۸ مهر
بازارسال شده از اطلاع رسانی علامه حلی ۳ شمیرانات
۱۱:۴۱
۱۳ مهر
توضیحات ویژه ، جهت تعیین انتخاب کلاسهای پژوهشی پایه دهم؛ دوره شانزده علامه حلی سه دوره دوم 🪻
فرصت استفاده از کلاسهای پژوهشی در سال دهم تجربه بسیار متفاوتی از کلاسهای پژوهشی دوره اول خواهد بود. رویکرد کلی با دوره اول تفاوتهایی دارد. اما نگاه ما به فعالیت در بخش پژوهشی بعنوان یک بخش جداییناپذیر از بدنه مدارس سمپاد است. فعالیت در کلاسهای پژوهشی در سال دهم آخرین فرصت برای استفاده از این فضا در دوره تحصیلی شما عزیزان است. پس تاکید و توصیه ما به دانشآموزانی که وارد المپیاد نمیشوند آنست که از شرایطی که برای شما فراهم میآوریم بخوبی استفاده کنید.
در سال تحصیلی ۰۴ - ۰۳ ، ۵ رشته پژوهشی در اختیار دانشآموزان دوره ۱۶ است.
الکترونیک: روزهای یکشنبه زنگ پنجم
شیمیوتراپی: روزهای یکشنبه زنگ پنجم
علوم اجتماعی: روزهای یکشنبه زنگ پنجم
راهاندازی استارت آپ: روزهای شنبه پس از پایان زنگ پنجم و از ساعت ۱۵:۱۵
تِآتر: روزهای شنبه پس از پایان زنگ پنجم و از ساعت ۱۵:۱۵
ویدیوی معرفی یا توضیحات دبیر مربوطه هر رشته امروز از کانال پژوهشی منتشر میشود.
دانشآموزانی که وارد المپیاد نشدهاند میبایست کلاس منتخب خود را در فرمی که در اختیارتان قرار خواهد گرفت مشخص نمایند.
کلاسهای پژوهشی ۳ رشته اول از روز یکشنبه ۱۵ مهرماه شروع خواهند شد. رشته راهاندازی کسب و کار و تئاتر از روی شنبه ۲۱ مهرماه آغاز خواهند شد. این کلاسها تا پایان بهمنماه ادامه مییابند و در اواخر بهمن یا هفته اول اسفندماه نیز یک سمینار برگزار خواهد شد.
توضیحات دیگر و تکمیلی بزودی از طریق همین کانال اطلاع رسانی خواهد شد ....
@pajouheshihelli3_g2
با تشکر - واحد پژوهشی دبیرستان علامه حلی سه دوره دوم
فرصت استفاده از کلاسهای پژوهشی در سال دهم تجربه بسیار متفاوتی از کلاسهای پژوهشی دوره اول خواهد بود. رویکرد کلی با دوره اول تفاوتهایی دارد. اما نگاه ما به فعالیت در بخش پژوهشی بعنوان یک بخش جداییناپذیر از بدنه مدارس سمپاد است. فعالیت در کلاسهای پژوهشی در سال دهم آخرین فرصت برای استفاده از این فضا در دوره تحصیلی شما عزیزان است. پس تاکید و توصیه ما به دانشآموزانی که وارد المپیاد نمیشوند آنست که از شرایطی که برای شما فراهم میآوریم بخوبی استفاده کنید.
در سال تحصیلی ۰۴ - ۰۳ ، ۵ رشته پژوهشی در اختیار دانشآموزان دوره ۱۶ است.
الکترونیک: روزهای یکشنبه زنگ پنجم
شیمیوتراپی: روزهای یکشنبه زنگ پنجم
علوم اجتماعی: روزهای یکشنبه زنگ پنجم
راهاندازی استارت آپ: روزهای شنبه پس از پایان زنگ پنجم و از ساعت ۱۵:۱۵
تِآتر: روزهای شنبه پس از پایان زنگ پنجم و از ساعت ۱۵:۱۵
ویدیوی معرفی یا توضیحات دبیر مربوطه هر رشته امروز از کانال پژوهشی منتشر میشود.
دانشآموزانی که وارد المپیاد نشدهاند میبایست کلاس منتخب خود را در فرمی که در اختیارتان قرار خواهد گرفت مشخص نمایند.
کلاسهای پژوهشی ۳ رشته اول از روز یکشنبه ۱۵ مهرماه شروع خواهند شد. رشته راهاندازی کسب و کار و تئاتر از روی شنبه ۲۱ مهرماه آغاز خواهند شد. این کلاسها تا پایان بهمنماه ادامه مییابند و در اواخر بهمن یا هفته اول اسفندماه نیز یک سمینار برگزار خواهد شد.
توضیحات دیگر و تکمیلی بزودی از طریق همین کانال اطلاع رسانی خواهد شد ....
@pajouheshihelli3_g2
با تشکر - واحد پژوهشی دبیرستان علامه حلی سه دوره دوم
۳:۳۸
پژوهشی علامه حلی سه دوره دوم
توضیحات ویژه ، جهت تعیین انتخاب کلاسهای پژوهشی پایه دهم؛ دوره شانزده علامه حلی سه دوره دوم 🪻 فرصت استفاده از کلاسهای پژوهشی در سال دهم تجربه بسیار متفاوتی از کلاسهای پژوهشی دوره اول خواهد بود. رویکرد کلی با دوره اول تفاوتهایی دارد. اما نگاه ما به فعالیت در بخش پژوهشی بعنوان یک بخش جداییناپذیر از بدنه مدارس سمپاد است. فعالیت در کلاسهای پژوهشی در سال دهم آخرین فرصت برای استفاده از این فضا در دوره تحصیلی شما عزیزان است. پس تاکید و توصیه ما به دانشآموزانی که وارد المپیاد نمیشوند آنست که از شرایطی که برای شما فراهم میآوریم بخوبی استفاده کنید. در سال تحصیلی ۰۴ - ۰۳ ، ۵ رشته پژوهشی در اختیار دانشآموزان دوره ۱۶ است. الکترونیک: روزهای یکشنبه زنگ پنجم شیمیوتراپی: روزهای یکشنبه زنگ پنجم علوم اجتماعی: روزهای یکشنبه زنگ پنجم راهاندازی استارت آپ: روزهای شنبه پس از پایان زنگ پنجم و از ساعت ۱۵:۱۵ تِآتر: روزهای شنبه پس از پایان زنگ پنجم و از ساعت ۱۵:۱۵ ویدیوی معرفی یا توضیحات دبیر مربوطه هر رشته امروز از کانال پژوهشی منتشر میشود. دانشآموزانی که وارد المپیاد نشدهاند میبایست کلاس منتخب خود را در فرمی که در اختیارتان قرار خواهد گرفت مشخص نمایند. کلاسهای پژوهشی ۳ رشته اول از روز یکشنبه ۱۵ مهرماه شروع خواهند شد. رشته راهاندازی کسب و کار و تئاتر از روی شنبه ۲۱ مهرماه آغاز خواهند شد. این کلاسها تا پایان بهمنماه ادامه مییابند و در اواخر بهمن یا هفته اول اسفندماه نیز یک سمینار برگزار خواهد شد. توضیحات دیگر و تکمیلی بزودی از طریق همین کانال اطلاع رسانی خواهد شد .... @pajouheshihelli3_g2 با تشکر - واحد پژوهشی دبیرستان علامه حلی سه دوره دوم
قبل از معرفی کلاسها به توضیحات مهم زیر توجه کنید. خیلی خیلی مهمه.
