رانندگان و مالکان عزیز سلامخدا قوت
بنده اصلا فرصت نمیکنم که بارها و بارها بابت واریز هزینه ماهیانه بهتون زنگ بزنم پیام بدمخیلی از شماها که جواب نمیدید و یا پاسخگو هم باشید مجدد واریز نمیشه و مجبورم بارها و بارها یادآوری کنم
نمیدونم چرا اینقدر نسبت به واریز هزینه سهل انگاری میکنید
بخدا با این شرایط پیش آمده ، ثبت باربرگ خیلی سخت تر شده
ولی من و تیمم در تلاشیم که به بهترین نحو کار انجام بشه و شرمنده شما عزیزان نشیم
در این قبال هم از شما توقع داریم که واریزی های خودرا سر تایم انجام بدید
بنده اصلا فرصت نمیکنم که بارها و بارها بابت واریز هزینه ماهیانه بهتون زنگ بزنم پیام بدمخیلی از شماها که جواب نمیدید و یا پاسخگو هم باشید مجدد واریز نمیشه و مجبورم بارها و بارها یادآوری کنم
نمیدونم چرا اینقدر نسبت به واریز هزینه سهل انگاری میکنید
بخدا با این شرایط پیش آمده ، ثبت باربرگ خیلی سخت تر شده
ولی من و تیمم در تلاشیم که به بهترین نحو کار انجام بشه و شرمنده شما عزیزان نشیم
در این قبال هم از شما توقع داریم که واریزی های خودرا سر تایم انجام بدید
۷۰۶
۱۱:۵۹
با عرض معذرت دوستانی که تا پایان ماه هزینه های قبل را تسويه نکنند مجبورم باربرگ را قطع کنمو پروانه هایی که پرداخت نشده ابطال خواهد شداون موقع خواهشا کسی هیچ گلایه ای از بنده نداشته باشد
۹۶۷
۱۲:۰۱
خودتون میدونید که این ماه خیلی از همکارانتون اصلا کارت سوخت هاشون شارژ نشدهپس خواهشا وقتی ما تلاش میکنیم که شما عزیزان در جایگاه سوخت مشکل نداشته باشید
واریزی های خودرا به موقع انجام دهید
واریزی های خودرا به موقع انجام دهید
۸۰۶
۱۲:۰۲
جا داره همین جااز رانندگان و مالکان وظیفه شناس که به موقع هزینه رو پرداخت میکنند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم
تعداد شما عزیزانی که واریزی را به موقع انجام میدید و سختی کار را برای ما کم میکنید کم نیست
الهی که خدا به مالتون برکت و به تنتون سلامتی بده

تعداد شما عزیزانی که واریزی را به موقع انجام میدید و سختی کار را برای ما کم میکنید کم نیست
الهی که خدا به مالتون برکت و به تنتون سلامتی بده
۸۶۰
۱۲:۰۴
بازارسال شده از باربرگ ملک
با عرض معذرت دوستانی که تا پایان ماه هزینه های قبل را تسويه نکنند مجبورم باربرگ را قطع کنمو پروانه هایی که پرداخت نشده ابطال خواهد شداون موقع خواهشا کسی هیچ گلایه ای از بنده نداشته باشد
۱
۱۷:۵۵
به اطلاع کلیه کاربران گرامی میرسانیم که سهمیه مرحله دوم عملکردی اردیبهشت ماه تاکنون واریز نشده است، با توجه به اینکه در شش ماه اول سال، هر ماه ۳۱ روزه است و نحوه واریزی با ماههای بعدی متفاوت میباشد، زمان واریزی بین پانزدهم تا هفدهم خواهد بود.
آدرس کانال ما : @Bbarbarg_Malek
آدرس کانال ما : @Bbarbarg_Malek
۷۰۹
۶:۵۸
با سلام و عرض تبریک عید قربان خدمت شما مالکان و رانندگان عزیز
متاسفانه باربرگ برای دوره دوم خرداد ماه برای کلیه ماشین ها به علت های زیر با مشکل مواجهه شده بود :
۱. اعتصاب رانندگان و قطعی باربرگ در آن روز ها۲. کدی شدن باربرگ در روز و عدم ثبت باربرگ توسط شخصی دیگر۳. قطع بودن باربرگ در روز های جمعه و تعطیلات۴. عدم ثبت باربرگ برای جلوگیری از مسدود شدن حساب کاربری۵. به روز رسانی سامانه باربرگ و کند بودن آن
آدرس کانال ما : @Bbarbarg_Malek
متاسفانه باربرگ برای دوره دوم خرداد ماه برای کلیه ماشین ها به علت های زیر با مشکل مواجهه شده بود :
۱. اعتصاب رانندگان و قطعی باربرگ در آن روز ها۲. کدی شدن باربرگ در روز و عدم ثبت باربرگ توسط شخصی دیگر۳. قطع بودن باربرگ در روز های جمعه و تعطیلات۴. عدم ثبت باربرگ برای جلوگیری از مسدود شدن حساب کاربری۵. به روز رسانی سامانه باربرگ و کند بودن آن
آدرس کانال ما : @Bbarbarg_Malek
۵۲۳
۷:۱۳
متاسفانه این مشکلات برای کلیه همکاران بوده است.
و تلاشمان بر این است که ان شالله از واریزی مرحله بعد همه چیز طبق روال قبل و رضایت شما عزیزان صورت پذیرد
پیشاپیش از صبر و همکاری شما کمال تشکر و قدرداني را دارم.
آدرس کانال ما : @Bbarbarg_Malek
و تلاشمان بر این است که ان شالله از واریزی مرحله بعد همه چیز طبق روال قبل و رضایت شما عزیزان صورت پذیرد
پیشاپیش از صبر و همکاری شما کمال تشکر و قدرداني را دارم.
آدرس کانال ما : @Bbarbarg_Malek
۵۶۷
۷:۱۵
دوستان عزیز متأسفانه کار در این یک ماه اخیر به دلیل مشکلات پیش آمده بسیار سخت و ریسک پذیر بوده استو در زمانی که سامانه در حال به روز رسانی و ... بوده است به دلیل جلوگیری از
مسدود شدن حساب کاربری شما تصمیم عاقلانه این بود که باربرگ ثبت نگردد.بنده و همکارانم هم شرایط شمارا درک میکنیمو از شما عزیزان هم متقابلا توقع داریم مارا درک کنید یک دوره ۲ هفته سهمیه کمتر و یا واریز نگردد مسلما" بهتر از این است که پلاک یا حساب کاربری باربرگ در لیست سیاه(مسدود شدن)قرار گیرد و آن موقع دیگر قادر به ثبت باربرگ نخواهیم بود .
ممنونم از همه شما عزیزان ان شالله که همه مشکلات بزودی رفع گرددو بتوانیم طبق ماه های گذشته کار را به نحواحسن ادامه دهيم
آدرس کانال ما : @Bbarbarg_Malek
ممنونم از همه شما عزیزان ان شالله که همه مشکلات بزودی رفع گرددو بتوانیم طبق ماه های گذشته کار را به نحواحسن ادامه دهيم
آدرس کانال ما : @Bbarbarg_Malek
۷۱۶
۷:۲۲
دوستان اینو بخونین فعلا ثبت و صدور انجام نمیشه سایت باگ داره
سامانه بیمه را بالا نمیاره نمیتونیم ثبت کنیم لطفاصبور باشین
آدرس کانال ما : @Bbarbarg_Malek
۴۵۸
۶:۴۴