عکس پروفایل پیام بانکی هاپ

پیام بانکی ها

۱,۸۰۵عضو
بله دزدی تو روز روشنundefinedundefined اگه به جز جهان سوم اینو بگیم باور نمیکنن و بهمون میخندنماها چون خانمیم حقوقمون حداقل هرماه ۴_۶ میلیون کمتره وام ضروری کمتر خوارو بار کمتر عیدی کمتر بیمه درمانی من که اسمش رو گذاشتم دزدی و ظلم حلالشون نمیکنیمیه کلاهundefinedundefined شرعی هم براش ساختنundefined :همکار ارجمند با نام کاربریfrmeskبه کانال پیام بانکی ها بپیوندید@pbankiha

۱۴:۴۸

بانکها عملا به چهار گروه تقسیم‌بندی شده اند و هر گروه هم قانون اختصاصی خودشان را دارد!!
گروه اول بانک مرکزیگروه دوم بانکهای خصوصیگروه سوم بانکهای خصولتیگروه چهارم بانکهای دولتی
این گروه چهارم که ما باشیم کارش این هست که هم بیشتر از سه گروه قبلی کار انجام بدهد و هم کمترین حقوق مزایا رو بگیرد!
متاسفانه به ما وقتی می رسد با یه جمله که چون زیرمجموعه نظام هماهنگ هستیم! قضیه رو تمام می کنند.
undefined :همکار ارجمند با نام کاربریDavidبه کانال پیام بانکی ها بپیوندید@pbankiha

۱۵:۳۱

با درود خدمت همکاران گرامی از شگردهای سیستم ناکارآ و ناشنوای مدیریتی بانک ملی به فریادهای حق طلبانه صنفی پرسنل تحت مجموعه . در استفاده و بهره گیری از تمامی ابزارهای موجود و در دسترس خود جهت بالا بردن هزینه ی درخواست های شرافتمندانه یک حداقل امکانات مالی معیشتی برای کارمندان سازمان است . بعد از تجمعات اخیر گویا سیاست های پاسخگویی به مطالبات مشروع همکاران، اینحضرات را وادار نموده که فعلا شمشیر از رو بستن در مقابل پرسنل را کنار گذاشته به شیوه با پنبه سر زنی رو آورند.! دلسرد کردن ، تفرقه اندازی ، کش و قوس دادن واریزیهای خرد، به تقابل کشاندن همکاران روبروی هم !!شاغل در مقابل بازنشسته و هردو درمقابل شرکتی ها و کارمندان جدید ‌ و غیره... از این دست ترفندهاست . نمونه چنین سیاست ناجوانمردانه ! و ضد پرسنلی سازمانی را در جوابگویی به مسئله صندوق آتیه می توان مشاهده نمود. سوال این است چرا بانک ملی با نزدیک به یک قرن سابقه و تجربه!! حتی در حد بانک های دولتی با نصف سابقه وجودی آنها قادر به پاسخگویی مالی پرسنل خود نیست .! در اینکه مدیران این سازمان بعد از حاج آقا توحیدی بزرگ عموما از خود سازمان منصوب نمی شوند بحثی نیست اما مگر نه اینکه دربانک های دولتی دیگر نیز در کماکان بر همین پاشنه می‌چرخد..! چرا آنها با با نصف سابقه وجودی عملکردی بمراتب عقلایی تر نسبت به امانات پرسنل خود و بالطبع بازخوردی انسانی تر در پاسخگویی به مطالبات پرسنلی خود دارند . راستی این خیال جمعی مدیران بانک ملی از سکوت پرسنل نجیب و با اصالت خود نسبت به این همه اجحاف از کجا مایه می‌گیرد. .؟؟!!!
undefined :همکار ارجمند با نام کاربری کتاببه کانال پیام بانکی ها بپیوندید#نشرحداکثری@pbankiha

