خطای سرور در دسترس نمی باشد.pdf
۶۶۶.۶۹ کیلوبایت
راهنمای رفع خطای "" سرور قابل دسترسی نیست. صدا کردن سرویس با خطا مواجه شد""
۵:۰۲
راهنمای نصب emwat جدید.pdf
۲۹۶.۳۷ کیلوبایت
راهنمای نصب و بروز رسانی آخرین نسخه emwat جهت رفع برخی مشکلات کاربران در سامانه الماس گام.
جهت کاربران باجه ها و شعب استانبه تاریخ 14020822
جهت کاربران باجه ها و شعب استانبه تاریخ 14020822
۵:۴۴
بازارسال شده از احمد کیخا
پیکربندی پایانه های شعب.pdf
۱.۳۳ مگابایت
با سلام و وقت به خیر
راهنمای تعویض پورت پین پد های شعب و باجه ها
همکاران محترم شعب و باجه ها
لطفا امروز نسبت به تغییر پورت پین پد (مطابق راهنمای فوق ) از 5704 به 5705 اقدام نمایید.
راهنمای تعویض پورت پین پد های شعب و باجه ها
همکاران محترم شعب و باجه ها
لطفا امروز نسبت به تغییر پورت پین پد (مطابق راهنمای فوق ) از 5704 به 5705 اقدام نمایید.
۴:۵۸
بازارسال شده از کانال باجه های پست بانک سیستان و بلوچستان
همکاران محترم شعب و باجه ها دقت کنید.
پورت پین پد های استان ما باید 5705 باشه.
همه لطفا چک کنند مطابق راهنما
پورت پین پد هر باجه یا شعبه ای که 5704 بود ، باید تغییر بده به 5705
لطفا همه شعب و باجه ها نسبت به تغییر پورت به 5705 اقدام کنند.
۵:۱۵
بازارسال شده از احمد کیخا
راهنمای نحوه فعالسازی و اکتیو نمودن WORD برای رفع مشکل خطای.pdf
۹۵۳.۳۲ کیلوبایت
راهنمای نحوه فعالسازی و اکتیو نمودن WORD برای رفع مشکل خطای " برنامه ورد شما نیاز به فعالسازی دارد ، لطفا قبل از ادامه کار نسبت به فعالسازی اقدام نمایید." در سامانه الماس گام
۹:۴۷
بازارسال شده از کانال باجه های پست بانک سیستان و بلوچستان
مشکل باز نشدن اینترنت اکسپلورر در ویندوز 10.pdf
۳۲۶.۹ کیلوبایت
راهنمای """رفع مشکل باز نشدن اینترنت اکسپلورر در ویندوز 10"""
۷:۵۵
بازارسال شده از کانال باجه های پست بانک سیستان و بلوچستان
راهنمای نحوه استفاده از بنکوی آفلاین.pdf
۳۹۳.۵۶ کیلوبایت
با سلام و وقت به خیر
راهنمای استفاده از بنکوی آفلاین برای باجه هایی که نمی توانند وارد بنکو شوند و با خطای application download error مواجه می شوند
راهنمای استفاده از بنکوی آفلاین برای باجه هایی که نمی توانند وارد بنکو شوند و با خطای application download error مواجه می شوند
۵:۲۱
بازارسال شده از کانال باجه های پست بانک سیستان و بلوچستان
همکاران محترم شعب و باجه ها
اگر موقع ورود به بنکو آنلاین با آدرس :172.16.14.17/BANCOLITE دچار مشکل شدید و با خطای APPLICATION DOWNLOAD ERROR
مواجه شدید .
حتما مطابق راهنمایی که قبلا ارسال کردیم ، از بنکو آفلاین استفاده کنید.
۷:۵۲
راهنمای نحوه پاک کردن پوشه 2.pdf
۶۶۸.۷۹ کیلوبایت
با سلامراهنمای نحوه پاک کردن پوشه2 و ISOLATED STORAGE, TEMP
یا به عبارتی پاک کردن و دانلود مجدد و کامل بنکو از صفر
یا به عبارتی پاک کردن و دانلود مجدد و کامل بنکو از صفر
۱۰:۵۹
RAMZSAZ-RAHNAMA.pdf
۱.۱ مگابایت
با سلام
راهنمای نحوه فعالسازی """"برنامه رمزساز""" برای خریدهای اینترنتی و پیامک امنیتی در داخل آخرین نسخه همراه بانک(موبایل بانک همپا)
تا در صورت عدم ارسال پیامک مخابراتی ، موقع انتقال وجوه در این سامانه ها به مشکل نخورید.
