پرورش خبرنگاران و نویسندگانی که اکنون اخبار غزه را به جهانیان میرسانند؛ بسیاری از آنان فعالیت حرفهای خود را از این پلتفرم آغاز کردهاند.پرداخت دستمزد به نویسندگان ساکن غزه و به این ترتیب، ایجاد انگیزه و توانمندی در ایشان.
#آرمان_فلسطین #نهادها #عربی #انگلیسی #حقوق_بشری #ویژه
۱۷:۲۴
#آرمان_فلسطین #نهادها #عربی #انگلیسی #فرانسوی #چندزبانه #رسانه #ویژه
۱۷:۲۵
افراد در قالب مناطق و محلات سازماندهی میشوند و با هر تحول جدید محلی (مثلا برگزاری مسابقه فوتبال تیم اسرائیل در شهر) اعضا فراخوانهایی برای اقدام دریافت میکنند.
نمونه بسیار خوبی است از شبکهسازی و اقدام هدفمند در جهت رسوا کردن دست اندر کاران جنایات اسرائیل و تشویق افراد و نهادها به تحریم آنها.
#آرمان_فلسطین #نهادها #فارسیزبان #چندزبانه #رسانه
۱۸:۰۵
نمونهای از مقاومت از طریق هنر و تکنولوژی.
#همکاری و کار داوطلبانه را هم پذیرا هستند و در بخش مشارکت، از کسانی که در کار طراحی یا کامپیوتر مهارت دارند دعوت به همکاری میکنند.
برخی اقدامات ایشان بسیار جالب توجه و موثر است؛ گاهی چندین صفحه گزارش و آمار سنگین را در یک تصویر چشمگیر ارائه کرده و گاهی در طرحهای تعاملی تحسینبرانگیز، تصور جدید و ملموسی از واقعیتها به مخاطب نشان میدهند.
#آرمان_فلسطین #نهادها #ویژه
۱۸:۰۵
ارتباط گرفتن با این مرکز میتواند برای افرادی که میخواهند فعالیتی در غزه را بسنجند و شروع کنند مفید باشد.
#آرمان_فلسطین #نهادها #رسانه #حقوق_بشری #چندزبانه
۱۸:۰۶
#آرمان_فلسطین #نهادها #ویژه
۱۸:۰۶
یا لطیف
قضیتنا: مقاومت و مأموریت ما تعلیموتربیتیها
از ابتدای شکلگیری این جمع، ۴ جلسه گفتوگو و هماندیشی دربارهی نقش ما تعلیموتربیتیها در داستان مقاومت برگزار شد. بخشی از هر جلسه نیز به تحلیل وضعیت موجود اختصاص داشت که در این راستا، از تجربیات بزرگوارانی که در این عرصه دستی بر آتش داشتند بهره بردیم.صوت و بخشی از متن این جلسات در گروه و کانال آرشیو محتوا قرار داده شده است و انشاءالله مابقی نیز در روزهای آینده منتشر خواهد شد.
در این دو ماه و اندی، حوادثی را با سرعت پشت سر گذاشتیم و احتمالا همچنان حوادثی را پیشرو خواهیم داشت. با این حال، مسأله اصلی ما همچنان پابرجاست: نقش #ما_تعلیموتربیتیها در داستان مقاومت؛ نقشی که اکنون بیش از گذشته اهمیت یافته و وجوب بیشتری هم پیدا کرده است.
رهبری در بیانات خود در تحلیل تحولات منطقه تعریفی از جبهه مقاومت ارائه دادند که میتوان گفت مأموریت تعلیموتربیتیها ذیل این نگاه نیازمند بازتعریف است. از یکسو مقاومت، از جنس ایمان، تفکر و اراده است، و از سویی دیگر ریشه در خاک فرهنگ مردم این منطقه دارد. لذا جز با اتخاذ رویکردی تربیتی نه پایدار میماند و نه گسترش مییابد.
پس از دور اول گفتوگوها و براساس نظرات ارائهشده و مشورتهای انجامشده، پیشنهاد شد که ادامهی این نشستها در نسبت با مسائل واقعی به سمت تخصصیتر و دقیقتر شدن حرکت کند.بر این اساس، دور جدید هماندیشیهای "قضیتنا"، که با هدف همعزم و همافق شدنمان است، متمرکز بر تجربههای میدانی خواهد بود. هدف این است که با واکاوی این تجربهها، نسبت میان #نیازهای_میدان و #ظرفیتهای_خودمان را مشخص کنیم و بر مبنای #امکان_تخصصی خویش ایفای نقش کنیم.