۱۴:۳۳

با وضعیت افزایش تورم هر روزه و اقتصادفشل فعلی در جامعه ما و حقوق اندک قطره چکانی و افزایش ناچیز حقوق سالیانه در جهت ترمیم حقوق پیشکسوتان و‌موظفین و متاسفانه از سویی دیگرافرایش پلکانی اقساط و نیز برگشت اغلب تسهیلات اخذ شده در زمان شاغلی به دوران پیشکسوتی با این طرح با کارشناسی ضعیف در نقاط قوت و ضعف آن وحتی نظر سنجی شده از سوی همکاران با نقاط مثبت و منفی آن همچنان کانون و تیم منتخبین آن بزرگترین آسیب و ایراد بر اجرای این طرح تامین آتیه وارد است ظلمی آشکار که نه تنها منافع مالی و مادی چشم‌گیری. برای پیشکسوتان و موظفین را در بر نداشت بلکه موجب افزایش پلکانی مبلغ اقساط در سالهای بعد با عنایت به روش پلکانی در اقساط مکسوره می باشد چنانچه مشاهده گردید که در همین امسال علیرغم اعطای مبلغ ۱۰ملیون ریال بابت همسانسازی مصوبه حقوق دولت با شاغلین هیچ دستاوردی مالی و‌منفعتی و تاثیری بر حقوق ما نداشت و اثاری در زندگی روزمره همکاران ایجاد ننموده است واقعا با 10ملیون ریال همسان‌سازی و از سویی پرداخت کمک معیشت از محل تامین آتیه از 11تا 21ملیون ریالی به تناسب سنوات بازنشستگی آیا تفاوت وتاثیری در روند حقوق همکاران ایجاد شد ؟ مسلما خیر چون چون با پرداخت مجدد اقساط و کسورات وام ها این افزایش اندک حقوقی در افزایش و برگشت مجدد اقساط در حقوق مفقود بی اثر گردید این روش افزایشات و توافقات کانون و منتخبین آن بدون نظر سنجی و کارشناسی گروهی متاسفانه ظلمی آشکار بر همکاران پیشکسوت و موظف بوده است واقعا ما چه خواستیم و آنان با این روش چه ایجاد کردند بیش از۳۰سال کسورات تامین آتیه و حتی سود متعلقه به ان به چه سرنوشتی دچار گردید و نهایت این دستاورد و هنر و هنرمندی کانون و اعضا آن شد ؟ undefined :پیشکسوت ارجمند جناب آقای حسین نصرالهی به کانال پیام بانکی ها بپیوندید#نشرحداکثری@pbankiha

۱۱:۰۵

undefined چرا در زمانی که به خاطر مشکلات صنفی و معیشتی صدای کارکنان بانکی بلند است، از تسهیلات ناچیز پرداختی به آنها تعبیرات سوء ارائه میدهند؟
undefinedدر آماری که به عنوان تسهیلات پرداختی به کارکنان بانکها منتشر شده است، همچون آمارهای منتشره قبلی خبری از تسهیلات پرداختی به کارکنان بانک مرکزی گزارش نشده. در گروه های بانکی هم خبری از گلایه گذاری شاغلان و بازنشستگان آنها منتشر نمی شود، و این میتواند دلیلی بر رضایت از حقوق، امکانات رفاهی، و تسهیلات پرداختی به آنها باشد، متولیان صنعت بانکداری هم اگر انتظار همین رفتار شاغلان و بازنشستگان بانک مرکزی را از سایر بانکها دارند، ببینند چه امکانات، حقوق و تسهیلاتی در اختیار آنها قرار دارد، حداقل همانها را در اختیار کلیه شاغلان و بازنشستگان بانکها قرار دهند.
undefinedهمانطور که در تحلیل قبلی ذکر شد، این سرانه های تسهیلاتی که برای کارکنان بانکها، بجز بانک مرکزی، منتشر شده است، مبالغی هستند که حاکی از مظلومیت کارکنان بانکها است، اما دارند تحلیل معکوس از آن ارائه میکنند. چرا؟
یکی اینکه براساس قانون، در سال جاری وام قرض الحسنه ازدواج فرزند ایثارگر یک میلیارد و 400 میلیون تومان است که به دو طرف پرداخت میشود (هر یک 700 میلیون تومان)، همین یک قلم از سرانه تسهیلات پرداختی به کارکنان خیلی از بانکها بیشتر است، ضمن اینکه آحاد مردم میتوانند بر اساس ضوابط بانکی علاوه بر تسهیلات قرض الحسنه از دیگر تسهیلات بانکی هم استفاده کنند، و بعد اینکه هر زمان که کارکنان بانکها میخواهند فریاد مظلومیتشان را به گوش آحاد جامعه و مسئولین بالاتر برسانند، از طرف مقابل ترفند خنثی کننده ای بکار گرفته میشود. به عنوان نمونه فراخوان «شورای هماهنگی تجمع کارکنان نظام بانکی» که برای تاریخ 13 تیرماه 1402 در میدان بهارستان صادر شده بود، یکی دو روز مانده به تجمع از طرف بانک ملی مبلغی مابه التفاوت پرداخت شد، و برخی دیگر از بانکها پرداختهای مناسبتیشان را جلو انداختند و تجمعی که انتظار میرفت چند هزار نفره باشد، به چندصد نفر کاهش پیدا کرد. اما تاثیر خودش را گذاشت.
undefinedاینک که فراخوان های اعتراضی برخی دیگر از کارکنان نظام بانکی برای 10 شهریور 1403 برنامه ریزی شده است، به نظر میرسد که القای توهم پرداخت تسهیلات آنچنانی به کارکنان بانکی که قبلاً هم بکار گرفته شده، یکی از اقداماتی است که برای خنثی سازی اعتراضات کارکنان بانکها بکار گرفته شده، و اگر واقعاً می خواستند آماری از تسهیلات کلان به کارکنان بانک ها را اعلام کنند، بهتر بود که در درجه اول تسهیلات پرداختی به اغلب مدیران ارشد، و هیئت مدیره ها را اعلام میکردند و دیگر اینکه تسهیلات پرداختی به کارکنان بانک مرکزی را رسانه ای میکردند، تا تحلیل گران در مقایسه اعلام کنند که بدنۀ اصلی بانکها چقدر مظلوم واقع شده اند. undefined :همکار ارجمند جناب آقای محمدابراهیم اخوان کاظم زادهبه کانال پیام بانکی ها بپیوندید@pbankiha

