۲۸ تیر
دستور و شعار مدیر عامل محترم قشنگ و بی نظیر است.اما چه کسانی مسئول ارائه خدمت به کارکنان خدوم و پاک دست بانک خواهد بود.بنظر حقیر بی سواد کارکنان بانک ها باید مثل کارکنان قوه قضائیه حقوق دریافت کنند نه مثل کارکنان بهزیستی.بخاطر تقویت شعار هرجا سخن ازاعتماد است..........باید صد درصد معیشت و معاش پرسنل محترم بانک ها را تقویت و تضمین کرده.وگرنه به این منوال روز بروز این شعار مقدس که پیشکسوتان گرامی با جان دل وبا صداقت کامل آن راحفظ کرده.شکننده وکم رنگ خواهد شد.صلاح مملکت خویش را خسروان دانند.اما بدانند اگر سعی وتلاش بی وقفه برای معیشت و مشگلات و فقر حاکم بر زندگی عزیزان انجام ندهند.شعار که هیچ شکننده خواهد بود.برمعوقات وام های کلان سفارشی حضرات اضافه.ودیگر انگیزه ایی برای ارائه خدمت به ملت و دولت وجود نخواهد داشت.شکم گرسنه نمی تواند هم دین داشته باشد وهم صداقت کاری.با این حقوق دریافتی که معاش خانواده را ۱۰ روز پاسخگو نیست هیچ انتظاری بطور یقین نباید از کارمندان محترم بانک ها داشت.چون تمام تمرکز همکاران معطوف شده بر معاش و مشگلات و فقر حاکم بر زندگی خانواده خویش.لذا از مدیران مسئول تراز اول بانک ها عاجزانه استدعا داریم تا بیشتر از این دیر نشده نسبت به این قشر شریف و پاک دست تجدید نظر کرده و به هر شکل ممکن در صدد جبران کوتاهی کردن در حق عزیزان تصمیمات بهتری اتخاذ کرده و عزت و حیثیت پرسنل خدوم را بهشان برگردانند. چرا که پیشگیری بهتراز درمان است. ولا غیر.بیش از هزاران بار گفتی های لازم را گفتیم.ولی افسوس گوش شنوایی در سیستم بانک وجود نداشته ونخواهد داشت... :همکار ارجمند جناب آقای حاج علی احمدیبه کانال پیام بانکی ها بپیوندید#نشرحداکثری@pbankiha
۱۴:۵۹
۱۴:۵۹
درودوعرض ادب خدمت تمامی همکاران معززبازنشستهبایدازمدیرعامل جوان بانک ملی این سوال درجلسه مطرح شودکه آیادرخانواده ی خودشان اگرپدرشان ازایشان خواسته ای داشتندهمین جوروعده ی پوچ وتوخالی ودروغ میداده وپدرش رابه بازی میگرفته؟!مثلامیگفته پدرجان برای رفع مشکل شمابه ریاست جمهوری نامه داده ام ووقت گرفته ام امارییس جمهوررابه شهادت رساندند!!ویااینکه پدرجان میخواهم برای مشکل شمایک وام به شمابدهم امامعاون رییس جمهورباارسال نامه جلوی آنراگرفته است!!!اصلاپدرجان من جرات ندارم راستش رابه شمابگویم که دارم به خواسته های شماباحرف درمانی ووعده های پوچ ریشخندمیزنم وشمارابازی میدهم.اگرپسرهمسایه به پدرش وعده ای میدهدوبلافاصله فردای روزوعده دادن آنراعملی واجرامیکندمن چون نمیخواهم کاری برای شمابکنم وعده ی سرخرمن میدهم وآن قدرطولش میدهم تارییس جمهورجدیدبیایدومن راعوض کندوبشودمانندوعده ی وام فرزین به بازنشستگان که میدانست میخواهدبه بانک مرکزی برودودیگردربانک ملی نمیماندوآن قدرطولش دادتاپرداخت نکندوبرودوحالاادامه ی همان سیاست توسط نوچه اش نجارزادهوماهمچنان خوشحال ازوعده های پوچ ویاسردرگم برای رسیدن به بهشت های خیالی مان وعده ای نیزهمچنان تمجیدگوودستمال به دست...کاش ازخواب برخیزیم... :همکارارجمند با نام کاربری Mehranبه کانال پیام بانکی ها بپیوندید@pbankiha
