این خوشگل جذاب رو در ایام جنگ، اسفندماه ، روی یه کیف موبایل دستدوز خودم سوار کردم و عصرها که میرم قدم زنی ، اون کیف صورتی نازمو که همراه این رز خوشگلم شده میندازم دور گردنو گوشی قاب زرد نازنازیمو میذارم داخلش و با حسی خوشایند ، نفس میکشم عطر بهار رو
بهاری که میگه امیدوار باش، به اومدن روزهای قشنگ و پر از نسیم خنک الهی ....
#قلاب_بافی_مینیاتوری_ژاپنی#خانم_باری@baari_artist
#قلاب_بافی_مینیاتوری_ژاپنی#خانم_باری@baari_artist
۱۰
۱۰:۲۳
و اما داستان « باری »وقتی تصمیم گرفتم دست سازه های هنریمو که شامل دوختنیها، ساختنی ها و بافتنی ها بود ، بفروشم ( بعضیاشونو ) ، صفحه قدیمی اینستامو تبدیل کردم به یه صفحه جدیدو نو برای قرار دادن عکسهای خوشگل کارام ، عکسایی که با وسواس و حسو حال خوش از عکاسی ، میگرفتم ...اما این ساخته ها نیاز داشتن زیر یه اسم واحد ، ارائه بشن ... ولی چه اسمی میتونست مناسب انواع ساختو سازام باشه ؟ قبلا اسم صفحم «بافینه» بود اما این نمیتونست مفهوم کارای جدیدمو کامل برسونه ..خیلی سرچ کردم ، خیلی اسم ساختم! خیلی فکر کردم اما نشد که نشد ...حتی به باربارا فکر کردم ( بعضیا به دلایلی بهم باربارا میگن
)ولی باربارا راضیم نمیکرد . کلافه شدم ... گفتم خداجون کمک کن یه اسم مناسب پیدا کنم و خب خداجون به دلم انداخت که برم سراغ قرآنش تا ببینم اسمی بهم میگه یا نه ..... وقتی قرآن جان رو باز کردم ، در صفحه اول با کلمه باریء روبرو شدم ... از صفات قشنگ خاص خدا ... همه چیز با اندازه گیری و دقیق و بی مثال خلق میشود توسط خدا ... دقیقا ویژویایی که کارام داشت .... یک ذوقی تمام وجودمو گرفت🥲
خدا قشنگترین و درست ترین و زیباترین اسم رو بهم هدیه داد و از اونروز اسم صفحم شد باری و شروع کردم به چاپ جعبه و کارتو گذاشتن پستهایی با اسم برند جذاب خوشگل الهیم🩷
🥰میدونم که خداجون در تمام خلق ها به دلم،ذهنم و خیالم نور و برکت میده تا حسم رو به زیبایی مجسم کنم به یک دستسازه ی خاص تک زیبا...متشکرم ای خدایی که همیشه منو بغلت میگیری..
#داستان_یک_برند#خانم_باری#قلاب_بافی_مینیاتوری_ژاپنی@baari_artist
#داستان_یک_برند#خانم_باری#قلاب_بافی_مینیاتوری_ژاپنی@baari_artist
۱۰
۵:۳۰
یادش بخیر اولین کاری که ساختم و با عشق هدیه اش دادم . سایزش کوچولو بود اما مینیاتوری نه . در حال تمرین بودم اما دیدم در همین تمرین، کار قشنگی از آب در اومد .رنگ آمیزی برگهاش ، برای اولین بار کلی حس خاص بهم بخشید
#قلاب_بافی_مینیاتوری_ژاپنی#خانم_باری@baari_artist
#قلاب_بافی_مینیاتوری_ژاپنی#خانم_باری@baari_artist
۹
۸:۴۷
من برای دل خودم اول کار میکنمبرای حال خوب خودمحتی وقتی تنهام ، برای حسو حال خوش خودم ، از خودم پذیرایی میکنم و برای خودم غذا میپزم و میز میچینم و از زیر دستیهای بافت و دوخت خودم استفاده میکنم ، بدون عکس، بدون فریاد ، بدون نشون دادن به دیگری...خونه ی ما اولین جاییه که از هنرهام رنگ گرفته.از لباسهامون تا وسایلمون، درو دیوار همه از هنرهای خودم زیبا میشن .