بازارسال شده از هم سطر، هم سپید...
ماه، روشنیاش را، گرمیاش را، هستیاش را و هویتش را از خورشید میگیرد. و ماه، بدون خورشید به سکهای سیاه میماند که فاقد هویت و ارزش و خاصیت است. و آنها که مرا به لقب قمر، مفتخر ساختهاند، نسبت میان ماه و خورشید را چه خوب میفهمیدهاند! من به طفیلی حسین آمدهام و به عشق حسین زیستهام. من آمدم که عاشقی را به تجلی بنشینم. من آمدم که دوست داشتن را معنا کنم. امّا آسمان عشق حسین، بلندتر از آن است که پرنده عاشقی چون من بتواند بر آستان عظمتش بال ارادت بساید. بزرگترین موهبت خداوند متعال در حقّ من این است که به من رخصت داده تا حسین را دوست داشته باشم، عاشق حسین باشم و فدای حسین بشوم. مگر چند نفر در عالم به این افتخار که من رسیدهام، نائل شدهاند.
بخشی از کتاب سقای آب و ادب ، نوشته سید مهدی شجاعی
#شب_نهم#مظهر_تمام_نمای_ادب#عباس
https://ble.ir/satresepid
بخشی از کتاب سقای آب و ادب ، نوشته سید مهدی شجاعی
#شب_نهم#مظهر_تمام_نمای_ادب#عباس
https://ble.ir/satresepid
۲
۱۷:۰۱
بسمالله الرحمن الرحیماقتربت الساعه و انشق القمر ..
#علمدار#شب_تاسوعا
#علمدار#شب_تاسوعا
۱۰۰
۱۷:۵۵
شب، شب پس زدن اماننامههاست...
۱۰۲
۱۷:۵۶
پیغام علقمه به نجف برد جبرئیل..یا مرتضیعلی قمری داشتی.. چه شد؟
۱۷۸
۱۸:۲۵
پسرم تو نور عینیپادشاه عالمینی..ولی یادت باشه مادربلاگردون حسینی...
۱۰۲
۱۹:۲۵
با اینکه غم داشتیم..صاحب علم داشتیم..
#یا_برگرد_یا_آن_دل_را_برگردان #یا_بنشین_یا_این_آتش_را_بنشان ..
#یا_برگرد_یا_آن_دل_را_برگردان #یا_بنشین_یا_این_آتش_را_بنشان ..
۱۳۳
۱۹:۴۲
اومدم بهتون بگم که به اون وقت طلایی شب نزدیک میشیم. چند ساعت از عشاء گذشته و فقط دو سه ساعت تا اذان صبح مونده.. .
میدونستید که برای نافلهی شب، حتی میشه فقط یک رکعت خوند؟ و آیا میدونستید حتی نخوندن سوره در نوافل شب ایرادی نداره؟ یعنی میشه فقط به حمد اکتفا کرد؟فقط یک وضو لازم داره و یک عدد مهر که حتی در حالت دراز کشیده هم میشه خوند..
اگر همین یک رکعت رو خوندید اینجا لایک بزنید.. نیتش؟ نماز عزیز وتر
منم دعا کنید 
#نافله_شب (_یادآوری دوّم_) #بر_فراز_موجها
میدونستید که برای نافلهی شب، حتی میشه فقط یک رکعت خوند؟ و آیا میدونستید حتی نخوندن سوره در نوافل شب ایرادی نداره؟ یعنی میشه فقط به حمد اکتفا کرد؟فقط یک وضو لازم داره و یک عدد مهر که حتی در حالت دراز کشیده هم میشه خوند..
اگر همین یک رکعت رو خوندید اینجا لایک بزنید.. نیتش؟ نماز عزیز وتر
#نافله_شب (_یادآوری دوّم_) #بر_فراز_موجها
۱۵۲
۲۰:۳۸
امشب، شهادتنامهی عشّاق امضا میشود ...
