فاطمه سادات ارشی | روانشناس ، استعدادیابی و مهارت افزایی نوجوان
️ اگر اضطراب از زندگی ما حذف میشد، واقعاً همهچیز بهتر میشد؟ یا شاید گاهی همین اضطرابِ بهاندازه، دلیلِ حرکت و تلاش ماست؟ امشب به این سوال فکر کن… فردا دربارهاش حرف میزنیم
فاطــــمهسـادات ارشی | روانشناس نوجـوان ┄┄┅┅┅❅

❅┅┅┅┄┄ #اضطراب #رشدفردی #نوجوان #والد_آگاه
سلام رفیقم 
یادته قرار بود در مورد این سوال صحبت بکنیم؟
یادته قرار بود در مورد این سوال صحبت بکنیم؟
۵۴
۱۷:۲۲
میتونی اصلا اضطراب رو تجربه نکنی
اتفاقا
ترسو نگرانی ( اضطراب) اگه به اندازه کافی باشه ، میتونه به ما در مسیر زندگی کمک کنه
میدونین چیه ؟ انگاری اضطراب به حد کافی ( نه زیاد) حکم سوخت رو واسه حرکت ما داره ، مثلا : 
اگه نگران امتحان و نمره نباشیم که هیچ تلاشی نمی کنیم
وقت واسه درس خوندن نمیذاریم ، پس "اگه اضطراب به اندازه باشه میتونه مفید باشه برامون"
─ ✾࿐༅

༅࿐✾ ─#اضطراب #اضطراب_جدایی #اضطراب_فراگیر #نوجوان#والد_آگاه #اضطراب_اجتماعی
┄┄┅┅┅❅

❅┅┅┅┄┄فاطــــمه سادات ارشی | روانشناس نوجوان
اتفاقا
─ ✾࿐༅
┄┄┅┅┅❅
۵۵
۱۷:۲۸
تو پستهای بعدی قراره با هم تکنیکهای ساده و کاربردی برای مدیریت و کنترل اضطراب رو یاد بگیریم؛
۵۵
۱۸:۵۸
منتظر اولین تکنیک کاهش اضطراب باش
هستم
۵۳
۱۹:۰۸
تمرین سادهای که فقط با چند دقیقه توجه به نفسهاتون میتونه بدن و ذهنتون رو آرومتر کنه…
با *توجه آگاهانه به نفس* میتونیم به بدنمون پیام آرامش بدیم.
─ ✾࿐༅
فاطــــمه سادات ارشی | روانشناس نوجوان
۵۷
۱۹:۱۵
با چند دقیقه توجه آگاهانه به نفس میتونیم به بدنمون پیام آرامش بدیم
کافیه توی یه جای آروم بشینین، چشمهاتون رو ببندین و فقط به ورود و خروج هوا توجه کنین…بدون قضاوت، بدون عجله؛ فقط نفس کشیدن و توجه کردن
چند دقیقه در روز تمرینش کنین و تاثیرش رو ببینین
┄┄┅┅┅❅
┄┄┅┅┅❅
۶۷
۱۹:۴۳
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
ســــلام رفیقم
از ۷.۳۰ صبح اینجام باید هر لحظه به روز بشیمامروز میخوام لابلای بحث مهم اضطراب نکات قشنگ و مفیدی از جلسه امروز رو براتون بگم
بحثمون در مورد حس و احساس و هیجان و معناست
دوست دارید
جذاب نیست
از ۷.۳۰ صبح اینجام باید هر لحظه به روز بشیمامروز میخوام لابلای بحث مهم اضطراب نکات قشنگ و مفیدی از جلسه امروز رو براتون بگم
بحثمون در مورد حس و احساس و هیجان و معناست
دوست دارید
۶۹
۷:۵۴
۳۴۴
۱۵:۲۳
کتاب های خوب همچون انسان های خوب هستند،تنها تفاوت شان در این است که؛ هر چه از عمر کتاب ها بگذرد با ارزش تر شناخته میشوند، اما هر چه از عمر انسان ها بگذرد قدیمی تر شناخته میشوند!شاید بتوان برای انسان ها هم کلمه ی با ارزش تر را بکار برد....#تلنگر
ســــــــلام گــــــرم
از یکم تیر ماه گرم تابستونی

اینجا کسی هست که دختر تیر باشه؟





بیا اینجا خودتو معرفی کن که جایزه داری

@fs_arshi
ســــــــلام گــــــرم
از یکم تیر ماه گرم تابستونی
اینجا کسی هست که دختر تیر باشه؟
۲۴
۵:۴۴