی از تریلر فیلم سینمایی TATAMI با محوریت تخریب چهره ایران و سیاست ضد اسرائیلی ایران در حیطه ورزش، رونمایی کردند. زر:(زهرا) امیرابراهیمی بازیگر فیلم «عنکبوت مقدس» علاوه بر بازی در این فیلم به همراه گای ناتیو اسرائیلی کارگردانان فیلم هستند. فیلم داستان جودوکار زن ایرانی لیلا حسینی و مربیاش مریم قنبری (با بازی زر امیرابراهیمی) است، که قصد دارد در مسابقات جهانی جودو نخستین مدال طلای ایران را ببرد. در میان راه مسابقه، به لیلا دستور داده میشود که برای مسابقه ندادن با ورزشکار اسرائیلی دروغ بگوید صدمه دیده است و ببازد. لیلا که خودش و خانوادهاش در خطر هستند باید وانمود کند که صدمه دیده است و از جمهوری اسلامی حمایت کند یا برای گرفتن طلا مبارزه کند.داستان تخیلی این فیلم که ادعا شده براساس ماجرای واقعی است، دروغی بیش نیست چرا که نه ورزشکاری به این نام وجود دارد و نه جودوی زنان ایران در حد جهانیست! و حتی در آسیا نیز درخششی نداشته است.در رشته جودو مردان، سعید مولایی قبل از رویارویی با ورزشکار اسرائیلی باخت و با طرح ادعاهایی پس از آن از کشور خارج شد و تا به اینجای کار سرنوشت خوبی نداشت.اما انتخاب ورزشکار زن و فمینستی کردن ماجرای فیلم؛ همانند فیلم سینمایی «عرق سرد» سهیل بیرقی در سال ۱۳۹۶، چیزی جز شیطنت برای تخریب چهره ایران نیست! باید دانست سینمای اسرائیل حرف مهمی در سینمای جهان ندارد، سینمای اسرائیل از حیث صدور بازیگر هم در سطح جدی ای نیست و بجز گل گدوت بازیگری در سطح جهانی ندارد. و حتی برای بازی در فیلم های اسرائیلی سیاهههای طولانی از بازیگران که حاضر به بازی باشند وجود ندارد. ( اما در سمت مقابل بازیگران شریف بسیاری ایستادهاند) به عنوان مثال در سریال اسرائیلی تهران چند تن از قهرمانهای این سریال بازیگرهای دسته چندم جهان هستند. سینمای اسرائیل مخاطب جهانی ندارد. با این حال باید دانست تولیدات رسانهای با هدف در کمپانیهای فیلمسازی تولید میشود عموماً با زور جوایز متعدد به دید مخاطبین خواهد آمد خیلی از حیث فنی جالب توجه نیست فرم سیاه و سفید فیلم که نشان از ترس و ناامیدی دارد و انتخاب سوژه نشان داده است که آسیبی که به حیثیت رژیم صهیونیستی از بازی نکردن ورزشکاران ما با ورزشکاران حامی رژیم به حیثیت رژیم صهیونیستی وارد شده است بسیار مهم است و باید این مسیر را با قدرت ادامه داد و صد البته برای ورزشکارانی که بخاطر عدم مبارزه با ورزشکاران صهیونیست از مدالی باز می مانند یا محروم میشود فکری اساسی کرد.
۱۷:۲۲
گل آنتوریوم تو فضای تصویری دنیا معمولا یا نماد عشقه یا شهوت...در هیچ سطحی از ارکان جمهوری اسلامی کاری به زبان تصویر ندارند!
The Anthurium Flower: A Symbol of Passion and ProsperityA Symbol of Sensuality – Sometimes referred to as Boy Flower and Painted Tongue, anthuriums have become associated with lusty love, sexuality or even sex, probably because of its exotic appearance.
@osyan
The Anthurium Flower: A Symbol of Passion and ProsperityA Symbol of Sensuality – Sometimes referred to as Boy Flower and Painted Tongue, anthuriums have become associated with lusty love, sexuality or even sex, probably because of its exotic appearance.
