واکاوی یک تصمیم ساختاری در قطب علوم انسانی
پیامد ترکیب دانشکده ارتباطات و بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی چیست؟
مخابره اخباری درباره برنامه اخیر مدیران دانشگاه علامه طباطبایی، برای ترکیب ساختاری دانشکده علوم ارتباطات با دانشکده بیمه اکو، موضوعی است که موجب نگرانی اساتید، دانشجویان و پژوهشگران این دو حوزه شده است.
چنین موضوعی قطعا نیاز به بررسی دقیق و نگاه کارشناسی دارد و این رویکرد ساختاری از زاویه حفظ تخصصگرایی و صیانت از جایگاه نمادین علوم ارتباطات، با چالشها و پرسشهای جدی همراه است.
این رویکرد ساختاری از زاویه حفظ تخصصگرایی و صیانت از جایگاه نمادین علوم ارتباطات، با چالشها و پرسشهای جدی همراه است.
علوم ارتباطات و بیمه اکو دو قلمرو مجزا با ریشههای نظری، ساختارهای مفهومی و کارکردهای اجتماعی متفاوت هستند.
حوزه ارتباطات بر تحلیل افکار عمومی، جریان اطلاعات، پدیدههای رسانهای و مطالعات فرهنگی استوار است. در حالی که بیمه اکو فضایی محاسباتی، بازرگانی، اقتصادی و بینالمللی را بازنمایی میکند.
اسناد بالادستی آموزش عالی بر صیانت از نهادهای تخصصی و حفظ استقلال مراکز برجسته علمی تاکید دارند.
آینده توسعه علمی کشور در گرو پاسداری از مراکز تخصصی و احترام به خرد جمعی اساتید و دانشجویان است. پافشاری بر اجرای این تصمیم غیرکارشناسی، هزینههای معنوی سنگینی برای مدیریت دانشگاه و اعتبار این مجموعه خواهد داشت.
#اجتماعی
ادامه مطلب
@bornanews_ir
پیامد ترکیب دانشکده ارتباطات و بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی چیست؟
#اجتماعی
@bornanews_ir
۳۹
۱۱:۴۳
انجمن علمی مدیریت رسانه و مطالعات ارتباطی با همکاری مشترک برگزار میکنند:
نشست علمی | فتوژورنالیسم: قاببندی یا ثبت حقیقت
بهبهانه انتشار کتاب «فتوژورنالیسم انتقادی: اخلاق و رویههای معاصر»
دکتر شهابالدین عادلعکاس، مستندساز و عضو هیات علمی دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر
دکتر بهارک محمودیعضو هیات علمی گروه روزنامهنگاری و مدیریت رسانه دانشگاه علامه طباطبایی
دکتر محمدمهدی مولاییعضو هیات علمی گروه روزنامهنگاری و مدیریت رسانه دانشگاه علامه طباطبایی
️ فردا
سهشنبه، 26 خرداد 1405 | ساعت 15 تا 17
دانشکده علوم ارتباطات، طبقه دوم، سالن دفاع دکتری دانشکده علوم ارتباطات
لینک شرکت آنلاین در جلسه:https://meeting.atu.ac.ir/ch/anjoman
جهت کسب اطلاعات نشستهای آینده وارد کانال شوید
️ لینک کانال بله انجمن مدیریت رسانه:https://ble.ir/anjomanM_media
️ لینک کانال تلگرام انجمن مدیریت رسانه:https://t.me/anjomanM_Media
آیدی جهت هماهنگی:@mediamngmt_atu
نشست علمی | فتوژورنالیسم: قاببندی یا ثبت حقیقت
دانشکده علوم ارتباطات، طبقه دوم، سالن دفاع دکتری دانشکده علوم ارتباطات
۱۲۶
۱۰:۴۹
پیام دکتر مهدیزاده رئیس دانشکده ارتباطاتدر خصوص ادغام دانشکده ارتباطات و دانشکده بیمه اکو:
به نام خداسلام خدمت دانشجویان،دانش آموختگان، استادان و کنشگران ارتباطات و رسانه. پس از جلسه مشترک قایم مقام و معاون محترم توسعه دانشگاه، جناب آقای دکتر ویژه و اعضای محترم هیات علمی دانشکده علوم ارتباطات در روز یکشنبه ۲۴ خرداد،در خصوص پیشنهاد و امکان انتقال موسسه آموزش عالی بیمه اکو به ساختمان دانشکده علوم ارتباطات و گفتگو و تبادل نظر در فضای صمیمی با ذکر دلایل و توجیهات مزیت ها و معایب این انتقال و لزوم تاکید و توجه بر استقلال و هویت دانشکده علوم ارتباطات، پس از جمع بندی نقطه نظرات و تصمیم خردمندانه و همدلانه مدیریت محترم دانشگاه، بویژه جناب آقای دکتر احمدوند ریاست محترم و نیز جناب آقای دکتر ویژه قایم مقام و معاون محترم توسعه دانشگاه، ایده و پیشنهاد انتقال موسسه آموزش عالی بیمه اکو به ساختمان دانشکده علوم ارتباطات، "منتفی"شد و انشاالله دانشکده علوم ارتباطات، به لطف حمایت دانشگاه و با انگیزه و انرژی بیشتر استادان و دانشجویان، گام های بلندتری در مسیر ارتقای آموزش و پژوهش دانش ارتباطات، روزنامه نگاری و روابط عمومی، بر خواهد داشت. لازم می دانم از طرف خود و همکاران گرامی ام در دانشکده علوم ارتباطات، از تلاش، پیگیری، همدلی و حمایت همه دانشجویان، انجمن ها و تشکل های دانشجویی، دانش آموختگان و فعالان و کنشگران عرصه رسانه ها در دفاع از استقلال و هویت دانشکده علوم ارتباطات، سپاس و قدردانی نمایم. همچنین، از مشی خردمندانه، همدلانه، گفتگومحور و تفاهم آمیز مدیریت محترم دانشگاه، در روند تصمیم گیری ها، کمال تشکر و امتنان را دارم.
