عکس پروفایل روزگار من در رویش و جوانه🌱ر

روزگار من در رویش و جوانه🌱

۲۶۲عضو
اول از مشکل کار گروه، براتون بگم تا یکم شونه‌هامون هم‌درد بشن،undefined بعد می‌گم چرا این ملاقات، خستگی را شست و برد.#دردundefined

۳:۰۹

thumnail
شبیه سازی گفتگوی اخیر ما با یکی از مدارس
#بررسی_مشکلات_پرورش_تفکر_و_درک_دینی_برای_کودکان
-شما در مجموعه‌تان چی کار می‌کنید؟-خب در توضیحات کانال هست، همش عقل و اعتقاد و مبانی فکری و از این قبیل امورهولی اینها کجای کار‌ اند؟فقط خودمون و دوستامون می‌فهمند که از این چیزها کار می‌کنیمundefinedچون قیافه‌ی کار، بازی هست و داستان و کشاورزی و ...
-بعد نتیجه چی میشه؟
-بدون اینکه بفهمید، بعد از مدتی (امان از عجله و پا بلندی‌های ما در به نتیجه رسیدن کار تربیتی، پوست کودک و مربی را می‌کند) ادبیات مشترک شما و‌ کودک تغییر می‌کند.
-یعنی چطور می‌شود؟-مبتنی بر اعتقادات شیعه می‌شود!
-مگر الان نیست؟-نمی‌دونم به خودتون برمیگرده، ولی چیزی که ما اطرافمان می‌بینیم، نه! نیست!ادبیات رایج مردم و حتی امروزه کودک دبستانی، دیگر ادبیاتی نیست که از نظام فکری توحیدی زاییده شده باشد.
-استغفر الله، نگو!-تفکر را رها کن، عمل را ببین! تعهد به شریعت کم شده یا نه؟ همین ظاهر ادم‌ها
-خب، حالا راه حل چیه؟ از مشکل حرف زدن را که همه بلدن! همه جا پر از ناله است.-پس بریم دنبال راه حل، شما بفرمایید.
-بریم باز هم بیشتر امر به حجاب و نماز و احکام کنیم؟ ما در امر به معروف و‌نهی از منکر ضعیف عمل کردیم.-بله، این هم خوبه ولی اصلا مخاطب یه جا دیگه داره سیر می‌کنه، نمی‌فهمه چی میگی شما! دیگه جای معروف و‌منکر داره عوض میشه! دیگه به چیزهایی که ما میگیم خوب شناخته شده (معروف) برای کودک امروز به خصوص بعد از #ز_ز_آ شناخته شده نیست!! حالا بعدها رو‌خدا به خیر کنه که چی قراره پیش بیاد!
-خب روی #ادب کار کنیم!بچه اگر با ادب باشه، حرف بزرگتر را گوش کنهقانون‌مند باشه، بفهمه هر کس یه جایگاهی داره! حله.
-خوش به حال شما، که دور و ور تون بچه‌ها، جلوی بزرگتر پا هم دراز نمی‌کنند!واالا، بگین ما هم بیایم اونجا زندگی کنیم!بعدش شما بچه‌تان را تا کی می‌تونید در این مقطع که هستید نگه دارید؟ بلاخره میاد محل ما!کافیه در همین پیام رسان گل و بلبل بله، یکم دور دور بکند.به درد ما مبتلا می‌شوید.با جوک، با قصه، با فیلم با بازی با کلیپ، از این پورمشکی بگیرین که تازه بهترین شون‌ هست تا ...با هر چیزی روزانه به کودک القا میشه:*در جلوی جامعه ایستادن برای رسیدن به اهدافت درسته!*جامعه باید تو را همین‌طور که هستی درک کنه!*اگر یه چیزی را نمی‌پسندی، خب لزومی نداره به خودت سختی بدی! اون برای تو خوب نیست!