@osyan
۱۴:۲۶
ردهبندی رسمی جدول مدالهای المپیک بر اساس ارزش مداله، یعنی اول تعداد طلا بعد نقره و بعد برنز. آمریکا الان دومه تو جدول رسمی. منتها هر سایت خبرگزاریهای رسمی آمریکا رو باز میکنی جدول رو بر اساس تعداد کل مدال گذاشتن که امریکا اوله. یه عمر کره شمالی رو مسخره میکردن الان خودشون این کارو میکنن!@osyan
۷:۴۱
۷:۴۱
۷:۴۱
اگر امت حزب الهی و سایبری کمی عقل رسانه ای داشت بند به بند نامه فائزه هاشمی از زندان را وایرال می کرد.بخوانید. و با دقت بخوانید:https://www.mostaghelonline.com/fa/tiny/news-153315
۱۱:۵۱
4_6021348530411542297.mp3
۴۰:۳۶-۹.۳ مگابایت
در جنگ ۳۳ روزه حزبالله لبنان و رژیم صهیونیستی در سال ۱۳۸۵ و پیروزی قاطع حزبالله ، حاج قاسم سلیمانی نقل میکند:ظاهراً هیچ امیدی به شکست دشمن نبود، در ملاقاتی با آیت الله خامنه ای، ایشان با اطمینان میگویند در جنگ پیروز میشوید و برای این منظور فرمودند
«به رزمندگان بگویید دعای جوشن صغیر بخوانند.»
۱۸:۳۸
«ای شهید، ای آنکه بر کرانه های ازلی و ابدی وجود برنشسته ای، دستی بر آر و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را نیز از این منجلاب بیرون بکش»
۱۱:۴۶
فیلم مستند الجزیره با موضوع ۷ اکتبر درباره حماس و اتفاقات افتاده در فلسطین و غزه در این یک سال به نظرم به شدت برای اهل تحقیق راهگشاست.
https://youtu.be/sR7AdIShu3E?feature=shared
https://youtu.be/sR7AdIShu3E?feature=shared
۶:۲۶
یحیی سنوار :
من این جمله از امام علی را خوب به خاطرم سپرده ام که گفت: دو روز در زندگی انسان هست، روزی که در آن مرگ سرنوشت تو نیست، و روزی که مرگ سرنوشت تو ست.
من از روز اول نمیترسم چون مرگ سرنوشتم نیست پس کسی نمی تواند به من آسیبی برساند.
از روز دوم هم نمیترسم چون اگر تقدیرم باشد نمی توانم از آن جلوگیری کنم.
@osyan
@osyan
۱۴:۲۹
این چند روز زیاد به مرگ فکر میکنم... به ضعیف بودن انسان... به از هم گسستن رشته های پنبه شده ی آدمی... به دکمه های لباسی که خودم می بندم و غسال باز میکند ( یا با قیچی لباس را میبرد؟ ) پیراهن جدید هایم حیف است. کاش لااقل آنها را به فقیری بدهند... کسی که وقتی توی سرمای پاییز سردش شد بگوید: « خدا پدرش را بیامرزد» و همین دعای او باعث شود بابا برایم دعا کند و مشکلی ازم حل شود. وقتی که دستم بسته است... نمیدانم... مرگ را دوست دارم اما نگرانم. نگران بچه هایم و زندگی بعدشان. اجازه خانه مان را چه کنیم؟ چقدر به همسرم فشار میآید؟ چقدر رفقایم برایم گریه خواهند کرد؟ اصلا گریه آنها به دردم میخورد؟ چه کسی من را یادش میماند وقتی که شب بالش سردش را از این رو به آن رو میکند تا راحت تر بخوابد؟ کاش مرگ ما عادی نباشد... کاش توی بستر نمیریم...زود بیدار شدم تا سر ساعت برسمباید این بار به غوغای قیامت برسم
من به "قد قامت" یاران نرسیدم، ای کاش لا اقل رکعت آخر به جماعت برسم
آه، مادر! مگر از من چه گناهی سر زد؟ که دعا کردی و گفتی به سلامت برسم
طمع بوسه مدار از لبم ای چشمه که مننذر دارم لب تشنه به زیارت برسم
سیب سرخی سر نیزه ست، دعا کن من نیز اینچنین کال نمانم به شهادت برسم
محمد مهدی سيار@osyan
من به "قد قامت" یاران نرسیدم، ای کاش لا اقل رکعت آخر به جماعت برسم
آه، مادر! مگر از من چه گناهی سر زد؟ که دعا کردی و گفتی به سلامت برسم
طمع بوسه مدار از لبم ای چشمه که مننذر دارم لب تشنه به زیارت برسم
سیب سرخی سر نیزه ست، دعا کن من نیز اینچنین کال نمانم به شهادت برسم
محمد مهدی سيار@osyan
۱۷:۴۴
سلام علیکمهمانطوری که میدانید خیریه ای به نام شهید سیاح طاهری با 1880 خانواده تحت پوشش در آبادان مشغول به خدمت رسانی است. از آنجائیکه تمامی افراد تحت پوشش این خیریه زنان سرپرست خانوار هستند، بر آن شدیم تا با همیاری یکدیگر باری از دوش ایشان برداریم. به همین منظور حداقل میزان مشارکت را 100.000 تومان قرار دادیم تا با کمک هم کارهای بزرگی صورت بگیرد. اگر شما هم دست به خیر هستید، بسم اللهشماره کارت واریز 5041721054009320به نام عباس سیاح طاهریکانال خیریه جهت اطمینان و گزارش دهی در ایتاhttps://eitaa.com/shahid_sayah_taheri
۴:۴۲
چند نکته در خصوص حوادث امنیتی و نظامی در سوریه:
۱. گروهای متجاوز به حلب سابقه و ماهیت کاملا تروریستی و تکفیری دارند و نامگذاری آنها با واژههای "معارض و یا مخالف اسد" نه تنها خطای رسانه ای که مشروعیت بخشی سیاسی به آنان است.
