undefined رصد جریان اخبار و رسانه‌ها در موضوع فلسطین
undefined We Are Not Numbers | ما عدد نیستیم
undefinedاین پلتفرم در سال ۲۰۱۴ (۱۳۹۳) با هدف رساندن صدای #جوانان_فلسطینی به جهان آغاز به کار کرد. بنیان‌گذاران این پروژه پم بیلی روزنامه‌نگار آمریکایی، رامی عبده فعال حقوق‌بشری فلسطینی، و رفعت العرعیر استاد ادبیات انگلیسی در #دانشگاه_اسلامی_غزه هستند.
undefinedاز جمله راه‌های متنوع مقاومت که جوانان فلسطینی در پیش گرفته‌اند، روایت قصه‌ها و تجربیات شخصی برای انسانی کردن چهره‌ی فلسطینیان در مقابل روایت پروپاگاندای اسرائیل و به گوش رساندن بی‌واسطه‌ی صدای‌شان به جهان است.
undefinedعنوان "ما عدد نیستیم" هدف این پروژه را به‌خوبی توضیح می‌دهد: ثبت و روایت آنچه در پشت آمار و ارقام نهفته است. این تلاش نمونه‌ای از #مقاومت، بوسیله‌ی خارج ساختن فلسطین از چارچوب کلیشه‌ای آمار و اعداد کشته‌شدگان و جنگ‌ها، و آوردنش به دنیای همدلانه و پر از جزئیات انسانی است.
undefinedاهداف و دستاوردها:انتشار بیش از ۱۰۰۰ نوشته از صدها نویسنده فلسطینی برای مخاطبان انگلیسی‌زبان.
پرورش خبرنگاران و نویسندگانی که اکنون اخبار غزه را به جهانیان می‌رسانند؛ بسیاری از آنان فعالیت حرفه‌ای خود را از این پلتفرم آغاز کرده‌اند.پرداخت دستمزد به نویسندگان ساکن غزه و به این ترتیب، ایجاد انگیزه و توانمندی در ایشان.

undefinedلینک‌های مرتبط:فهرست نویسندگان https://wearenotnumbers.org/contributors/وب‌سایت:https://wearenotnumbers.org/ایکس:https://twitter.com/WeAreNotNumbersیوتیوب: https://www.youtube.com/channel/UCAHrs75W_FW-Egj0Mr17AzQ/videosاینستاگرام:https://www.instagram.com/we_are_not_numbers/فهرست مربیان:https://wearenotnumbers.org/mentors/
undefinedنویسنده: آقای عمادالدین کاشانی | @ekaaff
#آرمان_فلسطین #نهادها #عربی #انگلیسی #حقوق_بشری #ویژه
undefined @qaziatona

۱۷:۲۴

undefined رصد جریان اخبار و رسانه‌ها در موضوع فلسطین
undefined مؤسسة الدراسات الفلسطينية | موسسه مطالعات فلسطین | Institute for Palestine Studies
undefinedتأسیس: ۱۹۶۳ (۱۳۴۲)، مکان: بیروت (و دیگر شهرها)یکی از باسابقه‌ترین و معتبرترین مؤسسات در زمینه مطالعات فلسطین، با هدف فراهم کردن پایه‌ای تاریخی و تحلیلی درباره مسئله فلسطین. شاید قابل مقایسه با پروژه عظیم دایرةالمعارف بزرگ اسلامی باشد، اما بصورت تخصصی برای فلسطین.پاسخ بسیاری سوالات را می‌شود اینجا پیدا کرد. پژوهش‌هایی مفصل و دقیق بر روی تک تک موارد تاریخ فلسطین و موارد مرتبط با آن.
undefinedویژگی‌ها:منبعی جامع و مفصل برای پژوهشگران و علاقه‌مندان به موضوع فلسطینایجاد محلی برای دسترسی عموم به اسناد و آثار ارزشمند تاریخی از قبیل نقشه‌های قدیمی، تمبرها و مکاتبات مربوط به پیش از «نکبة» نمونه‌ای درخشان از #مقاومت از راه تولید علمی و مستندسازی تاریخ برای مقابله با ماشین پروپاگاندا و دروغ‌پراکنی اسرائیل
undefinedلینک‌های ارتباطی:وب‌سایت:https://www.palestine-studies.orgایکس:https://twitter.com/PalStudiesیوتیوب: https://www.youtube.com/user/PalestineStudiesTVاینستاگرام:https://www.instagram.com/palestinestudies/

undefinedنویسنده: آقای عمادالدین کاشانی | @ekaaff
#آرمان_فلسطین #نهادها #عربی #انگلیسی #فرانسوی #چندزبانه #رسانه #ویژه
undefined @qaziatona

