عکس پروفایل راهنمای مشتریان ⭐️ر

راهنمای مشتریان ⭐️

۱,۵۴۰عضو
undefined چرا از ما بخرید؟
undefined نماد اعتماد الکترونیکی :فروشگاه ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده که این نماد توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت به فروشگاه های مورد تایید و با شرایط سختگیرانه (به منظور جلوگیری از سو استفاده و کلاه برداری) اعطا می شود. همچنین ما موفق به دریافت نشان ملی ثبت از مرکزفناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده ایم.
undefined سه روز ضمانت بازگشت کالا :چنانچه به هر دلیلی مغایرت یا مشکلی در محصول مشاهده کردید ، می توانید با ویژگی 3 روز ضمانت بازگشت کالا در فروشگاه اینترنتی دایان شاپ شاپ ، کالا را مرجوع و یا تعویض کنید. با تماس با واحد پشتیبانی مشتریان می توانید اطلاعات لازم را درباره عودت یا تعویض کالا بدست آورید
undefined تصویر منطبق با کالا :تمامی محصولات فروشگاه توسط فروشگاه اینترنتی دایان شاپ شاپ عکاسی شده و کاملا منطبق بر کالای ارسالی می باشند. این ویژگی باعث افزایش رضایت مندی مشتریان ما شده است.
undefined کیفیت تضمین شده :محصولات را با کیفیت رقابتی و در عین حال مقرون به صرفه وارد بازار کرده ایم.با توجه به بازخورد مشتریان و تلاش شبانه روزی واحد تحقیق و توسعه (R & D) توانسته ایم تمامی محصولات را به ایده آل و نیاز مشتریان نزدیک تر کنیم.
undefined ارسال به سراسر کشور :در هر نقطه ای از کشور هستید نگران ارسال سفارش خود نباشید ، ما از طریق شرکت پست کالا را در سریع ترین زمان ممکن بدست شما خواهیم رساند.
undefined پرداخت درب منزل :برای جلب اعتماد و رضایت تمامی مشتریان ، قابلیت پرداخت کل هزینه یک سفارش درب منزل توسط فروشگاه اینترنتی دایان شاپ شاپ فراهم شده است. شما می توانید با خیالی آسوده سفارش خود را ثبت کرده و مبلغ آن را بعد از دریافت کالا به پستچی پرداخت نمایید.
undefined درگاه امن بانک ملت :برای دریافت سریع تر کالا می توانید مبلغ سفارش را قبل از ارسال از طریق درگاه امن بانک ملت پرداخت نمایید.

۱۶:۳۰

undefined سوالات متداول عمومی مشتریان :
undefined من تا به امروز خرید اینترنتی انجام نداده ام لطفا راهنمایی کنید؟پس از انتخاب کالای مورد نظر مشخصات و آدرس خود را وارد کرده و نوع پرداخت را انتخاب نمایید.
undefined قبلا در سایت ثبت نام کردم اما رمز عبور را فراموش کردم به چه صورت وارد حساب کاربری خود شوم؟کافی است بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کرده و سپس گزینه فراموشی رمز عبور را انتخاب کنید ، شماره تلفنی که قبلا با آن در سایت عضو شده بودید را وارد کرده و سپس گزینه ارسال کد را انتخاب کنید ، کد پیامک شده را در سایت وارد و مجدد رمز عبور جدید خود را درج کنید و در انتها بر روی گزینه ذخیره کلیک کنید.
undefined از چه طریقی متوجه تایید و یا پیگیری مراحل سفارش شوم؟پس از اتمام مراحل خرید و ثبت سفارش ، کارشناسان واحد فروش فروشگاه اینترنتی دایان شاپ با شما تماس خواهند گرفت و پس از تایید اطلاعات ، محصول وارد مرحله بسته بندی و ارسال خواهد شد ، برای اطلاع از آخرین وضعیت سفارش خود می توانید از طریق منوی حساب کاربری ، بخش سفارشات ، پیگیری کنید.
undefined قصد تغییر اطلاعات حساب کاربری خود را دارم از چه طریقی بایستی اقدام کنم؟پس از ورود به سایت ، از سربرگ حساب کاربری ، گزینه پروفایل را انتخاب کرده و از این طریق میتوانید ، شماره همراه ، رمز عبور و ... را تغییر دهید.


undefined در پرداخت بصورت آنلاین به مشکل خوردم ، چه کاری می بایست انجام دهم؟undefined در فاصله زمانی مجدد بررسی نمایید.
undefined از کارت بانکی دیگر استفاده نمایید (گاهی اوقات بانک صادر کننده کارت شما ارتباطش با بانک قطع بوده و با استفاده از کارت بانکی دیگر، مشکل رفع خواهد شد)
undefined با یکبار بستن کامل پنجره‌ی پرداخت و اتصال مجدد به صفحه‌ی بانک امکان پرداخت مهیا می‌شود.
undefined توجه داشته باشید چنانچه در پرداخت به درگاه بانکی دچار خطا شد و هزینه از حساب شما کسر گردید ، طی 72 ساعت آینده پول به حساب شما واریز خواهد شد.
undefined آیا محصول شما گارانتی هم دارد؟تمامی محصولات دارای سه روز ضمانت بازگشت کالا بوده که در صورت هرگونه مغایرت یا مشکل می توانید کالا را مرجوع یا تعویض نمایید ، برای اطلاعات بیشتر در این باره قوانین گارانتی را مطالعه نمایید.
undefined نحوه ارسال به چه صورت است و چقدر زمان خواهد برد تا محصول به دست ما برسد؟نحوه ارسال به سراسر کشور از طریق شرکت ملی پست می باشد. سفارش 5 الی 6 روز بعد از تایید بدست شما خواهد رسید.
undefinedundefined امکان ارسال برای روستا فراهم است؟بله ، به تمام نقاط ایران که تحت پوشش شرکت پست جمهوری اسلامی ایران می باشند ارسال انجام خواهد شد.
undefinedundefined نحوه پرداخت هزینه به چه صورت است؟undefined دو شیوه پرداخت درب منزل و پرداخت آنلاین برای تمامی سفارشات در نظر گرفته شده است :undefined در شیوه پرداخت درب منزل ، شما تمام هزینه را به پست چی پرداخت کرده و بسته را تحویل میگیرید.undefined در شیوه پرداخت آنلاین ، شما به یکی از دو روش کارت به کارت و درگاه بانک ، مبلغ را پرداخت خواهید کرد و بسته را بدون دریافت هیچ هزینه ای تحویل خواهید گرفت. undefined سفارشات پرداخت آنلاین با سرعت بیشتری تحویل خواهند شد