-پس شما میگی دوره #هفت_سال_اول، دوره‌ی ادب نیست! باریکلا! از امام خودتون جلو‌تر می‌رید!
من در این موقع:undefined (با صدای نقی معمولی) فق‍ــــط بزارید من بــــرم(بعد از مسلط شدن به خویش)
-نه! قطعا هم امر به معروف لازمه و هم باید روی ادب کار کرد و اصل در هفت سال دوم، هم ادبه!منتها ادبِ تنها دیگه جواب نمی‌ده.بلاخره امام، حرف از فرزند زمان خودتان، هم زده دیگهفقط یه روایت که نیست!
-باشه، ما غیر از ادب روی #انس_با_اهل_بیت هم کار می‌کنیم، بچه‌ای که نخش وصل باشه، سر سفره‌ای اهل بیت بزرگ بشه، راهو گم نمی‌کنه! دیگه انشالله حرفی نیست که!
-بله، غیر از اهل بیت کجا رو‌داریم اصلا.منتها چند تا سوالالان درک بچه از اهل بیت چیه؟ شما تاریخ و جغرافیای اهل بیت را در نظر نگیرید، برای کودکان چه‌چیزی از اهل بیت گفتید؟می‌ماند اخلاق اهل بیت. درست؟ خب کودک این زمان را ندیدید که به پدر و مادر می‌گوید که:*این انتخاب خودتان هست، دوست داشتید، موافق بودید! الان من دوست ندارم! موافق نیستم! *اجازه بدید می‌خوام خودم زندگی‌مو بسازم!واقعا صابون این عدم_قطعیت و #نسبی_گرایی که #نظام_دینی_غرب به افکار ما و بچه‌هامون حقنه کرده‌است به تن شما نخورده!
بعدش،شما سر سفره‌ی اهل بیت که انشاالله تشریف دارید، و‌ بچه‌ها را هم سر این سفره بزرگ می‌کنید، لطفا بفرمایید در این سفره چه چیزی سرو میشه؟پذیرایی به صرف چی هست؟
-خب، حال خوب معنوی! شما باید بچشی تا بفهمی.-یعنی به بچه می‌گین، چون احساس خوبی داری، بیا! می‌دونین با این فرمول کجاها می‌تونه بره؟!
-چرا مغلطه می‌کنی خواهر!حال خوبِ معنوی با بقیه حال‌های خوب فرق داره!این شور سینه زنی، اون طعم شیرین اخلاص پیاده وری، آخ نگم از زیر قبه‌ی حضرت!
-بله، خدا رو شکر ما هم نچشیده نیستیم ولی با این ادبیات، خلاصش اینه که چون حال خوبی پیدا می‌کنی، ای دانش آموز بیا و این همه سختی تحمل کن و از لذات ظاهری همه جا پر، چشم بپوش و دین‌مدار زندگی کن!تازه آن هم به خاطر حال خوب خودت!خدا کجای معادله قرار گرفت!
یک سوال، اصل سفره‌ی اهل بیت چی درش هست؟ آیا معارف اهل بیت و اونجا که «سلونی قبل ان تفقدونی» می‌گفتند، شامل سفره‌ی اهل بیت نیست!
و این گفتگو‌ ادامه‌ دارد،باشد که همگی شانه #درد بگیریمundefinedundefined
undefined اینجا از یادداشت‌های من در مادری و معلمی و رویش و‌جوانه، خواهید شنید.https://ble.ir/rooyesh_javaneh