بخش نخست: قوانین انتخاب پژوهشی
حتما ویدیو یا توضیحات معرفی دبیران را ببینید و سپس دست به انتخاب بزنید.
از میان ۵ رشته پژوهشی معرفی شده، هر دانشآموز باید سه انتخاب در زمان و سامانه مشخص شده به واحد پژوهشی مدرسه ارائه دهد. این ۵ رشته با توجه به امکانات مدرسه و ... به شما عزیزان معرفی شده است که باید سه مورد را انتخاب کنید.
این سه انتخاب باید از یکدیگر متفاوت باشند.
دانشآموز نباید هیچ کدام از انتخابهایش را از روی شانس یا در عامیانه، الکی انتخاب نماید. چرا که این احتمال وجود دارد تا در یکی از سه انتخاب خود جانمایی شوید.
معیار و ملاک واحد پژوهشی انتخابی است که در سامانه معرفی شده انجام میدهید. نه توضیحات پس از زمان انتخاب.
هر دانشآموز تنها یک فرصت برای ارائه انتخابهایش دارد. توجه کنید که امکان ویرایش نیز در سامانه وجود ندارد.
هیچ دانشآموزی نباید بیش از یکبار در سامانه انتخاب ثبت کند.
تمام این موارد برای آنست که تاکید کنیم که در انتخاب پژوهشی خود دقت کنید.
برای تغییر دادن رشته پژوهشی که فرصت زمانی محدودی هم دارد؛ قوانینی وحود دارد.
به فرض اگر دانشآموزی با دلایل یا شرایطی که مورد تایید قرار بگیرد قصد تغییر پژوهشی خود را داشته باشد *فقط میتواند بین پژوهشیهایی که به مدرسه ارائه داده است جابجا شود. پس انتخاب اول تا سوم خود را به دقت و با در نظر گرفتن روز و ساعت کلاس انتخاب کنید.
ادامه در پست بعدی ...
@pajouheshihelli3_g2
#دوره_شونزده#انتخاب_پژوهشی
بخش نخست: قوانین انتخاب پژوهشی
حتما ویدیو یا توضیحات معرفی دبیران را ببینید و سپس دست به انتخاب بزنید.
از میان ۵ رشته پژوهشی معرفی شده، هر دانشآموز باید سه انتخاب در زمان و سامانه مشخص شده به واحد پژوهشی مدرسه ارائه دهد. این ۵ رشته با توجه به امکانات مدرسه و ... به شما عزیزان معرفی شده است که باید سه مورد را انتخاب کنید.
این سه انتخاب باید از یکدیگر متفاوت باشند.
دانشآموز نباید هیچ کدام از انتخابهایش را از روی شانس یا در عامیانه، الکی انتخاب نماید. چرا که این احتمال وجود دارد تا در یکی از سه انتخاب خود جانمایی شوید.
معیار و ملاک واحد پژوهشی انتخابی است که در سامانه معرفی شده انجام میدهید. نه توضیحات پس از زمان انتخاب.
هر دانشآموز تنها یک فرصت برای ارائه انتخابهایش دارد. توجه کنید که امکان ویرایش نیز در سامانه وجود ندارد.
هیچ دانشآموزی نباید بیش از یکبار در سامانه انتخاب ثبت کند.
تمام این موارد برای آنست که تاکید کنیم که در انتخاب پژوهشی خود دقت کنید.
برای تغییر دادن رشته پژوهشی که فرصت زمانی محدودی هم دارد؛ قوانینی وحود دارد.
به فرض اگر دانشآموزی با دلایل یا شرایطی که مورد تایید قرار بگیرد قصد تغییر پژوهشی خود را داشته باشد *فقط میتواند بین پژوهشیهایی که به مدرسه ارائه داده است جابجا شود. پس انتخاب اول تا سوم خود را به دقت و با در نظر گرفتن روز و ساعت کلاس انتخاب کنید.
ادامه در پست بعدی ...
