سلام به خودم (و هرکی بعداً بیاد) 
این چنل مال حرفهای روزمرهست. برنامهنویسی، تکنولوژی، گاهی چرتوپرتهای خودمونی. نه درس میدم، نه نصیحت.
پستِ اول؟ فقط میخوام بگم اومدم که یه گوشه باشیم بدون ادای آدمهای مهم.
خوش اومدم به خودم
@Aydope | یه گوشهی آروم برای روزمرگیهای تکنولوژی
این چنل مال حرفهای روزمرهست. برنامهنویسی، تکنولوژی، گاهی چرتوپرتهای خودمونی. نه درس میدم، نه نصیحت.
پستِ اول؟ فقط میخوام بگم اومدم که یه گوشه باشیم بدون ادای آدمهای مهم.
خوش اومدم به خودم
@Aydope | یه گوشهی آروم برای روزمرگیهای تکنولوژی
۷۳
۱۵:۴۲
چنل خلوته، خودم نشستم براش پست مینویسم.
اگه دوست داری یه گوشه باشیم، بیا.اگه نه، بعداً که خواستی پیدات میکنم
@Aydope | روزمرگی
اگه دوست داری یه گوشه باشیم، بیا.اگه نه، بعداً که خواستی پیدات میکنم
@Aydope | روزمرگی
۸۲
۱۵:۴۵
بازارسال شده از زاویه
۱
۱۸:۲۵
سلام رفیق
چند روزه یه چیزی مینویسم. هنوز نگفتم چیه، فقط بذار بگم دوسش دارم.
فعلاً بگو حالت چطوره؟ تا بعد
#بزودی
@aydope | فقط برنامهنویسی
چند روزه یه چیزی مینویسم. هنوز نگفتم چیه، فقط بذار بگم دوسش دارم.
فعلاً بگو حالت چطوره؟ تا بعد
#بزودی
@aydope | فقط برنامهنویسی
۶۷
۱۵:۴۳
چیزای جدیدی که اضافه شدن:• تم تیره با منوی کناری• سیستم اسم پلیر• تنظیم سرعت (آهسته/معمولی/سریع)• انیمیشن مرگ با افکت• نمایش FPS و پینگ• پشتیبانی از WASD و دکمههای لمسی
همین حالا بازی کن
@aydope | باگ؟ فیچره
۸۸
۱۳:۲۰
۳۶
۱۳:۰۷
۳۹
۱۳:۰۸
رودمپ یادگیری بکاند؛ اگر بخوام دوباره از صفر شروع کنم
یکی از سوالهایی که خیلی پرسیده میشه اینه که برای بکاند از کجا شروع کنیم و چه مسیری رو بریم که وسط راه گم نشیم؟
واقعیت اینه که خیلی از افراد از همون اول میرن سراغ فریمورکها، دورههای پیشرفته و تکنولوژیهای ترند؛ اما بعد از چند ماه میبینن هنوز نمیتونن حتی یک پروژه کامل بسازن. بیشتر بخونید
@aydope | فقط برنامهنویسی
یکی از سوالهایی که خیلی پرسیده میشه اینه که برای بکاند از کجا شروع کنیم و چه مسیری رو بریم که وسط راه گم نشیم؟
واقعیت اینه که خیلی از افراد از همون اول میرن سراغ فریمورکها، دورههای پیشرفته و تکنولوژیهای ترند؛ اما بعد از چند ماه میبینن هنوز نمیتونن حتی یک پروژه کامل بسازن. بیشتر بخونید
@aydope | فقط برنامهنویسی
۲۶
۲۰:۵۹
🟣 بیا از پست آخر شروع کنhttps://t.me/Speatalkhttps://t.me/Speatalk
۱۵
۲۲:۲۸