عکس پروفایل 🌼⃟▩ پاک گستر ⷷ▩ོཽ⃟꯭݊🌼

🌼⃟▩ پاک گستر ⷷ▩ོཽ⃟꯭݊🌼

۶۸عضو
thumnail

۱۷:۵۷

thumnail

۱۷:۵۸

thumnail
تهیه لوازم نظافت ساختمان و راه پله :
دفاتر خدماتی برای آنکه نظافت راه پله را انجام دهند ، به یک سری وسایل نیاز دارند تقریباً هیچ یک از دفاتر خدماتی نیستند که لوازم نظافت را همراه خود بیاورند بلکه فقط یک نیرو برای نظافت ارسال می‌شود و با وسایل و مواد مصرفی، بخش‌های مختلف ساختمان را نظافت می‌کنند .
حال سؤال اینجاست که تهیه لوازم نظافت به عهده چه کسی است؟
به صورت عرف، لوازم نظافت راه پله باید از صندوق ساختمان و هزینه‌های شارژ تأمین شود. این موضوع درباره مواد مصرفی و شوینده‌ها نیز صادق است. تمامی این هزینه‌ها باید از شارژ برداشت شود البته اگر صندوق ساختمان خالی باشد و شارژ نیز کفاف تأمین لوازم نظافت را ندهد، این هزینه با ارائه فاکتور از جانب مدیر ساختمان باید بین تمامی ساکنین به صورت یکسان تقسیم شود.

۱۸:۱۲

thumnail
چه بخش هایی از ساختمان جزء مشاعات حساب می شود ؟
یک مجتمع مسکونی از بخش های مختلفی تشکیل شده است که هریک از این بخش ها یا مختص به یک واحد است یا بصورت مشترک بین ساکنین مورد استفاده قرار می گیرد . در قانون بخش‌هایی از آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی که میان تمامی اهالی ساختمان مشترک است را مشاعات گویند . مثل : پارکینگ و حیاط ، پشت بام ، راه پله و لابی ، درب ورودی ، پنجره های راه پله ، آسانسور ، باغچه از جمله مشاعات یک ساختمان محسوب می‌ شوند .

۱۸:۱۴

thumnail
نظافت راه پله و پارکینگ شامل چه مواردی است؟
نظافت راه پله به‌طور کلی تمام راه پله از طبقه منفی یک تا آخرین طبقه آن را شامل می‌شود:
نظافت پله‌ها و راهروها
نظافت پاگردها
نظافت لابی ها
دستمال‌کشی روی قرنیزها
پاک کردن تارعنکبوت های دیوار و سقف
پاک کردن نرده‌ها ، کلید پریزها ، کپسول و تابلوهای آتش‌ نشانی
پاک کردن درب و داخل کابین آسانسور
پاک کردن شیشه و پنجره (این کار فقط از داخل صورت می گیرد و برای رعایت مسایل ایمنی به هیچ وجه پاک کردن شیشه پنجره از بیرون توصیه نمی شود)
شستن ۲ عدد پادری ( پادری ورودی راه پله + پادری داخل کابین آسانسور )
شستن درب ورودی و درب پارکینگ
شستن محوطه ورودی ساختمان
شستن پارکینگ و حیاط ساختمان

۱۸:۱۷

thumnail
نظافت منزل شامل انجام چه خدماتی می باشد؟
نظافت اتاق خواب و سالن
شستشو و تی کشیدن کف منزل
گردگیری اثاثیه و جارو زدن
نظافت سرویس های بهداشتی و شستن حمام
پاک کردن شیشه و پنجره (این کار فقط از داخل صورت می گیرد و برای رعایت مسایل ایمنی به هیچ وجه پاک کردن شیشه پنجره از بیرون توصیه نمی شود)
نظافت کابینت و لوازم آشپزخانه
شستن ظروف
تی زدن سنگ و سرامیک ها
دیوارشویی
جابجایی وسایل داخل منزل (این خدمت نیز بصورت محدود و برای اشیای سبک قابل انجام است)

