سوال رايجسوال:#استوك يعني چي؟ همون كالاي دست دومه؟ پاسخ:نه بابا! دست دوم كدومه!!!!#استوك كالاي نوعه و استفاده نشده! تازه ١٨ ماه گارانتي هم داره #استوك يعني كالاهايي كه هنگام حمل و نقل از كمپاني تا ايران به دلايل مختلف ، پك كالا آسيب ديده یا از بین رفته اما خود كالا سالم هست و داراي ١٨ ماه گارانتي شركت نوترونيك هم هست به همين دليل با قيمت پايين تر از بازار فروش ميره!! يعني با قيمت خيلي مناسب كالاي مورد علاقتون رو تهيه كنين️كارشناسان فروش️@a4techserv کانال معتبر ایفورتک @a4techsell