راهنمای نحوه فعالسازی """"برنامه رمزساز""" برای خریدهای اینترنتی و پیامک امنیتی در داخل آخرین نسخه همراه بانک(موبایل بانک همپا)
تا در صورت عدم ارسال پیامک مخابراتی ، موقع انتقال وجوه در این سامانه ها به مشکل نخورید.
۵:۳۲
بازارسال شده از کانال باجه های پست بانک سیستان و بلوچستان
نحوه غیر فعال نمودن کد امنیتی، ارسالی از طریق اس ام اس، و وارد شدن به موبایل بانک همپا(در زمانی که ارسال پیامک همراه اول و ایرانسل با اختلال مواجه می باشد)
۱۸:۵۵
بازارسال شده از @M.E.Mohammadi.D
۱۸:۵۵
بازارسال شده از احمد کیخا
راهنمای نحوه روشن کردن اولیه یوپی اس 3کاوای فاران و نحوه استفاده از آن
لطفا به دقت مطالب ذکر شده در عکس را مطالعه و اجرا نمایید. متشکر
لطفا به دقت مطالب ذکر شده در عکس را مطالعه و اجرا نمایید. متشکر
۶:۱۷
طبق این راهنما یو پی اس رو قبل از اینکه به برق بزنی روشن کن
۵:۳۹
بازارسال شده از احمد کیخا
راهنمای تنظیم تاریخ و ساعت کامپیوتر در استانه سال نو
۶:۱۱
بازارسال شده از احمد کیخا
راهنمای نحوه روشن کردن یوپی اس های 2kva petrussi
فقط،باجه هایی که این مدل یوپی اس رو دارند توجه کنند.
فقط،باجه هایی که این مدل یوپی اس رو دارند توجه کنند.
۹:۲۷
بازارسال شده از احمد کیخا
با سلام مشخصات فنی کامپیوتر مورد نیاز برای باجه ها
روسای محترم شعب و همکاران باجه ها
با توجه بروز رسانی های سامانه بنکو و نیاز به ارتقای سخت افزاری کیس های موجود در باجه ها.
لطفا به باجه های جدید و باجه هایی که نیاز به بروز رسانی و ارتقاء کیس باجه دارند ، مشخصات اعلامی اداره کل بانکداری خرد را اعلام نمایید ، تا نسبت به تهیه کیس با مشخصات ذکر شده اقدام نمایند.
روسای محترم شعب و همکاران باجه ها
با توجه بروز رسانی های سامانه بنکو و نیاز به ارتقای سخت افزاری کیس های موجود در باجه ها.
لطفا به باجه های جدید و باجه هایی که نیاز به بروز رسانی و ارتقاء کیس باجه دارند ، مشخصات اعلامی اداره کل بانکداری خرد را اعلام نمایید ، تا نسبت به تهیه کیس با مشخصات ذکر شده اقدام نمایند.
۵:۳۳
بازارسال شده از احمد کیخا
با سلام و وقت به خیر
با توجه به مکاتبات اداره کل امنیت و زیرساخت، مبنی بر ارتقای آنتی ویروس کاسپر به نسخه 12.10 و ویندوز 7 به ویندوز 11
( کامپیوترهایی که ویندوز 10 دارند، نیاز به ارتقا به ویندوز 11 ندارند، فقط کامپیوترهایی که ویندوز 7 دارند، باید ویندوز 11 نصب کنند)
از این به بعد هم روی هر سیستمی که بخواهیم ویندوز نصب کنیم، ویندوز 11 باید نصب کنیم.
لطفا باجه هایی که هنوز از ویندوز 7 استفاده می کنند، هرچه سریعتر (مهلت ارتقای ویندوز به 11 تا 15آبان ماه می باشد) نسبت به نصب ویندوز 11 اقدام کنند و بعد از آن نسبت به نصب کاسپر اسکی نسخه 12.10 مطابق راهنمای فوق اقدام نمایند.
۷:۴۰
بازارسال شده از احمد کیخا
راهنمای نصب و ارتقای آنتی ویروس کاسپر نسخه 12.pdf
۱.۰۶ مگابایت
با سلام و وقت به خیر
اخرین نسخه راهنمای نصب و ارتقای آنتی ویروس کاسپر 12.10
لطفا مطابق راهنمای فوق ،هرچه سریعتر نسبت به ارتقای انتی ویروس کامپیوترهای شعب و باجه ها اقدام نمایید.
اخرین نسخه راهنمای نصب و ارتقای آنتی ویروس کاسپر 12.10
لطفا مطابق راهنمای فوق ،هرچه سریعتر نسبت به ارتقای انتی ویروس کامپیوترهای شعب و باجه ها اقدام نمایید.
۵:۱۵