@pajouheshihelli3_g2
#دوره_شونزده#انتخاب_پژوهشی
۴:۱۴
پژوهشی علامه حلی سه دوره دوم
قبل از معرفی کلاسها به توضیحات مهم زیر توجه کنید. خیلی خیلی مهمه. بخش نخست: قوانین انتخاب پژوهشی حتما ویدیو یا توضیحات معرفی دبیران را ببینید و سپس دست به انتخاب بزنید. از میان ۵ رشته پژوهشی معرفی شده، هر دانشآموز باید سه انتخاب در زمان و سامانه مشخص شده به واحد پژوهشی مدرسه ارائه دهد. این ۵ رشته با توجه به امکانات مدرسه و ... به شما عزیزان معرفی شده است که باید سه مورد را انتخاب کنید. این سه انتخاب باید از یکدیگر متفاوت باشند. دانشآموز نباید هیچ کدام از انتخابهایش را از روی شانس یا در عامیانه، الکی انتخاب نماید. چرا که این احتمال وجود دارد تا در یکی از سه انتخاب خود جانمایی شوید. معیار و ملاک واحد پژوهشی انتخابی است که در سامانه معرفی شده انجام میدهید. نه توضیحات پس از زمان انتخاب. هر دانشآموز تنها یک فرصت برای ارائه انتخابهایش دارد. توجه کنید که امکان ویرایش نیز در سامانه وجود ندارد. هیچ دانشآموزی نباید بیش از یکبار در سامانه انتخاب ثبت کند. تمام این موارد برای آنست که تاکید کنیم که در انتخاب پژوهشی خود دقت کنید. برای تغییر دادن رشته پژوهشی که فرصت زمانی محدودی هم دارد؛ قوانینی وحود دارد. به فرض اگر دانشآموزی با دلایل یا شرایطی که مورد تایید قرار بگیرد قصد تغییر پژوهشی خود را داشته باشد *فقط میتواند بین پژوهشیهایی که به مدرسه ارائه داده است جابجا شود. پس انتخاب اول تا سوم خود را به دقت و با در نظر گرفتن روز و ساعت کلاس انتخاب کنید. ادامه در پست بعدی ... @pajouheshihelli3_g2 #دوره_شونزده #انتخاب_پژوهشی
بخش دوم: قوانین جانمایی پژوهشی
هیچ تفاوتی بین دانشآموزی که نفر اول و نفر آخر لیست تعیین انتخاب پژوهشی باشد برای جانمایی وجود ندارد. یعنی آنکه زودتر یا دیرتر پژوهشی مون انتخاب کنیم تاثیر مثبت یا منفی در جانمایی ندارد.
تمام دانشآموزان پایه باید در فرصت مشخص شده انتخابهایشان را در سامانه ثبت کنند. بررسی انتخابهای دانشآموزان پایه، پس از اطمینان از این موضوع آغاز میشود.
هر کدام از پژوهشیها یک ظرفیت مشخصی دارند. و با یکدیگر نیز متفاوتند. این ظرفیت را موارد زیر تعیین میکند:
ابعاد و مساحت محل برگزاری هر کدام از عناوین و گروههای پژوهشی.
امکاناتی نظیر وسایل آزمایشگاهی، تعداد میز و صندلی و هر ابزار کار تخصصی لازم در آن کلاس.
تعداد دبیران و البته نظر دبیر یا دبیران مربوط (پیچیدگی ایدهها و پروژهها در نظر دبیر یا دبیران اثرگذار است).
با اتمام فرصت تعیین انتخاب پژوهشی، فراوانی و استقبال هر دانشآموز از رشتههای پژوهشی مشخص میشود. پس از آن با در نظر گرفتن ظرفیت و عوامل موثر در ظرفیت، جانمایی تحت اصل مهم زیر انجام میگیرد:
- واحد پژوهشی مدرسه با بررسی انتخابهای دانشآموزان سعی خواهد کرد تا یک تعادل جمعیتی در کلاسهای پژوهشی ایجاد نماید. به این معنا که یک کلاس شلوغ و کلاس دیگر خلوت نماند. همه ساله و در پایههای مختلف و با آنکه معمولا بچهها از انتخابهای یکدیگر خبر چندانی ندارند؛ اما اطلاعات ثبت شده به واحد پژوهشی مدرسه این امکان را میدهد تا تعادل جمعیتی ایجاد نماید.
- تعیین ظرفیت برای هر گروه پژوهشی بیانگر این موضوع است که برای مدرسه و دبیران محترم پژوهشی بسیار مهم است. چرا که این پروژهها سرانجام در نمایشگاه مدرسه به نمایش و داوری تخصصی نیز در خواهند آمد تا دانشآموزان نیز از اعتبار علمی فعالیت پژوهشیشان اطمینان حاصل کنند.
نظر دفتر پایه در معدود مواردی در خصوص جانماییها مد نظر واحد پژوهشی مدرسه قرار میگیرد.
ادامه دارد ...
@pajouheshihelli3_g2
#دوره_شونزده#انتخاب_پژوهشی
هیچ تفاوتی بین دانشآموزی که نفر اول و نفر آخر لیست تعیین انتخاب پژوهشی باشد برای جانمایی وجود ندارد. یعنی آنکه زودتر یا دیرتر پژوهشی مون انتخاب کنیم تاثیر مثبت یا منفی در جانمایی ندارد.
تمام دانشآموزان پایه باید در فرصت مشخص شده انتخابهایشان را در سامانه ثبت کنند. بررسی انتخابهای دانشآموزان پایه، پس از اطمینان از این موضوع آغاز میشود.
هر کدام از پژوهشیها یک ظرفیت مشخصی دارند. و با یکدیگر نیز متفاوتند. این ظرفیت را موارد زیر تعیین میکند:
ابعاد و مساحت محل برگزاری هر کدام از عناوین و گروههای پژوهشی.
امکاناتی نظیر وسایل آزمایشگاهی، تعداد میز و صندلی و هر ابزار کار تخصصی لازم در آن کلاس.
تعداد دبیران و البته نظر دبیر یا دبیران مربوط (پیچیدگی ایدهها و پروژهها در نظر دبیر یا دبیران اثرگذار است).
با اتمام فرصت تعیین انتخاب پژوهشی، فراوانی و استقبال هر دانشآموز از رشتههای پژوهشی مشخص میشود. پس از آن با در نظر گرفتن ظرفیت و عوامل موثر در ظرفیت، جانمایی تحت اصل مهم زیر انجام میگیرد:
- واحد پژوهشی مدرسه با بررسی انتخابهای دانشآموزان سعی خواهد کرد تا یک تعادل جمعیتی در کلاسهای پژوهشی ایجاد نماید. به این معنا که یک کلاس شلوغ و کلاس دیگر خلوت نماند. همه ساله و در پایههای مختلف و با آنکه معمولا بچهها از انتخابهای یکدیگر خبر چندانی ندارند؛ اما اطلاعات ثبت شده به واحد پژوهشی مدرسه این امکان را میدهد تا تعادل جمعیتی ایجاد نماید.
- تعیین ظرفیت برای هر گروه پژوهشی بیانگر این موضوع است که برای مدرسه و دبیران محترم پژوهشی بسیار مهم است. چرا که این پروژهها سرانجام در نمایشگاه مدرسه به نمایش و داوری تخصصی نیز در خواهند آمد تا دانشآموزان نیز از اعتبار علمی فعالیت پژوهشیشان اطمینان حاصل کنند.
نظر دفتر پایه در معدود مواردی در خصوص جانماییها مد نظر واحد پژوهشی مدرسه قرار میگیرد.
