لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل ایران  در یک نگاها
۱۶۸ عضو

ایران در یک نگاه

خبری - مذهبی - اجتماعی- علمی
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۲۸ خرداد
سلام ، دوستان بابت این تفاهم نامه پیش رو و ..... لطفاً همگی توصیه رهبر شهید رو انجام بدین، تا فردا undefined

۲۷

۱۸:۴۸

thumbnail
undefined توصیه‌ حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رضوان‌الله‌علیه به قرائت قرآن و دعا برای پیروزی جبهه مقاومت
undefinedرهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به سوالی، قرائت سوره فتح، دعای ۱۴ صحیفه سجادیه و دعای توسل را برای پیروزی جبهه مقاومت توصیه کردند.https://eitaa.com/hamze_mosque

۳۸

۱۸:۴۸

۲۹ خرداد
«علی‌الاصول ...»
علی‌الاصول، یکی تنگه را رها کرده‌ستمیان معرکه بر ترس، اقتدا کرده‌ست
علی‌الاصول یکی برخلاف رأیِ ولیبرای وعدهٔ دشمن، حساب وا کرده‌ست
علی‌الاصول، یکی وقت رزم در میدانبه اجتهاد خود اینگونه پابه‌پا کرده‌ست
علی‌الاصول، یکی پشت پا زده به اصولیکی به جادهٔ خاکی زده، جفا کرده‌ست
اگرچه از سر دلسوزی است و حسن نظر... در این نبرد، کم آورده و خطا کرده‌ست
چه سود می‌بَرد آنکس که دور از این مردمبر این معامله اصرارِ نابجا کرده‌ست؟!
چه حاصل است از این نامه با چنین گرگیکه نانوشته دریده‌ست و نقض‌ها کرده‌ست
... و جنگ راه خطیریست، مرد می‌طلبد... و جنگ، جوهر افراد برملا کرده‌ست
... و صلح نیست از این رستخیز، راه گریزچنانکه عافیت اندیش، ادعا کرده‌ست
علی الاصول، امام شهید، خامنه‌ایبرای مردم ما روز و شب دعا کرده‌ست
علی‌الاصول، همین بعثت خیابانیبرای دیدن خورشید، کوچه وا کرده‌ست
علی الاصول، خداوندِ مردم مبعوثشگفت‌معجزه‌ای گاه با عصا کرده‌ست
عصای معجزه، امروز نیست جز فریادعصای معجزه عشق است و کارها کرده‌ست
undefined میلاد عرفان‌پور
@undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedble.ir/join/DUujn9Uc6E
undefined۱

۱۱۰

۸:۱۶

thumbnail

۳۹

۱۵:۰۳

شیخ اسماعیل رمضانی: پیشنهاد می‌دهم جنبش «بازگشت به نظر رهبری» راه بیفتد/ بدانید در مسیری که مشخص شده است مورد رضایت ولی جامعه نیست نه خیر دنیا هست نه آخرت
شیخ اسماعیل رمضانی نوشت:سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده است نوشته مرا بخواند
undefined با پیام اخیر رهبر انقلاب اسلامی مشخص شد نائب امام زمان علیه السلام نظرشان غیر از این مسیری است که آقایان مسئولین طی کرده اند و صلاح کشور را در آن نمی بینند.
undefinedدر این باره چند نکته گفتنی است:۱ـ به برادرانی که طی این مدت نظرشان مخالف مذاکره بود توصیه می کنم مبادا پیام رهبری را برای به رخ کشیدن جریانی که با شما هم نظر نبودند استفاده کنید.حیف ظرفیت این پیام است که خرج به رخ کشیدن بشود.
۲ـ نباید جریان توهین و دو دستگی و شعار علیه مسئولین راه بیفتد، در نظام قرآنی تفرقه بدتر از کفر است.
۳ـ حالا که مشخص شد نظر نائب امام زمان علیه السلام چیز دیگری است، پیشنهاد می‌دهم «جنبش بازگشت به نظر رهبری» راه بیفتد.
undefinedدر تجمعات مطالبه کنید که کشور به مسیری که مورد رضایت ایشان است برگردد.
undefinedسفر تیم مذاکره برای امضای تفاهم باید لغو شود و باید مذاکرات ۶۰ روزه متوقف شد.
undefinedبدانید در مسیری که مشخص شده است مورد رضایت ولی جامعه نیست نه خیر دنیا هست نه آخرت.
undefinedای مردم از تجربه رهبر شهید عبرت بگیرید
undefinedامیدوارم گذشته باشد آن زمان که رهبر انقلاب شب علیه مذاکرات فرمایش می کردند و صبح به مسئولین اجازه مذاکره می کردند و ما مردم فقط نگاه می کردیم.
undefinedمسیر مورد نظر ولی جامعه به سرمایه مردم احتیاج دارد.

