لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل علی صبوحی طسوجی ع
۲.۷ هزار عضو

علی صبوحی طسوجی

کانال رسمی علی صبوحی طسوجیاستاد حوزه و دانشگاه | خادم تدبر در قرآنارتباط از وبگاه:http://alisaboohi.comسایر پیوندها:https://zil.ink/alisaboohi_com
پرسش و پاسخ از استاد:@Entezar0m
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۴ تیر
thumbnail
undefined ویژه ساعت #شهادت_آقا
امسال به جا شماو برای شما همگریه می کنیم
#ایران undefined #رهبرشهید #وطن
کانال #استاد_علی_صبوحی@alisaboohi_com undefined
undefined۶
undefined۱

۲۹۱

۶:۱۰

thumbnail
undefined العطش گفتی ولی آب از سر دنیا گذشت...
undefined #سلسۀ_اشک: شعرخوانی شاعران در حضور #آقای_روضه‌دار، رهبر شهید انقلاب رضوان‌الله‌علیه، انتشار همزمان با عاشورای حسینی.
undefinedخم نخواهد کرد حتی بر بلند دار سرهر کسی بالا کند با نیت دیدار سر
undefinedهر زمان یک جور باید عشق را ابراز کردچون تو که هر بار دل می‌دادی و این بار سر
undefined آقای محمد زارعی؛ ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
undefined «مثْلِي لاَ يُبَايِعُ مِثْلَه»
@alisaboohi_com
undefined۴

۲۶۱

۹:۴۱

thumbnail
undefined #استوری#شب_جمعه
undefined فقط خواستم بگویم:با آنهایی که دوستت ندارندهیچ نسبتی ندارم، حسین جان
کانال #استاد_علی_صبوحی@alisaboohi_com
undefined۴

۲۳۷

۱۴:۳۴

۵ تیر
thumbnail
هر روز خود را آغاز کنید با:
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ
undefined امام مهدی (ع) فرمود:
undefined ـ في زِيارَةِ النّاحِيَةِ ـ: فَلَئِن أخَّرَتنِي الدُّهورُ، وعاقَني عَن نَصرِكَ المَقدورُ، ولَم أكُن لِمَن حارَبَكَ مُحارِبا، ولِمَن نَصَبَ لَكَ العَداوَةَ مُناصِبا، فَلَأَندُبَنَّكَ صَباحا ومَساءً، و لَأَبكِيَنَّ عَلَيكَ بَدَلَ الدُّموعِ دَما، حَسرَةً عَلَيكَ وتَأَسُّفا عَلى ما دَهاكَ وتَلَهُّفا، حَتّى أموتَ بِلَوعَةِ المُصابِ، وغُصَّةِ الاِكتِيابِ .
undefined ـ از زيارت ناحيه ـ: اكنون كه روزگار ، مرا عقب آورده و تقدير ، مرا از يارى دادن به تو باز داشته و نبوده‌ام تا با جنگجويان با تو بجنگم و در برابر برافرازندگان پرچم دشمنى با تو، بِايستم، پس هر صبح و شام بر تو مى‌نالم و به جاى اشك، از ديده خون مى‌افشانم، از سرِ حسرت و تأسّف بر تو و افسوس خوردن بر گرفتارى‌هايى كه به تو رسيده، تا آن گاه كه از سوز مصيبت و غم فقدانت جان سپارم.
undefined[المزار الكبير : ص ٥٠١ ح ٩]
#تقویم_روزجمعه5 تیـر11 محرم الحرام 144826 ژوئن  2026
کانال #استاد_علی_صبوحی@alisaboohi_com
undefined۶
undefined۱