ادامه دارد ...
@pajouheshihelli3_g2
#دوره_شونزده#انتخاب_پژوهشی
۴:۱۷
پژوهشی علامه حلی سه دوره دوم
بخش دوم: قوانین جانمایی پژوهشی هیچ تفاوتی بین دانشآموزی که نفر اول و نفر آخر لیست تعیین انتخاب پژوهشی باشد برای جانمایی وجود ندارد. یعنی آنکه زودتر یا دیرتر پژوهشی مون انتخاب کنیم تاثیر مثبت یا منفی در جانمایی ندارد. تمام دانشآموزان پایه باید در فرصت مشخص شده انتخابهایشان را در سامانه ثبت کنند. بررسی انتخابهای دانشآموزان پایه، پس از اطمینان از این موضوع آغاز میشود. هر کدام از پژوهشیها یک ظرفیت مشخصی دارند. و با یکدیگر نیز متفاوتند. این ظرفیت را موارد زیر تعیین میکند: ابعاد و مساحت محل برگزاری هر کدام از عناوین و گروههای پژوهشی. امکاناتی نظیر وسایل آزمایشگاهی، تعداد میز و صندلی و هر ابزار کار تخصصی لازم در آن کلاس. تعداد دبیران و البته نظر دبیر یا دبیران مربوط (پیچیدگی ایدهها و پروژهها در نظر دبیر یا دبیران اثرگذار است). با اتمام فرصت تعیین انتخاب پژوهشی، فراوانی و استقبال هر دانشآموز از رشتههای پژوهشی مشخص میشود. پس از آن با در نظر گرفتن ظرفیت و عوامل موثر در ظرفیت، جانمایی تحت اصل مهم زیر انجام میگیرد: - واحد پژوهشی مدرسه با بررسی انتخابهای دانشآموزان سعی خواهد کرد تا یک تعادل جمعیتی در کلاسهای پژوهشی ایجاد نماید. به این معنا که یک کلاس شلوغ و کلاس دیگر خلوت نماند. همه ساله و در پایههای مختلف و با آنکه معمولا بچهها از انتخابهای یکدیگر خبر چندانی ندارند؛ اما اطلاعات ثبت شده به واحد پژوهشی مدرسه این امکان را میدهد تا تعادل جمعیتی ایجاد نماید. - تعیین ظرفیت برای هر گروه پژوهشی بیانگر این موضوع است که برای مدرسه و دبیران محترم پژوهشی بسیار مهم است. چرا که این پروژهها سرانجام در نمایشگاه مدرسه به نمایش و داوری تخصصی نیز در خواهند آمد تا دانشآموزان نیز از اعتبار علمی فعالیت پژوهشیشان اطمینان حاصل کنند. نظر دفتر پایه در معدود مواردی در خصوص جانماییها مد نظر واحد پژوهشی مدرسه قرار میگیرد. ادامه دارد ... @pajouheshihelli3_g2 #دوره_شونزده #انتخاب_پژوهشی
برخی قوانین دیگر شامل موارد زیر میباشد:
دانشآموزانی که از ادامه حضور خود در المپیاد مطمئن نیستند نیز میبایست ظرف امروز و فردا پژوهشیهای مد نظر خود را انتخاب کنند.
دانشآموزان المپیادی که از آبانماه به بعد از مسیر المپیاد منفک میشوند نمیتوانند در کلاسهای پژوهشی شرکت کنند.
طول دوره برگزاری کلاسهای پژوهشی امسال 14 الی 16 هفته خواهد بود. (نهایتا تا پایان بهمنماه) - این احتمال وجود دارد تا در برخی هفتهها بجای یک زنگ، دو زنگ کلاس داشته باشید. این موضوع با اعلام و هماهنگیهای لازم همراه خواهد بود.
دانشآموزان در طول دوره پژوهشی باید پروپوزال ایده خود را آماده کنند و در روز سمینار (اواخر بهمن یا نهایتا هفته اول اسفندماه) به ارائه سمیناری ایده خود در حضور والدین و سایر بازدیدکنندگان بپردازند.
در روز سمینار داوری تخصصی از ایده و پروپوزالها انجام خواهد گرفت. (در خصوص سمینار و داوری و پروپوزال بیشتر توضیح خواهیم داد.)
از کلیه دانشآموزان پایه دهم (دوره شانزدهم) علامه حلی سه دوره دوم خواهشمندیم که *اولا: حتما در کانال پژوهشی مدرسه عضو شوید. و دوما: یکی از مهمترین راههای ارتباطی بین ما همین کانال اطلاع رسانی است. پس حتما مطالبی که پست میشود را با دقت بخوانید.
ادامه دارد ...
@pajouheshihelli3_g2
#دوره_شونزده#انتخاب_پژوهشی
دانشآموزانی که از ادامه حضور خود در المپیاد مطمئن نیستند نیز میبایست ظرف امروز و فردا پژوهشیهای مد نظر خود را انتخاب کنند.
دانشآموزان المپیادی که از آبانماه به بعد از مسیر المپیاد منفک میشوند نمیتوانند در کلاسهای پژوهشی شرکت کنند.
طول دوره برگزاری کلاسهای پژوهشی امسال 14 الی 16 هفته خواهد بود. (نهایتا تا پایان بهمنماه) - این احتمال وجود دارد تا در برخی هفتهها بجای یک زنگ، دو زنگ کلاس داشته باشید. این موضوع با اعلام و هماهنگیهای لازم همراه خواهد بود.
دانشآموزان در طول دوره پژوهشی باید پروپوزال ایده خود را آماده کنند و در روز سمینار (اواخر بهمن یا نهایتا هفته اول اسفندماه) به ارائه سمیناری ایده خود در حضور والدین و سایر بازدیدکنندگان بپردازند.
در روز سمینار داوری تخصصی از ایده و پروپوزالها انجام خواهد گرفت. (در خصوص سمینار و داوری و پروپوزال بیشتر توضیح خواهیم داد.)
از کلیه دانشآموزان پایه دهم (دوره شانزدهم) علامه حلی سه دوره دوم خواهشمندیم که *اولا: حتما در کانال پژوهشی مدرسه عضو شوید. و دوما: یکی از مهمترین راههای ارتباطی بین ما همین کانال اطلاع رسانی است. پس حتما مطالبی که پست میشود را با دقت بخوانید.