۲. فراموش نکنیم مبنای تصمیم و اقدام نظامی و امنیتی در سوریه، حاکمیت دمشق و ارتش سوریه است و حضور برخی از نیروهای جمهوری اسلامی ایران و گروههای مقاومت صرفا درحد مستشاری است و بر خلاف شایعات هنوز درخواست رسمی از ایران برای ارسال کمک نظامی (بر اساس معاهده بین دو کشور) نشده است.
۳. کش و قوس تحولات امنیتی و نظامی در حلب و سایر مناطق سوریه از سال ۸۹ تاکنون امری طبیعی و مسبوق به سابقه است و انگاره نابودی حاکمیت سوریه درپی سقوط تعدادی از مناطق روستایی و شهری غلط و خطرناک است.
۴. طرح آمریکایی، صهیونیستی بیثبات سازی مجدد سوریه نشانه شکست محور غربی، عبری در مقابل محور مقاومت در حوزه لبنان و فلسطین در ماههای گذشته است.
۵. اعلام شعار الیوم، یوم المرحمه، و همچنین عدم ورود به منازل مردم حلب نشان میدهد تروریستها از رفتارهای ضدانسانی و ضددینی در سوریه و عراق در سالهای گذشته بویژه در نبل و الزهرا، درس گرفته اند و قصد دارند وجه ای خوب از خود نشان بدهند.
۶. تجربه بهرهگیری قدرتمند گروههای تکفیری از تکنیکهای عملیات روانی و شبکههای اجتماعی، در تبلیغ و نشر اخبار جعلی، ضروت راستی آزمایی اخبار و سنجش صحت در گزارشهای جنگ را بیش از پیش نمایان میکند.
۷. فلسفه فتنه جنگ گروههای تکفیری، کاشت نطفه جنگ در جبهه اسلامی و درمیان کشورهای منطقه و در مقابل ایجاد حاشیه امن برای جنایتکاران صهیونیستی و آمریکایی است. ضروری است نسبت به طرح مطالب انتقادی و اعتراضی علیه کشورهای اسلامی و همسایه حامی این گروهک ها دقت لازم صورت گیرد و خط مبارزه با جنایتکاران صهیونیستی کاهش پیدا نکند.میتوان در این میان از ظرفیت سازمان همکاریهای اسلامی، اتحادیه عرب، اجلاس سران کشورهای اسلامی استفاده کرد.@osyan
۱. گروهای متجاوز به حلب سابقه و ماهیت کاملا تروریستی و تکفیری دارند و نامگذاری آنها با واژههای "معارض و یا مخالف اسد" نه تنها خطای رسانه ای که مشروعیت بخشی سیاسی به آنان است.
۲. فراموش نکنیم مبنای تصمیم و اقدام نظامی و امنیتی در سوریه، حاکمیت دمشق و ارتش سوریه است و حضور برخی از نیروهای جمهوری اسلامی ایران و گروههای مقاومت صرفا درحد مستشاری است و بر خلاف شایعات هنوز درخواست رسمی از ایران برای ارسال کمک نظامی (بر اساس معاهده بین دو کشور) نشده است.