۱۸۲

۵:۰۰

undefined استاد علی صبوحی طسوجی
بسم الله الرحمن الرحیمآن روزی که سکوت موقت صحنه نبرد رقم خورد، گفتیم که باید بیدار بود و هرکس خط ولایت را بشناسد، نمی‌تواند این سکوت را برخاسته از اراده ولی امر بداند... عده ای گفتند اینطور نگویید و پیرو ولایت باشید. آیا به واقع تشخیص اینکه مذاکره و توافق و صحبت از اعتمادسازی بین ایران و آمريکا، به هیچ وجه نمی‌تواند خواسته ولی امر باشد، تا این حد سخت بود؟!آیا مذاکره قبلی که بسترساز شهادت ولی امرمان شد، کافی نبود تا بفهمیم مذاکره و توافق با قاتل رهبر شهید ره، هیچ توجیه عقلی و دینی و ملی ندارد؟!در پرده بگویم، جایی که اشخاص جای شاخصها را بگیرند، راه گم می‌شود... قصد شماتت ندارم ولی خطاب به جبهه انقلاب و مقامات عرض می‌کنم: بیایید ولایت پذیری را از ساده لوحی جدا کنیم.رئیس جمهور محترم تعهد داده و مسئولیت پذیرفته است، ولی ای کاش می‌دانست که صلح بین ایران و آمریکا، همانقدر ممکن است که صلح بین امام حسین علیه السلام و یزید لعنه الله!فواعجبا از کسانی که منتظر صلح باثبات با مستکبرترین و مغرورترین و وقیحترین و زورگوترین قاتل بالفطره معاصرند و به آرامش و حل معضلات و مشکلات در سایه توافق با اصحاب اپستین و کودک خواران امیدوارند!آقایان مسئول امر و آقای رئیس جمهور! مسئولیت سختی را به دوش کشیدید و بدانید که اگر مردانه و شجاعانه پای تعهد خود نایستید و از حقوق ملت ایران کوتاه ببایید، از نظر این ملت مردود خواهید شد.دلسوزی برای مردم خوب است، ولی نه بیشتر از ولی امر ایشان!هنوز هم دیر نیست و می‌توانید این خیمه شب بازی بی حاصل را با استناد به موارد متعدد تخلف دشمن از بندهای توافق، پایان دهید و بر اصول و حقوق ملت خودتان پافشاری کنید.سخن قرآن و ولایت درباره توافق با شیاطین روشن است، آن هم بعد از این همه بدعهدی و آلوده شدن دستشان به خون امام شهید ره و فرماندهان و دانشمندان و مردم بیگناه و کودکان؛هرچه تا اینجا در سکوت صحنه نبرد گذشت، پای دلسوزی شما نوشتیم ولی دیگر حجت تمام است و ما یعنی رهبر و مردم منتظر ایستادگی شما پای شروط هستیم.مثل همیشه شما به تعهدات خود عمل کردید و دشمن غدار همچنان شما را و صد اسف ملت ایران را تحقیر و تمسخر می‌کند.آن، ادامه جنگ در لبنان است و رفتار سبعانه رژیم ننگین صهیونی و نقض مکرر آتش بس ادعایی و موهوم که پیداست که درصورت ادامه انفعال و تعلل شما تا نابودی تمام زیرساختهای حزب الله و نسل‌کشی شیعیان مبارز جنوب لبنان ادامه خواهد یافت!آن هم بازی‌های وقیحانه دشمن درباره آزادسازی فقط بخشی از پول ملت ایران با منت و تحقیر و در قالب اجناس آمریکایی که متاسفانه تا نطق رئیس ضعیف بانک مرکزی را نشنیده بودیم باور نمی‌کردیم که بخواهید زیر بار چنین ذلتی بروید و خونخواهی امام شهید ره و فرماندهان و دانشمندان و کودکان معصوم میناب و مردم شهید بی دفاع را با خرید گندم و ذرت و سویای آمریکایی معاوضه کنید و بدتر آنکه همان هم در قالب اقدام دشمن با ادعای حل بحران گرسنگی و بی غذایی مردم با شرف ایران انجام می‌شودآن هم ادعای دشمن برای بازرسی جاسوسان آژانس از تاسیسات هسته‌ای ایران، اقدامی که در موارد پیشین منجر به درز اطلاعات و بمباران مراکز هسته‌ای و ترور دانشمندان شدآن هم که از تنگه هرمز و اوضاع پریشان و خبرهای ضد و نقیضی که شب و روزمان را به هم دوخته است و به نظر می‌رسد قرار است امکان پایش را از مردم بگیرد.دیگر در این اوضاع صحبت از غرامت و قصاص، مضحک شده است...والله! این حق ملت مبعوث شده ایران نیست. نگذارید عملکرد شما به جای نابودی دشمن، شرافت این ملت سربلند را هدف بگیرد.آقای رئیس جمهور محترم! که وحدت مسئولان را در برابر تشخیص ولی امر، علم می‌کنيد و با صدای پر، از "این گوی و این میدان" سخن می‌گویید، بترسید از فردایی که دیر نیست و مردمی که منتظرند تا عملکرد شما و سایر مذاکره‌کنندگان را ببینند...ریاست محترم مجلس! که خونخواهی امام شهید ره را با مذاکره و توافق با قاتل ایشان قابل جمع می‌دانید، به خودتان برگردید و یک بار در خلوت و نجوا با یاران شهیدتان مثل حاج احمد و حاج قاسم، خودتان را محک بزنید. امروز کجا ایستاده اید؟! امروز چه می‌گویید؟! آیا شما همان انقلابی سابق هستید؟! هیچ می‌دانید که انسانها چنان آدام تغییر می‌کنند که گاهی خودشان هم نمی‌فهمند؟! نگذارید تعریف و تمجید اطرافیان فریبتان دهد که گاهی راهی برای جبران نمی‌ماند.آقایان شعام بیایید به جای نجات دشمن از ورطه سقوط با بازی در زمین مذاکره و توافق، به خدا و وعده های او اعتماد کنید و به اصول عقل و قرآن و ولایت برگردید. همه ما قرآنی را می‌خوانیم که فرموده است: "فلاتهنوا و تدعوا الی السلم و انتم الاعلون و الله معکم و لن یترکم اعمالکم" (محمد ص، ۳۵)والسلام علی من تاب و اصلح
undefined «مثْلِي لاَ يُبَايِعُ مِثْلَه»
@alisaboohi_com
undefined۸
undefined۱