۶:۰۱

شاهد هستیم که منابع و منافع شخصی کارکنان بانک‌ها که به موجب قوانین و مقررات حاکم بر نظام بانکی در حساب‌هایی با نام صندوق تامین آتیه و کمک رفاهی انباشته شده است، در طول سه دهه گذشته هیچ منفعتی در جهت تامین کمک معیشت کارکنان که تمام این منابع و منافع هنگفت مایملک شخصی آنان است در این اوضاع و احوال سخت و طاقت‌فرسای معیشتی حاکم بر آنها تخصیص داده نشده و همچنان با مدیریت مدیران عالی و میانی بانک‌ها، در ابهامات هولناکی محصور شده است.
مشخصاً از آن مقام محترم درخواست داریم:
۱- خروج نظام بانکی از شمول قانون مدیریت خدمات کشوری و احیای قوانین و مقررات قبلی و بروزرسانی آن.
۲- پایان دادن به تفاوت‌های تبعیض‌آمیزی که بازنشستگان و وظیفه‌بگیران بانک‌ها با شرایط کاری همسان، خدمات و مزایای ناهمسان از صندوق‌های بازنشستگی دریافت می‌کنند. این تفاوت فاحش در صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها نسبت به صندوق تامین اجتماعی به وضوح خودنمایی می‌کند و در واقع تثبیت قانونی ظلم مضاعف به قشر فرهیخته بازنشستگان عضو صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها می‌باشد. این نقیصه از بابت تفاوت آیتم‌های مشمول کسور بازنشستگی در صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها نسبت به صندوق تامین اجتماعی است.
۳- واگذاری مدیریت عالی و ارکان صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها به نمایندگانی از صاحبان اصلی آن شامل بازنشسته و شاغل بانکی.
۴- ساماندهی مدیریت و منابع و منافع صندوق‌های اختصاصی و مایملک کارکنان بانک‌ها در حساب‌های صندوق تامین آتیه و رفاهی و شرکت/شرکت‌های تابعه و تاسیس شده از منابع آن‌ها و لزوم رعایت حضور نمایندگانی از بازنشستگان در هیئت مدیره و امنای صندوق‌ها و شرکت‌های تابعه.
والسلام و من الله التوفیق،.

• شروع کارزار: ٠٢ مهر ١٤٠٣

• پایان کارزار: ٢٩ دي ١٤٠٣

• از طرف: کلیه کارکنان شبکه بانکی کشور اعم از بازنشستگان و شاغلین

• هشتگ رسمی: #بانک

• نویسنده: عباس حقانی +.....
undefined : ارسالی توسط همکار ارجمند جناب آقای مهرزادعطاریبه کانال پیام بانکی ها بپیوندید#نشرحداکثری@pbankiha

