(۳)تا به حال از خودمون پرسیدیم:مـا چگونـه بـا خـدای خـودمـونـصحبـت می کنیم و از خـودمونـبـرای او حـرف می زنیـم؟!
۸۷
۱۷:۴۰
(۴)تا به حال از خودمون پرسیدیم:خــدا چگونـه بـا مــا صحبـتمی کند و از چـه چیــزیبـرای مـا حـرف می زنــه؟!
۸۷
۱۷:۴۱
(۵)شده از خودت بپرسی:اگـه کسی بخواد به مـدل گفتگـوو جنـس حـرفهایی که با خـدا درمیان میـذارم، از یک تا ۱۰۰ نمرهبـده، واقعـا نمـرۀ مـن چنـده؟
۸۶
۱۷:۴۳
(۶)تا به حال ذهنت درگیر این سوال شده که:وقتایی هم که با خدا حرفی زدم،سرد صحبت می کردم یا اینکهکـاملا گــرم و عـــاطفی؟
.
۸۸
۱۷:۴۳
(۷)واقعا از همصحبتی با خدا لذت میبرم؟!وقتی که باهاش حرف زدم،احساس آرامش و نزدیکیبیشتری به خدا دارم؟آیا در زندگی روزمره، نشانههایحضور خدا رو میبینم؟پاسخ خدا رو با جون و دلماحساس میکنم؟
.
۸۸
۱۷:۴۴
(۸)آیا در خلوتهای شخصیم، زمانی رو به گفتگو با خدا #اختصاص میدم؟یا اینکه بیشتر درگیر مشغلههای
روزمره هستم؟!
روزمره هستم؟!
۸۷
۱۷:۴۵
(۹)و اینکه وقتایی که با خداشروع به حرف زدن میکنم،از چـی براش میگم؟ از نداشتهها،بیماریها، کمبودها، از دستدادنهام یا ازداشتههام، موفقیتهام، نعمتهام وفراوانیهایی که در زندگیم هست
.
۹۰
۱۷:۴۶
#آشتی_با_خدا | #گفتگوی_صمیمانه
۸۹
۱۷:۴۶
دوستان عزیزم سلام 
تا چند دقیقه دیگه،
پادکست جلسه اول #گفتگوی_صمیمانه رو بارگزاری میکنم
در این کارگاه، راهکارهای «#آشتی_با_خدا» رو براتونبصورت کاربردی، توضیح میدم
تا چند دقیقه دیگه،
پادکست جلسه اول #گفتگوی_صمیمانه رو بارگزاری میکنم
۸۲
۷:۳۰
۸۱
۷:۳۰