حجتالاسلام طباخیان:
پ.ن: بعد از جنگ صفین، معاویه بدون اینکه به عراق لشگرکشی کند با گروههای کوچک چند نفره به شهرهای مرزی تحت حکومت امیرالمومنین ضربه میزد و با قتل و «غارت»اهالی آن منطقه، امنیت را از مردم سلب میکرد.حضرت هرچه یارانشان را برای جلوگیری از این مسئله دعوت به جهاد میکردند استقبال نمیشد و همین مسئله به مرور زمان موجب تضعیف شدید حکومت امیرالمومنین علیهالسلام شد.
┅┅┅┅
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
۲.۶K
۱:۲۷
#بیانیه_بصیرتی
ترامپ در رأس یک تیم بلندبالا رفته چین،و چین جوری این تیم رو تحقیر کرده که خود آمریکاییها مبهوت موندن
ترامپ رفته بود تا چین رو مجاب کنه که از ایران نفت نگیره،ولی چین قبول که نکرده هیچ، اعلام هم کرده تو مسئله پاناما هم اگر آمریکا وارد بشه قطعا منجربه جنگ بین این دوکشور خواهدشد
چین رسماًاعلام کرده که بههیچعنوان روابط تجاریش با ایران رو کم نمیکنه واین اولین پتک عظیم برپیکره امریکا بعداز جنگ باایران بود
آمریکا بعداز شکست درجنگ باایران، دیگه اون آمریکای سابق نیستدیگه ازاین به بعد کسی تره هم براش خُرد نخواهدکرد وخواهیددید که آمریکا طی یکیدوسال آینده چقدر منزوی وبعدش تجزیه خواهدشدشایداین الان برای عدهای باورپذیر نباشه ولی قطعا آینده آمریکا، یک آینده منجر به تجزیه وانزوای بینالمللی خواهدبود
درعوض ایران داره سازمان خودشرو درتنگه تثبیت و #نبض_انرژی دنیا رو بهدست میگیرهو آقایی ایران ازاین به بعد برای جهانیان مسجل خواهدشدایران درمسیری داره قدم برمیداره که تحریمها به خودی خود تا یکیدوسال آینده برداشته میشه چون دنیا چارهای نخواهدداشت جز #تعامل_با_ایران
اما این مسیر برای ما راحت نخواهدبودقطعا نفوذیهای داخلی هم آرام نمینشینندآمریکا به امثال ظریف و روحانی دلبسته استاینها ظریف و روحانیرو توی آبنمک خوابوندن برای روز مقتضی!
اگر #فشار_مردم کف خیابان نره برای مطالبه ظریف و روحانی، ما بعدا از این دو ضربه خواهیمخورد
آقایون بزرگوار #جبهه_انقلابیکف خیابون رو محل سیاسیکاریها و تخریب همدیگه نکنید!!نوک پیکان #مطالبه_مردم رو به سمت اتفاقات جناحی نبریدالان زمان تخریب نیست، الان زمان مطالبه استمطالبه محاکمه مسببین وضع موجود
اگر کف خیابون رو محل تسویهحساب جناحی کنید خیانت میکنید به خون امام شهیدمون
الان تنها چیزی که مهم نیست،آدمها هستندبهجای افتادن به جان هم، و موندن تو فضای انتخاباتهای گذشته، سعی کنید یک مسیر درسترو ترسیم کنید اونوقت هر کی توی این مسیر بود قطعاً مردم براش تصمیم میگیرند
اتحاد حول محور ایران،و ولایتالان زمان دعوا نیستالان زمان زدن ارکان نظام نیستالان زمان مطالبه درسته
بارها عرض کردیم که بهجای بلندگو دادن به ۴تا مداح؛ برید اساتید تحلیلگر بیارید تو تجمعات شبانه و مردمرو اگاه کنیدالان بهترین زمان برای #بصیرتافزایی مردمهبا بحثها وموضوعات انحرافی این تجمعات رو کمرنگ نکنیدمردم الان منتظر موضعگیری کف خیاباننداگر فریاد مطالبه همه مردم از مفسدین اقتصادی توی تجمعات بلند بشه، خواهیددید که این تجمعات به نقطه قوت نظام تبدیل میشه
ما چارهای نداریم جز اینکه این تجمعات مردمی رو ببریم بهسمت ایجاد یک قرارگاه مردمییکقرارگاهی که مشکلات جامعه رو بفهمه و فارق از حمایت از میدان، مطالبه #محاکمه_مسببین_وضع_موجود رو هم بکنه
مسئله حجاب مهمهمسئله تعطیلی مجلس مهمهمسئله تصمیمگیری در شعام مهمه
اما مهمترازهمه اینها اینه که مشکلات معیشتی مردم پیگیری بشه
همونطور که سوخت موشکهای سید مجید؛ فریادهای ما در کف خیابونه، همون فریادهای مطالبهگری در مورد #معیشت_مردم و مسببین وضع موجود سوخت موشکهای قوه قضاییه و جناب اقای محسنی اژهای است تا بر سر مفسدین اقتصادی و مسببین وضع موجود بزنه
رُک بگیم الان اگر نریم بهسمت مطالبه معیشت مردم؛ این فرصت پیش اومده کف خیابون تبدیل میشه به ۱۸دیهای قبلو دشمن به این دلبسته#اتحاد_مردم رو جناحی نکنیدفلانی چی،و فلانی چیها رو بذاریدکناراصلا الان شخص مهم نیست، #تعریف_راهبرد مهمه
همونطور که #تنگه_هرمز نبض انرژی دنیا و این الان دست ماست و دودستی هم باید سفت بچسبیم بهش، تا آقایی دنیا رو داشته باشیم، الان هم اتحاد و مطالبهگری مشکلات معیشتی مردم و مطالبه محاکمه مسببین وضع موجود, تنگه جنگ اقتصادی ماست که اگر ولش کنیم، دشمن اونو به دست میگیره
تجمعات اگر بیهدف باشه بعد از مدتی مردم خسته میشنباید خون تازه به رگهای خیابان تزریق بشهاینجوری دشمن ناامید میشه از راه انداختن آشوب در کشورو بیپرده بگیم؛ الان ترامپ به این غفلت ما دلبستهمنتظره این تنگه خنثی بشه اونوقت میبینید که تنگه هرمز هم بهراحتی باز میشه، چون اینبار غربگدایان کدخداپسند آمریکایی و اذنابشون قراره دو دستی مملکت رو بدن دست آمریکااونوقت موشکی پَرهستهای پرتنگه هرمز پراستقلال پرنظام اسلامی پراعتقادات مذهبی پرحالا غفلت کنید تا اینها رو به چشم ببینیدخدایا تو شاهد باش اون چیزی که ما باید هشدار میدادیم،دادیم
قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی#ققنوس_آتشین
┅┅┅┅



┅┅┅┅┄
کانال اساتید انقلابی ونخبگان علمی
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
http://eitaa.com/asatid_enghelabi ایتا
http://splus.ir/asatid_enghelabi سروش
https://ble.ir/asatid_enghelabi بله
ترامپ رفته بود تا چین رو مجاب کنه که از ایران نفت نگیره،ولی چین قبول که نکرده هیچ، اعلام هم کرده تو مسئله پاناما هم اگر آمریکا وارد بشه قطعا منجربه جنگ بین این دوکشور خواهدشد
چین رسماًاعلام کرده که بههیچعنوان روابط تجاریش با ایران رو کم نمیکنه واین اولین پتک عظیم برپیکره امریکا بعداز جنگ باایران بود
آمریکا بعداز شکست درجنگ باایران، دیگه اون آمریکای سابق نیستدیگه ازاین به بعد کسی تره هم براش خُرد نخواهدکرد وخواهیددید که آمریکا طی یکیدوسال آینده چقدر منزوی وبعدش تجزیه خواهدشدشایداین الان برای عدهای باورپذیر نباشه ولی قطعا آینده آمریکا، یک آینده منجر به تجزیه وانزوای بینالمللی خواهدبود
درعوض ایران داره سازمان خودشرو درتنگه تثبیت و #نبض_انرژی دنیا رو بهدست میگیرهو آقایی ایران ازاین به بعد برای جهانیان مسجل خواهدشدایران درمسیری داره قدم برمیداره که تحریمها به خودی خود تا یکیدوسال آینده برداشته میشه چون دنیا چارهای نخواهدداشت جز #تعامل_با_ایران
اما این مسیر برای ما راحت نخواهدبودقطعا نفوذیهای داخلی هم آرام نمینشینندآمریکا به امثال ظریف و روحانی دلبسته استاینها ظریف و روحانیرو توی آبنمک خوابوندن برای روز مقتضی!
اگر #فشار_مردم کف خیابان نره برای مطالبه ظریف و روحانی، ما بعدا از این دو ضربه خواهیمخورد
آقایون بزرگوار #جبهه_انقلابیکف خیابون رو محل سیاسیکاریها و تخریب همدیگه نکنید!!نوک پیکان #مطالبه_مردم رو به سمت اتفاقات جناحی نبریدالان زمان تخریب نیست، الان زمان مطالبه استمطالبه محاکمه مسببین وضع موجود
اگر کف خیابون رو محل تسویهحساب جناحی کنید خیانت میکنید به خون امام شهیدمون
الان تنها چیزی که مهم نیست،آدمها هستندبهجای افتادن به جان هم، و موندن تو فضای انتخاباتهای گذشته، سعی کنید یک مسیر درسترو ترسیم کنید اونوقت هر کی توی این مسیر بود قطعاً مردم براش تصمیم میگیرند
اتحاد حول محور ایران،و ولایتالان زمان دعوا نیستالان زمان زدن ارکان نظام نیستالان زمان مطالبه درسته
بارها عرض کردیم که بهجای بلندگو دادن به ۴تا مداح؛ برید اساتید تحلیلگر بیارید تو تجمعات شبانه و مردمرو اگاه کنیدالان بهترین زمان برای #بصیرتافزایی مردمهبا بحثها وموضوعات انحرافی این تجمعات رو کمرنگ نکنیدمردم الان منتظر موضعگیری کف خیاباننداگر فریاد مطالبه همه مردم از مفسدین اقتصادی توی تجمعات بلند بشه، خواهیددید که این تجمعات به نقطه قوت نظام تبدیل میشه
ما چارهای نداریم جز اینکه این تجمعات مردمی رو ببریم بهسمت ایجاد یک قرارگاه مردمییکقرارگاهی که مشکلات جامعه رو بفهمه و فارق از حمایت از میدان، مطالبه #محاکمه_مسببین_وضع_موجود رو هم بکنه
مسئله حجاب مهمهمسئله تعطیلی مجلس مهمهمسئله تصمیمگیری در شعام مهمه
همونطور که سوخت موشکهای سید مجید؛ فریادهای ما در کف خیابونه، همون فریادهای مطالبهگری در مورد #معیشت_مردم و مسببین وضع موجود سوخت موشکهای قوه قضاییه و جناب اقای محسنی اژهای است تا بر سر مفسدین اقتصادی و مسببین وضع موجود بزنه
رُک بگیم الان اگر نریم بهسمت مطالبه معیشت مردم؛ این فرصت پیش اومده کف خیابون تبدیل میشه به ۱۸دیهای قبلو دشمن به این دلبسته#اتحاد_مردم رو جناحی نکنیدفلانی چی،و فلانی چیها رو بذاریدکناراصلا الان شخص مهم نیست، #تعریف_راهبرد مهمه
همونطور که #تنگه_هرمز نبض انرژی دنیا و این الان دست ماست و دودستی هم باید سفت بچسبیم بهش، تا آقایی دنیا رو داشته باشیم، الان هم اتحاد و مطالبهگری مشکلات معیشتی مردم و مطالبه محاکمه مسببین وضع موجود, تنگه جنگ اقتصادی ماست که اگر ولش کنیم، دشمن اونو به دست میگیره
تجمعات اگر بیهدف باشه بعد از مدتی مردم خسته میشنباید خون تازه به رگهای خیابان تزریق بشهاینجوری دشمن ناامید میشه از راه انداختن آشوب در کشورو بیپرده بگیم؛ الان ترامپ به این غفلت ما دلبستهمنتظره این تنگه خنثی بشه اونوقت میبینید که تنگه هرمز هم بهراحتی باز میشه، چون اینبار غربگدایان کدخداپسند آمریکایی و اذنابشون قراره دو دستی مملکت رو بدن دست آمریکااونوقت موشکی پَرهستهای پرتنگه هرمز پراستقلال پرنظام اسلامی پراعتقادات مذهبی پرحالا غفلت کنید تا اینها رو به چشم ببینیدخدایا تو شاهد باش اون چیزی که ما باید هشدار میدادیم،دادیم
┅┅┅┅
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
http://eitaa.com/asatid_enghelabi ایتا
http://splus.ir/asatid_enghelabi سروش
https://ble.ir/asatid_enghelabi بله
۳.۳K
۶:۴۹
حادثه عاشورای بیت رهبری