ادامه دارد ...
@pajouheshihelli3_g2
#دوره_شونزده#انتخاب_پژوهشی
۴:۴۲
پژوهشی علامه حلی سه دوره دوم
برخی قوانین دیگر شامل موارد زیر میباشد: دانشآموزانی که از ادامه حضور خود در المپیاد مطمئن نیستند نیز میبایست ظرف امروز و فردا پژوهشیهای مد نظر خود را انتخاب کنند. دانشآموزان المپیادی که از آبانماه به بعد از مسیر المپیاد منفک میشوند نمیتوانند در کلاسهای پژوهشی شرکت کنند. طول دوره برگزاری کلاسهای پژوهشی امسال 14 الی 16 هفته خواهد بود. (نهایتا تا پایان بهمنماه) - این احتمال وجود دارد تا در برخی هفتهها بجای یک زنگ، دو زنگ کلاس داشته باشید. این موضوع با اعلام و هماهنگیهای لازم همراه خواهد بود. دانشآموزان در طول دوره پژوهشی باید پروپوزال ایده خود را آماده کنند و در روز سمینار (اواخر بهمن یا نهایتا هفته اول اسفندماه) به ارائه سمیناری ایده خود در حضور والدین و سایر بازدیدکنندگان بپردازند. در روز سمینار داوری تخصصی از ایده و پروپوزالها انجام خواهد گرفت. (در خصوص سمینار و داوری و پروپوزال بیشتر توضیح خواهیم داد.) از کلیه دانشآموزان پایه دهم (دوره شانزدهم) علامه حلی سه دوره دوم خواهشمندیم که *اولا: حتما در کانال پژوهشی مدرسه عضو شوید. و دوما: یکی از مهمترین راههای ارتباطی بین ما همین کانال اطلاع رسانی است. پس حتما مطالبی که پست میشود را با دقت بخوانید. ادامه دارد ... @pajouheshihelli3_g2 #دوره_شونزده #انتخاب_پژوهشی
بریم سراغ معرفی پژوهشیهای امسال:
۴:۴۸
پژوهشی علامه حلی سه دوره دوم
بریم سراغ معرفی پژوهشیهای امسال:
۴:۵۰
پژوهشی علامه حلی سه دوره دوم
پژوهشی الکترونیک - دبیر محترم: جناب آقای دائمی روزهای یکشنبه؛ زنگ پنجم #پژوهشی_الکترونیک #پژوهشی_با_علامه_حلی_سه_دوره_دوم #دوره_16
۴:۵۴
پژوهشی علامه حلی سه دوره دوم
پژوهشی راه اندازی استارت آپ- دبیر محترم: جناب آقای جلالی روزهای شنبه؛ پس از پایان زنگ پنجم و از ساعت 15:15 #پژوهشی_راه_اندازی_استارت_آپ #پژوهشی_با_علامه_حلی_سه_دوره_دوم #دوره_16
۵:۰۴
پژوهشی علامه حلی سه دوره دوم
پژوهشی شیمیوتراپی - دبیر محترم: جناب آقای بزرگی روزهای یکشنبه؛ زنگ پنجم #پژوهشی_شیمی #پژوهشی_با_علامه_حلی_سه_دوره_دوم #دوره_16
۵:۰۸
پژوهشی علامه حلی سه دوره دوم
پژوهشی علوم اجتماعی - دبیر محترم: جناب آقای سوهانی روزهای یکشنبه؛ زنگ پنجم #پژوهشی_علوم_اجتماعی #پژوهشی_با_علامه_حلی_سه_دوره_دوم #دوره_16
تِآتر - دبیر محترم: جناب آقای عباسی
روزهای شنبه؛ پس از پایان زنگ پنجم و از ساعت 15:15
توضیحات دبیر محترم در خصوص این کلاس:
در کلاس تِآتر ما با هنرجوها در مورد هنر تِآتر صحبت میکنیم.
نمایشنامه میخوانیم و نام آدمهای مهم این گستره را مرور میکنیم.
با بدنِ اجراگر مواجه میشویم و به شناخت جدیدی از بدنهایمان میرسیم که تنها ابزار اجرای ما بر روی صحنهی تِآتر است.
به میانجییِ بدن، به تمرین میپردازیم و سپس تمرکزِ ذهنی و گروهی را تمرین میکنیم.
ایدهپردازی میکنیم و سپس ایدهها را بر فضای خالییِ صحنه، فضایی میکنیم.
ما در کلاس تِآتر، آزادانه هنر را تجربه میکنیم.
#تِآتر#پژوهشی_با_علامه_حلی_سه_دوره_دوم#دوره_16
روزهای شنبه؛ پس از پایان زنگ پنجم و از ساعت 15:15
توضیحات دبیر محترم در خصوص این کلاس:
در کلاس تِآتر ما با هنرجوها در مورد هنر تِآتر صحبت میکنیم.
نمایشنامه میخوانیم و نام آدمهای مهم این گستره را مرور میکنیم.
با بدنِ اجراگر مواجه میشویم و به شناخت جدیدی از بدنهایمان میرسیم که تنها ابزار اجرای ما بر روی صحنهی تِآتر است.
به میانجییِ بدن، به تمرین میپردازیم و سپس تمرکزِ ذهنی و گروهی را تمرین میکنیم.
ایدهپردازی میکنیم و سپس ایدهها را بر فضای خالییِ صحنه، فضایی میکنیم.
ما در کلاس تِآتر، آزادانه هنر را تجربه میکنیم.
#تِآتر#پژوهشی_با_علامه_حلی_سه_دوره_دوم#دوره_16
۵:۱۲
۷:۵۸
پژوهشی علامه حلی سه دوره دوم
نحوه تعیین انتخابهای پژوهشی از هم اکنون جمعه، مورخ دوازدهم مهرماه 1403 میتوانید با مراجعه به سایت کارسنج ( https://karsanj.net) و با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که در اختیار دارید؛ نسبت به ارائه انتخابهای سه گانه رشتههای پژوهشی خود اقدام کنید. معیار جانمایی، زودتر یا دیرتر انتخاب کردن رشته پژوهشی نیست. فقط در زمان تعیین شده نسبت به مشخص کردن اولویت پژوهشی خود اقدام کنید. واحد پژوهشی با توجه به اصولی که بیان کردیم نسبت به جانمایی دانشآموزان گرامی اقدام میکند. @pajouheshihelli3_g2 با تشکر - واحد پژوهشی دبیرستان علامه حلی سه دوره دوم 🪐
۸:۰۳
۱۶ مهر
بریم سراغ نتایج جانمایی کلاسهای پژوهشی دهم، دوره شانزده علامه حلی سه دوره دوم
بر اساس قوانین انتخاب پژوهشی و قوانین جانمایی که قبلتر به آنها اشاره کردهایم؛ این نتایج اطلاع رسانی میگردد.
