سلام ، دوستان بابت این تفاهم نامه پیش رو و ..... لطفاً همگی توصیه رهبر شهید رو انجام بدین، تا فردا 
۲۷
۱۸:۴۸
۳۸
۱۸:۴۸
«علیالاصول ...»
علیالاصول، یکی تنگه را رها کردهستمیان معرکه بر ترس، اقتدا کردهست
علیالاصول یکی برخلاف رأیِ ولیبرای وعدهٔ دشمن، حساب وا کردهست
علیالاصول، یکی وقت رزم در میدانبه اجتهاد خود اینگونه پابهپا کردهست
علیالاصول، یکی پشت پا زده به اصولیکی به جادهٔ خاکی زده، جفا کردهست
اگرچه از سر دلسوزی است و حسن نظر... در این نبرد، کم آورده و خطا کردهست
چه سود میبَرد آنکس که دور از این مردمبر این معامله اصرارِ نابجا کردهست؟!
چه حاصل است از این نامه با چنین گرگیکه نانوشته دریدهست و نقضها کردهست
... و جنگ راه خطیریست، مرد میطلبد... و جنگ، جوهر افراد برملا کردهست
... و صلح نیست از این رستخیز، راه گریزچنانکه عافیت اندیش، ادعا کردهست
علی الاصول، امام شهید، خامنهایبرای مردم ما روز و شب دعا کردهست
علیالاصول، همین بعثت خیابانیبرای دیدن خورشید، کوچه وا کردهست
علی الاصول، خداوندِ مردم مبعوثشگفتمعجزهای گاه با عصا کردهست
عصای معجزه، امروز نیست جز فریادعصای معجزه عشق است و کارها کردهست
میلاد عرفانپور
@



ble.ir/join/DUujn9Uc6E
علیالاصول، یکی تنگه را رها کردهستمیان معرکه بر ترس، اقتدا کردهست
علیالاصول یکی برخلاف رأیِ ولیبرای وعدهٔ دشمن، حساب وا کردهست
علیالاصول، یکی وقت رزم در میدانبه اجتهاد خود اینگونه پابهپا کردهست
علیالاصول، یکی پشت پا زده به اصولیکی به جادهٔ خاکی زده، جفا کردهست
اگرچه از سر دلسوزی است و حسن نظر... در این نبرد، کم آورده و خطا کردهست
چه سود میبَرد آنکس که دور از این مردمبر این معامله اصرارِ نابجا کردهست؟!
چه حاصل است از این نامه با چنین گرگیکه نانوشته دریدهست و نقضها کردهست
... و جنگ راه خطیریست، مرد میطلبد... و جنگ، جوهر افراد برملا کردهست
... و صلح نیست از این رستخیز، راه گریزچنانکه عافیت اندیش، ادعا کردهست
علی الاصول، امام شهید، خامنهایبرای مردم ما روز و شب دعا کردهست
علیالاصول، همین بعثت خیابانیبرای دیدن خورشید، کوچه وا کردهست
علی الاصول، خداوندِ مردم مبعوثشگفتمعجزهای گاه با عصا کردهست
عصای معجزه، امروز نیست جز فریادعصای معجزه عشق است و کارها کردهست
@
۱۱۰
۸:۱۶
۳۹
۱۵:۰۳
شیخ اسماعیل رمضانی: پیشنهاد میدهم جنبش «بازگشت به نظر رهبری» راه بیفتد/ بدانید در مسیری که مشخص شده است مورد رضایت ولی جامعه نیست نه خیر دنیا هست نه آخرت
شیخ اسماعیل رمضانی نوشت:سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده است نوشته مرا بخواند
با پیام اخیر رهبر انقلاب اسلامی مشخص شد نائب امام زمان علیه السلام نظرشان غیر از این مسیری است که آقایان مسئولین طی کرده اند و صلاح کشور را در آن نمی بینند.
در این باره چند نکته گفتنی است:۱ـ به برادرانی که طی این مدت نظرشان مخالف مذاکره بود توصیه می کنم مبادا پیام رهبری را برای به رخ کشیدن جریانی که با شما هم نظر نبودند استفاده کنید.حیف ظرفیت این پیام است که خرج به رخ کشیدن بشود.
۲ـ نباید جریان توهین و دو دستگی و شعار علیه مسئولین راه بیفتد، در نظام قرآنی تفرقه بدتر از کفر است.
۳ـ حالا که مشخص شد نظر نائب امام زمان علیه السلام چیز دیگری است، پیشنهاد میدهم «جنبش بازگشت به نظر رهبری» راه بیفتد.
در تجمعات مطالبه کنید که کشور به مسیری که مورد رضایت ایشان است برگردد.
سفر تیم مذاکره برای امضای تفاهم باید لغو شود و باید مذاکرات ۶۰ روزه متوقف شد.
بدانید در مسیری که مشخص شده است مورد رضایت ولی جامعه نیست نه خیر دنیا هست نه آخرت.
ای مردم از تجربه رهبر شهید عبرت بگیرید
امیدوارم گذشته باشد آن زمان که رهبر انقلاب شب علیه مذاکرات فرمایش می کردند و صبح به مسئولین اجازه مذاکره می کردند و ما مردم فقط نگاه می کردیم.
مسیر مورد نظر ولی جامعه به سرمایه مردم احتیاج دارد.
شیخ اسماعیل رمضانی نوشت:سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده است نوشته مرا بخواند
۲ـ نباید جریان توهین و دو دستگی و شعار علیه مسئولین راه بیفتد، در نظام قرآنی تفرقه بدتر از کفر است.
