با سلام و احترام خدمت همه سروران گرامی عضو خانواده عفاف
۱.۲K
۶:۰۱
تقاضای مطالعه متن ذیل را از یکایک اعضای محترم دارم.با سپاس فراوان
۱.۲K
۷:۰۸
متاسفانه بایستی خدمت شما بزرگواران عرض کنم در حال حاضر خطر جدي خانواده عفاف را تهدید میکند و چنانچه از طرف اولیاي عزیز، انجمن محترم و هیئت امنا اقدامی صورت نگیرد این خانواده که براي آن زحمات و رنجهاي بسیاري کشیده شده است از هم پاشیده و از عفاف تنها و تنها یک رویا در اذهان باقی خواهد مانداگر عفاف در حال حاضر عفاف است آن را مدیون شایستگی،سلامت روانی و عاطفی ، فضایل اخلاقی خوب ، ویژگی شخصیتی بالا، قدرت تجزیه و تحلیل و تشخیص سازوکارهاي مناسب ، دانش و بینش قوي ، قدرت تصمیم گیري هوشمندانه ، پیشینه آموزشی بسیار خوب و موفقیت آمیز ، مهارتهاي بالاي ارتباطی و ....مدیریت آن میباشد.وظیفه هر شخص حمایت از خانواده و تلاش براي حفظ بنیان خانواده است ، دوستان اگر تعلل کنیم و اجازه بدهیم فرد یا اشخاص محدودي به علت تسویه حساب شخصی و خارج از محیط آموزشی قصد برهم زدن آرامش دانش آموزان داشته و پیکان کینه خود را به طرف همچین مدیري با این میزان توانایی و شایستگی و درایت نشانه رفته و میخواهند دبیرستان عفاف را متلاشی کنند و در اینصورت ضربه اصلی را اعضا کوچکتر خانواده خواهد خورد که همانا جگر گوشه هاي ما هستد.هم اکنون بیشتر از هر زمانی نیازمند حمایت شما سروران گرامی هستیم ، من از طرف کادر محترم آموزشی و اعضاي محترم انجمن و هیات امناي مدرسه از شما اولیاي محترم تقاضا دارم که جهت حمایت از مدیریت محترم سرکار خانم دکتر علی بخشی بزرگوار و بررسی و ارائه راهکار برون رفت از این مشکل پیش آمده در روز دوشنبه ۱۴۰۲/۶/۲۷نهایتا تا ساعت ۱۳ و روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۶/۲۸ از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۳ در مدرسه حضور بهم برسانیم و با اخذ تصمیم مقتضی مراتب اعتراض خود را نسبت به این تصمیم ناعادلانه که همانا برکناري و عزل احتمالی مدیر مدبر، لایق و شایسته است را به گوش ریاست محترم اداره آموزش و پرورش، مدیران رده بالاي وزارتخانه، و حتی شخص وزیر آموزش و پرورش برسانیم.لطفا عزیزانی که در موعد تعیین شده امکان حضور ندارند نظر خود را نسبت به این تصمیم در گروه اعلام بفرمایند.فراموش نکنیم که آینده تحصیلی فرزندان ما در گرو اینگونه تصمیمات است، درسته که مدرسه دولتیست و اینگونه تصمیمات توسط مدیران بالا دست گرفته میشود، اما عزل مدیر مدرسه بایستی با دلیل موجه و در زمان معین و منطقی باشد ، که لااقل من اولیا فرصت انتقال فرزندم را به یک مدرسه مناسب تر و با شناخت و آگاهی از مدیریت و عملکرد آن مدرسه داشته باشم تا بتوانم آینده تحصیلی فرزندم را تضمین کنم نه الان که کمتر از یک هفته به شروع سال تحصیلی باقی مانده !!!این تصمیم و این اتفاق نادر بی احترامی به شعور و نادیده گرفتن حقوق من تلقی میشود.
