سکانس بعدی «فیلم مشترک» کمپانی یهود و اونجلیسم مصطفی امیری در مطالب قبلی کانال، صحبت از معجزه ادعایی وزیر جنگ آمریکا که آرزو کرده بود سکانس بعدی را ببیند. خاطرتون هست؟ حالا بشنوید و ببینید چگونه در حال استحمار همدیگر است: خاخام اسرائیلی خطاب به مایک هاکبی سفیر آمریکا میگوید: تقریباً همه کسانی که با آنها ملاقات کردهایم، از طیفهای مختلف جامعه یهودی، هیچکدام از آنها هیچ ترسی از رفتن به پناهگاههای به خاطر موشکهای بالستیک ایران ابراز نکردهاند. از سراسر جهان به ما گفتهاند که شما باید از بودن در فلسطین هیجانزده باشید، چون قرار است در ردیف اول معجزاتی که قرار است اتفاق بیفتد، قرار بگیرید. شما در مورد مقاومت مردم اسرائیل و آنچه که آنها در دو سال گذشته از سر گذراندهاند صحبت میکنید، آنها نمیترسند. حداقل کسانی که ما با آنها در طیفهای مختلف ملاقات کردهایم، همگی این ایمان را دارند. آنها دو سال است که در ردیف اول معجزات قرار دارند (اشاره به جنگ اسرائیل با دشمنان اش در هفت جبهه) و احساس میکنند که قرار است فصل بعدی آن را ببینند. آیا از اینکه اینجا هستید هیجانزده نیستید؟ حتماً خیلی سپاسگزارید که قرار است رستگاری را پیش روی خود ببینید. پینوشت: همانطور که می بینید، اینگونه در حال استحمار همدیگر هستند. لابد فصل بعدی هم تلاش برای تخریب مسجدالاقصی است. همان آرزوی وزیر جنگ آمریکا که بیان گردید. مسأله، مسأله وجودی است. یهود با اینکه ویندوزxp است اما خودش را آخرین نسخه دین الهی میداند. حتی مسیحیت را دروغین میداند. @ASRZOHUR110