۸۱
۱۶:۴۹
#بسم_رب_الحسین_ع_
محرمِ امسال احساس خفگی دارد. نسبت به محرمِ قبل هیئتِ کمتری روزیاش شده و اگر واحد شمارش دارد فکر کنم سهبار غذای نذری خورده. اما چیزی انگار عوض شده ست؛ احساس استخوانی در گلو دارد، احساس تنگ شدن نفس و دردهای پررنگ توی قلب. انگار وزنههای ۲۰۰ کیلویی انداختهاند روی قفسه سینهاش. دلش میخواهد زانوهایش را جمع کند مچاله بشود گوشهای و ذره ذره جان بدهد. علاجش را میداند. علتش را هم میداند. خودش را توی اعماق دلش به در و دیوار زد تا روز عاشورا نرسد. امشب چشمهایش سنگ شده بود. دوست داشت قطرههای باران را بگیرد و از شهر دور بشود و توی تاریکی بدود و داد بزند بعد گوشهی خرابهای جمع شود و تا وقتی بمیرد ناله کند. از وقتی آقای میرباقری گفت تمامِ اینها حتی روضههای عباس و رقیه و زینب مصائب سیدالشهداست، احساس خفگی دارد. احساس ترس و خجالت و شرم و دردِ وزنه های سنگین ۲۰۰ کیلویی. روضهها را حفظ است. زانوهایش را بغل میگیرد و دلش میخواهد گوشهایش کر شود. بی سر و سامان شده. دلش میخواهد فرار کند. کربلا را که نشان میدهد تلویزیون را خاموش میکند. تابِ تماشآ ندارد. تابِ تخیل ندارد.. نفسش به شماره میافتد.. اشک توی چشمهایش خشکیده.. محرم امسال روضهها مجسّمتر بودند و جانسوزتر.. از ارباب قول گرفت شفاعتش کند، قول گرفت که قیامت تنهایش نگذارد..بیشتر دلش خواست تا ظهر نشده بمیرد..
خدایا او و نسلش را در همین ماهها و اشکها بمیران.
#عاشورا_۴۰۵#مصائب_و_اشکها#ما_از_تو_به_غیر_تو_نداریم_تمنا
محرمِ امسال احساس خفگی دارد. نسبت به محرمِ قبل هیئتِ کمتری روزیاش شده و اگر واحد شمارش دارد فکر کنم سهبار غذای نذری خورده. اما چیزی انگار عوض شده ست؛ احساس استخوانی در گلو دارد، احساس تنگ شدن نفس و دردهای پررنگ توی قلب. انگار وزنههای ۲۰۰ کیلویی انداختهاند روی قفسه سینهاش. دلش میخواهد زانوهایش را جمع کند مچاله بشود گوشهای و ذره ذره جان بدهد. علاجش را میداند. علتش را هم میداند. خودش را توی اعماق دلش به در و دیوار زد تا روز عاشورا نرسد. امشب چشمهایش سنگ شده بود. دوست داشت قطرههای باران را بگیرد و از شهر دور بشود و توی تاریکی بدود و داد بزند بعد گوشهی خرابهای جمع شود و تا وقتی بمیرد ناله کند. از وقتی آقای میرباقری گفت تمامِ اینها حتی روضههای عباس و رقیه و زینب مصائب سیدالشهداست، احساس خفگی دارد. احساس ترس و خجالت و شرم و دردِ وزنه های سنگین ۲۰۰ کیلویی. روضهها را حفظ است. زانوهایش را بغل میگیرد و دلش میخواهد گوشهایش کر شود. بی سر و سامان شده. دلش میخواهد فرار کند. کربلا را که نشان میدهد تلویزیون را خاموش میکند. تابِ تماشآ ندارد. تابِ تخیل ندارد.. نفسش به شماره میافتد.. اشک توی چشمهایش خشکیده.. محرم امسال روضهها مجسّمتر بودند و جانسوزتر.. از ارباب قول گرفت شفاعتش کند، قول گرفت که قیامت تنهایش نگذارد..بیشتر دلش خواست تا ظهر نشده بمیرد..
خدایا او و نسلش را در همین ماهها و اشکها بمیران.
#عاشورا_۴۰۵#مصائب_و_اشکها#ما_از_تو_به_غیر_تو_نداریم_تمنا
۵۹
۵:۳۵
1_28031534716.mp3
۰۳:۰۶-۷.۳۲ مگابایت
۲۴
۱۳:۴۲