۴:۳۸

thumnail
هر انسانی آزاده‌ که هر طوری دوست داره زندگی بکنه
#نسبی_گرایی
یعنی انسان برای هدف خاصی در این جهان خلق نشده!یعنی این جهان ادبستان آدم، برای رشد به مراحل بعدی از زندگی نیست! و این یعنی قیامتی نیست!
وگرنه، شما فکر کن یه دانش آموز در مدرسه بلند بشه و با این لحن بگه:
«یک دانش آموز در مدرسه حق داره هر طور که دوست داره رفتار کنه»
چقدر حرف مسخره‌ای است! undefinedچون می‌دانیم کودکِ آدم توانایی با سواد شدن دارد!undefinedچون می‌دانیم اگر با سواد نشود و به شکوفایی سواد نرسد، در این جامعه عصر تکنولوژی، زندگی‌اش خیلی مشکل دارد!undefinedچون می‌دانیم از اساس، مدرسه به عنوان بستر رشد کودک، طراحی شده ‌است!undefinedچون می‌دانیم ...
در مقابل این هجمه گسترده تفکر لیبرال دموکراسی غرب مبتنی بر نسبی‌گرایی، باید و لازم است مدل جهان بینی اسلام، برای کودک و نوجوان تبیین بشود!!همچنان که آن ادبیات به خاطر شدت تکرار، در شرف تثبیت است!!!
#درد
پ.ن:البته به نظر می‌رسد که #سریال_فراری از #شبکه_امید، نگاهی به نقد و بررسی این دیدگاه دارد.الحمدالله که رسانه قدم‌هایی هم‌سو با مردم زمانش برمی‌دارد
undefined اینجا از یادداشت‌های من در مادری و معلمی و گروهی که در پرورش تفکر توحیدی فرزندانمان فعال استundefined، خواهید شنید.https://ble.ir/rooyesh_javaneh

۱۶:۵۹

thumnail
معنای صبر و امید تغییر کرده است!دیگر تا مردم غزه هستند، و مقاومت می‌کنند، کسی نمی‌تواند بگوید:«خسته شدم و بریدم!»


undefined اینجا از یادداشت‌های من در مادری و معلمی و گروهی که در پرورش تفکر توحیدی فرزندان‌مانundefined فعال است، خواهید شنید.https://ble.ir/rooyesh_javaneh

۷:۰۱

thumnail
undefinedعلیرضا زادبر: یک زندگی معمولی که جهان از این مردم دریغ کرد.
معمولی ترین چیز در اینجا کشته شدن است!
https://eitaa.com/Politicalhistory
undefined برگرفته از کانال: عطش آب
undefinedمعمولی‌ترین چیز، برای این مردم با روح‌های بزرگ‌، مُردن از این دنیای حقیر است.
علاقه روح‌های بزرگ‌ به مرگ‌، از علاقه نوزاد به پستان مادر، بیشتر است!
چون به درکی از حقیقت زندگی رسیده‌اند که در این عالم، میسَّر نیست!
به زندگی انبیاء و اولیاء‌ نگاه کنید، اشتیاق آنها را به مرگ، درک می‌کنید.
اهل دنیا حاضر نیستند مرگ‌ را آرزو کنند! چون بهره‌ای از ایمان به خدا و آخرت ندارند!
امروزِ مردمان بزرگ‌ غزه،ثابت کردند که چه نوری از ایمان به خدا و حیات حقیقی آخرت، در قلب این مردمان نهفته است، که اینچنین خانوادگی دردِ آوارگی، تشنگی، گرسنگی، جراحت و شهادت را تحمل می کنند، اما تن به ذلت نمی‌دهند
حقیقتا، آبروی بنی آدم شده‌اند!
و حتما با این حجم از ایمان و مقاومت، درخت ظلم و تاریکی و قساوت صهیون را که در دنیا ریشه دوانده، از ریشه خواهند کند.
ان شاء الله
https://eitaa.com/AtasheAab

۲۱:۲۱

thumnail
الحمد لله رب العالمین،
امیدوارم این مطالبه در تغییر نوع نگاه به تربیت دینی هر روز، افروزن شود!
که به شدت از نبود آن در آسیب هستیمو گزاف نیست اگر تمام آسیب را از نبود این بخش بدانیم.
اگر موافق نیستید، ما کارمان همین است که صحبت‌های شما را بشنویم و دلایل‌مان را با ادله محکم عقلی، قرآنی، روایی، احکامی و ... بیاوریم.
بسم الله ....
تا درد را درست متوجه نشویم، هر چه در درمان بکوشیم، در بهترین حالت بی‌فایده است!

undefined اینجا از یادداشت‌های من در مادری و معلمی و گروهی که در فکرورزی دینی فعال است، خواهید شنید.https://ble.ir/rooyesh_javaneh

