لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل صدای مردم استان اردبیلص
۹۱۵ عضو

صدای مردم استان اردبیل

کانال دوم اردبیل آذ
تریبون آزاد برای کسانی که رسانه ندارند ادمین@ardabil_az94
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۶ شهریور ۱۴۰۲
thumbnail
با سلام این فیلم مربوط به خیابان فلسطین تقاطع خیام میباشد چاله خیابان رینگ چندین ماشینو خراب کرده وچاله های پیاده رو پای چند شهروند پیچ خورده 4 بار با 137 شهرداری تماس گرفتیم نتیجه ای نگرفتیم اگر ممکنه نشر دهید ممنون
undefined۷
undefined۱

۵.۱K

۱۰:۳۹

با سلام.در مورد درمان فلج مغزی با سلول‌های بنیادی عرض کنم که چنین درمانی وجود نداره
undefined۵
undefined۱
undefined۱

۵.۱K

۱۰:۴۰

مسولین چرا به وضعیت کوچه ها و چاله ها و بی پل بودن جوی‌های باریک داخل کوچه ها  نمیرسین؟!!! کجایین پس ؟خارجین ؟؟!!!!
undefined۶
undefined۳

۵.۲K

۱۱:۲۵

همچنان شاهد اصراف بعضی از شهروندان هستیمشیر آب تسفیه شهری رو باز میکننو ماشین میشورن!نگفتیم ماشین نشورید، با اصولش
undefined۸
undefined۲

۵.۴K

۱۱:۲۵

thumbnail
یک عده اینطور پلاک خودرو و موتور سیکلت را میپوشانند و هیچ واکنشی از عوامل راهور نمیبینند مگر پلاک برای شناسایی نیست؟ چرا اینطور خودرو ها جولان میدهند؟
undefined۱۸
undefined۱

۵.۵K

۱۷:۳۶

سلامما اهالی روستای ننه کران نمین هستیمامشب ساعت ۱۱ شب عرض یک ثانیه برق قطع شد بعد اومد تو یه چشم بهم زدن، اما این وسط تلویزیون ۱۷ میلیونی ما سوختآیا فردا ادراه ی برق نمین پاسخگو خواهد بودچند ماه پیش به خاطر قطع برق هم یخچالمون سوخته بود،تو این گرونی و بدبختی هی برق بره بیاد وسایل مردم بسوزههیشکی هم جوابگو نیست متاسفانه.
undefined۱۵
undefined۹
undefined۴
undefined۴
undefined۱

۵.۶K

۲۱:۴۲

سلام خدمت ادمین گرامی و و همشهری های عزیز.در خصوص توضیح روابط عموی تامین اجتماعی عرض کنم .خیلی متشکریم که معنی بیمه اجباری و مشاغل آزاد رو فرمودن بسیار تاثیر گذار بودundefinedundefinedundefined.درمورد فرانشیز هم توضیح دادن باید بگم ما متوجه هستیم بیمه اجباری و اختیاری و همچنین فرانشیز چیه لازم به توضیح شما نبود.چون اگه برای بستری و جراحی و ...به بیمارستان های دولتی اعم از بیمارستان علوی و امام و فاطمی بریم.باید فرانشیز رو پرداخت کنیم و مشکلی نیس.ولی سوال من و چندین نفر دیگه این بود که این فرانشیز چرا باید در بیمارستان سبلان که برای خود سازمان تامین اجتماعی هست گرفته بشه.که متوجه شدیم جوابی نیس تا پذیرا باشیم. ممنون از شماundefinedundefined
undefined۱۰
undefined۴

۵.۷K

۲۱:۴۵

با سلام و خدا قوت عرض کنم که گلایه داریم از اداره محترم امور آب استان بخش روستاها و عشایر با توجه به اینکه روستای سردابه حدود ۲۲۰ خانوار داره و ۴۲ خانوار کنتور آبشون خرابه و ۱۵ خانوار هم آب غیر مجاز استفاده میکنن و ۳۰ خانوار هم مصرف آبشون بالا هست چرا و به چه دلیل این خانواری که کنتور آبشون خراب و تعدادی هم مصرف غیر مجاز دارن اداره آب اقدامی نکرده با توجه به اینکه دهیار و شورا و حتی آببان روستا حضوری به اداره تشریف برده ولی نتیجه دریافت نشده حتی نامه نگاری هم شده ولی بازم نتیجه حاصل نش خواهش میکنیم دلیل سهل انگاری اداره مربوطه برای چی هست و چرا رسیدگی نمیشود در این زمین
undefined۵
undefined۲
undefined۲

۵.۹K

۲۱:۴۵

باسلام وباتشکراز ادمین کانال وزین اردبیل اذ لطفا به دست اندرکاران امورات آب‌های معدنی سرعین بویژه گاومیش گلی یادآوری شود که این آب جداازسایر آبها اسم ورسم تاریخی داره حالامسافران برای درمان و گردشگران برای بهره مندی ازطبعیت و زیبایی‌های چشمه های بهشتی ازفرسخ ها راه به اردبیل وبه سرعین راهی می‌شوند وباتوجه به واقع شدن استان اردبیل بعنوان پایتخت گردشگری 2023 تصور بالایی ازاین استان وسایر آب‌های معدنی بخصوص سرعین رادارند ولی متاسفانه آبگرم گاومیش گلی که شاید بعلت پایین بودن نرخ آن ویا عدم مدیریت آنچنان که باید باشد نبوده ازلحاظ بهداشت اطراف آب ودمپایه های پاره شده و یا یک آب سردکن وغیره وکارکنان داخلی شیفت زنانه که زیاد به ارباب رجوع حرمت قائل نمی‌شوند درد بزرگی درمقابل آن همه تبلیغات برای ازدیاد مسافر میباشد که چاره کار بدست مسؤلین ذیربط میباشد خاطرنشان می‌سازد سایر آب‌های معدنی باتوجه به هزينه هاي دریافتی خدمات خوبی را ارائه می‌دهند که قابل تقدیر است باتشکر شهروند اردبيلي
undefined۱۹
undefined۱۲
undefined۱

۶.۶K

۲۱:۴۵

سلام من از شهر محله آرازعلی کوچه شهید شیردل  دو سال هست کابل مخابرات را قطع شده هر موقع به مخابرات اطلاع میدم کابل مخابرات را درست کنید میگن امکانات نداریم اگر امکانات ندارید دوسال چرا از من عوارض تلفن دریافت می کنید به خدا چند بار زنگ زدم و رفتم جواب نمی دهن اگر اینجور هست چرا عوارض تلفن را می گیرن من هر  ماه  ۱۸ هزارتومان عوارض تلفن که هنوز از اون استفاده نمیکنم  میدم اینو میگم اینو مشکل من نیست مشکل همین کوچه هست  خواهشن اطلاع رسانی کنید به رسد به دست اون مسئول ولی از اطلاع رسانی چشمم آب نمی خورد ،خواستم برسد بدست مسئول استان با تشکر.
undefined۲۱
undefined۱۷
undefined۱۰
undefined۱

۶.۶K

۲۱:۴۵