باتوجه به سابقهای که دارم، میشه گفت از قَبلِ تولد بچه هیاتی بودم
ولی انواع مختلفی که این روزها نوعاً در عزاداریها میبینم هیچ شباهتی به عزاداری ندارهبیشتر شبیه تخلیه انرژی و هیجانات کنسرتهای غربی هست
از نوع رفتار و صدا و آهنگ و کلام مداح که بیشتر شبیه خوانندههای استیج کنسرته بگیر
تا رفتار عزادارها و نوع عزاداریها در سینهزدنها و زنجیرزدنها...
خلاصه که من به شخصه معنویتی نمیبینم در این شکل عزاداریها
لامصب مداح یه جوری اگزوزی میخونه اصلا نمیفهمی چی میگه
الان خیلیها میگن به دستگاه امام حسین ع کاری نداشته باش...خب با همین حرفها و کاری نداشتنها کار به اینجا رسیده دیگه
خود سیدالشهدا ع به خاطر امر به معروف و بدعت در دین و انحراف دین قیام کرد
بعد ما با دیدن بدعت و انحراف دستگاه سیدالشهدا ع امر به معروف نکنیم؟؟
این بدعتها و تغییر سبک عزاداریها هر چند جوان پسنده ولی جالب نیست به نظرم
ای کاش علما و اهل فن و روحانیون از حجرههاشون و حسینیههاشون و مساجدشون بیرون میومدن و کمی در جریانسازی برگزاری مجالس امام حسین ع کمک میکردن
البته که شبکه نفوذ دشمنان مانند تشیع انگلیسی، یهودیت و بهاییت و غیره در شاعران و مداحان و روحانیون و دست اندرکاران هیاتها رو نباید نادیده گرفتباید مراقب نفوذ بود و از انحراف جلوگیری کرد#نفوذ_دشمن#انحراف_عزاداری#آقا_سید
۵۶۵
۱۳:۴۹
آقا سید
از آقا رسول الله ص و امام سجاد ع چنین دعایی نقل شده که: «اللَّهُمَّ أَرِنِی الْحَقَّ حَقّا حَتَّی أَتَّبِعَهُ وَ أَرِنِی الْبَاطِلَ بَاطِلًا حَتَّی أَجْتَنِبَهُ وَ لَا تَجْعَلْهُمَا عَلَیَّ مُتَشَابِهَیْنِ فَأَتَّبِعَ هَوَایَ بِغَیْرِ هُدًی مِنْکَ؛[۲] خداوندا! واقعیت و حق را به من حق نشان بده تا از آن پیروی کنم و باطل را به من باطل بنمایان تا از آن دوری کنم و حق و باطل را برای من مبهم و نامشخص نکن که در نتیجه از هوای نفس خود به دور از راه هدایت تو پیروی خب...این یعنی چی که خدا حق رو حق نشون بده و باطل رو باطل نشون بده
نوع نگاه ما به وقایع و حادثهها خیلی فرق میکنه... یه اتفاق رو چندنفر میبینن ولی هر کسی یه برداشتی ازش میکنه حواست به نوع نگاه و آگاهی خودت از مسائل باشه یه وقت داری یه صحنه باطل میبینی ولی فکر میکنی حق هست ولی یه موقع داری یه حادثه حق رو نگاه میکنی ولی فکر میکنی باطل هست حادثه #عاشورا در کربلا رو خیلیها نگاه کردن ولی همه حق برداشت نکردن خیلی ها نگاهشون به عاشورا و کربلا نگاه باطلی بود یه وقت نشه به صحنهی باطلی نگاه کنی و فکر کنی که حق هست
خصوصا رسانهها و روایتها در نوع نگاه ما از مسائل خیلی مهمه ... از رسانه ای خوراکت رو نگیر نوع نگاهت رو به نوع نگاه خدا و اهلبیت نزدیک کن #آقا_سید #نوع_نگاه #روایت
کانال#آقا_سید
همینجاست
@agha_seyyyed
دیروز گفتیم نوع نگاه خیلی مهمه...
یکی با کوچکترین مصیبت صداش درمیاد و همه چی رو منفی میبینه
یکی هم میگه:وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیمکه در طریقت ما کافریست رنجیدن
یه بچه ظرفیتش کمه یه دونه پیاز میخوره، اشک و داد و هوارش میره هوا یکی هم پیاز تند بهش مزه میده و میدونه براش خوبه و تحمل میکنه
خلاصه خواستم بگم ظرفیتمون رو باید ببریم بالا...نوع نگاهمون رو هم باید مراقب باشیماگه نوع نگاهمون به زندگی غیر از اون چیزی باشه که خدا و اهلبیت میخوان اونوقت شاید از زاویه یزید و یزیدیان به موضوعات نگاه کنیم...
