لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل «به توان تشکیلات🇮🇷💪🏻»«
۹۳ عضو

«به توان تشکیلات🇮🇷💪🏻»

undefinedرسانه‌ی ویژه‌ی اعضای تشکل دانشجویی ایرِندلبا شعارِ «خودسازی،جامعه‌پردازی، تمدن‌سازی»——————ما زنده به آنیم که آرام نگیریمموجیم که آموخته ایم از تو تلاطمundefined
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۱۴ فروردین
undefinedلیست منابع معرفی‌شده جهت مطالعه باکیفیت‌تر‌ حول محور یک موضوع
از منبرهای شبانه‌ی مرضیه
نوجوان خامنه ایبرای بحث صحبت های اقا و جستجو کلمات

سایت استاد شجاعیhttps://montazer.ir/
پناهیان

امینی خواهhttps://aminikhaah.ir/
تعالیhttps://taalei-edu.ir/
دوران (انقلاب ها)https://dorantv.net/
+اگر منبع دیگری می‌شناسید درگروه معرفی کنید تا به لیست اضافه شود.
#معرفی
undefined۴
undefined۱

۲۳۴

۱۰:۰۷

۱۷ فروردین
«به توان تشکیلات🇮🇷💪🏻»
undefinedمحتوای جلسه‌ی دهم گعده #برای_ظهور: جلسه‌ی آخر از گام دوم تا ظهور undefinedزمان گعده‌ی دهم: ۱۵ ام فروردین ۴۰۵ بعد از اذان ظهر
undefined محتوای موردبحث در گعده‌ی #برای_ظهور | جلسه‌ی دهم
در جلسه آخر بیان شد که یکی از ویژگی‌های یاران امام خشیت از خداوند هست. خشیت از خدا یعنی انسان حواسش هست که خدا حاضر است و بر تمامی اعمال ناظر و آگاه هست. همچنین یاران حضرت از هوای نفسشان پیروی نمی‌کنند دل‌هاشان روشن است و تاریکی‌های درونی ندارد برای همین صحبت‌هایی که بیان می‌کنند وحی محسوب می‌شود. به این دلیل که انسان‌ها تصمیمات زندگی‌شان را بر اساس نور خودشان می‌گیرند و وقتی کسی به تاریکی گناهان و هوای نفس آلوده نشده باشد چون خودش روشن است، تصمیم و راهش هم درست و روشن است.همه‌ی ما نسبت به یک سری از گناهان و تاریکی‌ها عصمت داریم اما راه راه رسیدن به عصمت در برابر همه‌ی گناهان مراقبه است. یعنی برای خودمان ارزش قائل باشیم و انرژی، زندگی، جسم، روح و روان و... رو الکی هدر ندهیم. حواسمان باشد که عالم حساب و کتاب دارد و نباید سرمایه انسانی‌ما هدر برود.مسئله دیگر رعایت آداب و حرمت‌هاست که به خصوص نسل جوان باید حواسش باشد که حرمت‌ها را حفظ کند.
undefined۴

۱۲۸

۱۴:۲۴

undefined فراخوان | شماره ۳
دوستان🩵عرض کنم که تصمیم داریم در راستای افزایش تاب آوری، شروع کنیم به بازگشتن به روتین های مهم زندگیامون... و یکی از مهم ترین روتین ها درسهundefined
در جهت همین قراره یه پویش برای جهاد علمی داشته باشیم به نام #سلاح_علمروندش چجوریه؟undefinedاینجوری که هرکی هرروز برای خودش یه هدفی میذاره(میتونه یه روز سه چار ساعت مطالعه باشه... یه روز شلوغ صرفا شرکت در کلاس های آنلاین دانشگاه باشه... یا یه روز نیم ساعت درس خوندن باشه.، ... بسته به هر روز و شرایط هرکس متفاوت میتونه باشه)undefinedمن یه لیست از شرکت کنندگان در پویش درست میکنم و اوایل شب میذارم. بعد هرشب هرکس گزارشش رو در ریپلای به اون لیست میده و من خودم توی لیست جلوش علامت میذارم
حالا گزارش دادن چ شکلیه؟؟
دو مدل نحوه گزارش داریمundefinedاولی که اجباریهundefined اینجوریه که یه ایموجی موشک میفرستین undefined و کنارش درصدی که به هدف امروز رسیدین رو میذارینمثلا اینشکلی : undefined۸۰undefinedدومی که اختیاریه اینه که اگر دوست داشتید چیزی ک توی مطالعات اون روزتون براتون جالب بوده و حس کردید برای بقیه میتونه جالب باشه رو کوتاه و با زبان ساده توضیح میدین