۱۵:۰۲
۱۵:۰۲
۲۹ تیر
یکی از مشکلات سازمان های با قدمت بالا . دوباره جذب شدن پرسنل بازنشسته انتضابی به بدنه سازمان وایجاد یک منبع جدید درآمد توسط آنهاست :یعنی تا نفس دازند در حال باز یافت شدن و تغدیه از شیرابه های رفاهی و مالی سازمان های خود هستند ..سداد . کوثر . و دیگر واگذاریها و حاتم بخشیهای مدیران قبلی به یکدیگر .. ! جهت ارتزاق روز مبادا و اخذ واسطه گری های انحصاری دربرآوردن نیازهای متفرقه بانک ملی اعم از تامین سخت افزارها و نرم افزار و .....از شگرد های دهه های اخیر آنهاست . امروزه بر پیکر تناور و قدیمی بانک ملی آنقدر شرکت های پارازیتی و مکنده همین همکاران عموما مدیران اسبق جسبیده که مجال رساندن شیرابه ها ی حیاتی از آوند های این درخت کهن و تاریخی از ریشه به ساقه و برگهای جوان ،که همان مستخدمین نو پا و آرزومند سازمان را تشکیل میدهند را مسدود و خفه کرده . این طیف زالو صفت اصلا خیال باز نشستگی و واگذاری رسته شغلی خود به جوانترها و مستعدین پویا و جویای کار را نیز ندارند ،ماداالعمر عشق خدمت دارند و فقط بصورت افقی با یکدیگر در سازمانهای مختلف دولتی جابجا میشوند. از بیمه به بانک و از بانک به .....مصوبات دوران خدمتی آنان و ناشنوایی وبی اعتنایی به دغدعه های همکار بانک ملی بهترین کارنامه و گواه ضد همکار بودن آنهاست ..!!فتامل :همکار ارجمند با نام کاربری "کتاب" به کانال پیام بانکی ها بپیوندید@pbankiha
۸:۳۸
۸:۳۸
حق و حقوق همکاران که در این برزخ تورم غرق شدن و هر چه فریاد میزنند جلوی چشم جناب مدیر عامل بیشتر در منجلاب فرو میرن خرج ارتقا و دیدن خود میکنن دریغ از یه ذره توجه به خواسته همکاران
به والله اگر دادگاه منصفی در ایران یا کشور دیگر تشکیل بشه باید برای بی توجهی به خواست پیشکسوتان و کارمندان مظلوم بانک و این گونه ولخرجی ها باید محاکمه بشه نه تشویق
اول سیر کردن شکم اهل خانه و بعد اهدای صدقه
فریبکاری هم حد و حسابی دارد
در ضمن بودجه این کار خیر از کجا تآمین شده ؟
آقای مدیر عامل اگر دریافتی پیشکسوتان را یک جا به فردی متکدی ببخشی و انتظار داشته باشی از کارش دست بکشه مطمئنآ قبول نمی کند
این پست و مقام به اندازه نفرین سی چهل هزار خانوار نمی ارزد که شما برای محکم کردن صندلی ، خود را به هر دری میزنی !!! :پیشکسوت ارجمند جناب آقای مرادهمت حسین زادهبه کانال پیام بانکی ها بپیوندید#نشرحداکثری@pbankiha
به والله اگر دادگاه منصفی در ایران یا کشور دیگر تشکیل بشه باید برای بی توجهی به خواست پیشکسوتان و کارمندان مظلوم بانک و این گونه ولخرجی ها باید محاکمه بشه نه تشویق
اول سیر کردن شکم اهل خانه و بعد اهدای صدقه
فریبکاری هم حد و حسابی دارد
در ضمن بودجه این کار خیر از کجا تآمین شده ؟
آقای مدیر عامل اگر دریافتی پیشکسوتان را یک جا به فردی متکدی ببخشی و انتظار داشته باشی از کارش دست بکشه مطمئنآ قبول نمی کند
این پست و مقام به اندازه نفرین سی چهل هزار خانوار نمی ارزد که شما برای محکم کردن صندلی ، خود را به هر دری میزنی !!! :پیشکسوت ارجمند جناب آقای مرادهمت حسین زادهبه کانال پیام بانکی ها بپیوندید#نشرحداکثری@pbankiha