- جانمایی تمام دانشآموزان بر اساس سه انتخابی انجام شده است که ایشان در اختیار مدرسه قرار دادهاند و هیچ دانشآموزی خارج از انتخابهای خودش جانمایی نشده است.
دیروز هم بر همین اساس دانشآموزان سر کلاس پژوهشی حاضر شدهاند.
چنانچه دانشآموزی قصد جابجایی کلاس پژوهشی دارد، نهایتا تا پایان روز چهارشنبه این هفته مورخ 18 مهرماه 1403 فرصت دارد. این زمان قابل تمدید نیست. و فقط همین یکبار برای پیگیری وجود دارد. (چون طول مدت کلاسهای پژوهشی کوتاه است و جابجایی بچهها اگر ادامه دار باشد باعث اختلال در روند هر کلاسی خواهد شد.)
هر دانشآموزی که قصد پیگیری دارد به آیدی زیر باید پیام دهد. خود را بطور کامل معرفی کنید و درخواست خود را مطرح نمایید.
واحد پژوهشی دبیرستان؛ درخواست شما را بررسی میکند و اگر شرایط وجود داشته باشد اقدام خواهیم کرد. (ثبت درخواست معادل با اجرای درخواست شما نیست)
@pajouheshihelli3admin
با تشکر - واحد پژوهشی دبیرستان علامه حلی سه دوره دوم 🪐
#پژوهشی_با_علامه_حلی_سه_دوره_دوم#دوره_16
بر اساس قوانین انتخاب پژوهشی و قوانین جانمایی که قبلتر به آنها اشاره کردهایم؛ این نتایج اطلاع رسانی میگردد.
- جانمایی تمام دانشآموزان بر اساس سه انتخابی انجام شده است که ایشان در اختیار مدرسه قرار دادهاند و هیچ دانشآموزی خارج از انتخابهای خودش جانمایی نشده است.
دیروز هم بر همین اساس دانشآموزان سر کلاس پژوهشی حاضر شدهاند.
چنانچه دانشآموزی قصد جابجایی کلاس پژوهشی دارد، نهایتا تا پایان روز چهارشنبه این هفته مورخ 18 مهرماه 1403 فرصت دارد. این زمان قابل تمدید نیست. و فقط همین یکبار برای پیگیری وجود دارد. (چون طول مدت کلاسهای پژوهشی کوتاه است و جابجایی بچهها اگر ادامه دار باشد باعث اختلال در روند هر کلاسی خواهد شد.)
هر دانشآموزی که قصد پیگیری دارد به آیدی زیر باید پیام دهد. خود را بطور کامل معرفی کنید و درخواست خود را مطرح نمایید.
واحد پژوهشی دبیرستان؛ درخواست شما را بررسی میکند و اگر شرایط وجود داشته باشد اقدام خواهیم کرد. (ثبت درخواست معادل با اجرای درخواست شما نیست)
@pajouheshihelli3admin
با تشکر - واحد پژوهشی دبیرستان علامه حلی سه دوره دوم 🪐
#پژوهشی_با_علامه_حلی_سه_دوره_دوم#دوره_16
۶:۱۳
پژوهشی علامه حلی سه دوره دوم
بریم سراغ نتایج جانمایی کلاسهای پژوهشی دهم، دوره شانزده علامه حلی سه دوره دوم بر اساس قوانین انتخاب پژوهشی و قوانین جانمایی که قبلتر به آنها اشاره کردهایم؛ این نتایج اطلاع رسانی میگردد. - جانمایی تمام دانشآموزان بر اساس سه انتخابی انجام شده است که ایشان در اختیار مدرسه قرار دادهاند و هیچ دانشآموزی خارج از انتخابهای خودش جانمایی نشده است. دیروز هم بر همین اساس دانشآموزان سر کلاس پژوهشی حاضر شدهاند. چنانچه دانشآموزی قصد جابجایی کلاس پژوهشی دارد، نهایتا تا پایان روز چهارشنبه این هفته مورخ 18 مهرماه 1403 فرصت دارد. این زمان قابل تمدید نیست. و فقط همین یکبار برای پیگیری وجود دارد. (چون طول مدت کلاسهای پژوهشی کوتاه است و جابجایی بچهها اگر ادامه دار باشد باعث اختلال در روند هر کلاسی خواهد شد.) هر دانشآموزی که قصد پیگیری دارد به آیدی زیر باید پیام دهد. خود را بطور کامل معرفی کنید و درخواست خود را مطرح نمایید. واحد پژوهشی دبیرستان؛ درخواست شما را بررسی میکند و اگر شرایط وجود داشته باشد اقدام خواهیم کرد. (ثبت درخواست معادل با اجرای درخواست شما نیست) @pajouheshihelli3admin با تشکر - واحد پژوهشی دبیرستان علامه حلی سه دوره دوم 🪐 #پژوهشی_با_علامه_حلی_سه_دوره_دوم #دوره_16
نتایج جانمایی پژوهشی علوم اجتماعی - زمان برگزاری: یکشنبهها زنگ پنجم
سید علیرضا جوادی نیاراستین حبیبی محمدپارسا حلوائی آرش خدری محمد کسری کیانفرمحمدصدرا شریفیان طاها شفیع پورمحمدعلی شیرازی خرم محمدصدرا صیفی امیرعلی ضیغمی محمد طاها کاظمی محمد کندی بیدگلی محمدرضا مباشرامینی شایان هژبریان
#پژوهشی_علوم_اجتماعی#پژوهشی_با_علامه_حلی_سه_دوره_دوم#دوره_16
سید علیرضا جوادی نیاراستین حبیبی محمدپارسا حلوائی آرش خدری محمد کسری کیانفرمحمدصدرا شریفیان طاها شفیع پورمحمدعلی شیرازی خرم محمدصدرا صیفی امیرعلی ضیغمی محمد طاها کاظمی محمد کندی بیدگلی محمدرضا مباشرامینی شایان هژبریان
