عکس پروفایل رفاهیات دبیرخانه (2)ر

رفاهیات دبیرخانه (2)

۱۶۳عضو
بازارسال شده از 53488
thumnail

۱۵:۰۷

undefined️اطلاعیهundefinedضمن عرض تبریک به مناسبت سال نو و آغاز بهار طبیعت و نیز تهنیت و شادباش به مناسبت اعیاد مبارک و نورانی ماه معظم شعبان و با آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون الهی برای تمامی همکاران محترم در سال جاری، به اطلاع همکاران گرامی می‌رساند؛ بنا بر تصمیم مراجع ذیربط و تاکید رئیس جمهور محترم مبنی بر حضور و فعالیت حداکثر یک سوم از کارکنان دستگاه‌ها و سازمان‌ها در محل کار تا ۲۲ فروردین سال جاری، بازه زمانی اطلاعیه‌های اخیر این معاونت در خصوص موضوعات دورکاری همکاران و ساعات کاری دبیرخانه، تا زمان مذکور تمدید می‌شود. لذا لازم است؛ مدیران محترم دبیرخانه با بهره‌مندی از امکانات و تمهیدات فناورانه ایجادشده از سوی معاونت محترم برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات، تدابیر مقتضی را در خصوص موارد ذیل به عمل آورند:۱- تعیین نیروهای مشمول طرح دورکاری و اعلام اسامی آن‌ها به این معاونت تا تاریخ ۹۹/۱/۱۷. ۲- بهره‌مندی حداکثری از نیروهای دورکار و دریافت گزارش‌ کارهای انجام شده از ایشان.۳- تعیین نیروهای مورد نیاز برای فعالیت در محل دبیرخانه بر مبنای حضور حداکثر یک سوم از نیروهای واحد و اعلام اسامی ایشان به این معاونت تا تاریخ ۹۹/۱/۱۷. معاونت اداری و مالی ۹۹/۱/۱۱

۱۱:۳۹

thumnail
undefinedundefined️توزیع ارزاق ماه مبارک رمضانundefinedundefined

۸:۵۱

بازارسال شده از 53488
thumnail
اطلاعیه غذابه اطلاع همکاران محترم می رساند:به منظور رفاه حال همکاران گرامی، در تعامل انجام شده با آشپزخانه­ های بیرونی، امکان توزیع غذا در 3 نوع متفاوت روزانه و بیرون­بر، با رعایت پروتکل­های بهداشتی از روز شنبه 01/ 06/ 99 با شرایط ذیل فراهم شده است.۱.همکاران گرامی می­توانند حداکثر تا 48 ساعت پیش از از توزیع غذا نسبت به رزرو یا حذف رزرو قبلی غذا اقدام کنند.۲.انجام رزرو غذا (مطابق فهرست پیوست) به منزله تأیید و مجوز کسر وجه غذا از حقوق ماهیانه می­باشد.۳.توزیع غذا در ظروف یک بار مصرف در محل رستوران هر دو ساختمان می­باشد. ضروری است در زمان دریافت غذا حفظ فاصله اجتماعی مطابق با پروتکل­های بهداشتی رعایت شود.۴.سایر مخلفات همراه غذا (نوشیدنی، ماست، سالاد و ...) در زمان توزیع غذا و با پرداخت هزینه آن با کارت بانکی ارائه می گردد.۵.لازم به ذکر است حسب ضوابط اجرایی بودجه سال جاری و با دستور معاون محترم اداری و مالی، وجه غذای کارکنان (به ازای هر روز 84.000 ریال به شرط حضور) از تاریخ قطع غذا در حقوق همکاران در حال کارسازی و پرداخت می باشد. اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی۹۹/۰۵/۲۸

۱۱:۵۶

بازارسال شده از 53488
thumnail

۱۱:۵۷

thumnail
undefined انجام آزمایشات چکاپ به صورت رایگان (ویژه همکاران دارای پوشش بیمه تکمیلی)

۵:۲۳

thumnail
undefined اطلاعیه تسهیلات بانک ملی ایران

۱۰:۵۴

رفاهیات دبیرخانه (2)
undefined undefined اطلاعیه تسهیلات بانک ملی ایران
حداکثر تاریخ اعلام درخواست همکاران در مرحله اول ۹۹/۷/۲۳ می باشد.