صبحگاه روز دهم ماه مبارک رمضان،در اتاق کار امامِ شهیدمان، جلسهای برپا بود. جناب عراقچی، آخرین گزارش از مذاکرات عمان را به محضر رهبر حکیم انقلاب ارائه میداد.همزمان، در دفتر فرماندهی کل قوا،که در مجاورت اتاق کار رهبری بود؛شورای دفاع تشکیل جلسه داده بود.سردار شیرازی، رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا، با چهرهای از جنس کوه،به نمایندگی از فرمانده کل قوا میان آن جمع نشسته بود...گویا دست تقدیر، بنا داشت اتفاق بزرگی را رقم بزند...گزارش آقای عراقچی به پایان رسید.ایشان با احترام، خداحافظی کرد و از حریم آن حضرت بیرون آمد.آنگاه ولی امر مسلمین جهان، با آن لحنی که همیشه اقیانوسی از آرامش را در یک کلام جای میداد؛ رو به فرزندشان سیدمجتبی (روحیفداه) فرمودند: «شما هم تشریف ببرید.»پدر، پسر را از روی علم به آنچه نمیدانستیم؛ به خارج ساختمان فرستاد.شاید میخواست نسل بعد،برای فردای انقلاب، نسوزد. سیدمجتبی بیرون رفت.و در حیاط پشت حسینیه، چند گامی برداشت و آسمان را نگاه کرد؛ ماه رمضان بود و دل، هوایی دیگر داشت.و پدر، پس از رفتن او، مصحف نور را گشود. سورهای از رحمت را تلاوت میفرمود؛ که ناگهان آسمان سُربی شد. موشکهای دشمن که سوگند خورده بودند؛نور را خاموش کنند؛ سنگفرش حریم قدس را شکافتند؛ و همزمان بر چند نقطه فرود آمدند:
دفتر کار رهبر معظم انقلاب (همان جایی که لبان نور،آیات را میچشیدند.)
جلسه شورای عالی دفاع در دفتر نظامی فرماندهی کل قوا
منزل مسکونی مقام عظمای ولایت (همان خانه ساده و بیپیرایه اما مملو از نور)
منزل دختر مکرمه ایشان
و منزل خلف صالحشان، سیدمجتبی
و البته حسینیه امام خمینی(ره) همه جا آتش بود...موج انفجار، دیوارها را در کام خود فرو برد.در آن میان، جانهای پاک،پروانهوار به استقبال شهادت پرکشیدند.اما معجزه، لابهلای این همه آتش، روی تارک تاریخ ایستاده بود.سیدمجتبی درحیاط بیت رهبری،مابین دیوار بلند حسینیه و اتومبیلی که بر اثر شدت انفجار چون پارهای آهن به هوا پرتاب شده بود؛ قرار گرفت. آن خودروی بیجان، جوری پرتاب شد؛ و جوری فرود آمد؛ که دیوار و ماشین، بدون آنکه قراردادی نوشته باشند؛ پناهگاهی از جنس معجزه برای او ساختند.نتیجه، آنکه جراحات شدیدی به ایشان وارد نشد. مگر:
شکستگی در ساق پا
فرورفتگی در قفسه سینه
و جراحتی در بازوکه الحمدالله پس از مداوا، بهبودی کامل یافتند؛ و امروز چون سروی سبز، به عنوان جانشین پدر، قامتی استوار دارند.اما زنده ماندن او، حادثه نبود؛ آیهای بود از کتاب تدبیر الهی.سیدمجتبی خامنهای زنده ماند؛ برای آنکه ولی فقیه بعدی این انقلاب باشد.آری آن روز هرگز از یادها نخواهد رفت. روزی که پدر سر بر قرآن داشت؛ و پسر در میان آتش، پناهی از جنس نور یافت تا فرداها، وقتی دود از آتش برخیزد؛ خورشید ولایت از افق همان خاندان طلوع کند و این همان معجزهای است که دشمن، هرگز نخواهد فهمید. همان معجزهای که پدر را برای انقلاب زنده نگه داشت، پسر را هم نگه داشت.سلامتی حضرت امام سید مجتبی حسینی خامنهای ( حفطه الله ) صلوات
#فتح_خیبر🇮🇷#مرگ_بر_امریکا#مرگ_بر_اسرائیل
┅┅┅┅



┅┅┅┅┄
کانال اساتید انقلابی ونخبگان علمی
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
صبحگاه روز دهم ماه مبارک رمضان،در اتاق کار امامِ شهیدمان، جلسهای برپا بود. جناب عراقچی، آخرین گزارش از مذاکرات عمان را به محضر رهبر حکیم انقلاب ارائه میداد.همزمان، در دفتر فرماندهی کل قوا،که در مجاورت اتاق کار رهبری بود؛شورای دفاع تشکیل جلسه داده بود.سردار شیرازی، رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا، با چهرهای از جنس کوه،به نمایندگی از فرمانده کل قوا میان آن جمع نشسته بود...گویا دست تقدیر، بنا داشت اتفاق بزرگی را رقم بزند...گزارش آقای عراقچی به پایان رسید.ایشان با احترام، خداحافظی کرد و از حریم آن حضرت بیرون آمد.آنگاه ولی امر مسلمین جهان، با آن لحنی که همیشه اقیانوسی از آرامش را در یک کلام جای میداد؛ رو به فرزندشان سیدمجتبی (روحیفداه) فرمودند: «شما هم تشریف ببرید.»پدر، پسر را از روی علم به آنچه نمیدانستیم؛ به خارج ساختمان فرستاد.شاید میخواست نسل بعد،برای فردای انقلاب، نسوزد. سیدمجتبی بیرون رفت.و در حیاط پشت حسینیه، چند گامی برداشت و آسمان را نگاه کرد؛ ماه رمضان بود و دل، هوایی دیگر داشت.و پدر، پس از رفتن او، مصحف نور را گشود. سورهای از رحمت را تلاوت میفرمود؛ که ناگهان آسمان سُربی شد. موشکهای دشمن که سوگند خورده بودند؛نور را خاموش کنند؛ سنگفرش حریم قدس را شکافتند؛ و همزمان بر چند نقطه فرود آمدند:
#فتح_خیبر🇮🇷#مرگ_بر_امریکا#مرگ_بر_اسرائیل
┅┅┅┅
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
۴.۵K
۱۰:۱۷
۱۶ نکته درباره جنگ و مذاکره
ترامپ امروز در این ویدئو یک دقیقهای ۹ بار تکرار میکند که آمریکا در جنگ با ایران ۱۳ کشته بیشتر نداشته.