#پژوهشی_علوم_اجتماعی#پژوهشی_با_علامه_حلی_سه_دوره_دوم#دوره_16
۶:۱۹
پژوهشی علامه حلی سه دوره دوم
نتایج جانمایی پژوهشی علوم اجتماعی - زمان برگزاری: یکشنبهها زنگ پنجم سید علیرضا جوادی نیا راستین حبیبی محمدپارسا حلوائی آرش خدری محمد کسری کیانفر محمدصدرا شریفیان طاها شفیع پور محمدعلی شیرازی خرم محمدصدرا صیفی امیرعلی ضیغمی محمد طاها کاظمی محمد کندی بیدگلی محمدرضا مباشرامینی شایان هژبریان #پژوهشی_علوم_اجتماعی #پژوهشی_با_علامه_حلی_سه_دوره_دوم #دوره_16
نتایج جانمایی پژوهشی شیمیوتراپی - زمان برگزاری: یکشنبهها زنگ پنجم
محمدپارسا اسدالهی محمدطاها اسدی علی سان امینی امیرمحمد بیک خورمیزی متین جعفری اقباشمحمدرضا حیدری چگنی امیرحسین روشنی مکوندیعلی زندوکیلیمحمد زندوکیلی سورنا سعیدی مبین بردیا شاکری پرهام شمشیری علی عسکری فرسنگی سیدمحمدپارسا فرحمند سینا قربانی امیرحسین قیصری امیر علی کیان فرامیرمحمد نوری امیر مسعود وزوائی محمد پارسا مرادی
#پژوهشی_شیمیوتراپی#پژوهشی_با_علامه_حلی_سه_دوره_دوم#دوره_16
محمدپارسا اسدالهی محمدطاها اسدی علی سان امینی امیرمحمد بیک خورمیزی متین جعفری اقباشمحمدرضا حیدری چگنی امیرحسین روشنی مکوندیعلی زندوکیلیمحمد زندوکیلی سورنا سعیدی مبین بردیا شاکری پرهام شمشیری علی عسکری فرسنگی سیدمحمدپارسا فرحمند سینا قربانی امیرحسین قیصری امیر علی کیان فرامیرمحمد نوری امیر مسعود وزوائی محمد پارسا مرادی
#پژوهشی_شیمیوتراپی#پژوهشی_با_علامه_حلی_سه_دوره_دوم#دوره_16
۶:۳۴
پژوهشی علامه حلی سه دوره دوم
نتایج جانمایی پژوهشی شیمیوتراپی - زمان برگزاری: یکشنبهها زنگ پنجم محمدپارسا اسدالهی محمدطاها اسدی علی سان امینی امیرمحمد بیک خورمیزی متین جعفری اقباش محمدرضا حیدری چگنی امیرحسین روشنی مکوندی علی زندوکیلی محمد زندوکیلی سورنا سعیدی مبین بردیا شاکری پرهام شمشیری علی عسکری فرسنگی سیدمحمدپارسا فرحمند سینا قربانی امیرحسین قیصری امیر علی کیان فر امیرمحمد نوری امیر مسعود وزوائی محمد پارسا مرادی #پژوهشی_شیمیوتراپی #پژوهشی_با_علامه_حلی_سه_دوره_دوم #دوره_16
نتایج جانمایی پژوهشی الکترونیک - زمان برگزاری: یکشنبهها زنگ پنجم
امیر اسدی علی آبادآرتین امینی علی اکبر آذرآباد امید اثنی عشری اصفهانی ایلیا آذرنیا آرین تربتیان مشهدیامیرحسین خزایی بردیا جنیدی بردیا حبیبی راد خدمتی معین سلیمی محمدصدرا سنجری بنستانی شهریار شرفی محمدامین شهزادی نیا باربد صنفی ممقانی علی اکبر عربعلی دوستی آرتین غلامرضایی امیرمهدی فراتی کوروش کی پور راد محمودی سبحان یوسف زاده فرخی مهیار مسعودی امیرمحمد مشهدی شریفسیدمحمداحسان مطلبی مهدی مهدوی پرورآرتین نکاوند ارشک هاتفی ماهان هژبریان
#پژوهشی_الکترونیک#پژوهشی_با_علامه_حلی_سه_دوره_دوم#دوره_16
امیر اسدی علی آبادآرتین امینی علی اکبر آذرآباد امید اثنی عشری اصفهانی ایلیا آذرنیا آرین تربتیان مشهدیامیرحسین خزایی بردیا جنیدی بردیا حبیبی راد خدمتی معین سلیمی محمدصدرا سنجری بنستانی شهریار شرفی محمدامین شهزادی نیا باربد صنفی ممقانی علی اکبر عربعلی دوستی آرتین غلامرضایی امیرمهدی فراتی کوروش کی پور راد محمودی سبحان یوسف زاده فرخی مهیار مسعودی امیرمحمد مشهدی شریفسیدمحمداحسان مطلبی مهدی مهدوی پرورآرتین نکاوند ارشک هاتفی ماهان هژبریان
#پژوهشی_الکترونیک#پژوهشی_با_علامه_حلی_سه_دوره_دوم#دوره_16
۶:۴۷
پژوهشی علامه حلی سه دوره دوم
نتایج جانمایی پژوهشی الکترونیک - زمان برگزاری: یکشنبهها زنگ پنجم امیر اسدی علی آباد آرتین امینی علی اکبر آذرآباد امید اثنی عشری اصفهانی ایلیا آذرنیا آرین تربتیان مشهدی امیرحسین خزایی بردیا جنیدی بردیا حبیبی راد خدمتی معین سلیمی محمدصدرا سنجری بنستانی شهریار شرفی محمدامین شهزادی نیا باربد صنفی ممقانی علی اکبر عربعلی دوستی آرتین غلامرضایی امیرمهدی فراتی کوروش کی پور راد محمودی سبحان یوسف زاده فرخی مهیار مسعودی امیرمحمد مشهدی شریف سیدمحمداحسان مطلبی مهدی مهدوی پرور آرتین نکاوند ارشک هاتفی ماهان هژبریان #پژوهشی_الکترونیک #پژوهشی_با_علامه_حلی_سه_دوره_دوم #دوره_16
نتایج جانمایی پژوهشی راهاندازی استارتآپ - زمان برگزاری: شنبهها پس از زنگ پنجم - از ساعت 15:15 تا 16:25
