
پ
پولسازی عباس منش
ازشغل کارمندیت خسته شدی،دانشجو یا دانش اموزی وکنار درس هات میخوای مستقل بشی،خانه داری و دوست داری کاری کنی که به زندگیت اسیب نخوره وودرامد همداشته باشی،بازنشسته ایی و میخای دستت به کاری باشه که بتونید خودتو مشغول کنی،اگه....خوب جایی امدی بیاتابهت بگم