۳. کش و قوس تحولات امنیتی و نظامی در حلب و سایر مناطق سوریه از سال ۸۹ تاکنون امری طبیعی و مسبوق به سابقه است و انگاره نابودی حاکمیت سوریه درپی سقوط تعدادی از مناطق روستایی و شهری غلط و خطرناک است.
۴. طرح آمریکایی، صهیونیستی بیثبات سازی مجدد سوریه نشانه شکست محور غربی، عبری در مقابل محور مقاومت در حوزه لبنان و فلسطین در ماههای گذشته است.
۵. اعلام شعار الیوم، یوم المرحمه، و همچنین عدم ورود به منازل مردم حلب نشان میدهد تروریستها از رفتارهای ضدانسانی و ضددینی در سوریه و عراق در سالهای گذشته بویژه در نبل و الزهرا، درس گرفته اند و قصد دارند وجه ای خوب از خود نشان بدهند.
۶. تجربه بهرهگیری قدرتمند گروههای تکفیری از تکنیکهای عملیات روانی و شبکههای اجتماعی، در تبلیغ و نشر اخبار جعلی، ضروت راستی آزمایی اخبار و سنجش صحت در گزارشهای جنگ را بیش از پیش نمایان میکند.
۷. فلسفه فتنه جنگ گروههای تکفیری، کاشت نطفه جنگ در جبهه اسلامی و درمیان کشورهای منطقه و در مقابل ایجاد حاشیه امن برای جنایتکاران صهیونیستی و آمریکایی است. ضروری است نسبت به طرح مطالب انتقادی و اعتراضی علیه کشورهای اسلامی و همسایه حامی این گروهک ها دقت لازم صورت گیرد و خط مبارزه با جنایتکاران صهیونیستی کاهش پیدا نکند.میتوان در این میان از ظرفیت سازمان همکاریهای اسلامی، اتحادیه عرب، اجلاس سران کشورهای اسلامی استفاده کرد.@osyan
۱۵:۱۱
در رسانههای عربی، از وی به عنوان کسی که بیش از 400 روز مجانی به مردم غزه غذا داد یاد می کنند .محمود المدهون آشپز فلسطینی با کمک برادرش هانی که مقیم آمریکا است سال گذشته و در پی حمله اسرائیل به غزه (آشپزخانه سوپ غزه) را راه اندازی کردند و با کمک های مردمی از سراسر جهان گاه تا 3000 نفر را در بیت لاهیا غذا می دادند.دو روز پیش محمود توسط پهباد اسرائیلی به شهادت رسید...@osyan
۶:۲۷
امام خمینی (ره)؛ 29 تیر 1367
@osyan
۸:۰۶
از دیروز جریانی به راه افتاد که آقا جانمان از صدا و سیما راضی نیست و بروید بمیرید و فلان. در این خصوص چند نکته به نظرم میرسد.- فرمایش حضرت آقا نامه نبوده و پیام است- هیچ کدوم از پیام های رهبری تا بحال سلام و السلام نداشتهچند نمونه مختلف پیام https://farsi.khamenei.ir/amp-content?id=57263 https://farsi.khamenei.ir/amp-content?id=56911
این مسئله به حجم و تعداد کلمات پیام هم مربوط نمیشود نمونه مطول بیانات پیام گونه در اجلاس سران جنبش عدم تعهد هم همینطور است https://farsi.khamenei.ir/amp-content?id=20840 تقریظ های حضرت اقا بر انواع کتابها نیز از همین قاعده پیروی می کند https://farsi.khamenei.ir/tag-content?id=5412توجه به این نکته هم مهم است. اگر صدا و سیما مهم نبود چرا عزیزان صبح و شامشان را بر این گذاشته اند که صدا و سیما را زمین بزنند؟ این آخرین سنگر مقاومت علیه هجمه ها که از منظر آنها دیگر بیننده ندارد، حتی جنازش از قویترین رسانههای عزیزان مدعی بیشتر بیننده دارد که گناهی نابخشودنی است...
