گیف
۰۰:۳۶
براتون ولاگ تمیزکاری اوردممماز اونا که حسابی بهتون انرژی میده

۱۱۹
۹:۳۶
سلام به روی ماه قشنگای خودم
۴۰
۱۳:۴۲
خوبید قشنگای من؟؟🥺
۴۰
۱۳:۴۲
من نمیدونم چرا هرکاری میکردم نمیتونستم اینحا براتون چیزی بزارمبعدشم یه کانال دیگه زدم اونم بدتر 🥺🥲
۴۰
۱۳:۴۳
بالاخره اینجا درست شد🥹
۴۱
۱۳:۴۳
بریم یکم از خودم اول براتون بگم🥹
۴۰
۱۳:۴۴
من نگین هستم 🥹۳۱ سالمه
متولد ۷۳ ام
تهران زندگی میکنم و اصالتا تهرانی هستملیسانس حسابداری و مهندسی صنایع مکانیک دارم
و بعدش در زمینه هوش مصنوعیی مطالعه کردم و تخصص پیدا کردم و در این زمینه فعالیت میکنم
آخرای سال ۱۳۹۴ با همسرم تو دانشگاه آشنا شدیم، عاشق شدیم🥹🧍
🧍
همسرم متولد ۷۳ هستن تهران زندگی میکنن و بدنیا اومدن و اصالتا تویسرکانی هستنو من عاشقشم کلی🥹
اردیبهشت سال ۹۶ عقدمون بود
عروسیمون هم سال ۹۸
سال ۱۴۰۰ باردار شدم خدا بهمون یه پسر خیلی قشنگ داد که رحمت و لطف زندگیمونه🥹
من داخل اینستاگرام پیج بلاگری داشتم و از اوایل فروردین اینجا کانال زدم و کنار شماها هستم تا کلی رفیق جدید داشته باشم کنارم و کلی دوستون دارم مرسی که کنارم هستید🥹
تهران زندگی میکنم و اصالتا تهرانی هستملیسانس حسابداری و مهندسی صنایع مکانیک دارم
آخرای سال ۱۳۹۴ با همسرم تو دانشگاه آشنا شدیم، عاشق شدیم🥹🧍
همسرم متولد ۷۳ هستن تهران زندگی میکنن و بدنیا اومدن و اصالتا تویسرکانی هستنو من عاشقشم کلی🥹
اردیبهشت سال ۹۶ عقدمون بود
عروسیمون هم سال ۹۸
سال ۱۴۰۰ باردار شدم خدا بهمون یه پسر خیلی قشنگ داد که رحمت و لطف زندگیمونه🥹
۳۹
۱۳:۴۴
می گفت :«من اکر بیکار بمانم، فرو میریزم! باید سَرَم ،گـرم ِکاری باشد. دستم، دستانم، چشمم، چشمانم، کاری کنند... بسازند،خلق کنند، بنویسد، بخواند، نمیدانم، کاری کنم
.... من اگر بیکار بمانم، ذهنم آرام آرام مرا میبلعد و من در این بلع بیصدا، دق میکنم»
راست میگه آدمی زاد باید سرگرم باشه
@Ainegi
راست میگه آدمی زاد باید سرگرم باشه
@Ainegi
۴۹
۱۴:۱۲
چیکار کردمممم🤌
تهچین سبزی پلو با مرغ
تهچین سبزی پلو با مرغ
۶۷
۱۵:۴۲
@Ainegiقشنگای من این اونیکی کانالمه دوستداشتید بیاید اونجاااا
۴۷
۱۸:۲۱