۲۱:۲۳

thumnail
من از بچگی اسم‌ تو را زیاد می‌شنیدم در اخبار در خانواده و ...و‌یک‌ نکته همیشه برایم جای تعجب داشت،تو‌ چقدر جوانی!!یک نفر جوان، چطور اینقدر شجاع شده‌است!چطور اینقدر موثر شده‌است!خار چشم دشمن است!
عزیز دل ما، نور چشم آدم‌ها، امیدمان را به خداوند گره می‌زنیم و زانوان لرزان‌ از ضعف درونی را با دست محکم می‌گیریم و پای را در خون تو فشار می‌دهیم و با ذکر به حول الله و قوته، بلند می‌شویم.ما باید کمر صاف کنیم تا جوانه بزنیم و‌ ریشه بدوانیم تا نهالی که کاشته‌ای ثمر بدهد. نهالی که با خون تو و هنیه و حاج‌قاسم و‌ کودکان بی‌گناه غزه و ... آبیاری شده است.
شهادتت مبارک، سید حسن ما
إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ ۚ أَلَيْسَ الصُّبْحُ بِقَرِيبٍ.

۱۴:۳۳

thumnail
تخم مرغ عسلی را هم می‌زدم، نمک هم اضافه کردم.با ذوق به من نگاه می‌کرد که یعنی، مال من!من با ذوق به چشمانش نگاه کردم و گفتم بلاخره موفق شدم یه تخم مرغ را عسلی درست کنم!
یکهو غم‌دام را پر کرد، یاد بچه‌های لبنان و غزه! سید حسن‌مان، بعد یاد هنیه و حاج قاسم‌مان ...پرسید چی شد؟قاشق را گذاشتم در دهانش و گفتم ما جای همه‌ی بچه‌های غزه و لبنان راحت تخم‌مرغ عسلی می‌کنیم و کیف می‌کنیمباید خیلی خوب قوی بشیم و رشد کنیم، جای همه‌ی اون‌ها که شهید شدند!
(الان که این را می‌نویسم می‌گم چرا یاد بچه‌های مسکو‌ و ... نیافتادم، می‌گم هرجا ظلم باشه درد هست ولی این بچه‌ها خیلی مظلوم‌ترند! کشور‌ها از ترس شیطان بزرگ در سوراخ موش هستند و شیرهای‌شان را که قدری دفاع می‌کردند را مجروح کردند. و رسانه و تحریم و ... بگذریم.)
یک بار با بچه‌های کلاس چهارمی این سوال مطرح شد که مگر فقط در فلسطین ظلم هست؟! و قرار شد همه برویم بگردیم و هر چه دیگه ظلم در تاریخ می‌توانیم پیدا کنیم و بیاوریم.جلسه بعد هر کس با چند تا چیز مختصر آمده بود، من هم از آپارتاید افریقا تا ... را همه آورده بودم.بعد گذاشتیم روی میز و صحبت کردیم.آخرش همون بچه‌هایی که جای دیگه نگاهشون ز.ز.آ بود، گفتن، نه! ظلم اینجا فرق داره!!
آه، سید حسن مقاوم و غیور و عزیز ما،از ده سالگی من، سید حسن دبیر حزب الله بوده، یک‌جوان سی ساله!نسل ما چقدر با سید حسن‌مون خاطره داریم و ازش درس گرفتیم و سرمشق و الگوی بچه‌هامون کردیم
یک‌ مرد خدا!
undefined https://ble.ir/rooyesh_javaneh

۴:۴۵

أللّهُمَّ انصُرِ الإسلَامَ وَ أهلَهُ وَ اخذُلِ الکُفرَ وَ أهلَهُ.أللّهُمَّ انصُر جُیُوشَ المُسلِمِینَ. أللّهُمَّ ارحَم زَعِیمَ المُسلِمِینَ. أللّهُمَّ أیِّد وَ سَدِّد قَائِدَ المُسلِمِینَ. أللّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ. اللّهُمَّ عَجَّل لِوَلیِّکَ الفَرَجَ وَ العَافِیةَ وَ النَّصرَ وَ اجعَلنَا مِن أعوَانِهِ وَ أنصَارِهِ وَ شِیعَتِهِ. بِمَنِّکَ وَ جُودِکَ و کَرَمِکَ یَا أرحَمَ الرَّاحِمِینَ.