خونه و خودم و او اولین هایی هستیم که از این سلایق و هنرهای هدیه ی خدا ، کیف میکنیم و بهره مند میشیم . آدم (دختر) اول بنده ی خداست بعد دختر ، همسر یا مادر دیگری اول باید بتونی یه بنده ی قشنگ باشی تا بتونی قشنگیارو به بقیه بچشونی .من اینجوری فهمیدم .فهمیدم اول باید حال خودم خوبو خوشو قشنگ باشه تا بتونم از خوبیام ببخشم .پس اول باید از خودم ، حسام ، باورهام ، وجود الهیم مراقبت کنم .این معنیش خودخواهی نیست . خودخواهی جور دیگه معنی پیدا میکنه .این معنیش شاکر بودن از مخلوق خدا شدنه . من شاکرم برای اینکه مخلوق خدام . یه مخلوق با ظرافتهای روحی حسی فکری خاص . درست مثل دونه های برف . آدم ها مثل دونه های برف ، هر کدوم خاصن . من شاکرم پس این شکر باید در زندگی خودم، در تنهاییم نمود پیدا کنه .شاید وقتی رد میشیو این صفحه رو میبینی پیش خودت بگی پس کو اعضاء ؟ آره این عادت منه . حتی وقتی اینستا صفحه ساختم ، تبلیغش نکردم . خب آخه قصد اولم فروش نبود . دلم میخواست ، یه رهگذر ، عبور کنه ، چشمش بیفته، و اگه دلش رفت بیاد بشه همراه من .برای همینم تعداد عضو کانال یا صفحه هیچوقت برام مهم نبوده . حتی به دوستو فامیلم معرفی نمیکنم که بیاین منو داشته باشین .چون دلم میخواد یه آدمی ، خودش دنبال چیزی که میخواد بره ، بیابه ، انتخاب کنه که باشه یا نه .اینجوری کیفش برام بیشتره .پس اینجارو برای دل خودم ساختم . برای دلتنگی از دوری صفحه اینستام . برای اینکه دلم میخواد همچنان عکسای زیبا بذارم ، بنویسم ، شاید یکی حالش خوش نبود و دیدو خوند و خوش شد .اینجا ، منتظر اون آدم هاییم که شاید عبور کنن و دلشون بره ...
#داستان_یک_برند#خانم_باری#قلاب_بافی_مینیاتوری_ژاپنی@baari_artist
#داستان_یک_برند#خانم_باری#قلاب_بافی_مینیاتوری_ژاپنی@baari_artist
۴۸
۹:۰۳
این سنجاق سینه ی خوشگل پروانه ای، مراحل ساخت طولانی اما دل انگیز داشت.فردا ان شاالله یک کلیپ خیلی کوچولو از مراحل آماده سازیش میذارم ... باشه به یادگار
#قلاب_بافی_مینیاتوری_ژاپنی#خانم_باری@baari_artist
#قلاب_بافی_مینیاتوری_ژاپنی#خانم_باری@baari_artist
۱۳
۱۲:۳۵
برای درک کوچیک بودن این کار نازم ، کنار یه سوزن ته گرد ازش عکس گرفتم ... پروانه به این کوچولویی با بافت مینیاتوری ، خیلی خاصه
#قلاب_بافی_مینیاتوری_ژاپنی#خانم_باری@baari_artist
#قلاب_بافی_مینیاتوری_ژاپنی#خانم_باری@baari_artist
۱۷
۶:۲۹
و اما کلیپ کوچیک از مراحل خلق پروانه کوچولوی گل پریمآره اسمش « گل پَری » ه🥰
#قلاب_بافی_مینیاتوری_ژاپنی#خانم_باری@baari_artist
#قلاب_بافی_مینیاتوری_ژاپنی#خانم_باری@baari_artist
۱۹
۷:۰۸
آه ...آهی جانسوز 🥲 خانم دلم تنگ شده با اپ خارجیام کار کنم و کللییی کلیپ بسازم، بشینم تماشا کنم 🥲این کلیپ قدیمیو دوست دارماون موقع اسم اکانت اینستام باری هندکرفت بود . نگاهِ اون زمانم به کار در فضای مجازی ، با الان کللیی فرق داشت . شاید یه روز ازش بنویسم
#قلاب_بافی_مینیاتوری_ژاپنی#خانم_باری
@baari_artist
#قلاب_بافی_مینیاتوری_ژاپنی#خانم_باری
@baari_artist
۲۰
۸:۲۹
بافت مینیاتوری و صنایع دستی باری