۸:۲۴

بازارسال شده از 53488
thumnail
اطلاعیه مراجعه به پزشک معتمد دبیرخانه به اطلاع همکاران گرامی می رساندپیرو مصوبه روز یکشنبه مورخ 99/7/13 هیات محترم رییسه دبیرخانه؛ به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و نظارت به روند بهبود و سلامت همکاران، ضروری است همکارانی که دارای علایم اولیه ابتلا به سرماخوردگی، آنفولانزا و یا کرونا را دارند سریعاً پزشک معتمد دبیرخانه (آقای دکتر نیلچی زاده) را (ترجیحا در ساعات اداری مگر در موارد اورژانسی) در جریان قرار دهند تا هماهنگی های اولیه برای انجام آزمایش و معرفی به مراکز درمانی صورت پذیرد و حسب تأیید ایشان به استراحت پزشکی بپردازند. همچنین همکارانی که پاسخ آزمایش ایشان مثبت شده است ضروری است پیش از بازگشت به کار حتماً با پزشک معتمد هماهنگ نموده و پس از اخذ مجوز از ایشان به محل کار بازگردند.
(شماره های تماس پزشک معتمد -مستقیم: ۶۶۹۷۶۶۴۹ -داخلی: ۲۱۷۱ - همراه: ۰۹۳۵۸۴۸۸۶۹۵) ‌‌اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی

۸:۵۳

بازارسال شده از 53488
thumnail
بازدید از باغ گیاه شناسیبه اطلاع همکاران محترم می رساند؛ با هدف ارائه خدمات رفاهی به کارکنان دبیرخانه، پیرو هماهنگی انجام شده با مجموعه باغ گیاهشناسی ایران، امکان تهیه بلیط با 50% تخفیف فراهم شده است. همکاران متقاضی می توانند جهت درخواست و صدور معرفی نامه به "اداره رفاه و خدمات" مراجعه نمایند. اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی 23/ 07/ 99

۸:۵۵

بازارسال شده از 53488
thumnail
دستورالعمل های بهداشتی در دبیرخانهبه اطلاع همکاران گرامی می­رساند:پیرو بخشنامه اخیر معاونت محترم اداری و مالی و با هدف پیشگیری و حفظ سلامت همکاران دبیرخانه و بخش خدمات، از این پس انجام هرگونه پذیرایی، نظافت، ضدعفونی فضای عمومی توسط همکاران خدمات صرفاَ با استفاده از ماسک و دستکش بهداشتی یکبار مصرف صورت خواهد پذیرفت. همچنین به صورت روزانه مواد ضدعفونی نصب شده در طبقات و دستمال کاغذی در راهروها و سرویس های بهداشتی شارژ خواهد شد. لازم به ذکر است در طول هفته 3 مرتبه تمامی فضای عمومی طبقات در هر دو ساختمان ضدعفونی می گردد.لذا از همکاران محترم تقاضا داریم به عنوان ناظر کیفی، ما را در اجرای هر چه بهتر دستورالعمل های بهداشتی یاری نمایند و در صورت هرگونه پیشنهاد یا انتقاد با شماره 66413059، "اداره رفاه و خدمات" تماس حاصل فرمایند. اداره کل پشتیبانی و منابع انسانی 23/07/99

