سلام بچهها... خوبین؟!امروز اومدم با ی خبر خوش🥰قراره مثل هرسال فردا جشنواره شکرگذاری داشته باشیم
این جشنواره معمولا اواخر رشد گل های محمدی بابت شکر گذاری گرفته میشه وبه نظرم خیلی کار قشنگیه
۲۳
۹:۱۷
ی سفارش اما تو سه بسته هم ارسال کردیم کرمان قراره باغ پسته هاشون رو با چراغ های ما روشن کنن
@arsengalery@arsengalery
۳۴
۹:۱۹
منتظر عکس های قشنگتون هستم

۴۰
۹:۱۹
۱۳
۴:۵۶