۱۷:۲۵

undefined رصد جریان اخبار و رسانه‌ها در موضوع فلسطین
undefined Palestinian BDS National Committee | جنبش ملی بی‌دی‌اس فلسطینی
undefinedجنبش مشهور و شناخته شده BDS که مخفف Boycott و Divestment و Sanction است، از سال ۲۰۰۵ (۱۳۸۴) به صورت فعلی سازمان پیدا کرده است. هدف این جنبش #مقاومت از طریق #کنشگری و فعالیت اجتماعی با هدف منزوی کردن اسرائیل از لحاظ اقتصادی یا فرهنگی است.
undefinedاین پویش که به همت عمر البرغوثي بنیان‌گذاشته شده، با الگوگیری از روش موفق مبارزه‌ی سیاه پوستان آفریقای جنوبی در مقابل دولت آپارتاید آن کشور آغاز به کار کرد.
undefinedویژگی ها: از فعالیت‌های این جنبش، تحقیق و جمع‌آوری اطلاعات درباره‌ی روابط و وابستگی‌های شرکت‌ها و نهادها و افراد با اسرائیل و راه‌اندازی کارزار تحریم است. تحریم آکادمیک، تحریم فرهنگی، تحریم اقتصادی.
افراد در قالب مناطق و محلات سازماندهی می‌شوند و با هر تحول جدید محلی (مثلا برگزاری مسابقه فوتبال تیم اسرائیل در شهر) اعضا فراخوان‌هایی برای اقدام دریافت می‌کنند.
نمونه بسیار خوبی است از شبکه‌سازی و اقدام هدف‌مند در جهت رسوا کردن دست اندر کاران جنایات اسرائیل و تشویق افراد و نهادها به تحریم آن‌ها.
undefinedلینک‌های ارتباطی: وب‌سایت: https://bdsmovement.netایکس:https://twitter.com/bdsmovementتیک‌تاک: https://www.tiktok.com/@thebdsmovementاینستاگرام:https://instagram.com/bds.movementفیسبوک: https://www.facebook.com/BDSNationalCommittee
undefinedنویسنده: آقای عمادالدین کاشانی | @ekaaff
#آرمان_فلسطین #نهادها #فارسی‌زبان #چندزبانه #رسانه undefined @qaziatona

۱۸:۰۵

undefined رصد جریان اخبار و رسانه‌ها در موضوع فلسطین

undefined Visualizing Palestine | مصور سازی فلسطین
undefinedاین برنامه کار خود را از سال ۲۰۱۲ (۱۳۹۱) شروع کرده با همکاری افرادی از سراسر دنیا از جمله فلسطین، لبنان و کانادا راه‌اندازی شده است.
undefinedاین برنامه داده‌های آماری را جمع‌آوری و به شکل بصری ارائه می‌کند. در غالب #اینفوگرافی #اینتراکشن و پروژه‌های ویژه.
undefinedویژگی‌ها:تولید اینفوگرافی‌های تأثیرگذار و پروژه‌های تعاملی مانند "نامشان را به یاد بسپار". https://visualizingpalestine.org/gaza-names/en.html
نمونه‌ای از مقاومت از طریق هنر و تکنولوژی.
#همکاری و کار داوطلبانه را هم پذیرا هستند و در بخش مشارکت، از کسانی که در کار طراحی یا کامپیوتر مهارت دارند دعوت به همکاری می‌کنند.
برخی اقدامات ایشان بسیار جالب توجه و موثر است؛ گاهی چندین صفحه گزارش و آمار سنگین را در یک تصویر چشم‌گیر ارائه کرده و گاهی در طرح‌های تعاملی تحسین‌برانگیز، تصور جدید و ملموسی از واقعیت‌ها به مخاطب نشان می‌دهند.
undefinedلینک‌های ارتباطی:وب‌سایت:https://visualizingpalestine.orgایکس:https://twitter.com/visualizingpalیوتیوب: https://www.youtube.com/channel/UCnTvLDPYLIjHebBdK3ODv2Qاینستاگرام:https://www.instagram.com/visualizing_palestineفیسبوک: https://www.facebook.com/visualizingpalestineلیکندین: https://www.linkedin.com/showcase/visualizing-palestine/
undefinedنویسنده: آقای عمادالدین کاشانی | @ekaaff
#آرمان_فلسطین #نهادها #ویژه
undefined @qaziatona