خادم شما در دانشکده علوم ارتباطات: سیدمحمد مهدی زاده طالشی
انجمن مدیریت رسانه در:
در تلگرام :https://t.me/anjomanM_Mediaدر اینستاگرام:https://www.instagram.com/p/DZQIQl8jcj9/?igsh=ZXA3djlkcDU2cDdw
در بله:https://ble.ir/anjomanM_media
به نام خداسلام خدمت دانشجویان،دانش آموختگان، استادان و کنشگران ارتباطات و رسانه. پس از جلسه مشترک قایم مقام و معاون محترم توسعه دانشگاه، جناب آقای دکتر ویژه و اعضای محترم هیات علمی دانشکده علوم ارتباطات در روز یکشنبه ۲۴ خرداد،در خصوص پیشنهاد و امکان انتقال موسسه آموزش عالی بیمه اکو به ساختمان دانشکده علوم ارتباطات و گفتگو و تبادل نظر در فضای صمیمی با ذکر دلایل و توجیهات مزیت ها و معایب این انتقال و لزوم تاکید و توجه بر استقلال و هویت دانشکده علوم ارتباطات، پس از جمع بندی نقطه نظرات و تصمیم خردمندانه و همدلانه مدیریت محترم دانشگاه، بویژه جناب آقای دکتر احمدوند ریاست محترم و نیز جناب آقای دکتر ویژه قایم مقام و معاون محترم توسعه دانشگاه، ایده و پیشنهاد انتقال موسسه آموزش عالی بیمه اکو به ساختمان دانشکده علوم ارتباطات، "منتفی"شد و انشاالله دانشکده علوم ارتباطات، به لطف حمایت دانشگاه و با انگیزه و انرژی بیشتر استادان و دانشجویان، گام های بلندتری در مسیر ارتقای آموزش و پژوهش دانش ارتباطات، روزنامه نگاری و روابط عمومی، بر خواهد داشت. لازم می دانم از طرف خود و همکاران گرامی ام در دانشکده علوم ارتباطات، از تلاش، پیگیری، همدلی و حمایت همه دانشجویان، انجمن ها و تشکل های دانشجویی، دانش آموختگان و فعالان و کنشگران عرصه رسانه ها در دفاع از استقلال و هویت دانشکده علوم ارتباطات، سپاس و قدردانی نمایم. همچنین، از مشی خردمندانه، همدلانه، گفتگومحور و تفاهم آمیز مدیریت محترم دانشگاه، در روند تصمیم گیری ها، کمال تشکر و امتنان را دارم.
خادم شما در دانشکده علوم ارتباطات: سیدمحمد مهدی زاده طالشی
انجمن مدیریت رسانه در:
در تلگرام :https://t.me/anjomanM_Mediaدر اینستاگرام:https://www.instagram.com/p/DZQIQl8jcj9/?igsh=ZXA3djlkcDU2cDdw
در بله:https://ble.ir/anjomanM_media
۴۵
۱۸:۵۶
نشست علمی | فتوژورنالیسم: قاببندی یا ثبت حقیقت
انجمن علمی مدیریت رسانه و مطالعات ارتباطی با همکاری مشترک این نشست را بگزار کردند
این نشست بهبهانه انتشار کتاب «فتوژورنالیسم انتقادی: اخلاق و رویههای معاصر»
در دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد
استاد مدعو در این نشست:
دکتر شهابالدین عادلعکاس، مستندساز و عضو هیات علمی دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر
دکتر بهارک محمودیعضو هیات علمی گروه روزنامهنگاری و مدیریت رسانه دانشگاه علامه طباطبایی
دکتر محمدمهدی مولاییعضو هیات علمی گروه روزنامهنگاری و مدیریت رسانه دانشگاه علامه
برای اطلاع از نشستهای آتی در کانالهای انجمن مدیریت رسانه عضو شوید:
️ لینک کانال بله :https://ble.ir/anjomanM_media
️ لینک کانال تلگرام:https://t.me/anjomanM_Media
️ لینک پیج اینستاگرام:https://www.instagram.com/p/DZQIQl8jcj9/?igsh=ZXA3djlkcDU2cDdw
انجمن علمی مدیریت رسانه و مطالعات ارتباطی با همکاری مشترک این نشست را بگزار کردند
در دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد
استاد مدعو در این نشست:
برای اطلاع از نشستهای آتی در کانالهای انجمن مدیریت رسانه عضو شوید:
۳۴
۱۷:۱۲
انجمن مدیریت رسانه در:
۲۳
۱۶:۵۱
۱۴
۱۶:۰۷
برشی از نشست علمی | فتوژورنالیسم: قاببندی یا ثبت حقیقت
انجمن مدیریت رسانه در:
️ تلگرام:https://t.me/anjomanM_Media
️*اینستاگرام*:https://www.instagram.com/p/DZQIQl8jcj9/?igsh=ZXA3djlkcDU2cDdw
️*بله*:https://ble.ir/anjomanM_media
انجمن مدیریت رسانه در:
۱۴
۱۶:۰۷
۱۴
۱۶:۰۷
۱۴
۱۶:۰۷
۱۴
۱۶:۰۷