۲۳:۴۳

thumnail
میگفت: این نماز همش ده دقیقه است! ولی نمی‌دونم‌چرا اینقدر سخته!!undefined
شما رشد حاصل از نماز را چطور برای کودک ملموس می‌کنید؟

با ما در این مسیر همراه باشید undefined

۹:۵۹

قرار است با جمعی از بزرگوارانی که در حوزه حکمت و فلسفه صدرایی مشغول هستند
مبانی و اهداف آموزشی مربوط به سطح سوم رویش و جوانه (یعنی سال پنجم و ششم ابتدایی) را نقد و بررسی کنیم.
انشاالله تعالیundefined
مثنوی را چون تو مبدا بوده‌ایگر فزون‌ گردد تو‌ اش افزوده‌ای

۱۰:۰۵

روزگار من در رویش و جوانه🌱
undefined ارائه خانم عزیزیان دبستان موضوع: هویت ملی-مسائل روز کشور مجموعه آب و آینه
به مناسبت این روز‌ها و شیوه‌ی گفتگو با بچه‌ها در مناقشات اجتماعی و حاکمیت طور، این فیلم
https://ble.ir/rooyesh_javaneh/-534275630903582340/1691569232683
را از دل تاریخ کشیدم بیرون، تا برای دوستانی معلم و دل‌داغ‌دار بفرستم.باشد که به کار آید:
این فیلم مربوط به ارایه‌ای در طرح هم‌افزایی مربیان مدارس اسلامی است.
مربوط به ابان 1401 و اوج تنش ز.ز.آ است.
سوال بچه‌ها و مشکلات کلاس:undefinedتقابل محجبه‌ها و بی‌حجاب‌های کلاس undefined درباره اینکه چرا (امام) خامنه‌ای، ۴۰۰ نفر را کشتهundefinedمرگ بر دیکتاتور، بله یا خیر
که در طی این روند، به حول و قوه‌ی الهی وشیوه‌ی تسهیل‌گری مربی و ایجاد بستری برای تفکر بچه‌ها در طی یک سال، همه‌ی بچه‌ها به وفاق ملیundefined رسیدند.

undefined اینجا از یادداشت‌های من در مادری و معلمی و گروهی که در فکرورزی دینی فعال است، خواهید شنید.https://ble.ir/rooyesh_javaneh

۱۲:۱۲

روزگار من در رویش و جوانه🌱
undefined برگزیده‌ی جشنواره کشوری #یارستان_کودکستان سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک undefinedمی‌توانید ما را در کانال https://ble.ir/rooyesh_javaneh مشاهده کنید.
به بزرگوارانی که به جمع ما پیوستند خوش آمد عرض می‌کنم.
برای آشنایی بیشتر با گروه رویش و جوانه این کلیپ را مشاهده کنیدundefined

۵:۱۹

روزگار من در رویش و جوانه🌱
undefined میگفت: این نماز همش ده دقیقه است! ولی نمی‌دونم‌چرا اینقدر سخته!!undefined شما رشد حاصل از نماز را چطور برای کودک ملموس می‌کنید؟ با ما در این مسیر همراه باشید undefined
thumnail
امروز یک‌ جلسه داشتیم با امام جماعت مسجد محل!
انتظار این‌ مقدار همراهی صمیمانه از حاج آقاشون را نداشتم و در حالیکه بقیه هم‌چنان مطالبات را بیان می‌کردند، من داشتم روی ابرها سیر می‌کردم و دور خودم می‌چرخیدم!
و این‌طوری بودم که مگه همراهی از این بیشتر هم میشهundefined