۱۸:۰۵

undefined رصد جریان اخبار و رسانه‌ها در موضوع فلسطین
undefined مركز الميزان لحقوق الإنسان | Al Mezan Center for Human Rights | مرکز حقوق بشری المیزان
undefinedتاسیس شده در سال ۱۹۹۹ (۱۳۷۸)، یک مرکز حقوق بشری که به مستند کردن و پایش تجاوزات و جنایات اسرائیل و وضعیت انسانی منطقه می‌پردازد. با این تفاوت مهم که این مرکز نسبتا قدیمی، در #غزه تاسیس و تشکیل شده و همچنان کار می‌کند.
undefinedپیوندی که این مرکز با غزه و مردم آن دارد، و دسترسی منحصر به فردش به اطلاعات روی زمین، گزارشات این مرکز را قابل توجه می‌کند. از جمله ارجاعات فراوان ‌رونده‌ای که آفریقای جنوبی علیه اسرائیل به دادگاه عدل بین‌الملل ICJ برد، بسیاری مستند به گزارشات این گروه و گروه‌های مشابه بوده است.
undefined ویژگی‌ها:نمونه‌ایست از #مقاومت از طریق ثبت حقایق و مستند کردن جرایم، و ترویج احترام و کرامت انسانی بوسیله مقابله با راویت انسانیت‌زدایانه‌ی اسرائیل از فلسطینیان. همچنین ناتوان کردن اسرائیل از انکار و فرافکنی جنایت‌هایش.
ارتباط گرفتن با این مرکز می‌تواند برای افرادی که می‌خواهند فعالیتی در غزه را بسنجند و شروع کنند مفید باشد.
undefinedلینک‌های ارتباطی:وب‌سایت: https://www.mezan.orgایکس:https://twitter.com/AlMezanCenterاینستاگرام:https://www.instagram.com/almezancenterفیسبوک: https://www.facebook.com/MezanCenterیوتیوب:https://www.youtube.com/user/mezancenter
undefinedنویسنده: آقای عمادالدین کاشانی | @ekaaff
#آرمان_فلسطین #نهادها #رسانه #حقوق_بشری #چندزبانه undefined @qaziatona

۱۸:۰۶

undefined رصد جریان اخبار و رسانه‌ها در موضوع فلسطین
undefined Jewish Voice for Peace | صدای یهودیان برای صلح
undefinedبه این علت این جنبش را معرفی میکنم که فکر میکنم دل‌مشغولان #مسئله_فلسطین باید از این جریان و فعالیت‌ها و پتانسیل‌هایش مطلع باشند.
undefinedاین گروه یهودیان #ضداسرائیل و #ضدصهیونیسم که از سال ۱۹۹۶ (۱۳۷۵) فعالیت خودشان را در قالب سازمان فوق شروع کرده‌اند، بزرگ‌ترین در نوع خود در جهان و یکی از فعال‌ترین‌ها و اثرگذارترین کنشگران مسئله‌ی فلسطین در آمریکای شمالی هستند.
undefinedهمانطور که مطلعید، یکی از بهانه‌های اصلی طبقه حاکم در کشورهای غربی برای حمایت از اسرائیل، مبارزه با یهودی‌ستیزی و حمایت از یهودیان است. این امر، ضریب چشم‌گیری به اثرگذاری گروه‌های یهودیان حامی فلسطین می‌دهد که نقش مهمی در مقابله با پیوند زدن #ایدئولوژی سیاسی #صهیونیسم با هویت دینی و قومی یهودیان دارند.
undefinedبه همین خاطر این قبیل فعالیت‌ها نمونه‌ای از #مقاومت از طریق مشروعیت‌زدایی و سست کردن پایه‌های اقتصادی و سیاسی صهیونیسم در غرب هستند. این جنبش با فعالین فلسطینی همکاری داشته و از نظر فرهنگی بر جدا کردن صهیونیسم از یهودیت و نفی نمایندگی اسرائیل برای یهودیان، تمرکز دارد.
undefinedاین صدای بلند یهودیان کاملا همسو با آرمان فلسطین است:https://www.jewishvoiceforpeace.org/about/#mandateتشکیلات دانشجویی مفصل و گسترده، شبکه‌ی ربن‌ها و خاخام‌ها و تجمعات مستمر و پر تعدادشان قابل توجه بوده است.
undefinedلینک‌های ارتباطی:وب‌سایت: https://www.jewishvoiceforpeace.org/ایکس:https://twitter.com/jvpliveاینستاگرام:https://www.instagram.com/jewishvoiceforpeace/فیسبوک: https://www.facebook.com/jewishvoiceforpeace
undefinedنویسنده: آقای عمادالدین کاشانی | @ekaaff
#آرمان_فلسطین #نهادها #ویژه
undefined @qaziatona

