۱- سطر و بیت های زیر را از نظر آرایه های ادبی بررسی کنیدالف- همگنان خاموشگرد بر گردش به کردار صدف بر گرد مروارید
ب- کاووس کیانی که کی اش نام نهادندکی بود؟کجا بود؟ کی اش نام نهادند؟
پ- دل گرمی و دم سردی ما بود که گاهیمرداد مه و گاه دی اش نام نهادند
ب- کاووس کیانی که کی اش نام نهادندکی بود؟کجا بود؟ کی اش نام نهادند؟
پ- دل گرمی و دم سردی ما بود که گاهیمرداد مه و گاه دی اش نام نهادند
۳۹۰
۶:۵۵
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
۲-بیت و عبارت های زیر را توضیح دهید
تا آخرالامر بر آن قرار گرفت که هر کدام از ایشان به زاد بیشتر، بدین گرده خوردن اولی تر
رتبه های بالا را وعده بگیر و مابقی را نقدا خط بکش و بگذار سماق بمکند
پادشاهی که طرح ظلم افکندپای دیوار ملک خویش بکند
تا آخرالامر بر آن قرار گرفت که هر کدام از ایشان به زاد بیشتر، بدین گرده خوردن اولی تر
رتبه های بالا را وعده بگیر و مابقی را نقدا خط بکش و بگذار سماق بمکند
پادشاهی که طرح ظلم افکندپای دیوار ملک خویش بکند
۴۵۶
۷:۰۷
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
سلام به همه عزیزانم
بچه ها در جریان باشید که طبق برنامه، روز سه شنبه دوازدهم، یه امتحان مجازی از ۱۰ نمره در همین بله در ساعت ۹:۳۰ صبح ازتون خواهم گرفت.پس لطفا سه شنبه صبح همه تون آنلاین باشید تا راس ساعت، فایل پی دی اف پرسشنامه رو در همین کانال براتون بفرستم و شما هم پاسخ سوالات رو در زمان مقرر در یک برگه، خوش خط و خوانا بنویسید و یه عکس واضح بگیرید در پی وی (شخصی) برای من بفرستید.موفق باشید
۳۴۵
۲۱:۲۶
سلام؛ صبحتون به خیر
بچه ها ۱ ساعت وقت دارید (تا ۱۰:۳۰) تا پاسخ سوالات رو در در ۲ برگه (۱ برگه ادبیات و ۱ برگه هم انشاء)، خوش خط و خوانا بنویسید و ۲ تا عکس واضح بگیرید در پی وی (شخصی) برای من بفرستید.
نکته ۱: اگر انشاء از خودتون نباشه (از اینترنت یا هوش مصنوعی یا والدین کمک بگیرید نمره ای بهتون تعلق نمیگیره پس لطفا حتما خودتون بنویسید و نگران نباشیدنکته ۲: اگر خط تون خوانا نباشه یا عکس واضح نباشه و امکان تصحیح نباشه متاسفانه باز هم نمره رو از دست میدیدنکته ۳: لطفا اسم، پایه و رشته تون رو در بالای هر ۲ برگه (ادبیات و انشاء) بنویسید نکته ۴: پاسخ سوالات بخش ادبیات رو به ترتیب و با شماره گذاری بنویسیدنکته ۵: در انشاء اگر مقدمه و نتیجه ننویسید هم مشکلی نیست و هر طور راحتید بنویسید
سربلند باشید و موفق
نکته ۱: اگر انشاء از خودتون نباشه (از اینترنت یا هوش مصنوعی یا والدین کمک بگیرید نمره ای بهتون تعلق نمیگیره پس لطفا حتما خودتون بنویسید و نگران نباشیدنکته ۲: اگر خط تون خوانا نباشه یا عکس واضح نباشه و امکان تصحیح نباشه متاسفانه باز هم نمره رو از دست میدیدنکته ۳: لطفا اسم، پایه و رشته تون رو در بالای هر ۲ برگه (ادبیات و انشاء) بنویسید نکته ۴: پاسخ سوالات بخش ادبیات رو به ترتیب و با شماره گذاری بنویسیدنکته ۵: در انشاء اگر مقدمه و نتیجه ننویسید هم مشکلی نیست و هر طور راحتید بنویسید
سربلند باشید و موفق
۱۸۴
۵:۵۵
۲۶۱
۵:۵۷
فارسی ۳ (دوازدهم)
تصویر
اینم اسکرین شاتش اگه یه موقع پی دی اف براتون باز نشد
۱۹۴
۵:۵۸
بازارسال شده از فارسی ۱ (دهم)
@spitra69
۱
۶:۱۲