۱۸:۱۸

undefined️مدت زمان نظافت منزل :
هزینه نظافت منزل برای ۴ ساعت اولیه ثابت در نظر گرفته شده است. گاهی سرویس های نظافتی حداکثر تا ۱۰ ساعت هم طول می کشد. هر چقدر زمان بیشتری صرف نظافت و تمیزکاری شود، به همان نسبت دستمزد ساعتی نظافت منزل، دستمزد نظافتچی و قیمت نظافت منزل هم بیشتر خواهد شد.
undefinedموارد زیر میزان ساعت مشخص شده را تعیین میکند :
undefined متراژ کل منزل
undefined میزان آلودگی و کثیفی منزل
undefined دیوارشویی نیاز داشته باشید یا نه؟
undefined️ تعداد نفرات کارگر روزانه منزل
undefined️ تعداد اتاق خواب ها
undefined پاک کردن لکه های رنگ از کف و کاردک کشیدن
undefined داشتن شیشه های کثیف و پر از گرد و غبار
undefined آشپزخانه چرب با کابینت های پرچرب
undefined  تمیز کردن یخچال و فر، لباس‌شویی یا تمیز کردن پنجره‌ها به زمان بیشتری نیاز دارند

۱۲:۳۷

thumnail
undefined️ درخواست خدمت بدون حضور مشتری ( مالک یا مستاجر ) در محل کار ، پذیرفته نمی‌شود.
undefined در صورتی که مشتری نارضایتی خود را از عملکرد نیرو طی یک ساعت اول اعلام کند ، نیرو بدون پرداخت هزینه از محل خارج می گردد ؛ در غیر اینصورت دستمزد نیرو طبق تعرفه پاک گستر محاسبه می شود.
undefined️ در صورت نیاز به اعزام نیروی خانم ، حضور خانم دیگری در محل کار الزامی است.
undefined️ تهیه وسایل نظافت و مواد شوینده به عهده مشتری است.
@pak_gostar

۱۸:۲۲

thumnail
undefinedمشتری موظف است حین انجام خدمت از اسناد و اموال گران‌بهای خود مراقبت نموده و در مورد اشیایی که احتمال آسیب آن‌ها وجود دارد ، پیش از شروع خدمت، هشدارهای لازم را به نیروی‌کار بدهد.
undefined️مشتری موظف است بعد اتمام خدمات ، همان لحظه و در محل کار هزینه نظافت را پرداخت و تسویه کند.
undefined️هزینۀ نظافت از قبل توسط دفتر خدماتی مشخص می‌شود و مشتری پس از استفاده از آن اعتراضی نسبت به هزینۀ نظافت نمی‌تواند داشته باشد.
undefined️در صورتی که پنجره در طبقات بالای ساختمان و بدون حفاظ باشد ؛ شیشه ها فقط از طرف داخل تمیز می‌شوند.
undefined️درخواست خدمت بدون حضور مشتری (مالک یا مستاجر) در محل کار پذیرفته نمی‌شود . در صورت عدم رعایت ، همۀ مسئولیت‌های ناشی از این تخلف برعهدۀ اقدام کنندگان آن است.
@pak_gostar

۱۸:۲۲

thumnail
undefined️مشتری تمامی وسایل و تجهیزات لازم برای نظافت را قبل از ورود نیروی‌کار مهیا نماید. به این دلیل که ساعت کار از زمان ورود به محل کار آغاز می‌شود.
undefined️مشتری، باید هر گونه آسیبی که توسط نیروی‌ نظافتی به اموالش وارد شده را، قبل از تسویه و خروج نیرو از منزل اطلاع دهد. در غیر این صورت و بعد از خروج نیروی‌کار از منزل مشتری ، به هیچ وجه مسئولیت قبول نمی‌شود.
undefined️در صورتی که بعد از مراجعه نیرو به محل کار ؛ خدمات درخواستی مشتری با کار محوله مغایرت داشته باشد و نیرو قادر به انجام آن نباشد و یا مواد شوینده و لوازم کافی در اختیار نیرو قرار داده نشود ، سفارش لغو می‌گردد و هزینه لغو سفارش به عهده مشتری است.
undefined️در صورتی که خدمات درخواستی بعد از ساعت ۲۰ پایان یابد ، هزینه برگشت نیروی ارسالی بر عهده مشتری خواهد بود.
undefined️در صورتی که زمان انجام کار بیش از ۵ ساعت باشد نیرو در مجموع می‌تواند بین ۳۰ الی ۴۵ دقیقه زمان استراحت (جهت صرف ناهار/شام و ...) داشته باشد.
undefined️اگر بعد از اتمام زمان هماهنگ گردیده با دفتر خدماتی خواستار ادامه کار نیرو بودید حتماً با دفتر به صورت تلفنی هماهنگ فرمایید و به هیچ عنوان با خود نیروی‌کار توافق نفرمایید. اگر بعد از زمان هماهنگ شده ، مشکلی بین نیروی‌کار و مشتری پیش بیاید، دفتر به هیچ عنوان مسئولیتش را قبول نمی‌کند. در ضمن هماهنگی با نیرو بدون اطلاع دفتر ، برای روزی دیگر نیز مشمول همین شرایط است و در صورت بروز هر مشکلی، مسئولیتی برای دفتر خدماتی ایجاد نمی‌نماید.
@pak_gostar