۱۸:۰۶

یا لطیف
undefined قضیتنا: مقاومت و مأموریت ما تعلیم‌وتربیتی‌ها
undefined از ابتدای شکل‌گیری این جمع، ۴ جلسه گفت‌وگو و هم‌اندیشی درباره‌ی نقش ما تعلیم‌وتربیتی‌ها در داستان مقاومت برگزار شد. بخشی از هر جلسه نیز به تحلیل وضعیت موجود اختصاص داشت که در این راستا، از تجربیات بزرگوارانی که در این عرصه دستی بر آتش داشتند بهره بردیم.صوت و بخشی از متن این جلسات در گروه و کانال آرشیو محتوا قرار داده شده است و ان‌شاءالله مابقی نیز در روزهای آینده منتشر خواهد شد.
undefinedدر این دو ماه و اندی، حوادثی را با سرعت پشت سر گذاشتیم و احتمالا همچنان حوادثی را پیش‌رو خواهیم داشت. با این حال، مسأله اصلی ما همچنان پابرجاست: نقش #ما_تعلیم‌وتربیتی‌ها در داستان مقاومت؛ نقشی که اکنون بیش از گذشته اهمیت یافته و وجوب بیشتری هم پیدا کرده است.
undefined ره‌بری در بیانات خود در تحلیل تحولات منطقه تعریفی از جبهه مقاومت ارائه دادند که می‌توان گفت مأموریت تعلیم‌وتربیتی‌ها ذیل این نگاه نیازمند بازتعریف است. از یک‌سو مقاومت، از جنس ایمان، تفکر و اراده است، و از سویی دیگر ریشه در خاک فرهنگ مردم این منطقه دارد. لذا جز با اتخاذ رویکردی تربیتی نه پایدار می‌ماند و نه گسترش می‌یابد.
undefined پس از دور اول گفت‌وگوها و براساس نظرات ارائه‌شده و مشورت‌های انجام‌شده، پیشنهاد شد که ادامه‌ی این نشست‌ها در نسبت با مسائل واقعی به سمت تخصصی‌تر و دقیق‌تر شدن حرکت کند.بر این اساس، دور جدید هم‌اندیشی‌های "قضیتنا"، که با هدف هم‌عزم و هم‌افق شدن‌مان است، متمرکز بر تجربه‌های میدانی خواهد بود. هدف این است که با واکاوی این تجربه‌ها، نسبت میان #نیازهای_میدان و #ظرفیت‌های_خودمان را مشخص کنیم و بر مبنای #امکان_تخصصی خویش ایفای نقش‌ کنیم.
undefined در جلسه‌ی اول این دور، ان‌شاءالله تجربه‌ای از کار تعلیم‌وتربیتی در جهان اسلام، که شامل اقداماتی مرتبط با داخل کشور و کشورهای جهان اسلام است، محور گفت‌وگو قرار خواهد گرفت. در این جلسه تلاش می‌کنیم به سؤالاتی مانند:
تولید محصولاتی از این جنس، کجای این صحنه است؟ چه ابعادی دارد؟ چه ملاحظاتی در طراحی و اجرا آن باید دیده شود؟ چه زنجیره‌ای از کنشگران و محصولات باید به این فرآیند متصل شوند؟ و... پاسخ دهیم.
undefined برای واکاوی این ابعاد، نیاز است از زوایای مختلف تعلیم‌وتربیتی به آن نگاه شود‌. لذا، حضور دوستانی که در لایه‌های مختلف نظیر طراحی بازی، انتشار کتاب تا پژوهش، تدریس، تولید محتوا و... فعالیت می‌کنند، در این گفت‌وگو مغتنم خواهد بود.
undefined @qaziatona

