در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
عزاداریهاتون مقبول درگاه الهی
پنجشنبه این هفته و هفته آینده (دهه اول محرم)
کلاسهامون تعطیل میباشد .
انشالله بعد از دهه اول کلاسهای دوشنبه و پنجشنبه رو با انرژی بالا شروع خواهیم کرد. 🪴
۳۱۴
۱۸:۰۰
ستایش جان محمدی هنرجوی عزیزم که از 11 سالگی پیش من نقاشی یاد گرفته و الان ماشالله برای خودش استادی شده

تابلوهای مداد رنگی و پاستلش که هر سال در ایام محرم کشیده رو ملاحظه میکنید
#آموزش_نقاشی_بهار_نارنج@baharnarenj_painting
تابلوهای مداد رنگی و پاستلش که هر سال در ایام محرم کشیده رو ملاحظه میکنید
#آموزش_نقاشی_بهار_نارنج@baharnarenj_painting
۲۱۶
۲۰:۲۷
اینم یکی دیگه از تابلوهای زیبای ستایش جان هست که در سن 15سالگی کشیده.... 
وقتی میگم: از بچگی بچه هاتونو بسپارید دست من، نتیجه ش میشه این

#آموزش_نقاشی_بهار_نارنج
@baharnarenj_painting
وقتی میگم: از بچگی بچه هاتونو بسپارید دست من، نتیجه ش میشه این
#آموزش_نقاشی_بهار_نارنج
@baharnarenj_painting
۲۲۲
۲۰:۳۶
هرچی میگردم تو گالریم تابلوی در خیبر امیر المؤمنینِ ستایش رو پیدا نمیکنم..... چرااااا؟ 
مجبورم تو کانال سرچ بزنم....
مجبورم تو کانال سرچ بزنم....
۲۲۴
۲۰:۳۸
بازارسال شده از 🌼نقاشی بهار نارنج 🎨🖌️
اتمام تابلوی با ارزش و زیبای ستایش جان محمدی 16 ساله
با موضوع :کندن در خیبر توسط امیر المؤمنین علی علیه السلام
تکنیک : ترکیب مداد رنگی و پاستل
#آموزش_نقاشی_بهارنارنج
@baharnarenj_painting
با موضوع :کندن در خیبر توسط امیر المؤمنین علی علیه السلام
تکنیک : ترکیب مداد رنگی و پاستل
#آموزش_نقاشی_بهارنارنج
@baharnarenj_painting
۵۷
۲۰:۳۹
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
سلام به هنرجوهای عزیزم
انشالله بعداز دهه اول محرم یعنی از
دوشنبه 8 تیر
و پنجشنبه 11 تیر
کلاسهامون شروع خواهد شد
به امید دیدار 
انشالله بعداز دهه اول محرم یعنی از
دوشنبه 8 تیر
و پنجشنبه 11 تیر
کلاسهامون شروع خواهد شد
۱۹۳
۱۰:۲۰
1_ مداد معمولی
2_دفتر نقاشی A4
3_پاک کن
4_مداد رنگی 12 یا 24 رنگ
5_تراش
6_خط کش
7_پاک کن اتودی (نوکش ظریف باشه)
#آموزش_نقاشی_بهار_نارنج@baharnarenj_painting
۱۹۹
۱۶:۱۹
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.