۹:۰۰

بازارسال شده از 53488
thumnail
بیمه تکمیلی درمان در سال آتیبه اطلاع همکاران گرامی می رساند؛در خصوص انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی درمان در سال آتی، مطابق سنوات گذشته از 10 شرکت بیمه استعلام گرفته شده و پاسخ­ شرکت­ها در جلسات کمیته ای متشکل از دو معاونت اداری و مالی و معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات (تعهدات و نرخ های اعلامی) برای جمع بندی نهایی همکاران و انتخاب یک شرکت از بین 2 یا 3 شرکت حائز شرایط مورد بررسی قرار گرفت. اما از آنجا که اختلاف قیمتی 2 شرکت نهایی حدود 40 هزار تومان بود و تعهدات عیناً یکسان بود، شرکت بیمه دانا به عنوان شرکت نهایی انتخاب گردید که فهرست تعهدات و نرخ طرح ها به شرح ذیل ارائه می گردد.از همکاران محترم تقاضا می گردد حداکثر تا تاریخ 30 /07/ 99 با مراجعه به آدرس ذیل نسبت به ثبت نام خود و افراد تبعی و انتخاب طرح مورد نظراقدام نمائید. بدیهی است پس از تاریخ مذکور و ارسال فهرست به شرکت بیمه، امکان هر گونه حذف یا اضافه صرفا بر اساس شرایط خاص امکان پذیر خواهد بود.لازم به ذکر است؛ با توجه به محدویت منابع مالی دبیرخانه موضوع کمک هزینه بیمه تکمیلی در حال بررسی است که پس از حصول نتیجه، مراتب به اطلاع همکاران محترم خواهد رسید. اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی۹۹/۰۷/۲۹

۶:۴۰

thumnail

۶:۵۱

رفاهیات دبیرخانه (2)
undefined بیمه تکمیلی درمان در سال آتی به اطلاع همکاران گرامی می رساند؛ در خصوص انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی درمان در سال آتی، مطابق سنوات گذشته از 10 شرکت بیمه استعلام گرفته شده و پاسخ­ شرکت­ها در جلسات کمیته ای متشکل از دو معاونت اداری و مالی و معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات (تعهدات و نرخ های اعلامی) برای جمع بندی نهایی همکاران و انتخاب یک شرکت از بین 2 یا 3 شرکت حائز شرایط مورد بررسی قرار گرفت. اما از آنجا که اختلاف قیمتی 2 شرکت نهایی حدود 40 هزار تومان بود و تعهدات عیناً یکسان بود، شرکت بیمه دانا به عنوان شرکت نهایی انتخاب گردید که فهرست تعهدات و نرخ طرح ها به شرح ذیل ارائه می گردد. از همکاران محترم تقاضا می گردد حداکثر تا تاریخ 30 /07/ 99 با مراجعه به آدرس ذیل نسبت به ثبت نام خود و افراد تبعی و انتخاب طرح مورد نظراقدام نمائید. بدیهی است پس از تاریخ مذکور و ارسال فهرست به شرکت بیمه، امکان هر گونه حذف یا اضافه صرفا بر اساس شرایط خاص امکان پذیر خواهد بود. لازم به ذکر است؛ با توجه به محدویت منابع مالی دبیرخانه موضوع کمک هزینه بیمه تکمیلی در حال بررسی است که پس از حصول نتیجه، مراتب به اطلاع همکاران محترم خواهد رسید. اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی ۹۹/۰۷/۲۹
undefinedتمدید مهلت ثبت نام بیمه تکمیلیundefined
با توجه به دورکاری برخی از همکاران، مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۹۹/۸/۵ تمدید گردید.

۲۰:۳۰

بازارسال شده از 53488
thumnail
undefinedاطلاعیه دریافت تسهیلات از بانک ملتundefinedبه اطلاع همکاران گرامی می­ رساند؛نظر به انصراف تعداد معدودی از متقاضیان دریافت تسهیلات از بانک ملت، همکارانی که واجد شرایط اعلام شده در اطلاعیه قبلی بوده و متقاضی دریافت تسهیلات مزبور می باشند، می­ توانند حداکثر تا روز شنبه مورخ 99/09/08 تقاضای خود را به اداره رفاه و خدمات (اتاق205، داخلی 1222) ارائه فرمایند. اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی 99/9/0۲