۱۹:۱۳

undefined پنجمین هم‌اندیشی قضیتناقضیه‌ی «فلسطین» و ما «تعلیم‌وتربیتی»ها...
undefined واکاوی تجربه مؤسّسه «رنگ زیتون»؛
راه‌اندازی و پشتیبانی مدارسی در #جهان_اسلام و
تأسیس مدرسه‌ی بین‌الملل

undefined با حضور: خانم «فاطمه خطیب» | مدیر مؤسّسه «رنگ زیتون» خانم «زینب خاکسار» | مدیر مدرسه انشاء و متخّصص برنامه‌ریزی درسی آقای «حسین حق‌پناه» | کارشناس سواد رسانه و پژوهشگر حوزه نوجوان خانم «مرضیه حیدری» | معلّم و پژوهشگر

undefined شنبه ۲۴ ام آذرماه ۱۴۰۳undefinedمکان خانه اندیشه‌ورزان
undefined @qaziatona

۱۹:۱۶

پنجمین هم اندیشی قضیتنا. ارائه خانم خطیب.mp3

۰۲:۰۹:۱۰-۸۹.۵۶ مگابایت
undefined#بشنوید
undefined واکاوی تجربه مؤسّسه «رنگ زیتون»؛
راه‌اندازی و پشتیبانی مدارسی در #جهان_اسلام و
تأسیس مدرسه‌ی بین‌الملل

undefined با حضور: خانم «فاطمه خطیب» | مدیر مؤسّسه «رنگ زیتون» خانم «زینب خاکسار» | مدیر مدرسه انشاء و متخّصص برنامه‌ریزی درسی آقای «حسین حق‌پناه» | کارشناس سواد رسانه و پژوهشگر حوزه نوجوان خانم «مرضیه حیدری» | معلّم و پژوهشگر

undefined پنجمین هم‌اندیشی قضیتنا قضیه‌ی «فلسطین» و ما «تعلیم‌وتربیتی»ها...
undefined شنبه ۲۴ ام آذرماه ۱۴۰۳
undefined @qaziatona

۱۹:۲۱

1403.9.24-جلسه پنجم قضیتنا.pdf

۴۰۸.۷۶ کیلوبایت

undefined #بخوانید
undefined واکاوی تجربه مؤسّسه «رنگ زیتون»؛
راه‌اندازی و پشتیبانی مدارسی در #جهان_اسلام و
تأسیس مدرسه‌ی بین‌الملل

undefined با حضور: خانم «فاطمه خطیب» | مدیر مؤسّسه «رنگ زیتون» خانم «زینب خاکسار» | مدیر مدرسه انشاء و متخّصص برنامه‌ریزی درسی آقای «حسین حق‌پناه» | کارشناس سواد رسانه و پژوهشگر حوزه نوجوان خانم «مرضیه حیدری» | معلّم و پژوهشگر

undefined پنجمین هم‌اندیشی قضیتنا قضیه‌ی «فلسطین» و ما «تعلیم‌وتربیتی»ها...
undefined شنبه ۲۴ ام آذرماه ۱۴۰۳
undefined @qaziatona