۱۱:۳۵
۱۱:۳۵
بله دزدی تو روز روشن اگه به جز جهان سوم اینو بگیم باور نمیکنن و بهمون میخندنماها چون خانمیم حقوقمون حداقل هرماه ۴_۶ میلیون کمتره وام ضروری کمتر خوارو بار کمتر عیدی کمتر بیمه درمانی من که اسمش رو گذاشتم دزدی و ظلم حلالشون نمیکنیمیه کلاه شرعی هم براش ساختن :همکار ارجمند با نام کاربریfrmeskبه کانال پیام بانکی ها بپیوندید@pbankiha
۱۴:۴۸
۱۴:۴۸
۳۰ تیر
بانکها عملا به چهار گروه تقسیمبندی شده اند و هر گروه هم قانون اختصاصی خودشان را دارد!!
گروه اول بانک مرکزیگروه دوم بانکهای خصوصیگروه سوم بانکهای خصولتیگروه چهارم بانکهای دولتی
این گروه چهارم که ما باشیم کارش این هست که هم بیشتر از سه گروه قبلی کار انجام بدهد و هم کمترین حقوق مزایا رو بگیرد!
متاسفانه به ما وقتی می رسد با یه جمله که چون زیرمجموعه نظام هماهنگ هستیم! قضیه رو تمام می کنند.
:همکار ارجمند با نام کاربریDavidبه کانال پیام بانکی ها بپیوندید@pbankiha
گروه اول بانک مرکزیگروه دوم بانکهای خصوصیگروه سوم بانکهای خصولتیگروه چهارم بانکهای دولتی
این گروه چهارم که ما باشیم کارش این هست که هم بیشتر از سه گروه قبلی کار انجام بدهد و هم کمترین حقوق مزایا رو بگیرد!
متاسفانه به ما وقتی می رسد با یه جمله که چون زیرمجموعه نظام هماهنگ هستیم! قضیه رو تمام می کنند.
:همکار ارجمند با نام کاربریDavidبه کانال پیام بانکی ها بپیوندید@pbankiha
۱۵:۳۱
۱۵:۳۱
۲۵ مرداد
با درود خدمت همکاران گرامی از شگردهای سیستم ناکارآ و ناشنوای مدیریتی بانک ملی به فریادهای حق طلبانه صنفی پرسنل تحت مجموعه . در استفاده و بهره گیری از تمامی ابزارهای موجود و در دسترس خود جهت بالا بردن هزینه ی درخواست های شرافتمندانه یک حداقل امکانات مالی معیشتی برای کارمندان سازمان است . بعد از تجمعات اخیر گویا سیاست های پاسخگویی به مطالبات مشروع همکاران، اینحضرات را وادار نموده که فعلا شمشیر از رو بستن در مقابل پرسنل را کنار گذاشته به شیوه با پنبه سر زنی رو آورند.! دلسرد کردن ، تفرقه اندازی ، کش و قوس دادن واریزیهای خرد، به تقابل کشاندن همکاران روبروی هم !!شاغل در مقابل بازنشسته و هردو درمقابل شرکتی ها و کارمندان جدید و غیره... از این دست ترفندهاست . نمونه چنین سیاست ناجوانمردانه ! و ضد پرسنلی سازمانی را در جوابگویی به مسئله صندوق آتیه می توان مشاهده نمود. سوال این است چرا بانک ملی با نزدیک به یک قرن سابقه و تجربه!! حتی در حد بانک های دولتی با نصف سابقه وجودی آنها قادر به پاسخگویی مالی پرسنل خود نیست .! در اینکه مدیران این سازمان بعد از حاج آقا توحیدی بزرگ عموما از خود سازمان منصوب نمی شوند بحثی نیست اما مگر نه اینکه دربانک های دولتی دیگر نیز در کماکان بر همین پاشنه میچرخد..! چرا آنها با با نصف سابقه وجودی عملکردی بمراتب عقلایی تر نسبت به امانات پرسنل خود و بالطبع بازخوردی انسانی تر در پاسخگویی به مطالبات پرسنلی خود دارند . راستی این خیال جمعی مدیران بانک ملی از سکوت پرسنل نجیب و با اصالت خود نسبت به این همه اجحاف از کجا مایه میگیرد. .؟؟!!!