۳ـ حالا که مشخص شد نظر نائب امام زمان علیه السلام چیز دیگری است، پیشنهاد میدهم «جنبش بازگشت به نظر رهبری» راه بیفتد.
۵۶
۲۰:۲۶
ماموریت های زیر پوستی اصلاح طلبای غرب گرا در ایران :
در اقتصاد = گرانسازی در فرهنگ = عریان سازی در معیشت = دلاری سازی هزینه مردم در قانون مداری = رهاسازی در اخلاق = آزادسازیدر سیاستهای پولی = پهنسازی ریال در سیاست خارجی = وابستهسازی کشور در آموزش = مقلدسازی برای غرب در پرورش = حقیرسازی جواناندر مدارس = طبقاتی سازی در دانشگاه = مهاجرسازی از نخبگان در هنرهای هفتگانه = بی بند و بارسازیدر ورزش = وطن فروش سازی (وریا ، آزمون ها ...)در انرژی = ناتراز سازی در امنیت = نفوذیسازی در امور اجتماعی = فتنه انگیزی و آشوبسازی در رسانه ها = شبهه سازی در تجارت و کشاورزی = ورشکسته سازی در مسکن = قبرسازی و کارتن خوابسازی در بهداشت و درمان = رانتیسازیدر مردم سالاری = خصولتی سازی منابع ملی در بانکداری = ربوی سازی در خانواده و جمعیت = تباه سازی در هویت ملی و دینی = غافل سازی در اقتدار و استقلال و عدالت = نابودسازی در تحریمها = حداکثر سازیدر مذاکرات = برجام سازی مکرر در صنعت = مونتاژ سازی در صادرات نفت و گاز = نهادینه سازی خام فروشی
جان کلام آنکه غربگرایی یعنی مستعمره سازی گام به گام از ایران در یکصد سال گذشته با شعارهای دروغ و فریبکاری و مسئولیت ناپذیری و فرافکنی و مقصر تراشی از فرانچسکو ها و جلیلی های خیالی.
در اقتصاد = گرانسازی در فرهنگ = عریان سازی در معیشت = دلاری سازی هزینه مردم در قانون مداری = رهاسازی در اخلاق = آزادسازیدر سیاستهای پولی = پهنسازی ریال در سیاست خارجی = وابستهسازی کشور در آموزش = مقلدسازی برای غرب در پرورش = حقیرسازی جواناندر مدارس = طبقاتی سازی در دانشگاه = مهاجرسازی از نخبگان در هنرهای هفتگانه = بی بند و بارسازیدر ورزش = وطن فروش سازی (وریا ، آزمون ها ...)در انرژی = ناتراز سازی در امنیت = نفوذیسازی در امور اجتماعی = فتنه انگیزی و آشوبسازی در رسانه ها = شبهه سازی در تجارت و کشاورزی = ورشکسته سازی در مسکن = قبرسازی و کارتن خوابسازی در بهداشت و درمان = رانتیسازیدر مردم سالاری = خصولتی سازی منابع ملی در بانکداری = ربوی سازی در خانواده و جمعیت = تباه سازی در هویت ملی و دینی = غافل سازی در اقتدار و استقلال و عدالت = نابودسازی در تحریمها = حداکثر سازیدر مذاکرات = برجام سازی مکرر در صنعت = مونتاژ سازی در صادرات نفت و گاز = نهادینه سازی خام فروشی
جان کلام آنکه غربگرایی یعنی مستعمره سازی گام به گام از ایران در یکصد سال گذشته با شعارهای دروغ و فریبکاری و مسئولیت ناپذیری و فرافکنی و مقصر تراشی از فرانچسکو ها و جلیلی های خیالی.
۳۵
۵:۰۷
شب عاشورا وقتی در سخنرانی هیئت،واعظ در حال صحبت در مورد مسائل سیاسی روز و دشمن شناسی بود یکی هیئتی ها فریاد زد اقا جلسه را سیاسی نکن ما برای اشک بر حسین امده ایم نه سیاسی بازی، روضه ما را خراب نکن بگذار برای غربت حسین اشک بریزیم و ضجه بزنیم! متاسفانه تعدادی دیگر هم با او همراه شدند
هنگامی که روس ها در حال بدار کشیدن آزادیخواهان و دلاوران تبریز در روز عاشورای سال ۱۲۹۰ بودند صدای طبل و سنج از کوچه پسکوچه های تبریز شنیده میشد و مردم تبریز در حال عزاداری برای امام حسین علیه السلام بودند.عده ای زنجیر زن،عده ای سینه زن و عده ای قمه زن.....فرمانده روس اینگونه گفت:میترسیدم که آن جمعیت عظیم عزادار حسینی به آزادیخواهان مبارز تبریزی بپیوندند و در آن صورت چه بر سر ما میآمد !!
اما جمعیت عظیم! مردم شیعه (سکولار)! عزادار فقط عزاداری و گریه کردند زنجیر و سینه و قمه زدند به اعدام ۹ دلاور آزادیخواه خود توجهی نکردند.
اری این است نتیجه اسلام سکولار،این است اسلام منهای سیاست و این چیزی است که شیعه انگلیسی به شدت به دنبال ان است و برای ان میلیاردی هزینه میکند.
براستی در هیئتی که دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد ابن زیاد سینه میزند، شمر اشک میریزد و یزید ضجه میزند... اری این است نتیجه بی بصیرتی و هیئت سکولار
۳۲
۴:۰۱
۲۲
۱۷:۱۷
۱۹
۲۱:۳۰
۱۰
۵:۱۸