۱- در فضای سیاسی آمریکا تعداد کشته نظامی مهم است. بدون شواهد متناقض، فعلا همین روایت ۱۳ نفر کشته روایت غالب در داخل و خارج آمریکا است.
۲- برآورد رژیم آمریکا این است که تا زمان انتخابات کنگره در آبان ماه قیمت بنزین دوباره متعادل میشود و افزایش فعلی قیمت تأثیر انتخاباتی ندارد.
۳- گاوهای شیرده منطقه موظف به پرداخت هزینههای مالی جنگ از جمله هزینه تخریب سایتهای نظامی و غیر نظامی آمریکایی در کشورهای خود هستند. این یعنی پروژه جدید برای دوستان ترامپ در شرکتهای تسلیحاتی و زیرساختی.
۴- به این ترتیب آمریکا برای جنگ با ایران تاکنون متأسفانه هزینه جدی پرداخت نکرده. ضمن اینکه به اهداف کوتاهمدت خود در ترور امام شهید، شهادت تعدادی از فرماندهان نظامی و مسئولان سیاسی، شهادت مردم، هدف قرار دادن زیرساختها... رسیده.
۵- آمریکا به اهداف درازمدت خود در سرنگونی حکومت ایران، تجزیه ایران، غارت نفت ایران... نرسیده. یعنی کار او تمام نشده. طراحی آمریکا و اسرائیل علیه ایران چهار ساله است، نه یک یا دوساله. یعنی حداقل دو سال و نیم دیگر فرصت دارد.
۶- نرسیدن به اهداف بلندمدت باضافه قابل تحمل بودن هزینهای که تاکنون پرداخت شده یعنی تکرار چرخه حمله، آتشبس، مذاکره، حمله.
۷- استفاده از ابزار مذاکره میتواند در شرایطی برای ایران مفید باشد. منتها مذاکره نه تعداد کشته نظامی آمریکایی را بالا میبرد و نه قیمت بنزین یا هزینههای معنیدار دیگر را.
۸- اگر از ابزار مذاکره زود استفاده شود تجربه تلخ اسلامآباد دوباره تکرار میشود. یعنی ضربه جدید. یعنی اعلام محاصره بنادر ایران یک روز بعد از بازگشت هیأت مذاکراتی ایران.
نتیجه:
۱- لطفا در دادن امتیاز عجله نکنید.
۲- لطفا تنگه هرمز را حداقل تا دو ماه دیگر بسته نگهدارید.
۳- در صورت فرصت شلیک، مسیرهای جایگزین تنگه هرمز باید اولویت هدف موشکهای ایران باشد.
۴- بعد از بازگشایی محدود، لطفا دریافت عوارض جدی را فراموش نکنید. مراکز بینالمللی درآمد ایران از تنگه هرمز را حداقل سالانه ۸۰ میلیارد دلار برآورد کردهاند. ۸۰ میلیارد دلار یعنی دوبرابر فروش سالانه نفت ایران که البته در معادلات جهانی پول زیادی نیست. هزینه بسته بودن تنگه هرمز برای اقتصاد دنیا تاکنون حدود ۱۰۰۰ میلیارد دلار بوده است. یعنی دنیا متوجه است که هزینه پرداخت حق مردم ایران بسیار کمتر از هزینه بلندمدت وضعیت فعلی است.
۵- لطفا تجربیات گذشته را فراموش نکنید. تا زمانی که آمریکا آمریکا است تحریمهای آمریکا علیه ایران ادامه دارد و بهطور جدی یا بلندمدت برداشته نخواهد شد. برداشتن تحریمهای ایران در حوزه اختیارات قوه مجریه آمریکا نیست و نیاز به رأی کنگره دارد.
۶- لطفا اورانیوم غنیشده را از دست ندهید. اگر اورانیوم غنیشده از کشور خارج یا رقیق شود، ترامپ ایران را تهدید به استفاده از بمب اتم خواهد کرد و حتی...
۷- لطفا اختلافات داخلی آمریکا را جدی بگیرید. ادامه جنگ با ایران در کنگره آمریکا دیگر رای ندارد، اگر معلوم شود درگیریها ادامهدار و پرهزینه است. درنهایت همین کنگره باید بودجه ادامه جنگ را تصویب کند.
۸- لطفا افکار عمومی را جدی بگیرید. نیاز است مردمی که تحت فشار اقتصادی هستند نسبت به سیاستهای کشور توجیه باشند. توجیه نبودن مردم یعنی کاهش انسجام ملی.
دکتر فواد ایزدی
┅┅┅┅



┅┅┅┅┄
کانال اساتید انقلابی ونخبگان علمی
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
ترامپ امروز در این ویدئو یک دقیقهای ۹ بار تکرار میکند که آمریکا در جنگ با ایران ۱۳ کشته بیشتر نداشته.
۱- در فضای سیاسی آمریکا تعداد کشته نظامی مهم است. بدون شواهد متناقض، فعلا همین روایت ۱۳ نفر کشته روایت غالب در داخل و خارج آمریکا است.
۲- برآورد رژیم آمریکا این است که تا زمان انتخابات کنگره در آبان ماه قیمت بنزین دوباره متعادل میشود و افزایش فعلی قیمت تأثیر انتخاباتی ندارد.
۳- گاوهای شیرده منطقه موظف به پرداخت هزینههای مالی جنگ از جمله هزینه تخریب سایتهای نظامی و غیر نظامی آمریکایی در کشورهای خود هستند. این یعنی پروژه جدید برای دوستان ترامپ در شرکتهای تسلیحاتی و زیرساختی.
۴- به این ترتیب آمریکا برای جنگ با ایران تاکنون متأسفانه هزینه جدی پرداخت نکرده. ضمن اینکه به اهداف کوتاهمدت خود در ترور امام شهید، شهادت تعدادی از فرماندهان نظامی و مسئولان سیاسی، شهادت مردم، هدف قرار دادن زیرساختها... رسیده.
۵- آمریکا به اهداف درازمدت خود در سرنگونی حکومت ایران، تجزیه ایران، غارت نفت ایران... نرسیده. یعنی کار او تمام نشده. طراحی آمریکا و اسرائیل علیه ایران چهار ساله است، نه یک یا دوساله. یعنی حداقل دو سال و نیم دیگر فرصت دارد.
۶- نرسیدن به اهداف بلندمدت باضافه قابل تحمل بودن هزینهای که تاکنون پرداخت شده یعنی تکرار چرخه حمله، آتشبس، مذاکره، حمله.
۷- استفاده از ابزار مذاکره میتواند در شرایطی برای ایران مفید باشد. منتها مذاکره نه تعداد کشته نظامی آمریکایی را بالا میبرد و نه قیمت بنزین یا هزینههای معنیدار دیگر را.
۸- اگر از ابزار مذاکره زود استفاده شود تجربه تلخ اسلامآباد دوباره تکرار میشود. یعنی ضربه جدید. یعنی اعلام محاصره بنادر ایران یک روز بعد از بازگشت هیأت مذاکراتی ایران.
نتیجه:
۱- لطفا در دادن امتیاز عجله نکنید.
۲- لطفا تنگه هرمز را حداقل تا دو ماه دیگر بسته نگهدارید.
۳- در صورت فرصت شلیک، مسیرهای جایگزین تنگه هرمز باید اولویت هدف موشکهای ایران باشد.
۴- بعد از بازگشایی محدود، لطفا دریافت عوارض جدی را فراموش نکنید. مراکز بینالمللی درآمد ایران از تنگه هرمز را حداقل سالانه ۸۰ میلیارد دلار برآورد کردهاند. ۸۰ میلیارد دلار یعنی دوبرابر فروش سالانه نفت ایران که البته در معادلات جهانی پول زیادی نیست. هزینه بسته بودن تنگه هرمز برای اقتصاد دنیا تاکنون حدود ۱۰۰۰ میلیارد دلار بوده است. یعنی دنیا متوجه است که هزینه پرداخت حق مردم ایران بسیار کمتر از هزینه بلندمدت وضعیت فعلی است.
۵- لطفا تجربیات گذشته را فراموش نکنید. تا زمانی که آمریکا آمریکا است تحریمهای آمریکا علیه ایران ادامه دارد و بهطور جدی یا بلندمدت برداشته نخواهد شد. برداشتن تحریمهای ایران در حوزه اختیارات قوه مجریه آمریکا نیست و نیاز به رأی کنگره دارد.
۶- لطفا اورانیوم غنیشده را از دست ندهید. اگر اورانیوم غنیشده از کشور خارج یا رقیق شود، ترامپ ایران را تهدید به استفاده از بمب اتم خواهد کرد و حتی...
۷- لطفا اختلافات داخلی آمریکا را جدی بگیرید. ادامه جنگ با ایران در کنگره آمریکا دیگر رای ندارد، اگر معلوم شود درگیریها ادامهدار و پرهزینه است. درنهایت همین کنگره باید بودجه ادامه جنگ را تصویب کند.
۸- لطفا افکار عمومی را جدی بگیرید. نیاز است مردمی که تحت فشار اقتصادی هستند نسبت به سیاستهای کشور توجیه باشند. توجیه نبودن مردم یعنی کاهش انسجام ملی.
┅┅┅┅
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
۲.۹K
۱۹:۰۴
شروط متقابل آمریکا/ایران برای مذاکرات
ایران انجام هرگونه مذاکره را منوط به تحقق حقوق ملتما و پذیرش ۵ پیششرط اعتمادساز دانسته:
۱. پایان جنگ در همه جبههها بهویژه لبنان۲. رفع تحریمهای ضدایرانی۳. آزادسازی پولهای بلوکهشده ایران۴. جبران خسارات ناشی از جنگ۵. پذیرش حق حاکمیت ایران بر تنگه هرمز





پاسخ آمریکا در نفی حقوق ایرانیان و رد ۵شرط اصلی ایران به این شرح است:
۱. عدم پرداخت هرگونه غرامت و خسارت از سوی آمریکا به ایران.۲. خروج و تحویل ۴۰۰ کیلوگرم اورانیوم از ایران به آمریکا.۳. فعال ماندن تنها یک مجموعه از تأسیسات هستهای در کشور.۴. عدم پرداخت حتی ۲۵درصد از داراییهای بلوکهشده ایران.۵. منوط شدن توقف جنگ در همه ساحتها به انجام مذاکره.
یعنی حتی در صورت پذیرش شرایط آمریکا از سوی ایران، بازهم تهدید و تجاوز آمریکاسرائیل علیه ایران همچنان پابرجا خواهد بود.
آگاهان معتقدند، پیشنهادات ترامپ برای دستیابی به اهدافی است که آمریکا نتوانسته با جنگنظامی بهدست آورد؛
البته فعلا با عقبنشینی در بعضی از جزئیات، بازهم وعده "حمله همهجانبه به ایران در روز سهشنبه" را بهتعویق انداخته!او حالا مدعی شده: سران عربستان و امارات و قطر از او درخواست کردهاند تا به ایران برای پذیرش شروط آمریکا مهلت بدهد!
اما "گرگوری میکس" عضو ارشد کمیته امورخارجه، "آدام اسمیت"، عضو ارشد کمیسیون نیروهای مسلح و "جیم هایمز" عضو ارشد کمیته منتخب اطلاعات، روزجمعه گذشته در نامه خود خطاب به ترامپ، با یادآوری اهداف اولیه او از حمله به ایران، نوشتهاند:«این جنگ انتخابی به هیچیک از اهداف اعلامشده دولت آمریکا دست نیافته است:۱- پایان دادن به جاهطلبی هستهای ایران،۲- خارج کردن اورانیوم با غنای بالا از ایران،۳- یا تغییر رژیم» [ساقط کردن نظام مقاوم جمهوری اسلامی و تحمیل یک رژیم مطیع آمریکا بر ایرانیان]
واقعیتهای آماری و نظرسنجیها نشان میدهند:فشار روانی_اقتصادی بر رژیم خبیث و شیطانی آمریکا، طاقتفرسا شده است و دارد با شگرد و شعار "مذاکره_با_ایران"، رقبا و منتقدان داخلی خود را مهار میکند و دولتمردان ما هم هربار با پذیرش شگردهایش، به او مهلت بیشتری میدهند...
آقای پزشکیان در سخنرانی اخیر خود گفته:اگر مذاکره نکنیم، چه کنیم؟!
اولاً هرکس فلسفه مقاومت را بفهمد، حتماً چارهای جز مذاکره با آمریکای عنود و خبیث خواهد یافت؛
ثانیاً اگر شوق مذاکره دارید، بر سر جمعآوری پایگاههای نظامی آمریکا در منطقه و بر سر زیانهای بیشمار شرکتهای چندملیتی آمریکایی_صهیونی در کشورهای همسایه ما، مذاکره کنید؛
ثالثاً جناب پزشکیان باید به مردم بگوید: تاکنون از مذاکرات مکرر دولتش با آمریکا، جز "نیرنگ و جنگ"، چه نتیجهای نصیب ایران کرده است؟ و با انجام مذاکره بعدی، چه سودی نصیب مملکت خویش خواهد کرد؟
محمدعلی رامین
┅┅┅┅



┅┅┅┅┄
کانال اساتید انقلابی ونخبگان علمی
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
ایران انجام هرگونه مذاکره را منوط به تحقق حقوق ملتما و پذیرش ۵ پیششرط اعتمادساز دانسته:
۱. پایان جنگ در همه جبههها بهویژه لبنان۲. رفع تحریمهای ضدایرانی۳. آزادسازی پولهای بلوکهشده ایران۴. جبران خسارات ناشی از جنگ۵. پذیرش حق حاکمیت ایران بر تنگه هرمز
پاسخ آمریکا در نفی حقوق ایرانیان و رد ۵شرط اصلی ایران به این شرح است:
۱. عدم پرداخت هرگونه غرامت و خسارت از سوی آمریکا به ایران.۲. خروج و تحویل ۴۰۰ کیلوگرم اورانیوم از ایران به آمریکا.۳. فعال ماندن تنها یک مجموعه از تأسیسات هستهای در کشور.۴. عدم پرداخت حتی ۲۵درصد از داراییهای بلوکهشده ایران.۵. منوط شدن توقف جنگ در همه ساحتها به انجام مذاکره.
یعنی حتی در صورت پذیرش شرایط آمریکا از سوی ایران، بازهم تهدید و تجاوز آمریکاسرائیل علیه ایران همچنان پابرجا خواهد بود.
آگاهان معتقدند، پیشنهادات ترامپ برای دستیابی به اهدافی است که آمریکا نتوانسته با جنگنظامی بهدست آورد؛
البته فعلا با عقبنشینی در بعضی از جزئیات، بازهم وعده "حمله همهجانبه به ایران در روز سهشنبه" را بهتعویق انداخته!او حالا مدعی شده: سران عربستان و امارات و قطر از او درخواست کردهاند تا به ایران برای پذیرش شروط آمریکا مهلت بدهد!
اما "گرگوری میکس" عضو ارشد کمیته امورخارجه، "آدام اسمیت"، عضو ارشد کمیسیون نیروهای مسلح و "جیم هایمز" عضو ارشد کمیته منتخب اطلاعات، روزجمعه گذشته در نامه خود خطاب به ترامپ، با یادآوری اهداف اولیه او از حمله به ایران، نوشتهاند:«این جنگ انتخابی به هیچیک از اهداف اعلامشده دولت آمریکا دست نیافته است:۱- پایان دادن به جاهطلبی هستهای ایران،۲- خارج کردن اورانیوم با غنای بالا از ایران،۳- یا تغییر رژیم» [ساقط کردن نظام مقاوم جمهوری اسلامی و تحمیل یک رژیم مطیع آمریکا بر ایرانیان]
واقعیتهای آماری و نظرسنجیها نشان میدهند:فشار روانی_اقتصادی بر رژیم خبیث و شیطانی آمریکا، طاقتفرسا شده است و دارد با شگرد و شعار "مذاکره_با_ایران"، رقبا و منتقدان داخلی خود را مهار میکند و دولتمردان ما هم هربار با پذیرش شگردهایش، به او مهلت بیشتری میدهند...
آقای پزشکیان در سخنرانی اخیر خود گفته:اگر مذاکره نکنیم، چه کنیم؟!
اولاً هرکس فلسفه مقاومت را بفهمد، حتماً چارهای جز مذاکره با آمریکای عنود و خبیث خواهد یافت؛
ثانیاً اگر شوق مذاکره دارید، بر سر جمعآوری پایگاههای نظامی آمریکا در منطقه و بر سر زیانهای بیشمار شرکتهای چندملیتی آمریکایی_صهیونی در کشورهای همسایه ما، مذاکره کنید؛
ثالثاً جناب پزشکیان باید به مردم بگوید: تاکنون از مذاکرات مکرر دولتش با آمریکا، جز "نیرنگ و جنگ"، چه نتیجهای نصیب ایران کرده است؟ و با انجام مذاکره بعدی، چه سودی نصیب مملکت خویش خواهد کرد؟
┅┅┅┅
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
۳K
۱۳:۱۹
خوشا آنان که با حق آشنایند مطیع محض فرمان خدایند،چو ابراهیم، اسماعیل خود را فدای امر الله مینمایند.
عید قربان یادآور زیباترین نمونه تعبّد انسان در برابر خداوند متعال ، عید فداکاری، ایثار، اخلاص و عشق و جشن «تقرب» عاشقان حق ، عید ایمان و امتحان، عید خلیل رحمان، عید شکست شیطان بر همگان مبارک باد.
#مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل
┅┅┅┅



┅┅┅┅┄
کانال اساتید انقلابی ونخبگان علمی
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
عید قربان یادآور زیباترین نمونه تعبّد انسان در برابر خداوند متعال ، عید فداکاری، ایثار، اخلاص و عشق و جشن «تقرب» عاشقان حق ، عید ایمان و امتحان، عید خلیل رحمان، عید شکست شیطان بر همگان مبارک باد.
#مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل
┅┅┅┅
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
۱.۹K
۰:۵۳
نبطیه؛ نبردی برای آینده مقاومت
حملات گسترده ساعات اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به محور نبطیه، نشان میدهد که دشمن از مرحله فشارهای محدود و عملیاتهای تاکتیکی عبور کرده و وارد فاز تلاش برای تغییر میدانی معادلات جنوب لبنان شده است.
آنچه امروز در نبطیه جریان دارد، صرفاً یک نبرد بر سر یک شهر نیست؛ بلکه تلاشی سازمانیافته برای شکستن یکی از مهمترین حلقههای راهبردی مقاومت در جنوب لبنان و تحمیل واقعیتهای جدید امنیتی بر کل منطقه است.
نبطیه صرفاً یک شهر در جنوب لبنان نیست؛ بلکه یکی از مهمترین گرههای راهبردی، اجتماعی و لجستیکی محور مقاومت به شمار میرود. از این رو، هرگونه پیشروی دشمن و بهویژه سقوط احتمالی این منطقه، میتواند به منزله وارد آمدن ضربهای سنگین به ساختار بازدارندگی حزبالله و آغاز مرحلهای جدید از فشارهای نظامی و سیاسی علیه مقاومت تلقی شود.
در صورت تثبیت اشغال نبطیه، عمق راهبردی مقاومت در جنوب لبنان با چالش جدی مواجه خواهد شد و مسیر برای اعمال فشار بر سایر مناطق کلیدی هموار میشود. چنین رخدادی صرفاً یک دستاورد میدانی برای دشمن نخواهد بود، بلکه آثار روانی، سیاسی و امنیتی گستردهای در لبنان و سراسر منطقه بر جای خواهد گذاشت.
اهمیت نبطیه در این است که سقوط آن میتواند به عنوان نماد فروپاشی بخشی از معادله بازدارندگی تاریخی مقاومت تعبیر شود؛ معادلهای که طی دهههای گذشته مانع تحقق بسیاری از اهداف راهبردی رژیم صهیونیستی در لبنان بوده است.
از همین رو، تحولات نبطیه را نباید در چارچوب یک نبرد محلی ارزیابی کرد، بلکه باید آن را بخشی از پروژه بزرگتر تغییر موازنه قدرت و بازطراحی ژئوپلیتیک منطقه دانست.
سیدحسن موسوینژاد
┅┅┅┅



┅┅┅┅┄
کانال اساتید انقلابی ونخبگان علمی
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
http://eitaa.com/asatid_enghelabi ایتا
http://splus.ir/asatid_enghelabi سروش
https://ble.ir/asatid_enghelabi بله
┅┅┅┅
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
http://eitaa.com/asatid_enghelabi ایتا
http://splus.ir/asatid_enghelabi سروش
https://ble.ir/asatid_enghelabi بله
۲.۴K
۱۷:۴۰
شعر بدون نقطه و تکرار 110 بار نام مبارک امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام در وصف حضرتش
علی عالی علی اعلی
علی والی علی والا
علی روح همه دلها
علی سر لوح هر املا
علی کرّار علی سردار
علی سرّ و علی اسرار
علی سرور علی سالار
علی حاء و علی طاها
علی اکمل علی کامل
علی اعلم علی عامل
علی عدل و علی عادل
علی دُرّ کلام ما
علی اعلم علی اکرم
علی مَحرم علی مرحم
علی هم دم علی همدم
علی لوُءلوُء علی لا لا
علی احکم علی حاکم
علی صائم علی دائم
علی سلم و علی سالم
علی سرّ دعای ما
علی علم همه عالم
علی حکم و علی محکم
علی حال و علی احوال
علی اول ولیِّ ما
علی کی در کلام آمد
علی کو در مرام آمد
علی روح سلام آمد
علی مُهر کلام ما
علی مُلک و علی مالک
علی سِلک و علی سالک
علی حُلو عَلی حالک
علی داروی درد ما
علی اسعد علی مسعود
علی احمد علی محمود
علی کو در حرم مولود
علی آگاهی دلها
علی طاهر علی اطهر
علی داور، علی محور
علی محو روی داور
علی آرام دل ما را
علی دُرّ کلام الله
علی صهر رسول الله
علی روحُ عَلَی الاَرواح
علی آدم عَلی حوّا دلم مملوّ مِهر اوعلی را مهر عالم گو مگو اصلا علی را هوملک مَحو روی مولامعلّم در همه عالمو محو علم او آدم
علی اعلا عَلَی الآدم
علی اعلا عَلَی الموسی
علی را دم دهم هر دم دهم در راه او سر هم
علی وِردم، علی روحم
علی آرامه ی دلها
علی صلح و علی صالح
علی سمع و علی سامع
علی مدح و علی مادح
علی روح دل اعما
علی هم اسم الله و
علی همراه الله و
علی را گو ولی الله صدا کرده علی مولا
علیحمد و علی حامد
علی مرد و علی واحد
علی را در سماء مائد
علی دارد محمد را
علی امر و علی آمر
علی راحِم، علی عامر
علی ماه و علی ماهر همه محو روی مولا
علی درّ و علی گوهر
علی واکرده او هر درکسی اسم علی آرد رود همّ همه دلها
علی دلداده همسر دل آرام علی همسرو کرده مدح او همسر
علی را همسری والامحمد را علی امداد محمد را علی داماد گلی اطهر علی را دادکه او عطر همه گلها دلم مِهر ولی دارد دمادم اسم او آرد سروری در دلم کارد سرم گَردِ ره مولا
صد و ده مرحله اسمعلی آورده ام که هر مصراع سر دادم مدد مولا مددمولا


الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمؤمنینالتماس دعا 

عید سعید غدیر خم بر شما مبارک
┅┅┅┅



┅┅┅┅┄
کانال اساتید انقلابی ونخبگان علمی
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
صد و ده مرحله اسمعلی آورده ام که هر مصراع سر دادم مدد مولا مددمولا
┅┅┅┅
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
۳K
۱۱:۲۳
#خیلی_مهمآیامیدانید: ۹۰ روز حملهی آمریکا به یک کشور، یعنی چه؟
یعنی علی القاعده و به حسب تجارب گذشته، اتفاقاتی شبیه عراق باید در ایران میافتاد. تفتیش خانهبهخانه توسط سربازان آمریکایی و قتلعام مردان به بهانههای واهی؛ و تجاوز به زنان و دختران ... !!