۱۶:۳۰

undefined قوانین بازگشت کالا :
undefined در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده ، فروشگاه ما با همکاری کلیه تامین‏‌ کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند ، تا 3 روز پس از تحویل ، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول می‏‌شود.
undefined عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد ، ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا ، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
undefined لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری ، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه ما کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی ، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود.
undefined این سرویس ، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود ، را شامل نمی‌‏شود.
undefined آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.
undefined برای استفاده از سرویس تعویض 3 روزه فروشگاه ما ، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود ، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
undefined در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط فروشگاه ما دریافت نشود ، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
undefined در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در فروشگاه ما به اتمام برسد ، و فروشگاه امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد ، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.
undefined لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
undefinedundefined از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش فروشگاه ما جداً ، خودداری کنید.

۱۶:۳۰

undefined سوالات متداول گارانتی محصول :
undefined درخواست گارانتی خود را چگونه در خدمات پس از فروش ثبت کنیم؟undefined از طریق یکی از روش‌های زیر ، درخواست خود را اطلاع دهید:

undefined کالایی را که گارانتی شاملش شده چگونه باید ارسال کنیم؟undefined برای ارسال ، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل ، ریموت ، باطری ، دفترچه راهنما ، کارت گارانتی ، کارت بیمه ، بند و قطعات بسته بندی به همراه  کالای اصلی ارسال شود.
undefined برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.(در صورت لزوم ، توضیحات خود را قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
undefined لطفا اطلاعات بانکی خود را در فرم مربوطه  تکمیل و به همراه محصول به فروشگاه اینترنتی دایان شاپ ارسال نمایید.
undefined پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟undefined کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی دایان شاپ ایرادهای اعلام شده توسط  مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند ، اگر ایراد مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان فروشگاه تایید شود ، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
undefined لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است ، اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا ، موجودی آن به اتمام برسد ، فروشگاه اینترنتی دایان شاپ بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند.
undefined بدیهی است که در صورت انتخاب  کالای دیگر ، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود ، برای کالای گران‌تر ، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر ، شرکت تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
undefined اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی ، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و فروشگاه اینترنتی دایان شاپ در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا درج شده در فاکتور به مشتری را می‌پذیرد.
undefined پس از دریافت و پذیرش کالا توسط فروشگاه اینترنتی دایان شاپ ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری ، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش ، به طور میانگین 72 ساعت کاری زمان خواهد برد.
undefined علیرغم تصور آن‌که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود ، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین 72 ساعت کاری در نظر گرفته شده است ، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده ، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
undefined از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش ، مشخص شود ، اگر نیاز به استرداد وجه باشد ، حداکثر تا 72 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
undefined ملاک عمل و اقدام شرکت ، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی دایان شاپ است.
undefined هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟undefined اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری ، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی دایان شاپ برسد ، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه است. 
undefined در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی دایان شاپ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

۱۶:۳۰

thumnail
undefined راهنمای سایزبندی کفش های ورزشی

۱۶:۳۲

thumnail
‌‎‌‎‌ undefined راهنمای سایزبندی لباس و شلوار های فروشگاه

۱۶:۳۲

مشخصات محصولundefinedundefined
undefinedجهت مشاهده مشخصات کامل محصولundefinedسایز،شماره،جنس...undefinedاستعلام موجودی
undefined️لطفا بر روی لینک خرید محصول مورد نظر کلیک کنیدیا ب آیدی زیر پیام دهید... @Vegast
راهنمای خریدundefinedundefined
https://ble.ir/rahnmayemoshtari
آدرس وبسایتhttp://foroushlin.affdn.com/http://foroushlin.sabzgostar.net/

۱۶:۳۲

نحویه ثبت سفارشundefined

توجه فرماید جهت ثبت سفارش کافیست بر روی یکی از لینک های خرید محصول زده تا از طریق ربات و یا سایت مشخصات کامل خود را ثبت نمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند
undefinedنکته:هر لینک مختص سفارش مربوطه خود میباشد

۱۶:۳۲

thumnail
undefined چرا باید به فروشگاه ما اعتماد کنید؟

۱۶:۳۲

undefined پشتیبانی دایان : 05131404undefined پشتیبانی سبزگستر : 05131836

۱۶:۳۲

thumnail
بچه ها اندازه های سانتیمتری پیراهن ها رو از قسمت مشخصات محصول چک کنید و سایز مناسب خودتون رو سفارش بدین
قواره پیراهن ها با هم فرق دارن و ممکنه مثلا ایکس لارج در سایت ما با ایکس لارجی که می پوشین فرق داشته باشه
اندازه ها رو چک کنینundefined
https://ble.ir/foroushlin

۱۶:۳۳

thumnail
نحوه ثبت سفارش از طریق سایتundefined


https://splus.ir/foroushgahe_online

۱۶:۳۷