عکس پروفایل جام رساناج

جام رسانا

۲۴۳عضو
بسم الله الرحمن الرحیم

۱۰:۰۰

thumbnail
undefined مأموریت ما؛ مأموریت شما! undefinedundefined
undefined طبق فرمان رهبر انقلاب در تاریخ undefined ۲۹ بهمن ۱۴۰۳، همه‌ی ما—از صاحبان رسانه undefined و هنر undefined گرفته تا جوانان فعال در فضای مجازی undefined—یک مسئولیت بزرگ داریم:
undefined دشمن از چه راهی می‌خواهد ذهن مردم را تسخیر کند؟ undefinedundefined چطور می‌توانیم روایت‌های غلط را اصلاح کنیم؟ undefinedundefined چگونه می‌توانیم امید و آگاهی را در جامعه تقویت کنیم؟ undefined
undefined جام رمضان رسانه‌های امید پاسخی به همین مأموریت است!ما این رقابت را راه انداخته‌ایم تا رسانه‌هایی شکل بگیرند که مسئله‌محور undefined، اثرگذار undefined و روایت‌گر امید ملی undefined و بومی undefined باشند.
undefined این میدان، جای توست! رسانه‌ی تو چه نقشی در این جهاد رسانه‌ای خواهد داشت؟ undefinedundefined

۲:۱۷

undefined رسانه‌داری، نه صرفاً تولید محتوا! undefined
undefined هدف این جام، ساختن رسانه است، نه فقط تولید محتوا!undefined رسانه یعنی انتشار مستمر و اثرگذار، نه صرفاً تولید و ارسال محتوا.
undefined خیلی‌ها محتوا می‌سازند، اما هیچ‌وقت جایی منتشر نمی‌کنند. نتیجه؟ نه مخاطبی دارند، نه اثری می‌گذارند!
undefined رسانه‌داری یعنی:undefined مخاطبت و مسئله‌اش را بشناسی undefinedundefined محتوای هدفمند و مستمر تولید کنی undefinedundefined اثرگذاری‌اش را بررسی کنی undefinedundefined و مخاطبت را در یک فرآیند رشد همراهی کنی undefined
undefined جام رمضان رسانه‌های امید، رقابت رسانه‌داری است، نه صرفاً تولید محتوا. اگر رسانه‌ای نداری، وقتش رسیده بسازی!
undefined رسانه‌ی تو چطور قرار است اثر بگذارد؟ undefined

۲:۱۹

undefined روایت امید در رسانه‌داری undefinedundefined
undefined در این جام، هدف ما ساختن «روایت امید» است، نه یک کلیشه‌ی ثابت!
undefined یکی از پیشرفت‌ها می‌گوید undefinedundefined دیگری از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها undefinedundefined یکی امید بومی را روایت می‌کند، دیگری امید ملی را undefined
undefined گاهی لازم نیست مستقیماً از امید بگوییم؛ مسیر محتوای یک رسانه خودش امیدآفرین خواهد بود.
undefined این جام، میدان روایت‌های متنوع از امید است. روایت تو چیست؟ undefined

۲:۱۹

undefined رقابت در دو سطح؛ شتابدهنده‌ها و تیم‌ها undefinedundefined
undefined این جام، فقط رقابت بین تیم‌ها نیست؛ شتابدهنده‌ها هم با هم رقابت می‌کنند!
undefined نهادهای مردمی، نقش شتابدهنده را دارند و باید رسانه‌های جدید را شکل دهند و تیم‌سازی کنند.undefined تیم‌های رسانه‌ای، ذیل شبکه‌ی خود فعالیت می‌کنند و رقابت رسانه‌داری را پیش می‌برند.
undefined این یک رقابت دوگانه است:undefined شتابدهنده‌ها برای رشد و حمایت از تیم‌هاundefined تیم‌ها برای تولید محتوای مؤثر و رسانه‌داری
undefined هم شتابدهنده‌ها باید فعال باشند، هم تیم‌ها باید قوی عمل کنند. این رقابت بدون هر دو بخش کامل نمی‌شود!

