امروز میزبان یکی از نمایندگان مجلس بودم. یکی از انقلابی هایی که میشناسیدش و این روزها خیلی وایراله.(نبویان نیست) جلسه خیلی خیلی خیلی تلخی بود. هم درباره پشت پرده فشاری که به آقا آوردند و بدتر از اون مواضع ضعیف یه سری از نمایندگان مجلس که به دلیل شخص پرستی یا منافع، زبانشون بسته هست و یا ساکتند یا جاده صاف کن عبور آقایون از امر رهبری. این هم از شانس من! با هر عزیزی که می نشینم که قدری آرامتر بشم و به داده هایی برسم که بفهمم: نه حالا اتفاقات شعام اونقدارم فاجعه نبوده و بالاخره یه نظر جمعی داشتن و رهبری با طیب خاطر پذیرفته، باز داده های جدیدی می گیرم که می بینم اتفاقا اوضاع خیلی بدتر از چیزیه که درز کرده. عهد کرد جایی نشر ندم ولی بالاخره خدا همه چیز رو می بینه و همین برام بسه. همونطور که تا اینجاش رو مردم فهمیدند و خیلی ها رسوا شدند، بقیه هم بالاخره منتشر می شه و تکلیفمون با خیلی ها روشن. تنها شیرینی جلسه این بود که یه توجیه تقریبا قانع کننده یا اقلا مسموع برای رایی که نظامیانمون به تفاهمنامه دادند فرمود و باور داشت یه جورایی با توجه به اتفاقات جلسه و فشارهای پزشکیان، نظامیها هم همون جام زهر رو خوردند. خیلی زور زدم با تحلیل برخی بشارتهای آقا فضای جلسه رو بهتر کنم. نمی دونم تونستم یا نه.
محمد علی صدر
به کانال #خط_سوم بپیوندید
@3rd_party
محمد علی صدر
۶۸
۱۳:۰۴
خط سوم
امروز میزبان یکی از نمایندگان مجلس بودم. یکی از انقلابی هایی که میشناسیدش و این روزها خیلی وایراله.(نبویان نیست) جلسه خیلی خیلی خیلی تلخی بود. هم درباره پشت پرده فشاری که به آقا آوردند و بدتر از اون مواضع ضعیف یه سری از نمایندگان مجلس که به دلیل شخص پرستی یا منافع، زبانشون بسته هست و یا ساکتند یا جاده صاف کن عبور آقایون از امر رهبری. این هم از شانس من! با هر عزیزی که می نشینم که قدری آرامتر بشم و به داده هایی برسم که بفهمم: نه حالا اتفاقات شعام اونقدارم فاجعه نبوده و بالاخره یه نظر جمعی داشتن و رهبری با طیب خاطر پذیرفته، باز داده های جدیدی می گیرم که می بینم اتفاقا اوضاع خیلی بدتر از چیزیه که درز کرده. عهد کرد جایی نشر ندم ولی بالاخره خدا همه چیز رو می بینه و همین برام بسه. همونطور که تا اینجاش رو مردم فهمیدند و خیلی ها رسوا شدند، بقیه هم بالاخره منتشر می شه و تکلیفمون با خیلی ها روشن. تنها شیرینی جلسه این بود که یه توجیه تقریبا قانع کننده یا اقلا مسموع برای رایی که نظامیانمون به تفاهمنامه دادند فرمود و باور داشت یه جورایی با توجه به اتفاقات جلسه و فشارهای پزشکیان، نظامیها هم همون جام زهر رو خوردند. خیلی زور زدم با تحلیل برخی بشارتهای آقا فضای جلسه رو بهتر کنم. نمی دونم تونستم یا نه. محمد علی صدر
به کانال #خط_سوم بپیوندید
@3rd_party
ظاهرا نظامیها هم تحت فشار آقای پزشیکان در شعام از همون جام زهری که به آقا دادن به اینا هم دادن
به کانال #خط_سوم بپیوندید
@3rd_party
۶۷
۱۳:۰۵
