Виновен тоже
حرف بزنیم دخترام.. -ساشا
🫵
یه عکس از چشمات میفرستی؟تروخدا🥹Me باشه
۱۰۳
۲۲:۳۸
Виновен тоже
پیام
از کل زندگیم قشنگ تره🥹-بلا
۱۱۰
۲۲:۴۰
Only friends جز بهترین بی ال های زندگیم بود که دیدمش
۱۰۷
۱۳:۴۸
ساشا
۶۱
۲۰:۳۰
۷۹
۲:۲۳
از بقیه برایت درد میماند و از من
استخوان هایی که تورا دوست داشتند.
استخوان هایی که تورا دوست داشتند.
۸۲
۲:۲۳
۶۴
۱۵:۳۱
بازارسال شده از Объятия печали
اما عزیزم چایت به یاد کی سرد میشود؟
۱
۸:۲۷
۱۵
۲۲:۱۵
بنده به شدت درگیر only friends شدم،وای..
۱۸
۲۲:۱۶