من برای دل خودم اول کار میکنم برای حال خوب خودم حتی وقتی تنهام ، برای حسو حال خوش خودم ، از خودم پذیرایی میکنم و برای خودم غذا میپزم و میز میچینم و از زیر دستیهای بافت و دوخت خودم استفاده میکنم ، بدون عکس، بدون فریاد ، بدون نشون دادن به دیگری... خونه ی ما اولین جاییه که از هنرهام رنگ گرفته. از لباسهامون تا وسایلمون، درو دیوار همه از هنرهای خودم زیبا میشن . خونه و خودم و او اولین هایی هستیم که از این سلایق و هنرهای هدیه ی خدا ، کیف میکنیم و بهره مند میشیم . آدم (دختر) اول بنده ی خداست بعد دختر ، همسر یا مادر دیگری اول باید بتونی یه بنده ی قشنگ باشی تا بتونی قشنگیارو به بقیه بچشونی . من اینجوری فهمیدم . فهمیدم اول باید حال خودم خوبو خوشو قشنگ باشه تا بتونم از خوبیام ببخشم . پس اول باید از خودم ، حسام ، باورهام ، وجود الهیم مراقبت کنم . این معنیش خودخواهی نیست . خودخواهی جور دیگه معنی پیدا میکنه . این معنیش شاکر بودن از مخلوق خدا شدنه . من شاکرم برای اینکه مخلوق خدام . یه مخلوق با ظرافتهای روحی حسی فکری خاص . درست مثل دونه های برف . آدم ها مثل دونه های برف ، هر کدوم خاصن . من شاکرم پس این شکر باید در زندگی خودم، در تنهاییم نمود پیدا کنه . شاید وقتی رد میشیو این صفحه رو میبینی پیش خودت بگی پس کو اعضاء ؟ آره این عادت منه . حتی وقتی اینستا صفحه ساختم ، تبلیغش نکردم . خب آخه قصد اولم فروش نبود . دلم میخواست ، یه رهگذر ، عبور کنه ، چشمش بیفته، و اگه دلش رفت بیاد بشه همراه من . برای همینم تعداد عضو کانال یا صفحه هیچوقت برام مهم نبوده . حتی به دوستو فامیلم معرفی نمیکنم که بیاین منو داشته باشین . چون دلم میخواد یه آدمی ، خودش دنبال چیزی که میخواد بره ، بیابه ، انتخاب کنه که باشه یا نه . اینجوری کیفش برام بیشتره . پس اینجارو برای دل خودم ساختم . برای دلتنگی از دوری صفحه اینستام . برای اینکه دلم میخواد همچنان عکسای زیبا بذارم ، بنویسم ، شاید یکی حالش خوش نبود و دیدو خوند و خوش شد . اینجا ، منتظر اون آدم هاییم که شاید عبور کنن و دلشون بره ... #داستان_یک_برند #خانم_باری #قلاب_بافی_مینیاتوری_ژاپنی @baari_artist
اونروزی که این متن رو مینوشتم نمیدونستم بله یه آپشن خیلی مهم یک شبکه اجتماعیو «نداره» ؛سرچ کانال های تازه راه افتاده ی بی عضو با هشتگوقتی دیدم بعد از یکی دو روز دیده شدن ها رقمش تغییری نکرده ، تست کردم دیدم بلههه اصلا قاطی بقیه حسابم نمیشیم
در صورتیکه در اینستاگرام ، مهم نبود عضو داری یا نه،هشتگت تو رو داخل سرچ میبرد...خلاصه که منو اون عادتمو این نبود آپشن مهم بله ، کنار هم زندگی تک نفره ی جذابی در کانال میگذرونیم🥲
ولی چون برای دل خودم و ارضای حس دلتنگی بابت دوری از اینستام اینجارو راه انداختم ، حس بدی ندارم، حالم با کانال کوچولومو نوشته ها و عکس جونیام خوبه . حالم با قدم های کوچیک اما پر حسم خوبه. و این برام خیلی مهم تر از چیزای دیگست...
#خانم_باریسلام خرداد... سلام روز تولد پدر...@baari_artist
#خانم_باریسلام خرداد... سلام روز تولد پدر...@baari_artist
۱۷
۷:۵۴