امیررضا اردشیری لاجیمی محمدپارسا اسدالهی رادین اویسی امیرعلی بخشی اروین پورجوهری نیما ترکمن سیدمانی حسینی جوادیسینا سادات باریکانی بردیا طهماسبیحسین عباسی امین غفاری مهدی فکری علی قانع نختاب محمدمهدی مقدسیان بردیا منصورزاده سیدمحمدرضا موسوی مهراد میرزائی صالح آبادیمحمدمهدی میثمی راد
#پژوهشی_راه_اندازی_استارت_آپ#پژوهشی_با_علامه_حلی_سه_دوره_دوم#دوره_16
امیررضا اردشیری لاجیمی محمدپارسا اسدالهی رادین اویسی امیرعلی بخشی اروین پورجوهری نیما ترکمن سیدمانی حسینی جوادیسینا سادات باریکانی بردیا طهماسبیحسین عباسی امین غفاری مهدی فکری علی قانع نختاب محمدمهدی مقدسیان بردیا منصورزاده سیدمحمدرضا موسوی مهراد میرزائی صالح آبادیمحمدمهدی میثمی راد
#پژوهشی_راه_اندازی_استارت_آپ#پژوهشی_با_علامه_حلی_سه_دوره_دوم#دوره_16
۷:۱۳
پژوهشی علامه حلی سه دوره دوم
نتایج جانمایی پژوهشی راهاندازی استارتآپ - زمان برگزاری: شنبهها پس از زنگ پنجم - از ساعت 15:15 تا 16:25 امیررضا اردشیری لاجیمی محمدپارسا اسدالهی رادین اویسی امیرعلی بخشی اروین پورجوهری نیما ترکمن سیدمانی حسینی جوادی سینا سادات باریکانی بردیا طهماسبی حسین عباسی امین غفاری مهدی فکری علی قانع نختاب محمدمهدی مقدسیان بردیا منصورزاده سیدمحمدرضا موسوی مهراد میرزائی صالح آبادی محمدمهدی میثمی راد #پژوهشی_راه_اندازی_استارت_آپ #پژوهشی_با_علامه_حلی_سه_دوره_دوم #دوره_16
نتایج جانمایی پژوهشی تِآتر - زمان برگزاری: شنبهها پس از زنگ پنجم - از ساعت 15:15 تا 16:25
امیرحسین شهروی شایان شهریاری تنگان مانی کوچمشکی سورنا ناصری کیان ملکی سیدآرمین معصومیسید بردیا ترابیعرفان خوبدل آریان زمانی
#تِآتر#پژوهشی_با_علامه_حلی_سه_دوره_دوم#دوره_16
امیرحسین شهروی شایان شهریاری تنگان مانی کوچمشکی سورنا ناصری کیان ملکی سیدآرمین معصومیسید بردیا ترابیعرفان خوبدل آریان زمانی
#تِآتر#پژوهشی_با_علامه_حلی_سه_دوره_دوم#دوره_16
۷:۱۵
۱۷ مهر
پژوهشی علامه حلی سه دوره دوم
بریم سراغ نتایج جانمایی کلاسهای پژوهشی دهم، دوره شانزده علامه حلی سه دوره دوم بر اساس قوانین انتخاب پژوهشی و قوانین جانمایی که قبلتر به آنها اشاره کردهایم؛ این نتایج اطلاع رسانی میگردد. - جانمایی تمام دانشآموزان بر اساس سه انتخابی انجام شده است که ایشان در اختیار مدرسه قرار دادهاند و هیچ دانشآموزی خارج از انتخابهای خودش جانمایی نشده است. دیروز هم بر همین اساس دانشآموزان سر کلاس پژوهشی حاضر شدهاند. چنانچه دانشآموزی قصد جابجایی کلاس پژوهشی دارد، نهایتا تا پایان روز چهارشنبه این هفته مورخ 18 مهرماه 1403 فرصت دارد. این زمان قابل تمدید نیست. و فقط همین یکبار برای پیگیری وجود دارد. (چون طول مدت کلاسهای پژوهشی کوتاه است و جابجایی بچهها اگر ادامه دار باشد باعث اختلال در روند هر کلاسی خواهد شد.) هر دانشآموزی که قصد پیگیری دارد به آیدی زیر باید پیام دهد. خود را بطور کامل معرفی کنید و درخواست خود را مطرح نمایید. واحد پژوهشی دبیرستان؛ درخواست شما را بررسی میکند و اگر شرایط وجود داشته باشد اقدام خواهیم کرد. (ثبت درخواست معادل با اجرای درخواست شما نیست) @pajouheshihelli3admin با تشکر - واحد پژوهشی دبیرستان علامه حلی سه دوره دوم 🪐 #پژوهشی_با_علامه_حلی_سه_دوره_دوم #دوره_16
جهت ثبت درخواست بررسی پژوهشی خود فقط تا پایان فردا شب ، مورخ 18 مهرماه 1403 فرصت دارید.
@pajouheshihelli3admin
بررسی درخواستها پس از اتمام مهلت تعیین شده انجام خواهد شد و نتایج آن بصورت عمومی از همین کانال اطلاع رسانی میگردد.
کلاس پژوهشی راهاندازی استارتآپ و تِآتر از روز شنبه هفته پیش رو، مورخ 21 مهرماه 1403 آغاز میشوند.
سایر رشتهها نیز یکشنبه به کار خود ادامه میدهند.
با تشکر - واحد پژوهشی دبیرستان علامه حلی سه دوره دوم 🪐
#پژوهشی_با_علامه_حلی_سه_دوره_دوم#دوره_16
@pajouheshihelli3admin
بررسی درخواستها پس از اتمام مهلت تعیین شده انجام خواهد شد و نتایج آن بصورت عمومی از همین کانال اطلاع رسانی میگردد.
کلاس پژوهشی راهاندازی استارتآپ و تِآتر از روز شنبه هفته پیش رو، مورخ 21 مهرماه 1403 آغاز میشوند.
سایر رشتهها نیز یکشنبه به کار خود ادامه میدهند.
با تشکر - واحد پژوهشی دبیرستان علامه حلی سه دوره دوم 🪐
#پژوهشی_با_علامه_حلی_سه_دوره_دوم#دوره_16
۱۶:۳۵