۱.۵K
۷:۱۸
۱.۴K
۹:۰۲
با سلام و احترام خدمت همه سروران گرامی خانواده عفافپیرو صحبتهای حضوری در مدرسه با اولیای محترم که دیروز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۶/۲۷ و امروز داشتیم ، معروض میدارم طبق تصمیم اعضای محترم انجمن، و نیز هیات امنا لطفا فردا صبح( چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۶/۲۹ ) راس ساعت ۷/۳۰ صبح در محل مدرسه حضور بهم رسانده تا تصمیمات اتخاذ شده را اجرا نماییم.با سپاس
۱.۴K
۱۷:۴۴
لطفا در صورت موافقت و اعلام حضور خود با لایک نمودن پیغام فوق ، انجمن را در جریان بگذارید.سپاس
۱.۵K
۱۷:۵۷
با سلام و احترام خدمت همه سروران گرامی خانواده عفافضمن عرض تشکر و قدر دانی از همه بزرگواران که با حضور در مدرسه طی چند روز گذشته و نیز با پیامهایی به منظور حمایت از مدیریت محترم سرکار خانم دکتر علی بخشی و همچنین با صبر و شکیبایی خود ، به اعضای محترم انجمن ، هیات امنا و نیز تعدادی از نمایندگان اولیای عزیز جهت پیگیری این مهم از سوی اداره کل و نیز وزارت محترم آموزش و پرورش اعتماد نموده تا مسئله از طریق مذاکره حل و فصل شود ، همانطور که مستحضر هستید طی درخواستی از وزیر محترم آموزش و پرورش خواستار ابقای مدیریت ایشان در سمت خود شدیم و تا حصول نتیجه نهایی ،شما بزرگواران را به آرامش و صبوری هر چه بیشتر دعوت مینماییم. با سپاس
۱.۵K
۳:۱۵
با سلام خدمت همه سروران گرامی خانواده عفاف ضمن تشکر و قدردانی از زحمات یکایک شما عزیزان در حمایت از سرکار خانم دکتر علی بخشی و نیز در دفاع از حقوق حقه همه دختران معصوممان و تحمل صبر و شکیبایی شما بزرگواران که با پیگیری مداوم خود چه در گروه و چه در پیوی اعضای محترم انجمن و هیئت امنا داشتهاید به عرض میرسانم پیرو درخواست اعضای محترم (انجمن ،هیئت امنا و همچنين بسياري از اولیاء محترم ) از وزیر محترم آموزش و پرورش مبنی بر بررسي موضوعات كذب مطرح شده و نهايتا ابقای مدیریت خانم علی بخشی در سمت خود،که به پیوست آن رضایت نامه به امضا رسیده شما سروران گرامی نیز ضمیمه شده بود ، نامه به مدیریت کل محترم شهر تهران ارسال شده تا دستورات مقتضی صادر شود، معذالک با پیگیری اعضای محترم جلسهای در این خصوص در مورخ ١۴٠٢/٧/۶ در دفتر مدیر کل تشكيل گرديد، ضمن نمايان شدن عوامل پشت پرده که با طرح موضوعات واهی و غیر واقع و نیز تهمت و افترا موجبات تکدر خاطر و نگرانی اولیای گرامی و خانواده ها را فراهم ساخته اند با نظر مساعد آن مدیریت محترم به نتیجه مورد رضایت اعضای حاضر در جلسه رسیده و كماكان در حال پيگيري مي باشد که متعاقباً جهت اطلاع شما بزرگواران اعلام خواهد شد.با تشکر
۱.۴K
۱۰:۲۶
با عرض سلام خدمت همه اولیای گرامی جهت معرفی دیدگاهها و خط مشی فکری سرکار خانم دکتر معصومه علی بخشی کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،بعنوان نماینده منتخب “ مدرسه ، دانش آموزان و زبان گویای نسل جوان در مجلس دوازدهم “ ، کانال تلگرامی که لینک آن خدمتتان ارسال شده است را فعال نمودهایم .
https://t.me/+Jw2lzgyApNgwNjVk
امید است با حمایت شما عزیزان از ایشان در این کارزار مسیر رسیدن به اهداف متعالی این بانوی فرهیخته ، معلم دلسوز ، مدیر مدبر و آگاه که آیندهای درخشان برای فرزندان این مرز و بوم به ارمغان میآورد هرچه بیشتر هموارتر گردد.با سپاس بیکران از حمایت همه شما سروران گرامی
https://t.me/+Jw2lzgyApNgwNjVk
امید است با حمایت شما عزیزان از ایشان در این کارزار مسیر رسیدن به اهداف متعالی این بانوی فرهیخته ، معلم دلسوز ، مدیر مدبر و آگاه که آیندهای درخشان برای فرزندان این مرز و بوم به ارمغان میآورد هرچه بیشتر هموارتر گردد.با سپاس بیکران از حمایت همه شما سروران گرامی
۱.۱K
۲۲:۰۸
عرض ادب و احترام خدمت اعضای محترم گروه
سرکار خانم علی بخشی عزیز
شنیدن خبر کاندیداتوری و به دنبال آن تایید صلاحیت جنابعالی باعث فخر و مباهات بنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه فرهنگی آموزشی پرورشی عفاف میباشد. پیروزی در این انتخابات دشوار خواهد بود. اما شما قادر به مبارزه برای رسیدن به هدف در راستای ایدئولوژی الهام بخشتان میباشید.
به یاد داشته باشید هر آنچه تقدیر به خیر برایتان رقم بخورد از حمایت و عشق ما برخوردار هستید.
ارادتمند شما: رضوان دژآباد ولی رانا قاسم علیزاده
سرکار خانم علی بخشی عزیز
شنیدن خبر کاندیداتوری و به دنبال آن تایید صلاحیت جنابعالی باعث فخر و مباهات بنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه فرهنگی آموزشی پرورشی عفاف میباشد. پیروزی در این انتخابات دشوار خواهد بود. اما شما قادر به مبارزه برای رسیدن به هدف در راستای ایدئولوژی الهام بخشتان میباشید.
به یاد داشته باشید هر آنچه تقدیر به خیر برایتان رقم بخورد از حمایت و عشق ما برخوردار هستید.
ارادتمند شما: رضوان دژآباد ولی رانا قاسم علیزاده
۱.۱K
۲۳:۰۶