۱۱:۲۷

با توجه به دستور معاونت محترم شعب در رابطه با ضرورت رعایت سلسله مراتب اداری در مکاتبات سازمانی ،پیشنهاد حقیر در جهت رساندن صدای واحد همکاران گرامی خدمت اولیای محترم بانک در فاز اول به شرح ذیل میباشد..اگر واقعا قصد مطالبه گری از حق و حقوق خود را دارید در حال حاضر کم هزینه ترین و قانونی ترین راه ممکن همین میباشد..امید است همکاران خوبم مورد عنایت قرار دهند..کارکنان هر شعبه خواسته های به حق و معقول و منطقی‌ خود را با کمال ادب و احترام به صورت مکتوب و امضا شده به روسای محترم شعب ارائه نمایند، تا هر شعبه از طریق اتوماسیون اداری به روسای محترم حوزه ها ارجاع و ایشان نیز به صورت تجمیعی درخواست های کارکنان تحت مدیریت خود را به روسای محترم ادارات منعکس و همچنین روسای محترم ادارات کلیه درخواست های کارکنان ادارات امور خود را به مديران محترم مناطق ارسال فرمايند.. نهايتا مدیران محترم مناطق به معاونت محترم شعب و اعضای محترم هیأت مدیره و شخص مدیر عامل محترم ارجاع خواهند داد..تمامی این مراحل که بصورت سیستمی و از طریق اتوماسیون اداری صورت خواهدپذیرفت ،قابل پیگیری بوده و دیگر بهانه ای برای هیچ مدیری باقی نخواهد گذاشت و از پایین ترین رده مدیریتی تا عالی ترین مقام سازمان از وضعیت و خواسته های پرسنل تحت امر خود مطلع خواهند شد .در نهایت مدیران ارشد بانک نیز می‌توانند با استناد به خواسته های قانونی کارکنان از مراجع بالادستی پیگیری‌های لازم را داشته و از امکانات موجود بانک نیز برای تامین رفاه و معیشت پرسنل استفاده نمايند.. ما این مدت خیلی منتظر ماندیم تا حداقل مدیران محترم بانک جلسات حضوری با نمایندگان کارکنان برگزار کنند تا حضوری نسبت به طرح و حل مشکلات اقدام شود اما متاسفانه تا به امروز میسر نشد.بنابراین‌ بهترین راه همین مکاتبات شعب بوده تا فردا بهانه ای بابت عدم اطلاع از خواسته های عموم نداشته باشند...undefined :پیشنهاد همکار ارجمند جناب آقای یوسف محمدزاده
به کانال پیام بانکی ها بپیوندید#نشرحداکثری@pbankiha

۱۶:۵۸

thumnail
شماره :۳۹تاریخ :۳۰ آبان ۱۴۰۳به نام خداجنابان آقایان؛دکتر ابوالفضل نجارزاده - ریاست محترم شورای هماهنگی مدیران عامل بانکها و مدیر عامل محترم بانک ملی-مدیران عامل بانکهای عضو صندوق بازنشستگی بانکها.- مدیر عامل محترم صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها.undefinedگیرندگان رونوشت : جهت استحضار- رؤساي محترم کانون بازنشستگان بانکها
undefinedموضوع : شماها چه کار دارید می کنید!؟.
سندیکای مجازی کارکنان بانکها( سمکاب)به کانال پیام بانکی ها بپیوندید#نشرحداکثری@pbankiha

۱۸:۴۰

thumnail
ریشه بزرگترین موسسه اقتصادی کشور بنام ابرهلدینگ همیاری کوثر ومجموعه شرکت های زنجیره ای زیرمجوعه ان حاصل زحمات وسرمایه گذاری 30 ساله همکاران پیشکسوتان محترم خانواده بزرگ شریف ونجیب ومظلوم بانک ملی ایران آبیاری وبه ثمر وشکوفایی و ثروت ها وسرمایه ها ومنابع واموال واملاک وسهام دربازار پولی ومالی به بارفراوان وبیشماررسیده وبه قطب اقتصادی کشور تبدیل گردیده است وحال زمان ان فرا رسیده است که برگ سهام واوراق ودرامدها وسرمایه های ان بنام صاحبان ومالکان اصلی سرمایه گذاران بازنشستگان ووظیفه بگیران وشاغلین محترم ومعظم خانواده بانک ملی ایران انتقال وپرداخت وثبت ودراختیارهمکاران محترم قرار گیرد.undefinedundefinedundefinedundefinedundefined :همکار ارجمند جناب آقای جلیل مرادیبه کانال پیام بانکی ها بپیوندید#نشرحداکثری@pbankiha