:همکار ارجمند با نام کاربری کتاببه کانال پیام بانکی ها بپیوندید#نشرحداکثری@pbankiha
:همکار ارجمند با نام کاربری کتاببه کانال پیام بانکی ها بپیوندید#نشرحداکثری@pbankiha
۱۴:۳۳
۱۴:۳۳
۲۹ مرداد
با وضعیت افزایش تورم هر روزه و اقتصادفشل فعلی در جامعه ما و حقوق اندک قطره چکانی و افزایش ناچیز حقوق سالیانه در جهت ترمیم حقوق پیشکسوتان وموظفین و متاسفانه از سویی دیگرافرایش پلکانی اقساط و نیز برگشت اغلب تسهیلات اخذ شده در زمان شاغلی به دوران پیشکسوتی با این طرح با کارشناسی ضعیف در نقاط قوت و ضعف آن وحتی نظر سنجی شده از سوی همکاران با نقاط مثبت و منفی آن همچنان کانون و تیم منتخبین آن بزرگترین آسیب و ایراد بر اجرای این طرح تامین آتیه وارد است ظلمی آشکار که نه تنها منافع مالی و مادی چشمگیری. برای پیشکسوتان و موظفین را در بر نداشت بلکه موجب افزایش پلکانی مبلغ اقساط در سالهای بعد با عنایت به روش پلکانی در اقساط مکسوره می باشد چنانچه مشاهده گردید که در همین امسال علیرغم اعطای مبلغ ۱۰ملیون ریال بابت همسانسازی مصوبه حقوق دولت با شاغلین هیچ دستاوردی مالی ومنفعتی و تاثیری بر حقوق ما نداشت و اثاری در زندگی روزمره همکاران ایجاد ننموده است واقعا با 10ملیون ریال همسانسازی و از سویی پرداخت کمک معیشت از محل تامین آتیه از 11تا 21ملیون ریالی به تناسب سنوات بازنشستگی آیا تفاوت وتاثیری در روند حقوق همکاران ایجاد شد ؟ مسلما خیر چون چون با پرداخت مجدد اقساط و کسورات وام ها این افزایش اندک حقوقی در افزایش و برگشت مجدد اقساط در حقوق مفقود بی اثر گردید این روش افزایشات و توافقات کانون و منتخبین آن بدون نظر سنجی و کارشناسی گروهی متاسفانه ظلمی آشکار بر همکاران پیشکسوت و موظف بوده است واقعا ما چه خواستیم و آنان با این روش چه ایجاد کردند بیش از۳۰سال کسورات تامین آتیه و حتی سود متعلقه به ان به چه سرنوشتی دچار گردید و نهایت این دستاورد و هنر و هنرمندی کانون و اعضا آن شد ؟ :پیشکسوت ارجمند جناب آقای حسین نصرالهی به کانال پیام بانکی ها بپیوندید#نشرحداکثری@pbankiha
۱۱:۰۵
۱۱:۰۶
۵ شهریور
چرا در زمانی که به خاطر مشکلات صنفی و معیشتی صدای کارکنان بانکی بلند است، از تسهیلات ناچیز پرداختی به آنها تعبیرات سوء ارائه میدهند؟
در آماری که به عنوان تسهیلات پرداختی به کارکنان بانکها منتشر شده است، همچون آمارهای منتشره قبلی خبری از تسهیلات پرداختی به کارکنان بانک مرکزی گزارش نشده. در گروه های بانکی هم خبری از گلایه گذاری شاغلان و بازنشستگان آنها منتشر نمی شود، و این میتواند دلیلی بر رضایت از حقوق، امکانات رفاهی، و تسهیلات پرداختی به آنها باشد، متولیان صنعت بانکداری هم اگر انتظار همین رفتار شاغلان و بازنشستگان بانک مرکزی را از سایر بانکها دارند، ببینند چه امکانات، حقوق و تسهیلاتی در اختیار آنها قرار دارد، حداقل همانها را در اختیار کلیه شاغلان و بازنشستگان بانکها قرار دهند.