۲:۱۹

undefined وقت مطالبه است؛ مجموعه‌ی خود را به میدان بیاور! undefinedundefined
undefined حالا وقت آن است که از مجموعه‌ی خود بخواهید وارد میدان شود!undefined مسجد، هیأت، بسیج، گروه فرهنگی، رسانه‌ای، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، جهادی و...هر مجموعه‌ای که در این حوزه‌ها فعالیت دارد، باید به فرمان رهبری لبیک بگوید و وارد میدان جهاد تبیین شوید.
undefined اما ما هم تنهایتان نمی‌گذاریم!undefined به شتابدهنده‌ها آموزش و پشتیبانی می‌دهیم تا نقش خود را درست ایفا کنند.undefined به تیم‌ها کمک می‌کنیم تا در رسانه‌داری و تولید محتوا قوی شوند.
undefined مطالبه کنید، معرفی کنید، دعوت کنید! رسانه‌های قوی از دل همین مجموعه‌ها شکل می‌گیرند. اینجا جای رشد است و تجربه ...

۲:۱۹

undefined نحوه شرکت در جام undefinedundefined
undefined در جام رمضان رسانه داری ، هر نهاد مردمی باید نقش «شتابدهنده» را بر عهده بگیرد و حداقل ۲ تیم را معرفی کند.
undefined هر تیم باید ایده‌ای برای راه‌اندازی یک رسانه مجازی داشته باشد که محور آن امیدآفرینی باشد.undefined هیچ تیمی به‌صورت مستقل نمی‌تواند شرکت کند؛ چون یکی از اهدف ما فعال‌سازی نهادهای اجتماعی است.
undefined پس اگر تیم مستقلی هستی و با هیچ مجموعه‌ای در ارتباط نیستی، وقت آن است که نهادهای شهر و استان خود را فعال کنی! undefined

۲:۲۰

undefined ثبت‌نام در جام undefinedundefined
undefined در این مرحله، شتابدهنده‌ها باید در https://survey.porsline.ir/s/rvTcr9S ثبت‌نام کرده و تیم‌های خود را معرفی کنند.
undefined هر شتابدهنده، حداقل ۲ تیم برای راه‌اندازی یک رسانه امیدآفرین ثبت می‌کند.undefined تیم‌ها به‌صورت مستقل نمی‌توانند شرکت کنند؛ حتماً باید زیرمجموعه یک شتابدهنده باشند.
undefined همین حالا ثبت‌نام کنید و قدم اول را بردارید!

۲:۲۰

undefined جوایز ویژه جام رسانه‌داری undefinedundefined
undefined این رقابت هم برای یادگیری است، هم انجام وظیفه، هم دریافت جایزه! undefined
undefined جوایز برای شتابدهنده‌ها:
undefined رتبه اول: ۳۰ میلیون تومانundefined رتبه دوم: ۲۰ میلیون تومانundefined رتبه سوم: ۱۰ میلیون تومان
undefined جوایز برای تیم‌های برتر:
undefined تیم اول: ۵۰ میلیون تومان ترکیب هدیه نقدی ،اعتبار تبلیغات و ۶ ماه منتورینگundefined تیم دوم: ۳۰ میلیون تومان ترکیب هدیه نقدی ، اعتبار تبلیغات و ۳ ماه منتورینگundefined تیم سوم: ۱۵ میلیون تومان ترکیب هدیه نقدی ، اعتبار تبلیغات ، ۲ ماه منتورینگ undefined هدایای هفتگی:undefined هر هفته، ۵ تیم که بیشترین رشد را نسبت به هفته قبل داشته باشند، از تحلیل و راهبری تخصصی رسانه‌ای بهره‌مند می‌شوند!undefined همچنین، تبلیغات رایگان در پلتفرم فعالیتی‌شان هدیه داده می‌شود! undefined
undefined هم وظیفه خود را انجام دهید، هم یاد بگیرید، هم برنده شوید! undefined

۲:۲۱

undefined جام رسانه‌داری، از ۲۶ اسفند ۱۴۰۳ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۴! undefinedundefined
undefined آغاز رقابت: ۲۶ اسفند ۱۴۰۳ (۱۵ رمضان)undefined پایان مرحله اصلی: ۳۱ فروردین ۱۴۰۴
undefined اما این تازه شروع ماجراست... undefinedundefinedچالش‌ها، رقابت‌ها و رشد رسانه‌ای ادامه دارد! undefinedundefined
آماده‌ای برای این مسیر هیجان‌انگیز؟ undefinedundefined

۲:۲۸

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آیدی @resana_admin پیام دهید

۱۴:۲۴