این مسئله به حجم و تعداد کلمات پیام هم مربوط نمیشود نمونه مطول بیانات پیام گونه در اجلاس سران جنبش عدم تعهد هم همینطور است https://farsi.khamenei.ir/amp-content?id=20840 تقریظ های حضرت اقا بر انواع کتابها نیز از همین قاعده پیروی می کند https://farsi.khamenei.ir/tag-content?id=5412توجه به این نکته هم مهم است. اگر صدا و سیما مهم نبود چرا عزیزان صبح و شامشان را بر این گذاشته اند که صدا و سیما را زمین بزنند؟ این آخرین سنگر مقاومت علیه هجمه ها که از منظر آنها دیگر بیننده ندارد، حتی جنازش از قویترین رسانههای عزیزان مدعی بیشتر بیننده دارد که گناهی نابخشودنی است...
۲:۵۹
امروز که دیدم بی بی سی با تقطیع بخشهایی از مستند #بچههای_نسبتاً_بد ، مطلبی درباره فعالیتهای فرهنگی جمهوری اسلامی تهیه کرده است، گفتم شاید لازم باشد آن نکاتی را که چند روز پیش درباره مستند نوشتم به اشتراک بگذارم.
مستند "بچههای نسبتاً بد" که به بررسی نسل زد در ایران میپردازد، تلاش دارد تا به یکی از مباحث مهم اجتماعی و فرهنگی روز بپردازد. با این حال، به دلایل متعدد نتوانسته به طور مؤثری به هدف خود دست یابد و دچار ضعفهای جدی در زمینههای مختلف است.
در وهله اول، یکی از مشکلات عمده این مستند، عدم برخورداری از ساختار روایی منسجم و قوی است. به نظر میرسد سازندگان مستند، پیش از شروع کار، به یک نتیجهگیری خاص دست یافته و تمام تلاش خود را برای رساندن مخاطب به همان نتیجه بهکار بردهاند. این موضوع به وضوح نشان میدهد که مستند بهجای کشف و نمایش واقعیتها، از ابتدا با هدفی مشخص و هم جهتدار شروع شده و در نتیجه، از قابلیت ارائه تحلیلهای چندوجهی و بیطرفانه محروم مانده است. (انتخاب مصاحبه شوندگان به خوبی موید این نکته است)
فرم روایی مستند دچار ضعف مفرط است. ترکیب روایتهای پراکنده و غیرمنسجم، توانایی مستند در جذب و نگه داشتن توجه مخاطب را به شدت کاهش داده است. حتی تحمل مستند روی دور تند هم خیلی ممکن نیست. متاسفانه، این ناهماهنگی و پراکندگی در روایتها باعث شده که پیام اصلی مستند در بطن سردرگمیها و تناقضات از بین برود. راوی، که در چنین آثاری نقش کلیدی در هدایت مخاطب و تقویت استدلالهای اصلی دارد، بهطور قابل توجهی ضعیف عمل کرده و به نظر میرسد خود نیز از هدف و جهتگیری راستین مستند بیخبر است و علت انتخاب وی چهره یا تیپ بوده است. آن هم تیپ غیر معمول مذهبی.
انتخاب مناطق و افرادی که در مستند مصاحبه شدهاند، یکی دیگر از نقاط ضعف قابل توجه است. انتخاب منطقه اکباتان به عنوان محلی برای انجام مصاحبهها و گردآوری دادهها، نمیتواند به عنوان نماینده تمامی جوانان نسل زد ایران و حتی تهران تلقی شود. محدودیت تعداد مصاحبهشوندگان و عدم تنوع جغرافیایی و فرهنگی در این انتخابها، باعث شده که دیدگاهها و تجربیات نمایشدادهشده نتوانند بازتابدهنده تنوع واقعی و نگاههای مختلف موجود در این نسل باشند.
همچنین، حضور برجسته حسین شمقدری در پشت صحنه و تأثیر او بر مستند، نشاندهنده وجود نوعی سوگیری در روایتها است. بهجای ارائه یک تحلیل بیطرفانه، به نظر میرسد که تمرکز مستند بیشتر بر جاذبه های جنسی باشد همان کاری که در مستند های پیشین انقلاب جنسی دیده ایم.