۹:۰۰

undefinedundefinedundefined  صدای خاموش، آینده مبهم: ضرورت خروج بخش بانکی از نظام هماهنگ مدیریت خدمات کشوری
بخش بانکی، رگ حیاتی اقتصاد هر کشور است. این بخش با ارائه خدمات مالی، نقش کلیدی در تسهیل فعالیت‌های اقتصادی، تامین مالی کسب و کارها و ارتقای رفاه عمومی ایفا می‌کند. اما در سال‌های اخیر، چالش‌های متعددی در این بخش به وجود آمده که نیازمند توجه جدی و اقدامات موثر است. یکی از این چالش‌ها، حضور بخش بانکی در نظام هماهنگ مدیریت خدمات کشوری است که به نظر می‌رسد با ماهیت و نیازهای خاص این بخش همخوانی ندارد..  با اشاره به کمپینی برای خروج بخش بانکی از این نظام، از عدم استقبال کافی از این کمپین ابراز نگرانی می‌شود.  با اشاره به اینکه از ۳۰۰ هزار عضو خانواده بزرگ بانکداری، تنها حدود ۲۳ هزار نفر در این کمپین شرکت کرده‌اند، به سکوت و بی‌تفاوتی بخش قابل توجهی از کارکنان و بازنشستگان این بخش اشاره می‌شود.
این بی‌تفاوتی، نگرانی‌های جدی را در مورد آینده بخش بانکی به وجود می‌آورد. چرا که عدم توجه به این موضوع، می‌تواند به تداوم چالش‌های موجود و حتی تشدید آنها منجر شود.
چرا خروج از نظام هماهنگ مدیریت خدمات کشوری برای بخش بانکی ضروری است؟
اختلاف در ماهیت و ساختار: بخش بانکی با توجه به ماهیت تجاری و رقابتی خود، نیازمند انعطاف‌پذیری و سرعت عمل بیشتری در تصمیم‌گیری و اجرای سیاست‌ها است. این در حالی است که نظام هماهنگ مدیریت خدمات کشوری، با تمرکز بر ساختارهای اداری و بروکراسی، ممکن است مانع از این انعطاف‌پذیری شود.
تفاوت در نیازهای نیروی انسانی: بخش بانکی به نیروی انسانی متخصص و با مهارت‌های خاص نیاز دارد که با توجه به ماهیت رقابتی این بخش، نیازمند پاداش و انگیزه‌های متناسب با عملکرد است. این در حالی است که نظام هماهنگ مدیریت خدمات کشوری، با تمرکز بر ساختارهای سنتی و یکسان‌سازی، ممکن است نتواند به این نیازها پاسخ دهد.
چالش‌های مربوط به جذب و حفظ نیروی انسانی: بخش بانکی با توجه به ماهیت رقابتی خود، نیازمند جذب و حفظ نیروی انسانی متخصص و با انگیزه است. اما نظام هماهنگ مدیریت خدمات کشوری، با تمرکز بر ساختارهای سنتی و محدودیت‌های قانونی، ممکن است مانع از جذب و حفظ این نیروی انسانی شود.

چرا سکوت؟

با اشاره به سکوت کارکنان و بازنشستگان بخش بانکی، به این سوال مهم می‌پردازیم که چرا با وجود این چالش‌ها، این بخش به طور فعال برای احقاق حقوق خود تلاش نمی‌کند.  با اشاره به اینکه این کمپین هیچ تبعاتی برای شرکت‌کنندگان ندارد، وبراحتی می‌توانند با صرف چند دقیقه وقت، به این کمپین بپیوندند و صدای خود را به گوش مسئولان برسانند.
صدای واحد، آینده روشن
خروج بخش بانکی از نظام هماهنگ مدیریت خدمات کشوری، می‌تواند به بهبود عملکرد این بخش و ارتقای جایگاه آن در اقتصاد کشور کمک کند. این خروج می‌تواند به ایجاد انعطاف‌پذیری بیشتر در تصمیم‌گیری و اجرای سیاست‌ها، جذب و حفظ نیروی انسانی متخصص و با انگیزه، و در نهایت، ارتقای سطح خدمات ارائه شده به مشتریان منجر شود.
برای تحقق این هدف، نیازمند یک صدای واحد و تلاش جمعی از سوی کارکنان وبازنشستگان و مدیران بخش بانکی هستیم. این تلاش می‌تواند به شکل‌های مختلفی مانند برگزاری جلسات، انتشار بیانیه‌ها، و ایجاد کمپین‌های اطلاع‌رسانی صورت گیرد. با ایجاد یک صدای واحد و تلاش جمعی، می‌توانیم به مسئولان و تصمیم‌گیران نشان دهیم که خروج بخش بانکی از نظام هماهنگ مدیریت خدمات کشوری، نه تنها به نفع این بخش، بلکه به نفع کل اقتصاد کشور است.
در نهایت، باید به این نکته توجه داشت که سکوت و بی‌تفاوتی، می‌تواند به نابودی بخش بانکی و در نهایت، به ضرر کل اقتصاد کشور منجر شود.  با ایجاد یک صدای واحد و تلاش جمعی، می‌توانیم آینده‌ای روشن‌تر برای بخش بانکی و اقتصاد کشور رقم بزنیم.undefined :همکار ارجمند با نام کاربری غ.حاجیگلبه کانال پیام بانکی ها بپیوندید#نشرحداکثری@pbankiha

۲۱:۴۳