امضای تفاهمنامه ساخت بیمارستان جایگزین بیمارستان کودکان مفید تفاهمنامه ساخت بیمارستان جایگزین بیمارستان کودکان مفید (بیمارستان رویای کودکان مفید) به امضای دکتر محمد اسماعیل قیداری رییس دانشگاه و دکتر علی اکبر سیاری رییس و دکتر مجتبی دهاقین مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان کودکان مفید رسید. دکتر محمد اسماعیل قیداری رییس دانشگاه در این مراسم بهسازی و ساخت بیمارستان جدید مفید را یک ضرورت برشمرد و تاکید کرد که ساخت این پروژه باید با توجه به نیازهای بیماران، نوع بیماریها، الزامات آموزشی و پرسنلی و ... و استانداردهای نوین بیمارستانی صورت پذیرد تا بتوان خدمات بهینه و مطلوب را به بیماران ارایه کرد. محمد حسین رضایی مشاور وزیر بهداشت ضمن تقدیر از خیرین یاد و خاطره مرحوم مفید را گرامی داشت به اهمیت خدمت به کودکان بیمار پرداخت و بر توجه و رسیدگی به سلامت کودکان این آیندهسازان جامعه تاکید کرد همچنین ضمن تقدیر از کمک خیرین در حوزه سلامت بر جلب بیشتر حمایت خیرین در حوزه سلامت به ویژه مقوله پیشگیری و وقف، استفاده از ظرفیت مالیات پزشکان در این حوزه و.. تاکید کرد. دکتر سیاری رییس انجمن و استاد پیشکسوت دانشگاه به بیان توضیحاتی درخصوص اقدامات صورت گرفته و برنامه ریزی ها و انتخاب طرح و مشاوران و ... پرداخت و یادآور شد که در این پروژه جمعی از بزرگان کشور و بهترینها در هر حوزه مشارکت دارند. دکتر بهزاد تدین رییس مجمع خیرین سلامت دانشگاه نیز با بیان اینکه این مرکز خدمات بسیاری را به مردم و کودکان بیمار کشور ارایه میدهد، گفت: بر اساس این تفاهمنامه این پروژه پس از ۳۶ ماه به عنوان یک مرکز پیشرفته و هوشمند به بهرهبرداری خواهد رسید.. در انتهای این مراسم با اهدای لوح تقدیر از سوی رییس دانشگاه و تندیسی از سوی انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان کودکان مفید از توران مفید فرزند مرحوم مفید تقدیر شد.
صفحه رسمی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه @afa_sbmu_ac_ir
۵
۸۳۳
۱۷:۱۳
امضای تفاهمنامه ساخت بیمارستان جایگزین بیمارستان کودکان مفیدبه روایت تصاویر
دکتر عادل علیبازی مدیر برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه شد.با حکمی از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دکتر عادل علیبازی به عنوان مدیر برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه منصوب شد.
۴
۹۸۴
۴:۵۵
سامانه مدیریت جامع و یکپارچه امور قراردادهای دانشگاه راه اندازی شد.مهندس محمودرضا اعتمادی مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه: در راستای توسعه دولت الکترونیک، هوشمندسازی فرآیندهای اداری و افزایش شفافیت در مدیریت اسناد، سامانه مدیریت جامع قراردادها راه اندازی و به بهره برداری رسید. این سامانه که با همکاری مدیریت های محترم امور پشتیبانی و امور حقوقی دانشگاه راه اندازی شده است مدیریت یکپارچه اطلاعات قراردادها را برای واحدهای مختلف دانشگاه اعم از تمامی معاونت ها، بیمارستان ها، دانشکده ها و مراکز پژوهشی و شبکه های بهداشت و درمان فراهم میکند.صفحه رسمی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه @afa_sbmu_ac_ir
۶
۴
۱
۸۶۶
۵:۳۸
دکتر محب شهریاری مدیر امور رفاهی دانشگاه شد با حکمی از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دکتر محب شهریاری به عنوان مدیر امور رفاهی دانشگاه منصوب شد. صفحه رسمی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه @afa_sbmu_ac_ir
۵
۱
۹۷۹
۷:۳۵
آیین تودیع و معارفه مدیران امور رفاهی و برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه برگزار شد.دکتر سیف اله مرادی، معاون توسعه مدیریت و منابع: تأکید بر رویکردهای دانش بنیان و شواهدمحور در تصمیم گیری ها نقش راهبردی معاونت توسعه در جهش و تحول دانشگاه هم افزایی میان بخشی، رمز دستیابی به توسعه پایدار در مجموعه دانشگاهدر پایان مراسم، احکام مدیران جدید ابلاغ و از خدمات پیشین آنان در حوزه قبلی قدردانی شد.صفحه رسمی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه @afa_sbmu_ac_ir
گامی نوین در صیانت از حقوق کارکنان دانشگاهدکتر احسان عرب زاده مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه: در راستای ارتقای دقت، شفافیت و بهرهوری و با هدف صیانت از حقوق کارکنان، فرآیند پایش و محاسبه ارتقاء طبقه کارکنان در دانشگاه بازطراحی و بهصورت سیستمی اجرا می شود. با استقرار این فرآیند، امکان شناسایی و برنامهریزی ارتقاء طبقه کارکنان پیش از فرا رسیدن موعد استحقاق آنان فراهم شده است تا ضمن افزایش شفافیت، همکاران گرامی از زمانبندی مربوط به فرآیند ارتقاء طبقه استحقاقی خویش در سال جاری آگاهی داشته باشند. این اقدام مهم زمینه اعمال بهموقع ارتقاء طبقه و جلوگیری از بروز تأخیر در بهرهمندی کارکنان از مزایای قانونی مربوطه را فراهم میسازد.صفحه رسمی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه @afa_sbmu_ac_ir
۱۲
۲
۱
۱.۶K
۵:۵۴
فراخوان استعدادیابی تیم تنیس روی میز کارکنان دانشگاه جهت اعزام به المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشتبا توجه به در پیش بودن مسابقات المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت در پاییز سال جاری، کمیته ورزش دانشگاه جهت تکمیل و نهاییسازی ترکیب تیم تنیس روی میز، فراخوان استعدادیابی و انتخابی را برگزار میکند.از تمامی همکاران گرامی که دارای مهارت و سوابق درخشان در رشته تنیس روی میز هستند، دعوت میشود جهت شرکت در این مرحله از ارزیابی، در زمان و مکان تعیینشده حضور یابند: زمان: یکشنبه، ۷ تیر ماه و ۱۴ تیر ماهساعت: ۱۶:۰۰ بعد از ظهرمکان:ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سالن ورزشی شهید احدیصفحه رسمی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه @afa_sbmu_ac_ir
۴۳۸
۴:۵۲
بله | کانال معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی