منان رئیسی؛ نماینده مجلس:
شماها از پشتپرده خبر ندارید ولی من خبر دارم
یه شخصیت خیلی مهم تو جلسات به فرماندههای نظامی گفته بود اگه با آمریکا توافق نکنید؛ من استعفا میدم و میرم. فرماندهها هم سر یه دوراهی سخت گیر کرده بودن و اگه با نظر اون شخص مخالفت میکردن ممکن بود اون کنار بکشه و کشور وارد یه خلأ سیاسی بشه. آخرش هم بین بد و بدتر تصمیم گرفتن همون گزینه بد رو انتخاب کنن
شماها از پشتپرده خبر ندارید ولی من خبر دارم
یه شخصیت خیلی مهم تو جلسات به فرماندههای نظامی گفته بود اگه با آمریکا توافق نکنید؛ من استعفا میدم و میرم. فرماندهها هم سر یه دوراهی سخت گیر کرده بودن و اگه با نظر اون شخص مخالفت میکردن ممکن بود اون کنار بکشه و کشور وارد یه خلأ سیاسی بشه. آخرش هم بین بد و بدتر تصمیم گرفتن همون گزینه بد رو انتخاب کنن
۹
۲۰:۴۳
Asadullah_31380
منان رئیسی؛ نماینده مجلس: شماها از پشتپرده خبر ندارید ولی من خبر دارم یه شخصیت خیلی مهم تو جلسات به فرماندههای نظامی گفته بود اگه با آمریکا توافق نکنید؛ من استعفا میدم و میرم. فرماندهها هم سر یه دوراهی سخت گیر کرده بودن و اگه با نظر اون شخص مخالفت میکردن ممکن بود اون کنار بکشه و کشور وارد یه خلأ سیاسی بشه. آخرش هم بین بد و بدتر تصمیم گرفتن همون گزینه بد رو انتخاب کنن
اون شخص مهم عزیزان
با عقب نشینی هاش و اشتباهاتش
تا حالا دو بار کشور رو دچار جنگ کرده
ظاهرا تا ۳ نشه بازی نشه
با عقب نشینی هاش و اشتباهاتش
تا حالا دو بار کشور رو دچار جنگ کرده
ظاهرا تا ۳ نشه بازی نشه
۹
۲۰:۴۳
به دستور دونالد ترامپ عملیات ما در ایران آغاز شد
۹
۲۰:۴۳
چند شهید و مجروح از مدافعان وطن
۹
۲۰:۴۳
.
ستونهای دود در سیریک
ستونهای دود در سیریک
۹
۲۰:۴۴
تلگراف:
حمله سایبری به بانک های ایران کار اسرائیل و گروه هکری «گنجشک درنده» بوده است
حمله سایبری به بانک های ایران کار اسرائیل و گروه هکری «گنجشک درنده» بوده است
۹
۲۰:۴۴
.
فعالیت گسترده نیروی هوایی امریکا در خلیج فارس
فعالیت گسترده نیروی هوایی امریکا در خلیج فارس
۹
۲۰:۴۴
Asadullah_31380
. فعالیت گسترده نیروی هوایی امریکا در خلیج فارس
اینا میزارن ما از تنگه هرمز عوارض بگیریم ؟
فک نکنم
در یک صورت ما میتونستیم عوارض بگیریم
چه با جنگ چه بعدش با اتش بس اینقدر این تنگه رو بسته نگه میداشتیم و ذخایر جهان خالی میشد ، که همه بگن اقا هرچی عوارض میخواهی میدهیم فقط بازش کن ،
این قضیه تو مشت ما بود خودمان مفت مفت از دستش داده ایم
فک نکنم
در یک صورت ما میتونستیم عوارض بگیریم
چه با جنگ چه بعدش با اتش بس اینقدر این تنگه رو بسته نگه میداشتیم و ذخایر جهان خالی میشد ، که همه بگن اقا هرچی عوارض میخواهی میدهیم فقط بازش کن ،
این قضیه تو مشت ما بود خودمان مفت مفت از دستش داده ایم
۱۰
۲۰:۴۵
امروز حملاتی را به سایتهای ذخیره موشک و پهپادهای ایرانی و تأسیسات رادار ساحلی انجام داده است
۱۰
۲۰:۴۵
فاکس نیوز :
حملات آمریکا به اهدافی در ایران همچنان ادامه دارد
حملات آمریکا به اهدافی در ایران همچنان ادامه دارد
۹
۲۱:۰۵