۳۵
۲:۴۸
سوتیریس مانولوپولوس که هدایت تیم ملی بسکتبال در مسابقات انتخابی جام جهانی را بر عهده دارد، پس از وقفهای کوتاه، فردا (۶ خرداد) برای از سرگیری تمرینات به تهران بازخواهد گشت.
این خبر بازگشت، برای آمادهسازی تیم ملی جهت رقابتهای پیشرو، نقطه عطف مهمی به حساب میآید.
۴۳
۱۱:۲۷
خبرفوریشروع امتحانات نهایی از ۲۱ تیر ماه«فقط ۴۵ روز تا شروع»
۳۹
۹:۱۶
خیلیا قبل باشگاه میگن «نمیخورم که چاق نشم!»بعد وسط تمرین فشارشون میفته، سرش گیج میره، ست آخر رو هم ول میکنن.
هم ضعف نمیکنی، هم عضله میسازی، هم چربی میسوزونی.
— بدنیک
۳۳
۱۵:۵۷
خیلیا فکر میکنن پروتئین رو باید یهدفعه و فقط بعد تمرین خورد.اما بدن اینطوری کار نمیکنه!
— بدنیک
#پروتئین #عضله_سازی #تغذیه_ورزشی #بدنسازی #بدنیک
۳۸
۱۶:۰۹
بعضیها میگویند فقط صبح زود تمرین کن.بعضیها میگویند فقط عصر.
نه صبح معجزه میکند، نه عصر.
اگر صبح سرحالی، صبح تمرین کن.اگر عصر توان بیشتری داری، عصر تمرین کن.
پس خودت را بابت ساعت تمرین اذیت نکن.فقط انجامش بده.
— بدنیک
۴۳
۱۳:۰۰
🪑 نشستن زیاد شکمت رو بزرگتر نشون میده!
شاید فکر کنی چربی شکمه،اما گاهی مشکل فقط «نشستن زیاد» و ضعف عضلات مرکزیه.
وقتی تمام روز پشت میز میشینی:
لگن به جلو خم میشه
عضلات شکم ضعیف و کشیده میشن
شکم به سمت جلو رانده میشه
راه حل:
هر ۱ ساعت، ۲ دقیقه بلند شو و راه برو
روزی ۳ ست ۳۰ ثانیهای پلانک بزن
عضلات سرینی (باسن) رو تقویت کن
شکم صاف فقط با کرانچ ساخته نمیشه،گاهی باید از پشت میز بلند شی!
— بدنیک
Badanik.ir
#سلامتی #لاغری_شکم #تمرینات_اصلاحی #پلانک #بدنیک
شاید فکر کنی چربی شکمه،اما گاهی مشکل فقط «نشستن زیاد» و ضعف عضلات مرکزیه.
وقتی تمام روز پشت میز میشینی:
راه حل:
شکم صاف فقط با کرانچ ساخته نمیشه،گاهی باید از پشت میز بلند شی!
— بدنیک
#سلامتی #لاغری_شکم #تمرینات_اصلاحی #پلانک #بدنیک
۳۹
۱۳:۰۰
🧊 آب یخ چربی نمیسوزونه!
یکی از باورهای رایج اینه:«آب یخ بخوری، بدن برای گرم کردنش کالری میسوزونه، پس لاغر میشی!»
واقعیت علم تغذیه:بدن برای گرم کردن ۱ لیتر آب یخ،فقط حدود ۳۰ کالری مصرف میکنه.
یعنی اگه روزی ۳ لیتر آب یخ هم بخوری،چربیای که میسوزونی به اندازه یه دونه بادوم زمینی هم نیست!
راه درست چربیسوزی چیه؟- کمخوری حسابشده (نه گرسنگی)- تمرین منظم (قدرتی + هوازی)- خواب کافی و کاهش استرس
پس آب یخ رو بذار کنار،اما آب خوردن رو فراموش نکن، چون برای متابولیسم لازمه.
— بدنیک
Badanik.ir
#باور_غلط #چربی_سوزی #تغذیه_ورزشی #لاغری_اصولی #بدنیک
یکی از باورهای رایج اینه:«آب یخ بخوری، بدن برای گرم کردنش کالری میسوزونه، پس لاغر میشی!»
یعنی اگه روزی ۳ لیتر آب یخ هم بخوری،چربیای که میسوزونی به اندازه یه دونه بادوم زمینی هم نیست!
پس آب یخ رو بذار کنار،اما آب خوردن رو فراموش نکن، چون برای متابولیسم لازمه.
— بدنیک
#باور_غلط #چربی_سوزی #تغذیه_ورزشی #لاغری_اصولی #بدنیک
۳۸
۱۳:۰۰
اگه بعد از یه جلسه تمرینی سنگین،فرداش از تخت بلند نشدی و موقع راه رفتن ناله کردی،بدون که تنها نیستی! به این میگن «کوفتگی عضلانی تأخیری» یا DOMS.
پس دفعه بعد که بعد تمرین درد گرفتی،بدون که عضلاتت دارن بازسازی میشن، نه اینکه نابود بشن!
— بدنیک
#کوفتگی_عضلانی #ریکاوری #تمرین_علمی #بدنسازی #بدنیک
۴۰
۱۳:۰۰
اینو بدون: انگیزه همیشه نیست!حتی حرفهایترین ورزشکارا هم روزایی دارن که دلشون نمیخواد تمرین کنن.
بدنت ربات نیست، گاهی به گوشش برس.
— بدنیک
#انگیزه_ورزشی #استراحت_فعال #سلامت_روان #تمرین_هوشمند #بدنیک
۳۵
۱۳:۰۶