همانطور که در تحلیل قبلی ذکر شد، این سرانه های تسهیلاتی که برای کارکنان بانکها، بجز بانک مرکزی، منتشر شده است، مبالغی هستند که حاکی از مظلومیت کارکنان بانکها است، اما دارند تحلیل معکوس از آن ارائه میکنند. چرا؟
یکی اینکه براساس قانون، در سال جاری وام قرض الحسنه ازدواج فرزند ایثارگر یک میلیارد و 400 میلیون تومان است که به دو طرف پرداخت میشود (هر یک 700 میلیون تومان)، همین یک قلم از سرانه تسهیلات پرداختی به کارکنان خیلی از بانکها بیشتر است، ضمن اینکه آحاد مردم میتوانند بر اساس ضوابط بانکی علاوه بر تسهیلات قرض الحسنه از دیگر تسهیلات بانکی هم استفاده کنند، و بعد اینکه هر زمان که کارکنان بانکها میخواهند فریاد مظلومیتشان را به گوش آحاد جامعه و مسئولین بالاتر برسانند، از طرف مقابل ترفند خنثی کننده ای بکار گرفته میشود. به عنوان نمونه فراخوان «شورای هماهنگی تجمع کارکنان نظام بانکی» که برای تاریخ 13 تیرماه 1402 در میدان بهارستان صادر شده بود، یکی دو روز مانده به تجمع از طرف بانک ملی مبلغی مابه التفاوت پرداخت شد، و برخی دیگر از بانکها پرداختهای مناسبتیشان را جلو انداختند و تجمعی که انتظار میرفت چند هزار نفره باشد، به چندصد نفر کاهش پیدا کرد. اما تاثیر خودش را گذاشت.
اینک که فراخوان های اعتراضی برخی دیگر از کارکنان نظام بانکی برای 10 شهریور 1403 برنامه ریزی شده است، به نظر میرسد که القای توهم پرداخت تسهیلات آنچنانی به کارکنان بانکی که قبلاً هم بکار گرفته شده، یکی از اقداماتی است که برای خنثی سازی اعتراضات کارکنان بانکها بکار گرفته شده، و اگر واقعاً می خواستند آماری از تسهیلات کلان به کارکنان بانک ها را اعلام کنند، بهتر بود که در درجه اول تسهیلات پرداختی به اغلب مدیران ارشد، و هیئت مدیره ها را اعلام میکردند و دیگر اینکه تسهیلات پرداختی به کارکنان بانک مرکزی را رسانه ای میکردند، تا تحلیل گران در مقایسه اعلام کنند که بدنۀ اصلی بانکها چقدر مظلوم واقع شده اند. :همکار ارجمند جناب آقای محمدابراهیم اخوان کاظم زادهبه کانال پیام بانکی ها بپیوندید@pbankiha
در آماری که به عنوان تسهیلات پرداختی به کارکنان بانکها منتشر شده است، همچون آمارهای منتشره قبلی خبری از تسهیلات پرداختی به کارکنان بانک مرکزی گزارش نشده. در گروه های بانکی هم خبری از گلایه گذاری شاغلان و بازنشستگان آنها منتشر نمی شود، و این میتواند دلیلی بر رضایت از حقوق، امکانات رفاهی، و تسهیلات پرداختی به آنها باشد، متولیان صنعت بانکداری هم اگر انتظار همین رفتار شاغلان و بازنشستگان بانک مرکزی را از سایر بانکها دارند، ببینند چه امکانات، حقوق و تسهیلاتی در اختیار آنها قرار دارد، حداقل همانها را در اختیار کلیه شاغلان و بازنشستگان بانکها قرار دهند.
