#تنگه_هرمز بسته شد. قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا: وَإِنْ نَكَثُوا أَيْمَانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُوا فِي دِينِكُمْ فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ ۙ إِنَّهُمْ لَا أَيْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَنْتَهُونَ(۱۲ توبه) نظر به بدعهدی و پیمانشکنی آشکار آمریکا نسبت به عدم اجرای بند اول تفاهمنامه پایان جنگ، و در واکنش به نقض بیوقفه و مستمر آتشبس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و کشتار بیرحمانه و آوارگی صدها هزار نفر از مردم مظلوم این سرزمین و همچنین با توجه به عدم عقبنشینی نیروهای اشغالگر صهیونی از اراضی جنوب لبنان، اعلام میدارد تنگه هرمز به روی تردد شناورها بسته خواهد شد. متذکر میگردد اين گام اول پاسخ به عهدشکنی دشمن است و در صورت ادامه تجاوز گامهای بعدی برای پایبند کردن دشمن به اجرای تعهدات برنامه ریزی و اقدام خواهد شد.
هیات مذاکره کننده ایران تا دقایقی دیگر عازم #سوئیس میشوند وقتی بند اول تفاهمنامه اجرا نشد و دشمن نقض کرد و کوتاه اومدی و پاشدی رفتی سوئیس، دشمن باقی بندها رو هم یا اجرا نمیکنه یا ناقص اجرا میکنهآخرش چی میمونه؟اورانیومهایی که رقیق شد..
بازنشر سخنان رهبر انقلاب در رابطه با انتقام خون شهدای #جنگ_رمضان در کانالهای رسانهی حضرت آیتالله سیدمجتبی خامنهای همزمان با نقض بند اول تفاهمنامه توسط رژیم صهیونیستی #یالثارات_الخامنئی | @adrenaline110
۱۴
۲۰:۴۶
هیئت مذاکره کننده ایران، با اسم #Minab168 ، وارد زوریخ #سوئیس شد.