۱۸:۲۲

thumnail
undefined️لطفا پس از پایان کار ، محل مورد نظر را بررسی کرده و در صورت وجود هرگونه نارضایتی از کیفیت کار و نیاز به نظافت مجدد به نیروی‌کار اعلام کنید . در این صورت نیروی‌کار می‌تواند قبل از ترک محل ، کیفیت کار مورد انتظار شما را برآورده سازد . در صورت امتناع ایشان این مورد را به پشتیبانی اطلاع دهید.
undefined️مشتری در صورت داشتن هرگونه تقاضای نامتعارف و هرگونه پرنده یا حیوانات دیگر در منزل ، موضوع را قبل از توافق بر انجام کار اعلام کند در غیر اینصورت چنانچه پس از پذیرش درخواست خدمت و عزیمت نیروی‌کار به محل ، مواجه با موارد فوق شود ، مجاز به لغو (امتناع از انجام) سفارش بوده و مسئولیت جبران خسارات وارده برعهدۀ مشتری است.
undefined️مشتری نیازی به پرداخت هرگونه وجه اضافه به هر عنوان از قبیل کمک بلاعوض یا قرض و غیره ندارد و پرداخت اضافی به انتخاب شخصی او بوده و ربطی به پاک‌گستر ندارد . پاک‌گستر این پرداخت اضافه را به هیچ عنوان تایید یا تشویق نمی‌کند و از مشتری می‌خواهد که این موارد را حتما اطلاع دهد.
undefined️پاک‌گستر سعی می‌کند بهترین نیروهای خدماتی را استخدام کند . اما برای اطمینان از عملکرد نیرو لازم است که در زمان انجام کار ، او را در خانه تنها نگذارید. بنابراین تنها گذاشتن نظافتچی در منزل درست نیست و پاک‌گستر مسئولیتی در این زمینه قبول نخواهد کرد.
undefinedهرگونه همکاری با نیروی‌کار بدون هماهنگی با دفتر خدماتی خارج از تعهد می‌باشد.
undefined️جهت درخواست نیروی‌کار یک روز زودتر ، با دفتر خدماتی هماهنگ کنید.
@pak_gostar

۱۸:۲۳

thumnail
undefined در موارد ذیل مشتری می‌تواند نسبت به اعلام شکایت یا نارضایتی از خدمات اقدام نماید :
undefined️دریافت دستمزد نامتعارف
undefined️عدم حضور نیروی‌کار در زمان مقرر
undefined️کیفیت نامناسب کار : در صورتی که مشتری نارضایتی خود را از عملکرد نیرو طی یک ساعت اول اعلام کند ، نیرو بدون پرداخت هزینه از محل خارج می گردد ؛ در غیر اینصورت دستمزد نیرو طبق تعرفه پاک گستر محاسبه می شود.
undefined️دزدی : در صورت وجود مستنداتی مبنی بر اینکه نیروی‌ نظافتی مرتکب این کار شده است ، مدیریت دفتر خدماتی پیگیری این موضوع را انجام خواهد داد . در صورت عدم وجود مستندات این اتهام قابل اثبات و پیگیری نخواهد بود.
@pak_gostar

۱۸:۲۶

thumnail
undefinedهشدار ایمنی در کار :
هنگام نظافت قسمت‌هایی از منزل ، مشاعاتِ ساختمان و غیره که احتمال وجود خطر مانند : برق گرفتگی و سقوط از ارتفاع باشد ، نیروی‌کار موظف است از انجام خود‌داری کند . رعایت نکات ایمنی الزامی است.
undefinedاول ایمنی ، بعد کارundefined
@pak_gostar

۱۸:۲۶