حاجمھدیرسولیحرفقشنگیزد:بچهبودیمیهزمانیمادرموندستمونومیگرفتمیبردمزارشھداسنشونونگاهمیکردیممیگفتیماینشھیدانقدرازمنبزرگترهحالامیریممیبینیمشھداچقدرازماکوچیکترنبیایینقبولکنیمجاموندیم
..!
- @alaj_313fa
.
- @alaj_313fa
۳۰
۱۶:۱۲
۲۹
۱۶:۱۵
چيزى كه مهمه، نحوه ى رفتنهوگرنه همه مون رفتنى ايم..
بيايد جورى زندگى كنيم كه نحوه ى رفتنمون هم قشنگ باشه!
شما صداى شــ..هید تورجى زاده، فرمانده گردان يا زهرا عليه السلام رو ميشنويد.
- @alaj_313fa
.
شما صداى شــ..هید تورجى زاده، فرمانده گردان يا زهرا عليه السلام رو ميشنويد.
- @alaj_313fa
۴۴
۱۶:۲۰
جنگ را «شنیدیم»
برای اولین بار تهران خط مقدم جنگ ایرانیان شد. اسراِئیل وقتی حمله میکند که ما خوابیم. انفجار شدید، انفجار پیاپی... خبرها که در سه چیز مشترکاند؛ انفجار، شدید، شنیدن... این جنگ اول شنیده و بعد دیده میشود. در بیشتر خبرها، فعلها به صورت «شنیده شدن» است و همین نشانهای است از تجاوز اسرائیل... ما در ایران قصدی برای جنگ نداشتیم که آن را «ببینیم»، چون در بستر استراحت بودیم. جنگ را «شنیدیم»ذات جنگ سیاه و تاریک است. هیچکس آن را دوست ندارد ولی گاهی جنگ در خانه آدم را میزند و نباید از آن فرار کرد. خصوصا چنین حملهی وحشیانه ای....
برشی از کتاب تقویم تاریک
- @alaj_313fa
.
برای اولین بار تهران خط مقدم جنگ ایرانیان شد. اسراِئیل وقتی حمله میکند که ما خوابیم. انفجار شدید، انفجار پیاپی... خبرها که در سه چیز مشترکاند؛ انفجار، شدید، شنیدن... این جنگ اول شنیده و بعد دیده میشود. در بیشتر خبرها، فعلها به صورت «شنیده شدن» است و همین نشانهای است از تجاوز اسرائیل... ما در ایران قصدی برای جنگ نداشتیم که آن را «ببینیم»، چون در بستر استراحت بودیم. جنگ را «شنیدیم»ذات جنگ سیاه و تاریک است. هیچکس آن را دوست ندارد ولی گاهی جنگ در خانه آدم را میزند و نباید از آن فرار کرد. خصوصا چنین حملهی وحشیانه ای....
- @alaj_313fa
۲۱
۱۴:۴۸