۱۶:۴۲

thumnail
undefined کتاب «تبسم کلارا»
undefined این کتاب خاطرات سال‌ها فعالیت فاطمه خطیب در «خیریه مردمی انفاق»، زیر شاخه «اتحادیه بین‌المللی امت واحده» است.«انفاق» به عنوان یک خیریه، خدمت‌رسانی خود را به وسعت این عالم گسترش داده و از زمان تولدش طرح‌های مختلفی مانند مسابقات بین‌المللی تبسم، توزیع سله‌های غذایی، راه‌اندازی مدارس در قاره‌های مختلف برای محرومان با هر دین و مذهب و آیین، کمک به یتیم خانه‌ها در قاره آفریقا و کارهایی از این دست را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است. «انفاق» همچنان فعالیت های متنوع و اثرگذارش را ادامه می‌دهد و هم‌اکنون با نام به «رنگ زیتون» دستگیر محرومان جهان در کشورهای مختلف است.
undefined «تبسم کلارا» در پنج بخش و ده فصل نگارش شده و صفحات پایانی با عنوان «و امروز» مجموعه فعالیت‌های «خیریه بین‌المللی انفاق» را در این روزها روایت می‌کند. علاوه بر فاطمه خطیب، سمانه افشاری و الهام علی‌اکبری به عنوان اصلی‌ترین همراهان مجموعه انفاق از تجربیات خود در این سال‌ها گفته‌اند. ضمن این‌که نویسنده در بخش‌هایی از کتاب به سراغ مادر فاطمه خطیب رفته تا روایت‌های کتاب را تکمیل کند.
undefined مظلومی در مقدمه کتاب آورده است:«برای تدوین کتاب، فعالیت‌های خیریه را از زمان تأسیس شروع کردم تا سال ۱۴۰۰. برای تنظیم و فصل‌بندی هم بعد از بررسی فراوان و مشورت‌های مختلف به این نتیجه رسیدم بهترین الگوی نگارش این روایت سیر زمانی مصاحبه‌هاست. ولی حیفم می‌آمد راه‌اندازی مدرسه شیشوملا و کمک به یتیم‌خانۀ کلارا و برگزاری مسابقات تبسم بین دیگر فعالیت‌ها و فراخوان‌ها گم شود. این فعالیت‌های بسیار شاخصی که پر از حرف و مطلب و تجربه بود، باید عمیق‌تر روایت می‌شد؛ پس تصمیم گرفتم هرکدام از این‌ها در فصل جداگانه‌ای بیاید تا به‌قول معروف حقش ادا شود. نهایتاً در فصل آخر، مجموعه‌ای از زحمات و تلاش‌های به‌ظاهر بی‌نتیجه و کم‌مهری‌های دیگرمجموعه‌ها و تغییرات رو به رشد خیریه را بنویسم تا برای مخاطبانی که قصد فعالیت‌های این‌چنینی دارند، انتقال تجربه‌ای باشد آموزنده و واقع‌گرایانه.»
undefinedبخشی از کتاب: در کمتر از ۴۸ ساعت بیش از پنجاه میلیون تراکنش داشتم. شش میلیون تومان نیاز اولیه پرداخت اجارهٔ ماه یتیم‌خانه کلارا در شهر نایروبی کنیا تأمین شد بدون معطلی پول را جابه‌جا کردم. وقتی کلارا متوجه شد در واتس‌اپ صوتی برایمان گذاشت که فقط صدای گریه‌اش می‌آمد و پی‌درپی از ما تشکر می‌کرد. اتفاق مبارکی بود و سجده شکر داشت. اما این تازه اول مسیری بود که قولش را داده بودیم. تا شش ماه هر ماه باید دوازده میلیون تومان جمع می‌کردیم راه سختی در پیش داشتیم. مسئله دیگر این بود که دلار روزبه‌روز گران‌تر می‌شد و کار ما سخت‌تر…
undefined @qaziatona

۷:۲۱

معرفی تفصیلی مدرسه بین الملل (1).pdf

۴.۱۱ مگابایت

undefined گزارش برگزاری نخستین دوره مدرسه مجازی خاورمیانه
undefined «مدرسه بین‌الملل» یکی از ابتکارات مؤسسه رنگ زیتون است که به گفته خانم خطیب؛ مدیر مؤسسه هدفش شکستن فضای سؤتفاهماتی بوده که میان بچه‌های ما و بچه‌های کشورهای جهان اسلام وجود دارد.سؤتفاهمی از این جنس که اساساً همدیگر را نمی‌شناسند و در نقشه متصورشان از جهان، کشورهای هر کدام یک صفحه سیاه‌اند به طوری که نزدیک‌ترین کشورهای از نظرشان «کشور»، از اروپا شروع می‌شود!
undefined#مدرسه‌بین‌الملل یک #موقعیت_تربیتی جدید است که نه فقط اتصال و #ارتباط بین بچه‌هایی از کشورهای مختلف جهان اسلام را فراهم می‌کند بلکه فرصتی برای دانش‌آموزان خودمان فراهم می‌کند که با دیدی بازتر به دنیا بنگرند و معنای جدیدی از زندگی و نقش خود پیدا کنند.
undefined نخستین دوره مدرسه مجازی خاورمیانه، همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم در ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شد و طی دو ماه برگزار گردید. این دوره با حضور ۶۰ دانش‌آموز از ایران، هند، پاکستان و عراق در مقاطع هشتم تا یازدهم و با نظارت ۸ تسهیل‌گر به‌صورت آنلاین و آفلاین برگزار شد. دانش‌آموزان در این مدت مجموعه‌ای از رویدادهای آموزشی متنوع را تجربه کردند.

