امسال به جا شماو برای شما همگریه می کنیم
#ایران
کانال #استاد_علی_صبوحی@alisaboohi_com
۲۹۱
۶:۱۰
@alisaboohi_com
۲۶۱
۹:۴۱
کانال #استاد_علی_صبوحی@alisaboohi_com
۲۳۷
۱۴:۳۴
هر روز خود را آغاز کنید با:
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ
امام مهدی (ع) فرمود:
ـ في زِيارَةِ النّاحِيَةِ ـ: فَلَئِن أخَّرَتنِي الدُّهورُ، وعاقَني عَن نَصرِكَ المَقدورُ، ولَم أكُن لِمَن حارَبَكَ مُحارِبا، ولِمَن نَصَبَ لَكَ العَداوَةَ مُناصِبا، فَلَأَندُبَنَّكَ صَباحا ومَساءً، و لَأَبكِيَنَّ عَلَيكَ بَدَلَ الدُّموعِ دَما، حَسرَةً عَلَيكَ وتَأَسُّفا عَلى ما دَهاكَ وتَلَهُّفا، حَتّى أموتَ بِلَوعَةِ المُصابِ، وغُصَّةِ الاِكتِيابِ .
ـ از زيارت ناحيه ـ: اكنون كه روزگار ، مرا عقب آورده و تقدير ، مرا از يارى دادن به تو باز داشته و نبودهام تا با جنگجويان با تو بجنگم و در برابر برافرازندگان پرچم دشمنى با تو، بِايستم، پس هر صبح و شام بر تو مىنالم و به جاى اشك، از ديده خون مىافشانم، از سرِ حسرت و تأسّف بر تو و افسوس خوردن بر گرفتارىهايى كه به تو رسيده، تا آن گاه كه از سوز مصيبت و غم فقدانت جان سپارم.
[المزار الكبير : ص ٥٠١ ح ٩]
#تقویم_روزجمعه5 تیـر11 محرم الحرام 144826 ژوئن 2026
کانال #استاد_علی_صبوحی@alisaboohi_com
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ
#تقویم_روزجمعه5 تیـر11 محرم الحرام 144826 ژوئن 2026
کانال #استاد_علی_صبوحی@alisaboohi_com
۱۸۲
۵:۰۰
بسم الله الرحمن الرحیمآن روزی که سکوت موقت صحنه نبرد رقم خورد، گفتیم که باید بیدار بود و هرکس خط ولایت را بشناسد، نمیتواند این سکوت را برخاسته از اراده ولی امر بداند... عده ای گفتند اینطور نگویید و پیرو ولایت باشید. آیا به واقع تشخیص اینکه مذاکره و توافق و صحبت از اعتمادسازی بین ایران و آمريکا، به هیچ وجه نمیتواند خواسته ولی امر باشد، تا این حد سخت بود؟!آیا مذاکره قبلی که بسترساز شهادت ولی امرمان شد، کافی نبود تا بفهمیم مذاکره و توافق با قاتل رهبر شهید ره، هیچ توجیه عقلی و دینی و ملی ندارد؟!در پرده بگویم، جایی که اشخاص جای شاخصها را بگیرند، راه گم میشود... قصد شماتت ندارم ولی خطاب به جبهه انقلاب و مقامات عرض میکنم: بیایید ولایت پذیری را از ساده لوحی جدا کنیم.رئیس جمهور محترم تعهد داده و مسئولیت پذیرفته است، ولی ای کاش میدانست که صلح بین ایران و آمریکا، همانقدر ممکن است که صلح بین امام حسین علیه السلام و یزید لعنه الله!فواعجبا از کسانی که منتظر صلح باثبات با مستکبرترین و مغرورترین و وقیحترین و زورگوترین قاتل بالفطره معاصرند و به آرامش و حل معضلات و مشکلات در سایه توافق با اصحاب اپستین و کودک خواران امیدوارند!آقایان مسئول امر و آقای رئیس جمهور! مسئولیت سختی را به دوش کشیدید و بدانید که اگر مردانه و شجاعانه پای تعهد خود نایستید و از حقوق ملت ایران کوتاه ببایید، از نظر این ملت مردود خواهید شد.دلسوزی برای مردم خوب است، ولی نه بیشتر از ولی امر ایشان!هنوز هم دیر نیست و میتوانید این خیمه شب بازی بی حاصل را با استناد به موارد متعدد تخلف دشمن از بندهای توافق، پایان دهید و بر اصول و حقوق ملت خودتان پافشاری کنید.سخن قرآن و ولایت درباره توافق با شیاطین روشن است، آن هم بعد از این همه بدعهدی و آلوده شدن دستشان به خون امام شهید ره و فرماندهان و دانشمندان و مردم بیگناه و کودکان؛هرچه تا اینجا در سکوت صحنه نبرد گذشت، پای دلسوزی شما نوشتیم ولی دیگر حجت تمام است و ما یعنی رهبر و مردم منتظر ایستادگی شما پای شروط هستیم.