خلاصه شاید هم این حالم به خاطر تعریف حاج اقا از توضیح بخشی از کار بود،(امان از بی‌جنبگیundefined)
وقتی توضیح دادم که نماز را چطور برای کودک تبیین می‌کنیم و بازخوردهای بچه‌ها در مدرسه از طیف های مختلف اجتماعی را شاهد مثال اثر گذاری می‌آوردم،
ایشون اضافه کردن ...
این توضیح شما برای خودم من هم جذاب بود و استفاده کردم و لذت بردمundefined
و ما با همین جملات تشویق می‌شویم می‌رویم جلوترundefined و البتهشکرانه معارفی که در خدمت آن شاگردی کردیم را به جای م‍ی‌آوریمundefined
عکس مربوط به ادامه این گفتگو است.undefinedhttps://ble.ir/rooyesh_javaneh/-6348842252291973594/1728381558478
undefined https://ble.ir/rooyesh_javaneh

۱۵:۵۷

thumnail
برای دست‌های کوچکتبرای آن چشم‌های زیبا که می‌خندندبرای لبخند تو از زیر آواربرای آن سوراخ در بتن‌هابرای آن انگشتان که به سمت آزادی کشیده شده‌اندبرای آن شش‌ماههبرای آزادــــــــیبرای آزادــــــــــیبرای آزادـــــــــــــی
خون تو بهای نفس کشیدن آزادگی‌ست و دردهایت پوشال‌ این تمدن انسان‌گرای غربی را فروریختای انتظار منجی، کجایی تا دل‌های ما را چاک دهیتا ظهور از درون‌مان فریاد بکشد
دیگر کی باید از خواب و‌خور بیدار شویم که زندگی معنایی غیر از «خودم» دارد!این یهودی که هیچ‌وصفی درندگی‌ و جاه‌طلبی‌اش را تصویر نمی‌کند، همان «خودم‌»‌های کوچک‌درون ماست که مجال بروز پیدا کرده‌است.ته ته ماجرا در نهایت قدرت و حمایت این است ....و این قعر جهنم است!جهنم خود آن زهرماری است نه آن نفس‌های پاک و معصوم که به عشق آزادی سنگ پرتاب کردند و اکنون با ایمان‌شان با تن‌های نحیف و ضعیف‌شان باز هم مردانه و قوی در جلوی تمام ظلم یک تنه ایستاده‌اند.
و اکسیر رهایی همان نه به تمام الهه‌های‌ ساخته «خودم» و جستجوی الله استهمین لحظههمین جابرای تک به تک ماتا موسی، از بین خون‌ کودکانی که فرعون سلاخی کرد، متولد شود!همین جادورن ما
تا به گفته مولانا حسین ابن علیاگر دین‌هم نداریم و دست فهم‌مان به الله نرسید! باز هم آزادگی و شرافت که در همان «غیر خودم» هست، در وجود‌ این نسل از بشریت زنده بماند!
من با اشکم بند بند آن انگشت‌های کوچک ناز تو را می‌بوسم. تو به خاطر همه‌ی ما مقاوت می‌کنی تا شرافت زنده بماند!عزیز دلم، جگر گوشه‌ام، اندکی صبر، سحر نزدیک استو وعده‌ی الله حق است!
undefinedhttps://ble.ir/rooyesh_javaneh

۵:۳۶

در بین تمام این غم‌هاراه‌حلی جز قوی شدن و رشد نیست
برای همین باید در کشاکش غم و اشک ادامه بدهیم
به حول و قوه الهی
و‌ در بساط ما جز کمی داستان و بازی و سیر درسی چیزی نیست ...

۵:۴۹

لطفا یاری کنید و این خبر را به اطرافیان‌ برسانید.
برگزاری دوره درک دینی و پرورش قدرت تفکر کودکان
undefinedدوره آنلاین undefinedدرک دینی برای کودکانسطح اول (تبیین نظام فکری بر مبنای مهربانی)گروه سنی ۷ و ۸ سال شنبه‌ها ساعت ۱۷هر دوره حداقل به مدت هشت ماه استظرفیت محدود
نکاتی که در این دوره به آن می‌پردازیم:
undefined ایجاد نظام فکری در ذهن کودکان.undefined توانمند سازی کودکان در تحلیل مسایل دینی بر اساس نظام فکری مبتنی بر توحید.undefinedخودشناسی و جهان‌شناسی به صورت ساده و قابل فهم برای کودکان.undefinedکشف جایگاه انسان و چگونگی رسیدن به این جایگاه برای کودکانundefinedمعرفی پیامبر به عنوان انسان رشد یافته
undefined روش شناختی در آموزش دینی با مثال‌های داستانیundefinedتوانمند کردن قدرت فکر ورزی کودکان

به حول و قوه الهیانشاالله
برای شرکت در این دوره در ایتا به کاربری @zahraa_azizianپیام بدهید.