undefined @qaziatona

۷:۲۲

undefined ششمین هم‌اندیشی قضیتناقضیه‌ی «فلسطین» و ما «تعلیم‌وتربیتی»ها...
undefined واکاوی تجربه انجمن ادبی باغچه
(واحد ادبیات کودک و نوجوان خانه هم‌بازی)


undefined با حضور:
خانم نرگس کاهانی | مدیر واحد ادبیات کودک و نوجوان خانه هم‌بازی خانم رقیه فاضل | متخصص تعلیم و تربیت اسلامی خانم اعظم محمد‌زاده | متخصص برنامه‌‌ریزی درسی آقای مجتبی همتی‌فر | متخصص سیاست‌گذاری حوزه تعلیم و تربیت کودک

undefined شنبه ۲۲ ام دی‌ماه ۱۴۰۳؛ ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷.undefinedمکان: مشهد مقدس، بلوار مدرس، سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

undefined لینک مجازی نشست:https://gharar.ir/r/5ca2be24
undefined @qaziatona

۱۱:۲۴

نشست ششم قضیتنا. 22.10.1403.mp3

۰۲:۳۳:۲۳-۷۰.۲۳ مگابایت
undefined#بشنوید
undefined واکاوی تجربه انجمن ادبی باغچه
(واحد ادبیات کودک و نوجوان خانه هم‌بازی)

undefined با حضور: خانم نرگس کاهانی | مدیر واحد ادبیات کودک و نوجوان خانه هم‌بازی خانم رقیه فاضل | متخصص تعلیم و تربیت اسلامی خانم اعظم محمد‌زاده | متخصص برنامه‌‌ریزی درسی آقای مجتبی همتی‌فر | متخصص سیاست‌گذاری حوزه تعلیم و تربیت کودک

undefined ششمین هم‌اندیشی قضیتنا قضیه‌ی «فلسطین» و ما «تعلیم‌وتربیتی»ها...
undefined شنبه ۲۲ ام دی‌ماه ۱۴۰۳
undefined @qaziatona

۹:۱۵

Default Gift Icon

پاکت هدیه

عکس پروفایل قضیتنا | قضیه فلسطین و ما تعلیم و تربیتی‌ها

قضیتنا | قضیه فلسطین و ما تعلیم و تربیتی‌ها

بر مخزن غيب، باب مفتوح علی‌ست گيتی همه كشتی و در او نوح، علی‌ستآن روح كه مبدأ حيات همه است در قالب آفرينش، آن روح علی‌ست
ولادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) و روز پدر مبارک‌باد undefined
undefined هفتمین هم‌اندیشی قضیتنا
قضیه‌ی «فلسطین» و ما «تعلیم‌وتربیتی»ها...

undefined واکاوی تجربه «قصه فلسطین»«قصه فلسطین»، پویشی است برای بسیج مربیان، معلمان و نوجوانان بی‌تاب مسئله فلسطین جهت جبران کمبودهای محتوای درسی در زمینه مسئله فلسطین...
undefined با حضور: آقای عباس بازدار | معلم و مدیر مدرسه فلسطینخانم زینب فلاح | فعال در حوزه تشکیل و تقویت هسته‌های مردمیخانم پریسا رضایی | کارشناس حوزه فلسطین خانم نرگس وکیلی | معلم و متخصص برنامه‌ریزی درسی

undefined چهارشنبه ۳ ام بهمن ماه ۱۴۰۳؛ ساعت ۱۵ تا ۱۷.undefinedمکان: متعاقبا اعلام خواهد شد.
undefined @qaziatona

۷:۴۹

undefined هفتمین هم‌اندیشی قضیتنا
قضیه‌ی «فلسطین» و ما «تعلیم‌وتربیتی»ها...