۱۷۰

۸:۰۲

thumbnail
undefined یک دوره متفاوت؛ یک نگاه متفاوت...
آیا می‌دانید قرآن چگونه از «یهود» سخن می‌گوید؟آیا تصویری که امروز از یهود در ذهن ماست، همان تصویری است که قرآن ارائه می‌کند؟
undefined دوره «یهودشناسی قرآنی» با رویکرد تدبری
undefined استاد علی صبوحی طسوجی
undefined بدون دریافت هزینهundefined دهه دوم محرم الحرام
اگر می‌خواهید فراتر از کلیشه‌ها و برداشت‌های سطحی، یهود را از دریچه آیات قرآن بشناسید، این دوره را از دست ندهید.
undefined️ ظرفیت فهم ما از تحولات امروز جهان، به اندازه فهم ما از منطق قرآن است.
undefined برای همراهی و آگاهی دیگران، این پیام را برای دوستانتان ارسال کنید.
#یهودشناسی_قرآنی#تدبر_در_قرآن#نحن_المنتقمون#جهاد_تبیین#آخرالزمان
کانال رسمی استاد #علی_صبوحیبرای ورود به دوره همین حالا عضو شوید:undefined@alisaboohi_com
undefined۴

۱۴۱

۸:۰۴

thumbnail
undefined تویی که نام تو با هر چه رود پیوسته‌ست...
undefined #سلسۀ_اشک: شعرخوانی شاعران در حضور #آقای_روضه‌دار، حضرت آیت‌الله العظمی شهید خامنه‌ای رضوان‌الله‌علیه، انتشار همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع). 
undefined به نام حضرت عباس علیه‌السلامundefinedفرات آینه شد پیش چشم غیرت و آبمگر نشان بدهد حیرت مصور را
undefinedنگاه کردی و دیدی حرم در آتش بودو در طواف حرم فوجی از کبوتر را
undefinedگذشتی از سر آب و به خاک افتادیکه سر به سجده گذاری هر آن مقدر را
undefinedفرات بعد تو عمری‌ست تا که می‌گریدعطش جز این نشناسد زبان دیگر را
undefinedتویی که نام تو با هر چه رود پیوسته‌ستو بی تو آب نمی‌بیند آن طرف‌تر را
undefined آقای ناصر فیض؛ ۱۳۸۴/۰۷/۲۷
undefined «مثْلِي لاَ يُبَايِعُ مِثْلَه»
@alisaboohi_com
undefined۲

۱۷۵

۸:۲۸

undefined بشنوید| صوت کامل برنامه زنده اینترنتی «خیابان انقلاب»
undefined  my.uupload.ir/dl/zbm4BMVNundefinedبا حضور:undefinedاستاد حسن رحیم پور ازغدی
undefinedبه میزبانی محسن مقصودی
undefinedسه‌شنبه ۲تیر، در جمع مردم مبعوث خیابان شهید امیرعبداللهیان (مقابل وزارت امور خارجه)
@alisaboohi_com

۱۳۶

۱۲:۵۰

thumbnail
undefined #استوری#جمعه_ها
حضرت حجت (عج) در عالم رویا به میرزای نایینی فرمودند:undefined اینجا (ایران) شیعه خانه ماست، می شکند، خم میشود، خطر است و لی ما نمیگذاریم سقوط کند. undefined
undefinedعنایات حضرت مهدی ، صفحه 315
کانال #استاد_علی_صبوحی@alisaboohi_com
undefined۶
undefined۱

۱۲۱

۱۴:۳۵

thumbnail
undefined خبر داغ! undefined
undefined #کلیپ شگفتانه جدید تدبر
undefined معرفی و رونمایی اپلیکیشن تدبر (اولین و تنها نرم‌افزار ترجمه تدبری قرآن)
undefined منتظر ما باشید...برای حمایت از این پروژه ارزشمند و سهیم شدن در ثواب آن، به لینک زیر سر بزنید:undefinedundefinedhttps://nehzattadabor.com/cultural
#تدبر_در_قرآن#ترجمه_تدبری#اپلیکیشن_تدبر
کانال #استاد_علی_صبوحی @alisaboohi_com

۶۱

۱۸:۲۷