۲۷ بهمن ۱۴۰۲
بازارسال شده از محسن
۴:۱۷
۲۸ بهمن ۱۴۰۲
ثبت نام در این لینک انجام میشودhttp://sinabonyad.ir/فراخوان-فناوری-مسئله-محور
۱۹:۳۱
۴ اردیبهشت
۱۷:۱۹
۱۷:۲۰
۱۷:۲۰
۱۷:۲۲
۸ خرداد
بازارسال شده از بنیاد ملی نخبگان
۱۳:۵۸
بازارسال شده از بنیاد نخبگان استان بوشهر
۱۳:۵۸
بازارسال شده از
سوالاتی که ممکن هست در مورد رویداد داشته باشید
۱۳:۵۹
بازارسال شده از
این رویداد در چند مرحله برگزار و به چه صورت است؟ این رویداد در چهار مرحله طراحی شده که در مرحله اول، ایده ها در پنج محور اصلی دریافت میشه. این پنج محور شامل حوزه های مالی و ارزی، منابع طبیعی، امنیت غذایی، نظام سلامت و حکمرانی هوشمند میشه. محتواهای ارسالی که توسط فرد یا یک تیم میتونه آماده بشه، پس از یک ارزیابی اولیه، در قالب یک پوستر به نمایش در میاد. این نمایشگاه ها که در 8 پهنه از کشور برگزار میشه، فرصتیه که آثار برگزیده انتخاب بشن. 8 اثر برگزیده برای هر موضوع. این 8 اثر یا 8 نفر که حالا باید تیم خودشون رو با کمک افراد سایر تیم های حذف شده تکمیل کنند، به یه مربی وصل میشن که اونها رو برای مراحل رقابتی آماده تر کنه. 3 مرحله رقابت برای تعیین تیم برنده. فاصله زمانی هر رقابت با مرحله بعدی، حدود 40 روزه. این فرصتیه برای آماده شدن تیمها. برای اینکه راه حل ها در هر مرحله، هم عمیق تر بشن و هم ضمانت اجرایی پیدا کنند، داوریها با حضور مدیران اجرایی و اندیشمندان خبره توی اون موضوع انجام میشه. 4 داور که دو نفرشون محتوای علمی رو ارزیابی میکنند و دو نفرشون الزامات اجرایی و قابلیت پیاده سازی رو میسنجند. داور پنجم هم مخاطبین متخصص اون رقابت هستند. گروه های آنالیزور هم برای کمک به داورها و تیم ها، نقش خودشون رو ایفا خواهند کرد. برگزیده های مرحله نیمه نهایی به بعد، عضو خانه نخبگان خواهند شد. جایی که فرصت اثرگذاری با تعامل مستمر با مدیران و مسئولین بوجود می یاد.
۱۳:۵۹
بازارسال شده از
شاخصهای ارزیابی ایدهها
الف) ارزیابی تحقق و اثربخشی
• قابلیت الگو شدن و تکثیر • مشارکت مردمی • توجه به مزیتهای بومی • پیامد سنجی • قابللیت اجرا در افق مشخص
ب) ارزیابی مرحله راه حلیابی
• تناسب با مطلوبیتهای دینی و اسناد بالادست • نظاممند بودن و انسجام طرح • تحلیل رقابتی و تشریح وجه تمایز • مطالعه تجارب • استنادات
ج) ارزیابی و داوری مرحله مساله شناسی
• عمومیت و فراگیری ذینفعان • ریشهیابی دقیق چالشها • تحول آفرین بودن و اولویتدار بودن مساله • برخورداری از چشمانداز و افق مطلوب • نسبت مساله با روندهای آتی جهانی
الف) ارزیابی تحقق و اثربخشی
• قابلیت الگو شدن و تکثیر • مشارکت مردمی • توجه به مزیتهای بومی • پیامد سنجی • قابللیت اجرا در افق مشخص
ب) ارزیابی مرحله راه حلیابی
• تناسب با مطلوبیتهای دینی و اسناد بالادست • نظاممند بودن و انسجام طرح • تحلیل رقابتی و تشریح وجه تمایز • مطالعه تجارب • استنادات
ج) ارزیابی و داوری مرحله مساله شناسی
• عمومیت و فراگیری ذینفعان • ریشهیابی دقیق چالشها • تحول آفرین بودن و اولویتدار بودن مساله • برخورداری از چشمانداز و افق مطلوب • نسبت مساله با روندهای آتی جهانی
۱۴:۰۰
بازارسال شده از
بازارسال شده از
آدرس سایت ثبت نام در رویداد
۱۴:۰۰
۲۲ خرداد
بازارسال شده از پهنه خلیــج فـــارس
۱۵:۰۱
بازارسال شده از
۱۵:۰۱
بازارسال شده از
۱۵:۰۱
بازارسال شده از
۱۵:۰۱
بازارسال شده از
۱۵:۰۱
بازارسال شده از
۱۵:۰۱
مهلت ثبت ایده ها ۲۸ خرداد خواهد بود
۱۵:۰۱