undefined واکاوی تجربه «قصه فلسطین»«قصه فلسطین»، پویشی است برای بسیج مربیان، معلمان و نوجوانان بی‌تاب مسئله فلسطین جهت جبران کمبودهای محتوای درسی در زمینه مسئله فلسطین...
undefined با حضور: آقای عباس بازدار | معلم و مدیر مدرسه فلسطین خانم زینب فلاح | فعال در حوزه تشکیل و تقویت هسته‌های مردمی خانم پریسا رضایی | کارشناس حوزه فلسطین خانم نرگس وکیلی | معلم و متخصص برنامه‌ریزی درسی

undefined چهارشنبه ۳ ام بهمن ماه ۱۴۰۳؛ ساعت ۱۵ تا ۱۷.undefinedمکان: کارستان بهارستانمحله بهارستان، خیابان ابن سینا، حدفاصل بیمارستان طرفه و میدان بهارستان، روبروی پمپ بنزین، پلاک ۸۸
undefined @qaziatona

۴:۳۲

طرح تشکیل قرارگاه عملیاتی نصرالله.pdf

۴۴۵.۸۶ کیلوبایت

undefined طرح تشکیل قرارگاه عملیاتی نصرالله
undefined برای افزایش کیفیت گفت‌وگو در هفتمین هم‌اندیشی قضیتنا، از کارشناسان و حضار درخواست می‌شود قبل از جلسه، این سند را مطالعه نمایند.
undefinedبخش عمده نگاه مجموعه "قصه فلسطین" در این سند منعکس شده است.
undefined @qaziatona

۷:۵۷

قضیتنا | قضیه فلسطین و ما تعلیم و تربیتی‌ها
undefined هفتمین هم‌اندیشی قضیتنا قضیه‌ی «فلسطین» و ما «تعلیم‌وتربیتی»ها... undefined واکاوی تجربه «قصه فلسطین» «قصه فلسطین»، پویشی است برای بسیج مربیان، معلمان و نوجوانان بی‌تاب مسئله فلسطین جهت جبران کمبودهای محتوای درسی در زمینه مسئله فلسطین... undefined با حضور: آقای عباس بازدار | معلم و مدیر مدرسه فلسطین خانم زینب فلاح | فعال در حوزه تشکیل و تقویت هسته‌های مردمی خانم پریسا رضایی | کارشناس حوزه فلسطین خانم نرگس وکیلی | معلم و متخصص برنامه‌ریزی درسی undefined چهارشنبه ۳ ام بهمن ماه ۱۴۰۳؛ ساعت ۱۵ تا ۱۷. undefinedمکان: کارستان بهارستان محله بهارستان، خیابان ابن سینا، حدفاصل بیمارستان طرفه و میدان بهارستان، روبروی پمپ بنزین، پلاک ۸۸ undefined @qaziatona
undefined هفتمین نشست قضیتنا واکاوی تجربه «قصه فلسطین»
undefined امروز | چهارشنبه ۳ ام بهمن ماه ۱۴۰۳؛ ساعت ۱۵ تا ۱۷.
undefined لینک مجازی نشست:https://gharar.ir/r/5ca2be24
undefined @qaziatona

۱۰:۳۷

نشست هفتم قضیتنا.mp3

۰۲:۲۶:۴۷-۶۷.۷۵ مگابایت
undefined#بشنوید
undefined واکاوی تجربه «قصه فلسطین»«قصه فلسطین»، پویشی است برای بسیج مربیان، معلمان و نوجوانان بی‌تاب مسئله فلسطین جهت جبران کمبودهای محتوای درسی در زمینه مسئله فلسطین...
undefined با حضور: آقای عباس بازدار | معلم و مدیر مدرسه فلسطینخانم زینب فلاح | فعال در حوزه تشکیل و تقویت هسته‌های مردمیخانم پریسا رضایی | کارشناس حوزه فلسطین خانم نرگس وکیلی | معلم و متخصص برنامه‌ریزی درسی
undefined هفتمین هم‌اندیشی قضیتنا قضیه‌ی «فلسطین» و ما «تعلیم‌وتربیتی»ها...
undefined چهار شنبه ۳ ام بهمن‌ماه ۱۴۰۳
undefined @qaziatona

۱۲:۳۹