۱۵:۰۰

بازارسال شده از 53488
thumnail
undefinedاطلاعیه شمار 4 بیمه تکمیلیundefinedبه اطلاع همکاران گرامی می رساند؛اسامی بیمه شدگان تکمیلی دبیرخانه در سامانه بیمه دانا ثبت گردید. به همین منظور نحوه ورود به پورتال بیمه، شرایط دریافت معرفی نامه و همچنین برنامه حضور کارشناس ارزیاب بیمه، برای بهره برداری بیمه شدگان گرامی به شرح ذیل اعلام می گردد. undefinedورود به پورتال بیمه دانا و مشاهده فهرست تعهدات قرارداد:با ورود پورتال بیمه دانا به نشانی اینترنتی https://totalapp.dana-insurance.ir/PortalMoshtarian و ثبت کد ملی به عنوان نام کاربری و سال تولد به عنوان رمز عبور می توانید ضمن بررسی افراد بیمه شده تبعی خود فهرست تعهدات قرارداد بیمه را در سال جاری ملاحظه فرمائید. undefinedدریافت معرفی نامه درمانی:با مراجعه به نشانی اینترنتی https://www.dana-insurance.com/MTGHDarman و مشاهده فهرست مراکز طرف قرارداد بیمه دانا به دو روش ذیل می توانید نسبت به دریافت معرفی نامه اقدام فرمائید.1)برای مراکزدرمانی آنلاین: با مراجعه حضوری به مرکز مورد نظر و ارائه کد ملی بیمه شده، معرفی نامه مستقیماً توسط مرکز درمانی اخذ خواهد شد.۲)برای مراکز غیر آنلاین: با مراجعه حضوری به کارشناس ارزیاب بیمه تکمیلی (مطابق برنامه زمانی ذیل)و ارائه مستندات پزشکی (تصویر نسخه پزشک) معرفی نامه توسط کارشناس مربوطه پیگیری و اخذ خواهد شد.undefined ارائه مدارک هزینه های درمانیبیمه شدگان گرامی می توانند به منظور ارائه اسناد هزینه درمانی خود مطابق با برنامه حضور کارشناس ارزیاب بیمه دانا،نسبت به تحویل مدارک خود اقدام فرمایند.روزهای شنبه و دوشنبه ساختمان فلسطین ساعت ۱۲-۹روزهای یکشنبه و سه شنبه ساختمان طالقانی ساعت۱۲-۹اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی۹۹/۹/۲

۱۵:۲۸

بازارسال شده از Mehdi.Ghafari
thumnail
حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد و مقارن با اعیاد پر برکت ماه شعبان گردیده است را به تمامی همکاران تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار سلامتی، برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت می نماییم.

۹:۵۴

بازارسال شده از 53488
thumnail
undefinedافزایش پرداخت خسارت­های درمانیundefinedبه اطلاع همکاران گرامی می رساند،با توجه به درخواست برخی از همکاران در خصوص بررسی و نحوه پرداخت خسارت­های بیمه تکمیلی درمان به اطلاع می رساند؛ طی پیگیری­ های انجام شده و برگزاری جلسات متعدد، از تاریخ 99/12/15 میزان پرداخت خسارت­ها بدون افزایش حق بیمه بین 20 تا 30 درصد افزایش یافته است. اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی

۱۰:۱۱

بازارسال شده از 53488
thumnail
به اطلاع همکاران محترم می رساند؛ در راستای ارائه خدمات رفاهی ، با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و محدودیت گوشت مرغ طی هماهنگی های انجام شده در تاریخ سه شنبه 17/01/1400 ، مرغ دولتی با قیمت مصوب هر کیلو 23800 تومان در محل دبیرخانه توزیع خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با آقای خاندوزی (داخلی1203، مستقیم 66413059) تماس حاصل فرمایید.لازم به توضیح است که مبلغ، به صورت نقدی در زمان تحویل دریافت خواهد شد. اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی 1400/01/1۶

۱۰:۱۳

بازارسال شده از 53488
thumnail
به اطلاع کلیه همکاران محترم می رساند توزیع مرغ ثبت نامی، امروز ساعت 12 در محل ساختمان فلسطین (طبقه همکف) انجام خواهد شد. اداره کل پشتیبانی و منابع انسانی۱۴۰۰/۰۱/۲۳

۷:۰۶