یا شاید شبیه افغانستان، نابودی زیرساختهای ارتباطی و قطعی برق و آب و گاز بر اثر حملات پیدرپی و خداحافظی با نظام بهداشت و سلامت و آوارگی مردم، غارت و تجاوز و....!
چرا آنقدر سخت بگیریم.کمترینش این بود که خدمات بانکی و اداری باید تعطیل میشد و تا روزی که آمریکا هوس میکرد تعیین تکلیف کند، زندگی مردم زیر فشار اقتصادی و اجتماعی له و نابود میشد.
همین الانش کوبا، دو ماهی میشود که توسط ارتش تروریستی آمریکا محاصره است و خبری از برق نیست. البته هنوز جنگی آغاز نشده و همهی این بحرانها فقط با محاصره رخ داده است.
در ونزوئلا که نه جنگی رخ داده و نه محاصرهای، فقط یک رئیس جمهور به صورت شبانه سرقت شده و امروز با چنبرهی آمریکا بر منابعش، شاهد صف پمپ بنزین ۲۴ ساعته هستیم و در کشور نفتخیز، مردمانش باید برای قطرهای نفت و بنزین، پول خونشان را بدهند.
سوریه هم که دیگر گفتن ندارد. همین الانش که با آمریکا در صلح و سازش است، جنوب غرب کشورش تحت تصرف است و جرأت ندارد جیک بزند ... !!
بگذریم.... انقدر از ایننمونهها در کشورهای دور و نزدیک چون لیبی و مکزیک و ویتنام رخ داده که نوشتنش یک طومار میطلبد!
اما ایران پس از ۸۰ روز مقاومت در برابر حملاتی که هر کدامش میتوانست کشوری را به خاک سیاه بنشاند،نه تنها یک وجب خاک نداده،بلکه امروز شبکه برق پایدار دارد،خدمات درمانیاش برقرار است،صف پمپ بنزینها خلوت است،شبکه بانکی طبق روال عادی کار میکند،ادارات مشغول خدمترسانی هستند،فضای شهر به لطف پاکبانها، تمیز و چشم نواز است،مردم مشغول عبور و مرور هستند و زندگی در جریان است.
اما چرا کسی چیزی نمیگوید؟
این اتمسفری که پس از جنگ در ایران برقرار است و برای ما عادی است، در نگاه دنیا خودش یک اعجاز است. کشوری که به ابتلائات همسایگانش دچار نشد، بلکه با نیروی مقاومت، هیمنهی این نیروی اهریمنی را درهم شکست و حالا در تنگهای به نام "هرمز" او را گرفتار کرده است.
باید چشمها را بشوییم و نعمتها را ببنیم و روایت کنیم: «وَ اَمّا بِنِعمَةِ رَبِّکَ فَحَدِّث» [ضحی،۱۱] نعمتها را آشکار کنید و آنها را شکر کنید که: «لَئِنْ شَكَرْتُمْ لَأَزِيدَنَّكُمْ وَلَئِنْ كَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِي لَشَدِيدٌ» [ابراهیم،۷]
باید توجه داشت که همه اینها را در پرتو نعمت عظمای ولایت فقیه و حضور مردم و تبعیت آنها از آن ولایت الهی است !
امام خمینی رحمتاللهعلیه چقدر زیبا فرمود: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد.
اَللّهُمَّ عَجِّل لِولیکَ الفَرَج والعافیه والنصر «وَمَا النَّصرُ إِلّا مِن عِندِ اللَّهِ العَزيزِ الحَكيمِ»
┅┅┅┅



┅┅┅┅┄
کانال اساتید انقلابی ونخبگان علمی
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
http://eitaa.com/asatid_enghelabi ایتا
http://splus.ir/asatid_enghelabi سروش
https://ble.ir/asatid_enghelabi بله
┅┅┅┅
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
http://eitaa.com/asatid_enghelabi ایتا
http://splus.ir/asatid_enghelabi سروش
https://ble.ir/asatid_enghelabi بله
۵.۱K
۸:۰۰
#اول اینکه موضع اصولی امام جامعه نهی هرگونه توافق با دشمن بدعهد است اما به دلیل اقتضائات حکمرانی، آن را پذیرفته است.#دوم اینکه پذیرش این توافق منوط به اجرای قطعی و کامل شروط اولیه آن توسط طرف مقابل است.#سوم اینکه رهبری با این کار یک برگه قدرت به تیم مذاکره کننده ایرانی ارائه کردند تا با بهره گیری از ظرفیتهای انتقادی رهبر و مردم، امکان تقویت موضع تیم ایران فراهم گردد و زمینه یک بازیگری پیچیده فراهم شود. #چهارم اینکه در داخل کشور شخص رهبری، قدرت نظامی و حضور میدانی مردم به عنوان ضامن عدم انحراف توافق خواهد بود و در صورت کوچکترین تخطی از شروط، آن را ملغی خواهد کرد و مخاطب این امر دشمن هم خواهد بود. #پنجم اینکه تیم مذاکره کننده و شخص رئیس جمهور در خصوص هرگونه انحرافی از اصول و شروط، پاسخگو خواهند بود.#ششم اینکه باز هم هزینه چنین مذاکراتی بر عهده جریان غربگرا خواهد بود و جریان انقلابی بر موضع عدم مذاکره و اعتماد به دشمن خواهد ایستاد.#هفتمین نکته این پیام هم خطاب به کسانی است که مذاکرات را تحمیل به رهبری می نامیدند اما رهبر انقلاب با این پیام، یک پیام اقتدار و ایستادگی و قدرت حکمرانی در جایگاه ولایت فقیه را مخابره کردند.نکته #هشتم هم اینکه ایشان با این پیام تلاش کردند راه را بر اختلافات و چنددستگی احتمالی داخلی با اعلام نظارت بر آن بستند.
┅┅┅┅
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
۳.۲K
۱۸:۱۵