۵۶

۲۰:۲۶

۳۰ خرداد
ماموریت های زیر پوستی اصلاح طلبای غرب گرا در ایران :
در اقتصاد = گران‌سازی در فرهنگ = عریان سازی در معیشت = دلاری سازی هزینه مردم در قانون مداری = رهاسازی در اخلاق = آزادسازیدر سیاست‌های پولی = پهن‌سازی ریال در سیاست خارجی = وابسته‌سازی کشور در آموزش = مقلدسازی برای غرب در پرورش = حقیرسازی جواناندر مدارس = طبقاتی سازی در دانشگاه = مهاجرسازی از نخبگان در هنرهای هفتگانه = بی بند و بارسازیدر ورزش = وطن فروش سازی (وریا ، آزمون ها ...)در انرژی = ناتراز سازی در امنیت = نفوذی‌سازی در امور اجتماعی = فتنه انگیزی و آشوب‌سازی در رسانه ها = شبهه سازی در تجارت و کشاورزی = ورشکسته سازی در مسکن = قبرسازی و کارتن خواب‌سازی در بهداشت و درمان = رانتی‌سازیدر مردم سالاری = خصولتی سازی منابع ملی در بانکداری = ربوی سازی در خانواده و جمعیت = تباه سازی در هویت ملی و دینی = غافل سازی در اقتدار و استقلال و عدالت = نابودسازی در تحریم‌ها = حداکثر سازیدر مذاکرات = برجام‌ سازی مکرر در صنعت = مونتاژ سازی در صادرات نفت و گاز = نهادینه سازی خام فروشی
جان کلام آنکه غربگرایی یعنی مستعمره سازی گام به گام از ایران در یکصد سال گذشته با شعارهای دروغ و فریبکاری و مسئولیت ناپذیری و فرافکنی و مقصر تراشی از فرانچسکو ها و جلیلی های خیالی.

۳۵

۵:۰۷

۳۱ خرداد
undefined هیئت سکولار
شب عاشورا وقتی در سخنرانی هیئت،واعظ در حال صحبت در مورد مسائل سیاسی روز و دشمن شناسی بود یکی هیئتی ها فریاد زد اقا جلسه را سیاسی نکن ما برای اشک بر حسین امده ایم نه سیاسی بازی، روضه ما را خراب نکن بگذار برای غربت حسین اشک بریزیم و ضجه بزنیم! متاسفانه تعدادی دیگر هم با او همراه شدندundefinedناگهان بیاد این واقعه تلخ تاریخی افتادم...:undefined صحنه به دار کشیدن ۹ آزادیخواه تبریزی در شهر تبریز بدست لشگر قزاق روس به سال ۱۲۹۰ روز عاشورا
هنگامی که روس ها در حال بدار کشیدن آزادیخواهان و دلاوران تبریز در روز عاشورای سال ۱۲۹۰ بودند صدای طبل و سنج از کوچه پسکوچه های تبریز شنیده میشد و مردم تبریز در حال عزاداری برای امام حسین علیه السلام بودند.عده ای زنجیر زن،عده ای سینه زن و عده ای قمه زن.....فرمانده روس اینگونه گفت:میترسیدم که آن جمعیت عظیم عزادار حسینی به آزادیخواهان مبارز تبریزی بپیوندند و در آن صورت چه بر سر ما میآمد !!
اما جمعیت عظیم! مردم شیعه (سکولار)! عزادار فقط عزاداری و گریه کردند زنجیر و سینه و قمه زدند به اعدام ۹ دلاور آزادیخواه خود توجهی نکردند.
اری این است نتیجه اسلام سکولار،این است اسلام منهای سیاست و این چیزی است که شیعه انگلیسی به شدت به دنبال ان است و برای ان میلیاردی هزینه میکند.
براستی در هیئتی که دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد ابن زیاد سینه میزند، شمر اشک میریزد و یزید ضجه میزند... اری این است نتیجه بی بصیرتی و هیئت سکولار
undefinedدر مسیر مطالبات انقلابی همراه ما باشیدundefinedhttps://eitaa.com/joinchat/505349238C2fe6908648

۳۲

۴:۰۱

۲ تیر
thumbnail

۲۲

۱۷:۱۷

thumbnail

۱۹

۲۱:۳۰

۳ تیر
thumbnail

۱۰

۵:۱۸