همانطور که در تحلیل قبلی ذکر شد، این سرانه های تسهیلاتی که برای کارکنان بانکها، بجز بانک مرکزی، منتشر شده است، مبالغی هستند که حاکی از مظلومیت کارکنان بانکها است، اما دارند تحلیل معکوس از آن ارائه میکنند. چرا؟
یکی اینکه براساس قانون، در سال جاری وام قرض الحسنه ازدواج فرزند ایثارگر یک میلیارد و 400 میلیون تومان است که به دو طرف پرداخت میشود (هر یک 700 میلیون تومان)، همین یک قلم از سرانه تسهیلات پرداختی به کارکنان خیلی از بانکها بیشتر است، ضمن اینکه آحاد مردم میتوانند بر اساس ضوابط بانکی علاوه بر تسهیلات قرض الحسنه از دیگر تسهیلات بانکی هم استفاده کنند، و بعد اینکه هر زمان که کارکنان بانکها میخواهند فریاد مظلومیتشان را به گوش آحاد جامعه و مسئولین بالاتر برسانند، از طرف مقابل ترفند خنثی کننده ای بکار گرفته میشود. به عنوان نمونه فراخوان «شورای هماهنگی تجمع کارکنان نظام بانکی» که برای تاریخ 13 تیرماه 1402 در میدان بهارستان صادر شده بود، یکی دو روز مانده به تجمع از طرف بانک ملی مبلغی مابه التفاوت پرداخت شد، و برخی دیگر از بانکها پرداختهای مناسبتیشان را جلو انداختند و تجمعی که انتظار میرفت چند هزار نفره باشد، به چندصد نفر کاهش پیدا کرد. اما تاثیر خودش را گذاشت.
اینک که فراخوان های اعتراضی برخی دیگر از کارکنان نظام بانکی برای 10 شهریور 1403 برنامه ریزی شده است، به نظر میرسد که القای توهم پرداخت تسهیلات آنچنانی به کارکنان بانکی که قبلاً هم بکار گرفته شده، یکی از اقداماتی است که برای خنثی سازی اعتراضات کارکنان بانکها بکار گرفته شده، و اگر واقعاً می خواستند آماری از تسهیلات کلان به کارکنان بانک ها را اعلام کنند، بهتر بود که در درجه اول تسهیلات پرداختی به اغلب مدیران ارشد، و هیئت مدیره ها را اعلام میکردند و دیگر اینکه تسهیلات پرداختی به کارکنان بانک مرکزی را رسانه ای میکردند، تا تحلیل گران در مقایسه اعلام کنند که بدنۀ اصلی بانکها چقدر مظلوم واقع شده اند. :همکار ارجمند جناب آقای محمدابراهیم اخوان کاظم زادهبه کانال پیام بانکی ها بپیوندید@pbankiha
۶:۰۱
۶:۰۱
۵ مهر
شاهد هستیم که منابع و منافع شخصی کارکنان بانکها که به موجب قوانین و مقررات حاکم بر نظام بانکی در حسابهایی با نام صندوق تامین آتیه و کمک رفاهی انباشته شده است، در طول سه دهه گذشته هیچ منفعتی در جهت تامین کمک معیشت کارکنان که تمام این منابع و منافع هنگفت مایملک شخصی آنان است در این اوضاع و احوال سخت و طاقتفرسای معیشتی حاکم بر آنها تخصیص داده نشده و همچنان با مدیریت مدیران عالی و میانی بانکها، در ابهامات هولناکی محصور شده است.