خب به سلامتی رسیدیم به موشکهای بالستیک
شیطونا نکنه عکساتون تو اپستین رو دارن که دارید همه جوره تسلیم میشید
این که دیگه دشمن نیست. میانجیه شما هم که حرفی نمیزنید فقط میگید دروغه به ما اعتماد کنید که اونم به خاطر دروغای قبلیتون شرمنده
خلاصه اگه فردا روزی شنیدید کاپتن سردار دکتر خلبانفرمودند من که نمیتونم جلوی دشمن رو بگیرم که در مورد موشکی حرف نزنخیلی تعجب نکنید
به کانال #خط_سوم بپیوندید
@3rd_party
شیطونا نکنه عکساتون تو اپستین رو دارن که دارید همه جوره تسلیم میشید
این که دیگه دشمن نیست. میانجیه شما هم که حرفی نمیزنید فقط میگید دروغه به ما اعتماد کنید که اونم به خاطر دروغای قبلیتون شرمنده
خلاصه اگه فردا روزی شنیدید کاپتن سردار دکتر خلبانفرمودند من که نمیتونم جلوی دشمن رو بگیرم که در مورد موشکی حرف نزنخیلی تعجب نکنید
۶۸
۱۳:۰۶
چرا با مذاکره مخالفم
چون وقتی پای مذاکره میاد وسط مذاکره کنندههای ما از چپ و راست همه میخوان بچه خوب نظام بین الملل باشنو از اون روحیه تهاجمی ساختار شکن ما در میدان خبری نیست
مثال عرض میکنم در مورد تنگه هرمز به تفاوت موضع گیری عراقچی و ترامپ توجه کنید
عراقچی: طبق قوانین بین الملل نمی توانیم از تنگه هرمز عوارض بگیریم.
ترامپ: اگر ایران همکاری نکند، تنگه هرمز را میگیرم و بر آن عوارض می بندم.
بیست ساله داریم با آمریکا مذاکره میکنیم ولی با قواعد نظام بین المللحضرات نظام بین الملل رو لولو برد هر وقت یاد گرفتید در دیپلماسی هم مثل میدان ساختار شکن باشید و خودتون رو به حریف دیکته کنیدبه جایی میرسید وگرنه میشه مثل همین بیست سال گذشته
به کانال #خط_سوم بپیوندید
@3rd_party
چون وقتی پای مذاکره میاد وسط مذاکره کنندههای ما از چپ و راست همه میخوان بچه خوب نظام بین الملل باشنو از اون روحیه تهاجمی ساختار شکن ما در میدان خبری نیست
مثال عرض میکنم در مورد تنگه هرمز به تفاوت موضع گیری عراقچی و ترامپ توجه کنید
عراقچی: طبق قوانین بین الملل نمی توانیم از تنگه هرمز عوارض بگیریم.
ترامپ: اگر ایران همکاری نکند، تنگه هرمز را میگیرم و بر آن عوارض می بندم.
بیست ساله داریم با آمریکا مذاکره میکنیم ولی با قواعد نظام بین المللحضرات نظام بین الملل رو لولو برد هر وقت یاد گرفتید در دیپلماسی هم مثل میدان ساختار شکن باشید و خودتون رو به حریف دیکته کنیدبه جایی میرسید وگرنه میشه مثل همین بیست سال گذشته
۷۰
۱۳:۰۶
خب پس یادداشت کنیم تا اینجا در دولت آقای پزشکیانقوت قالب مردم یعنی نان در مجموع۴۰۰ دررررررررررصصصصصصصصصصدددددددددددددددگرون شد
البته تا اینجاهنوز تا پایان دولت معیشت سوز ایشون خیلی راه هست
راستی کسی هست بپرسه این گرانی عمدی وسط جنگ چه معنی داره؟دلتون شورش میخوادگرونیهای یکسال گذشته رو که با جنگ ماستمالی کردیدتسلیم در مذاکرات رو هم میخواید با شورشهای خیابانی ماستمالی کنید؟
به کانال #خط_سوم بپیوندید
@3rd_party
البته تا اینجاهنوز تا پایان دولت معیشت سوز ایشون خیلی راه هست