در نهایت، اصلیترین مشکل این مستند این است که بهجای ارائه تصویری واقعگرایانه و چندبعدی از نسل زد و دیدگاههای آن، بیشتر به دنبال ارائه تصویری از پیش تعیینشده و جهتدار است. این نقصهای محتوایی و فنی باعث شدهاند که مستند نتواند به عنوان یک اثر تأثیرگذار و معتبر در حوزه مستندهای اجتماعی شناخته شود و در نتیجه، به جای تقویت گفتمان عمومی پیرامون نسل زد، به نوعی تصویری تحریفشده و نادرست از آن ارائه داده است. به قول ممیزی ظرف یک بار مصرف خوبی است! اما به یک بار دیدن هم نمی ارزید.#مستند_اجتماعی#نسل_زد@osyan
مستند "بچههای نسبتاً بد" که به بررسی نسل زد در ایران میپردازد، تلاش دارد تا به یکی از مباحث مهم اجتماعی و فرهنگی روز بپردازد. با این حال، به دلایل متعدد نتوانسته به طور مؤثری به هدف خود دست یابد و دچار ضعفهای جدی در زمینههای مختلف است.
در وهله اول، یکی از مشکلات عمده این مستند، عدم برخورداری از ساختار روایی منسجم و قوی است. به نظر میرسد سازندگان مستند، پیش از شروع کار، به یک نتیجهگیری خاص دست یافته و تمام تلاش خود را برای رساندن مخاطب به همان نتیجه بهکار بردهاند. این موضوع به وضوح نشان میدهد که مستند بهجای کشف و نمایش واقعیتها، از ابتدا با هدفی مشخص و هم جهتدار شروع شده و در نتیجه، از قابلیت ارائه تحلیلهای چندوجهی و بیطرفانه محروم مانده است. (انتخاب مصاحبه شوندگان به خوبی موید این نکته است)
فرم روایی مستند دچار ضعف مفرط است. ترکیب روایتهای پراکنده و غیرمنسجم، توانایی مستند در جذب و نگه داشتن توجه مخاطب را به شدت کاهش داده است. حتی تحمل مستند روی دور تند هم خیلی ممکن نیست. متاسفانه، این ناهماهنگی و پراکندگی در روایتها باعث شده که پیام اصلی مستند در بطن سردرگمیها و تناقضات از بین برود. راوی، که در چنین آثاری نقش کلیدی در هدایت مخاطب و تقویت استدلالهای اصلی دارد، بهطور قابل توجهی ضعیف عمل کرده و به نظر میرسد خود نیز از هدف و جهتگیری راستین مستند بیخبر است و علت انتخاب وی چهره یا تیپ بوده است. آن هم تیپ غیر معمول مذهبی.
انتخاب مناطق و افرادی که در مستند مصاحبه شدهاند، یکی دیگر از نقاط ضعف قابل توجه است. انتخاب منطقه اکباتان به عنوان محلی برای انجام مصاحبهها و گردآوری دادهها، نمیتواند به عنوان نماینده تمامی جوانان نسل زد ایران و حتی تهران تلقی شود. محدودیت تعداد مصاحبهشوندگان و عدم تنوع جغرافیایی و فرهنگی در این انتخابها، باعث شده که دیدگاهها و تجربیات نمایشدادهشده نتوانند بازتابدهنده تنوع واقعی و نگاههای مختلف موجود در این نسل باشند.
همچنین، حضور برجسته حسین شمقدری در پشت صحنه و تأثیر او بر مستند، نشاندهنده وجود نوعی سوگیری در روایتها است. بهجای ارائه یک تحلیل بیطرفانه، به نظر میرسد که تمرکز مستند بیشتر بر جاذبه های جنسی باشد همان کاری که در مستند های پیشین انقلاب جنسی دیده ایم.
در نهایت، اصلیترین مشکل این مستند این است که بهجای ارائه تصویری واقعگرایانه و چندبعدی از نسل زد و دیدگاههای آن، بیشتر به دنبال ارائه تصویری از پیش تعیینشده و جهتدار است. این نقصهای محتوایی و فنی باعث شدهاند که مستند نتواند به عنوان یک اثر تأثیرگذار و معتبر در حوزه مستندهای اجتماعی شناخته شود و در نتیجه، به جای تقویت گفتمان عمومی پیرامون نسل زد، به نوعی تصویری تحریفشده و نادرست از آن ارائه داده است. به قول ممیزی ظرف یک بار مصرف خوبی است! اما به یک بار دیدن هم نمی ارزید.#مستند_اجتماعی#نسل_زد@osyan
۸:۱۶
- شو ابوحیدر، علی شو عم دور یا غالی+ عم دور علی حیدر
- #ابوحیدر! داری دنبال چی می گردی؟!+ دنبال #حیدر
@osyan
- #ابوحیدر! داری دنبال چی می گردی؟!+ دنبال #حیدر
@osyan
۱۶:۴۷