۵:۵۹

لطفا یاری کنید و این خبر را به اطرافیان‌ برسانید.
برگزاری دوره درک دینی و پرورش قدرت تفکر کودکان
undefinedدوره آنلاین undefinedدرک دینی برای کودکانسطح اول (تبیین نظام فکری بر مبنای مهربانی)گروه سنی ۹ و ‌۱۰ سال شنبه‌ها ساعت ۱۶هر دوره‌ حداقل به مدت هشت ماه استظرفیت محدود
نکاتی که در این دوره به آن می‌پردازیم:
undefined ایجاد نظام فکری در ذهن کودکان.undefined توانمند سازی کودکان در تحلیل مسایل دینی بر اساس نظام فکری مبتنی بر توحید.undefinedخودشناسی و جهان‌شناسی به صورت ساده و قابل فهم برای کودکان.undefinedکشف جایگاه انسان و چگونگی رسیدن به این جایگاه برای کودکانundefinedمعرفی پیامبر به عنوان انسان رشد یافتهundefinedتبیین جایگاه احکام شرعی در نسبت با خودم
undefined روش شناختی در آموزش دینی با مثال‌های داستانیundefinedتوانمند کردن قدرت فکر ورزی کودکان

به حول و قوه الهیانشاالله
برای شرکت در این دوره در ایتا به کاربری @zahraa_azizianپیام بدهید.

۶:۰۳

روزگار من در رویش و جوانه🌱
undefined undefinedطرح هم افزایی مربیانundefined undefinedبخش ارائه مربیان بالای 7 سال undefinedارائه سرکار خانم عزیزیان، مربی مجموعه آب و آینه undefinedموضوع: اعتقاد دینی-حجاب- پایه سوم
undefinedحجاب نتیجه است یا مقدمه؟ مقصد است یا مبدا؟
undefinedاگر در سن دبستان نمی‌توانم از اثرات عمیق حجاب در احساس امنیت و استحکام خانواده و اهمیت متانت و ... با دخترم صحبت کنم، پس چگونه اهمیت حجاب را مطرح کنم؟!
undefinedآیا اهمیت حجاب فقط در این قبیل دستآوردهای اجتماعی و فردی خلاصه می‌شود؟
undefinedچگونه عبودیت را برای نونهال و نوجوان خودم مطرح کنم؟!
آنچه در این ارایه https://ble.ir/rooyesh_javaneh/-2284234434255139571/1691569071698از نظر شما می‌گذرد در سمینار هم‌افزایی مربیان مدارس اسلامی طرح شده‌است.
undefinedشرح طرح درس یکساله، در سطح دوم از مباحث رویش و‌ جوانه است. در سال ۴۰۱ (اوج ز.ز.آ) با نگاهی به تحلیل مسئله‌ی حجاب، اجرا شده‌است.
undefinedبرای استفاده، اجرا و نشر محتوی ارایه شده لازم است با مجموعه ارتباط بگیرید.
امید است که مقبول درگاه حق باشد.
undefinedhttps://ble.ir/rooyesh_javaneh

۲۲:۰۵

روزگار من در رویش و جوانه🌱
undefined برگزیده‌ی جشنواره کشوری #یارستان_کودکستان سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک undefinedمی‌توانید ما را در کانال https://ble.ir/rooyesh_javaneh مشاهده کنید.
بزرگواران جدید الورود،خیلی خوش آمدید.
اینجا بیشتر با ما آشنا می‌شویدundefined

۲۲:۰۹