مشخصاً از آن مقام محترم درخواست داریم:
۱- خروج نظام بانکی از شمول قانون مدیریت خدمات کشوری و احیای قوانین و مقررات قبلی و بروزرسانی آن.
۲- پایان دادن به تفاوتهای تبعیضآمیزی که بازنشستگان و وظیفهبگیران بانکها با شرایط کاری همسان، خدمات و مزایای ناهمسان از صندوقهای بازنشستگی دریافت میکنند. این تفاوت فاحش در صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها نسبت به صندوق تامین اجتماعی به وضوح خودنمایی میکند و در واقع تثبیت قانونی ظلم مضاعف به قشر فرهیخته بازنشستگان عضو صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها میباشد. این نقیصه از بابت تفاوت آیتمهای مشمول کسور بازنشستگی در صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها نسبت به صندوق تامین اجتماعی است.
۳- واگذاری مدیریت عالی و ارکان صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها به نمایندگانی از صاحبان اصلی آن شامل بازنشسته و شاغل بانکی.
۴- ساماندهی مدیریت و منابع و منافع صندوقهای اختصاصی و مایملک کارکنان بانکها در حسابهای صندوق تامین آتیه و رفاهی و شرکت/شرکتهای تابعه و تاسیس شده از منابع آنها و لزوم رعایت حضور نمایندگانی از بازنشستگان در هیئت مدیره و امنای صندوقها و شرکتهای تابعه.
والسلام و من الله التوفیق،.
• شروع کارزار: ٠٢ مهر ١٤٠٣
• پایان کارزار: ٢٩ دي ١٤٠٣
• از طرف: کلیه کارکنان شبکه بانکی کشور اعم از بازنشستگان و شاغلین
• هشتگ رسمی: #بانک
• نویسنده: عباس حقانی +..... : ارسالی توسط همکار ارجمند جناب آقای مهرزادعطاریبه کانال پیام بانکی ها بپیوندید#نشرحداکثری@pbankiha
مشخصاً از آن مقام محترم درخواست داریم:
۱- خروج نظام بانکی از شمول قانون مدیریت خدمات کشوری و احیای قوانین و مقررات قبلی و بروزرسانی آن.
۲- پایان دادن به تفاوتهای تبعیضآمیزی که بازنشستگان و وظیفهبگیران بانکها با شرایط کاری همسان، خدمات و مزایای ناهمسان از صندوقهای بازنشستگی دریافت میکنند. این تفاوت فاحش در صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها نسبت به صندوق تامین اجتماعی به وضوح خودنمایی میکند و در واقع تثبیت قانونی ظلم مضاعف به قشر فرهیخته بازنشستگان عضو صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها میباشد. این نقیصه از بابت تفاوت آیتمهای مشمول کسور بازنشستگی در صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها نسبت به صندوق تامین اجتماعی است.
۳- واگذاری مدیریت عالی و ارکان صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها به نمایندگانی از صاحبان اصلی آن شامل بازنشسته و شاغل بانکی.
۴- ساماندهی مدیریت و منابع و منافع صندوقهای اختصاصی و مایملک کارکنان بانکها در حسابهای صندوق تامین آتیه و رفاهی و شرکت/شرکتهای تابعه و تاسیس شده از منابع آنها و لزوم رعایت حضور نمایندگانی از بازنشستگان در هیئت مدیره و امنای صندوقها و شرکتهای تابعه.
والسلام و من الله التوفیق،.
• شروع کارزار: ٠٢ مهر ١٤٠٣
• پایان کارزار: ٢٩ دي ١٤٠٣
• از طرف: کلیه کارکنان شبکه بانکی کشور اعم از بازنشستگان و شاغلین
• هشتگ رسمی: #بانک
• نویسنده: عباس حقانی +..... : ارسالی توسط همکار ارجمند جناب آقای مهرزادعطاریبه کانال پیام بانکی ها بپیوندید#نشرحداکثری@pbankiha
۱۱:۲۷
۱۱:۲۷