در جلسهی اول این دور، انشاءالله تجربهای از کار تعلیموتربیتی در جهان اسلام، که شامل اقداماتی مرتبط با داخل کشور و کشورهای جهان اسلام است، محور گفتوگو قرار خواهد گرفت. در این جلسه تلاش میکنیم به سؤالاتی مانند:
تولید محصولاتی از این جنس، کجای این صحنه است؟ چه ابعادی دارد؟ چه ملاحظاتی در طراحی و اجرا آن باید دیده شود؟ چه زنجیرهای از کنشگران و محصولات باید به این فرآیند متصل شوند؟ و... پاسخ دهیم.
برای واکاوی این ابعاد، نیاز است از زوایای مختلف تعلیموتربیتی به آن نگاه شود. لذا، حضور دوستانی که در لایههای مختلف نظیر طراحی بازی، انتشار کتاب تا پژوهش، تدریس، تولید محتوا و... فعالیت میکنند، در این گفتوگو مغتنم خواهد بود.
@qaziatona
تولید محصولاتی از این جنس، کجای این صحنه است؟ چه ابعادی دارد؟ چه ملاحظاتی در طراحی و اجرا آن باید دیده شود؟ چه زنجیرهای از کنشگران و محصولات باید به این فرآیند متصل شوند؟ و... پاسخ دهیم.
۱۹:۱۳
راهاندازی و پشتیبانی مدارسی در #جهان_اسلام و
تأسیس مدرسهی بینالملل
۱۹:۱۶
پنجمین هم اندیشی قضیتنا. ارائه خانم خطیب.mp3
۰۲:۰۹:۱۰-۸۹.۵۶ مگابایت
راهاندازی و پشتیبانی مدارسی در #جهان_اسلام و
تأسیس مدرسهی بینالملل
۱۹:۲۱
1403.9.24-جلسه پنجم قضیتنا.pdf
۴۰۸.۷۶ کیلوبایت
راهاندازی و پشتیبانی مدارسی در #جهان_اسلام و
تأسیس مدرسهی بینالملل
۱۶:۴۲
۷:۲۱
معرفی تفصیلی مدرسه بین الملل (1).pdf
۴.۱۱ مگابایت
۷:۲۲
(واحد ادبیات کودک و نوجوان خانه همبازی)
خانم نرگس کاهانی | مدیر واحد ادبیات کودک و نوجوان خانه همبازی خانم رقیه فاضل | متخصص تعلیم و تربیت اسلامی خانم اعظم محمدزاده | متخصص برنامهریزی درسی آقای مجتبی همتیفر | متخصص سیاستگذاری حوزه تعلیم و تربیت کودک
۱۱:۲۴
نشست ششم قضیتنا. 22.10.1403.mp3
۰۲:۳۳:۲۳-۷۰.۲۳ مگابایت
(واحد ادبیات کودک و نوجوان خانه همبازی)
۹:۱۵

پاکت هدیه
قضیتنا | قضیه فلسطین و ما تعلیم و تربیتیها
بر مخزن غيب، باب مفتوح علیست گيتی همه كشتی و در او نوح، علیستآن روح كه مبدأ حيات همه است در قالب آفرينش، آن روح علیست
ولادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) و روز پدر مبارکباد
ولادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) و روز پدر مبارکباد
قضیهی «فلسطین» و ما «تعلیموتربیتی»ها...
۷:۴۹
قضیهی «فلسطین» و ما «تعلیموتربیتی»ها...
۴:۳۲
طرح تشکیل قرارگاه عملیاتی نصرالله.pdf
۴۴۵.۸۶ کیلوبایت
۷:۵۷
قضیتنا | قضیه فلسطین و ما تعلیم و تربیتیها
هفتمین هماندیشی قضیتنا قضیهی «فلسطین» و ما «تعلیموتربیتی»ها...
واکاوی تجربه «قصه فلسطین» «قصه فلسطین»، پویشی است برای بسیج مربیان، معلمان و نوجوانان بیتاب مسئله فلسطین جهت جبران کمبودهای محتوای درسی در زمینه مسئله فلسطین...
با حضور: آقای عباس بازدار | معلم و مدیر مدرسه فلسطین خانم زینب فلاح | فعال در حوزه تشکیل و تقویت هستههای مردمی خانم پریسا رضایی | کارشناس حوزه فلسطین خانم نرگس وکیلی | معلم و متخصص برنامهریزی درسی
چهارشنبه ۳ ام بهمن ماه ۱۴۰۳؛ ساعت ۱۵ تا ۱۷.
مکان: کارستان بهارستان محله بهارستان، خیابان ابن سینا، حدفاصل بیمارستان طرفه و میدان بهارستان، روبروی پمپ بنزین، پلاک ۸۸
@qaziatona
۱۰:۳۷
نشست هفتم قضیتنا.mp3
۰۲:۲۶:۴۷-۶۷.۷۵ مگابایت
۱۲:۳۹