اونوقت میبینی همجنسگرایی هم برات میشه دفاع از حقوق برابر و آزادی انسانها
یا مثلا بی حجابی و برهنگی زن و مرد برات میشه احترام به عقیده آدمها
خلاصه که حواست به نوع نگاهت باشه#نوع_نگاه
کانال#آقا_سید
همینجاست
@agha_seyyyed
یکی با کوچکترین مصیبت صداش درمیاد و همه چی رو منفی میبینه
یکی هم میگه:وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیمکه در طریقت ما کافریست رنجیدن
یه بچه ظرفیتش کمه یه دونه پیاز میخوره، اشک و داد و هوارش میره هوا یکی هم پیاز تند بهش مزه میده و میدونه براش خوبه و تحمل میکنه
اونوقت میبینی همجنسگرایی هم برات میشه دفاع از حقوق برابر و آزادی انسانها
یا مثلا بی حجابی و برهنگی زن و مرد برات میشه احترام به عقیده آدمها
خلاصه که حواست به نوع نگاهت باشه#نوع_نگاه
۵۸۸
۵:۰۷
حدیث روز یکشنبه ۱۹ محرم ۱۴۴۵
حضرت امیرالمومنین،امام علی علیه السلام:
ثَلَاثٌ يُبَلِّغْنَ بِالْعَبْدِ رِضْوَانَ اللَّهِ: كَثْرَةُ الِاسْتِغْفَارِ وَ خَفْضُ الْجَانِبِ وَ كَثْرَةُ الصَّدَقَةِ
سه چیز بنده را به رضوان خدا میرساند: استغفار زیاد، نرمی و خوش اخلاقی و صدقه زیاد.
بحار الانوار، ج ۷۵، ص: ۸۱#کلام_معصوم
کانال#آقا_سید
همینجاست
@agha_seyyyed
۵۵۰
۶:۵۸
یعنی با تناقض در گفتار و کردار این جماعت میشه برق کل کشور رو تامین کرد...
البته چون تو تامین برق مشکلی نداریم و مثل دولت های قبل برق مردم ساعتی قطع نمیشه
پس برق تولید شده رو صادر و درآمدزایی میکنیم#تناقض
کانال#آقا_سید
همینجاست
@agha_seyyyed
البته چون تو تامین برق مشکلی نداریم و مثل دولت های قبل برق مردم ساعتی قطع نمیشه
پس برق تولید شده رو صادر و درآمدزایی میکنیم#تناقض
۵۸۰
۷:۰۳
خواستم به نوبه ی خودم از اقدام بچههای شهرداری تهران تشکر کنم...وقتی یه کار قشنگ فرهنگی انجام میدی که خود اسرائیلی هاصداشون درمیاد یعنی ایدهات خوب بوده و وظیفهات رو درست انجام دادی...دمتون گرم#رژیم_حرامزاده_صهیونیستی
کانال#آقا_سید
همینجاست
@agha_seyyyed
۴۶۲
۸:۵۰
در تمام لحظات زندگی یا در راه حق هستیم یا در راه شیطان...گاهی اوقات حواسمون نیست و پا میذاریم در مسیر و راه شیطان...مثل زمانی که در حال گناه و معصیت هستیمولی خوش به حال اونی که زود متوجه میشه که در مسیر شیطانه و سریع توبه میکنه و راهش رو عوض میکنه و به راه حق میره#راه_حق#راه_شیطان
کانال#آقا_سید
همینجاست
@agha_seyyyed
۴۸۵
۹:۲۹
آقا جان...مرا دعای شهیدی به هیات آورده ...چه حیف گوشه ی میخانه حاج قاسم نیست
#ما_ملت_شهادتیم#ما_ملت_امام_حسینیم #به_وقت_شهادت#به_وقت_حاج_قاسم
کانال#آقا_سید
همینجاست
@agha_seyyyed
#ما_ملت_شهادتیم#ما_ملت_امام_حسینیم #به_وقت_شهادت#به_وقت_حاج_قاسم
۱.۱K
۲۱:۳۰
به دل نگیرید اگر تولد شما را تبریک نمی گویند، ذوق ولادت مادرتان همه را مشغول خود کرده.
تولدت مبارک ،بزرگ مرد سرزمینم
پیر و مرادم...#آقا_سید
کانال#آقا_سید
همینجاست
@agha_seyyyed
۱.۱K
۷:۰۲
۱.۳K
۲۲:۱۵