مثل همیشه شما به تعهدات خود عمل کردید و دشمن غدار همچنان شما را و صد اسف ملت ایران را تحقیر و تمسخر میکند.آن، ادامه جنگ در لبنان است و رفتار سبعانه رژیم ننگین صهیونی و نقض مکرر آتش بس ادعایی و موهوم که پیداست که درصورت ادامه انفعال و تعلل شما تا نابودی تمام زیرساختهای حزب الله و نسلکشی شیعیان مبارز جنوب لبنان ادامه خواهد یافت!آن هم بازیهای وقیحانه دشمن درباره آزادسازی فقط بخشی از پول ملت ایران با منت و تحقیر و در قالب اجناس آمریکایی که متاسفانه تا نطق رئیس ضعیف بانک مرکزی را نشنیده بودیم باور نمیکردیم که بخواهید زیر بار چنین ذلتی بروید و خونخواهی امام شهید ره و فرماندهان و دانشمندان و کودکان معصوم میناب و مردم شهید بی دفاع را با خرید گندم و ذرت و سویای آمریکایی معاوضه کنید و بدتر آنکه همان هم در قالب اقدام دشمن با ادعای حل بحران گرسنگی و بی غذایی مردم با شرف ایران انجام میشودآن هم ادعای دشمن برای بازرسی جاسوسان آژانس از تاسیسات هستهای ایران، اقدامی که در موارد پیشین منجر به درز اطلاعات و بمباران مراکز هستهای و ترور دانشمندان شدآن هم که از تنگه هرمز و اوضاع پریشان و خبرهای ضد و نقیضی که شب و روزمان را به هم دوخته است و به نظر میرسد قرار است امکان پایش را از مردم بگیرد.دیگر در این اوضاع صحبت از غرامت و قصاص، مضحک شده است...والله! این حق ملت مبعوث شده ایران نیست. نگذارید عملکرد شما به جای نابودی دشمن، شرافت این ملت سربلند را هدف بگیرد.آقای رئیس جمهور محترم! که وحدت مسئولان را در برابر تشخیص ولی امر، علم میکنيد و با صدای پر، از "این گوی و این میدان" سخن میگویید، بترسید از فردایی که دیر نیست و مردمی که منتظرند تا عملکرد شما و سایر مذاکرهکنندگان را ببینند...ریاست محترم مجلس! که خونخواهی امام شهید ره را با مذاکره و توافق با قاتل ایشان قابل جمع میدانید، به خودتان برگردید و یک بار در خلوت و نجوا با یاران شهیدتان مثل حاج احمد و حاج قاسم، خودتان را محک بزنید. امروز کجا ایستاده اید؟! امروز چه میگویید؟! آیا شما همان انقلابی سابق هستید؟! هیچ میدانید که انسانها چنان آدام تغییر میکنند که گاهی خودشان هم نمیفهمند؟! نگذارید تعریف و تمجید اطرافیان فریبتان دهد که گاهی راهی برای جبران نمیماند.آقایان شعام بیایید به جای نجات دشمن از ورطه سقوط با بازی در زمین مذاکره و توافق، به خدا و وعده های او اعتماد کنید و به اصول عقل و قرآن و ولایت برگردید. همه ما قرآنی را میخوانیم که فرموده است: "فلاتهنوا و تدعوا الی السلم و انتم الاعلون و الله معکم و لن یترکم اعمالکم" (محمد ص، ۳۵)والسلام علی من تاب و اصلح
@alisaboohi_com
۱۷۰
۸:۰۲
آیا میدانید قرآن چگونه از «یهود» سخن میگوید؟آیا تصویری که امروز از یهود در ذهن ماست، همان تصویری است که قرآن ارائه میکند؟
اگر میخواهید فراتر از کلیشهها و برداشتهای سطحی، یهود را از دریچه آیات قرآن بشناسید، این دوره را از دست ندهید.
#یهودشناسی_قرآنی#تدبر_در_قرآن#نحن_المنتقمون#جهاد_تبیین#آخرالزمان
کانال رسمی استاد #علی_صبوحیبرای ورود به دوره همین حالا عضو شوید:
۱۴۱
۸:۰۴
@alisaboohi_com
۱۷۵
۸:۲۸
@alisaboohi_com
۱۳۶
۱۲:۵۰
حضرت حجت (عج) در عالم رویا به میرزای نایینی فرمودند:
کانال #استاد_علی_صبوحی@alisaboohi_com
۱۲۱
۱۴:۳۵
#تدبر_در_قرآن#ترجمه_تدبری#اپلیکیشن_تدبر
کانال #استاد_علی_صبوحی @alisaboohi_com
۶۱
۱۸:۲۷