راستی کسی هست بپرسه این گرانی عمدی وسط جنگ چه معنی داره؟دلتون شورش میخوادگرونیهای یکسال گذشته رو که با جنگ ماستمالی کردیدتسلیم در مذاکرات رو هم میخواید با شورشهای خیابانی ماستمالی کنید؟
۷۱
۱۳:۰۷
آقای دولت یادته واسه وصل شدن اینترنت بینالملل چه نمایشی راه انداختیحتی قانون و شعام خودتون رو هم دور زدید
خواستم بگم دو هفته است بانکها دچار اختلال شدنامروزم که دیگه همه چیز قطع بود
به روزنامههای هوادارت بگو از اینم برات دست آورد درست کنن
به کانال #خط_سوم بپیوندید
@3rd_party
خواستم بگم دو هفته است بانکها دچار اختلال شدنامروزم که دیگه همه چیز قطع بود
به روزنامههای هوادارت بگو از اینم برات دست آورد درست کنن
۷۳
۱۳:۰۷
از عملکرد آقای قالیباف به عنوان رئیس تیم مذاکره کننده تعجب میکنید؟
وقتی رسانههای جریان وفاق مثل همین یادداشت نویس سایت مشرق و از حامیان باقر قالیباف اینجوری به رهبر مملکت متلک میندازه و نسخه تسلیم تئوریزه میکنه و ایران رو شکست خورده جنگ معرفی میکنه معلومه که نفر اول این جریان هم دنبال پر کردن جام زهر برای رهبری باشه
حضرات ترسیدن حضرات مثل چی ترسیدنشلواراشون بوی خرابکاری میده
به کانال #خط_سوم بپیوندید
@3rd_party
وقتی رسانههای جریان وفاق مثل همین یادداشت نویس سایت مشرق و از حامیان باقر قالیباف اینجوری به رهبر مملکت متلک میندازه و نسخه تسلیم تئوریزه میکنه و ایران رو شکست خورده جنگ معرفی میکنه معلومه که نفر اول این جریان هم دنبال پر کردن جام زهر برای رهبری باشه
حضرات ترسیدن حضرات مثل چی ترسیدنشلواراشون بوی خرابکاری میده
۷۸
۱۳:۰۸
در دولت آقای پزشکیانوزارت فرهنگ و ارشاد و وزارت میراث فرهنگی و گردشگریرسما به عنوان مسئولین عادی سازی کشف حجاب در دستگاههای دولتی فعالیت میکنن
در این مصاحبه با وزیر گردشگری و میراث فرهنگی نه تنها خبری از حجاب نیست بلکه از لباس پوشیده هم خبری نیستو این نشون میده که دولت از رسمیت بخشیدن به کشف حجاب گذشته و وارد مرحله رسمیت بخشیدن به برهنگی و بد پوششی شده
امیدوارم که این مصاحبه در دفتر وزیر در تهران نبوده باشه
به کانال #خط_سوم بپیوندید
@3rd_party
در این مصاحبه با وزیر گردشگری و میراث فرهنگی نه تنها خبری از حجاب نیست بلکه از لباس پوشیده هم خبری نیستو این نشون میده که دولت از رسمیت بخشیدن به کشف حجاب گذشته و وارد مرحله رسمیت بخشیدن به برهنگی و بد پوششی شده
امیدوارم که این مصاحبه در دفتر وزیر در تهران نبوده باشه
۵۴
۱۶:۴۸
نتیجه پاکتهای پر از پولهای کثیف میشه این مداح دوزاری که به رهبر مملکت متلک میندازهرفقای مداحش بیان ازش حمایت کنن مثل قبل که به لقمه اونا هم شک کنیم
به کانال #خط_سوم بپیوندید
@3rd_party
۱۰۶
۱۶:۴۹
بعضیا برای اینکه خودشون از گندم ری بخورنمیخوان یونجه واشنگتن به خورد مردم بدن
ولی زهی خیال باطل از گندم ری نخواهید خورد
به کانال #خط_سوم بپیوندید
@3rd_party
ولی زهی خیال باطل از گندم ری نخواهید خورد
۴۸
۱۶:۴۹