لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل کارگاه آشتی با خُـدا ♥️ک
۹۷ عضو

کارگاه آشتی با خُـدا ♥️

«آشتی با خدا»، بهانه خوبی است برای با هم بودن...undefinedراستی محمّد مرادی هستم...کوچ معنوی، نویسنده و پژوهشگر سبک زندگی اسلامیundefinedble.ir/join/EyCWCB7q4Fارتباط با ادمین:@adminsq
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۳ بهمن ۱۴۰۳
(۳)تا به حال از خودمون پرسیدیم:مـا چگونـه بـا خـدای خـودمـونـصحبـت می کنیم و از خـودمونـبـرای او حـرف می زنیـم؟!

۸۷

۱۷:۴۰

(۴)تا به حال از خودمون پرسیدیم:خــدا چگونـه بـا مــا صحبـتمی کند و از چـه چیــزیبـرای مـا حـرف می زنــه؟!

۸۷

۱۷:۴۱

(۵)شده از خودت بپرسی:اگـه کسی بخواد به مـدل گفتگـوو جنـس حـرفهایی که با خـدا درمیان میـذارم، از یک تا ۱۰۰ نمرهبـده، واقعـا نمـرۀ مـن چنـده؟

۸۶

۱۷:۴۳

(۶)تا به حال ذهنت درگیر این سوال شده که:وقتایی هم که با خدا حرفی زدم،سرد صحبت می کردم یا اینکهکـاملا گــرم و عـــاطفی؟undefined.

۸۸

۱۷:۴۳

(۷)واقعا از همصحبتی با خدا لذت می‌برم؟!وقتی که باهاش حرف زدم،احساس آرامش و نزدیکیبیشتری به خدا دارم؟آیا در زندگی روزمره، نشانه‌هایحضور خدا رو می‌بینم؟پاسخ خدا رو با جون و دلماحساس می‌کنم؟undefined.

۸۸

۱۷:۴۴

(۸)آیا در خلوت‌های شخصیم، زمانی رو به گفتگو با خدا #اختصاص می‌دم؟یا اینکه بیشتر درگیر مشغله‌های
روزمره
هستم؟!

۸۷

۱۷:۴۵

(۹)و اینکه وقتایی که با خداشروع به حرف زدن می‌کنم،از چـی براش می‌گم؟ از نداشته‌ها،بیماری‌ها، کمبودها، از دست‌دادن‌هام یا ازداشته‌هام، موفقیت‌هام، نعمت‌هام وفراوانی‌هایی که در زندگیم هستundefined.

۹۰

۱۷:۴۶

thumbnail
undefinedمنظور از «گفتگوی صمیمانه با خدا»؟
undefinedچه اهمیتی داره؟
undefinedچطور بفهمم اهل گفتگوی صمیمانه با خدا هستم؟!
#آشتی_با_خدا | #گفتگوی_صمیمانه
undefined@Ashti202

۸۹

۱۷:۴۶

۴ بهمن ۱۴۰۳
دوستان عزیزم سلام undefined
تا چند دقیقه دیگه،
پادکست جلسه اول #گفتگوی_صمیمانه رو بارگزاری می‌کنمundefined

undefinedدر این کارگاه، راهکارهای «#آشتی_با_خدا» رو براتونبصورت کاربردی، توضیح میدمundefined

۸۲

۷:۳۰

thumbnail

۸۱

۷:۳۰