کی پایه ست؟؟؟ undefinedاسمتون رو توی لیست داخل گروه اصلی وارد کنید که شروع کنیم از فردا 🩵
undefined۵

۱۵۸

۱۵:۰۱

۱۸ فروردین
thumbnail
«سوخت موشک جوانی»undefinedاز منظر رهبر شهید. #بیانات‌خوانی
undefined۸

۲۶۹

۱۹:۲۱

۲۰ فروردین
بازارسال شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی

پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی به‌مناسبت چهلمین روز شهادت رهبر عظیم‌الشأن انقلاب .pdf

۱۸۱.۴۸ کیلوبایت

undefined پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی به‌مناسبت چهلمین روز شهادت حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای قائد عظیم‌الشأن انقلاب (قدّس الله نفسه الزکیه) و مسائل مهم مربوط به جنگ تحمیلی سوم | ۲۰/فروردین/۱۴۰۵

undefined farsi.khamenei.ir/news-content?id=62808
undefined @rahbar_enghelab_ir

۱

۲۲:۲۷

undefinedنکات مهم پیام رهبر انقلاب به مناسبت چهلمین روز شهادت رهبر شهید
undefined یکی اینکه برگشتن گفتن ایشون مشهور بودن ولی ناشناخته! خب خود این جمله واضحه و توصیف لازم نداره.
undefined دو تعریف متفاوت ایشون از انواع هنر آقا و اشاره به بحث نهادسازی و تربیت و پرورش اجتماع از طریق ساخت افکار و روحیات و عواطف توده‌های عظیم مردم! خیلی خیلی جالب بود، به‌شخصه من رو یاد صحبت‌های خود آقا درباره تشکیلات انداخت و اینکه آقا چقدر خودشون تشکل‌های مختلف مردمی رو سامان دادن و اجتماع‌ها رو شکل دادن از همون دوران جوانی‌شون.
undefined تأکید بر قدرتمندسازی ایران و تأکید بیشتر روی بحث پیشرفت از طریق علم، تأکید آقا بود.
undefined و بحث پیش‌بینی‌های آقا.
undefined یه چیزی که برام خیلی جالب بود این بود که دارن می‌گن روند ترقی باطنی و ظاهری آقا ادامه داشت! این یعنی کمالاتی که آقا کسب کردن توسط ترقی و مرحله به مرحله بوده؛ اینطور نبوده بگیم یهو ایشون به قداست رسیدن و از این‌طور حرفا که بعضیا میزنن و مقدس بودن آقا از این حرفا…نه، آقا ترقی مرحله به مرحله داشتن.
undefined و اینکه گفتن آقا رو الگو بگیریم، مخصوصاً خیرخواهی خالصانه برای یکدیگر و مواسات رو رویه خودمون قرار بدیم.این به نظرم خیلی مهمه که آقا از این همه موضوع، رو خیرخواهی برای یکدیگر تأکید کردن!
undefined پیروز قطعی میدان بوده‌ایم.
undefined قدرت گرفتن ما نعمت الهی است و باید شکر کنیم تا بقا و رشد داشته باشد!هم شکر عملی، هم شکر لفظی (به نظرم ناامیدی یا فراموش کردن یا عادی شدن اینکه این همه دو تا قدرت دنیا رو زدیم، خودش ناشکریه که متأسفانه داره تو یه سری گروه‌ها رواج پیدا میکنه).و جالبیش اینه میگن شکر عملی‌اش تلاش بی‌وقفه برای رسیدن به ایران قوی است!+پس درس‌هاتونو خوب بخونید.
undefined حضور در میدان وظیفه‌اش سنگین‌تر از قبله! و گفتن وظیفه است، خود این کلمه گویای اهمیتش هست.
undefined برام جالب بود بعد از حضور در میدان و اثرگذاریش بر روی مذاکره، به پویش جان فدای ایران اشاره کردن! که این هم از عناصر تأثیرگذار هست! یعنی یه پویشی که شاید خیلی‌هامون بهش توجه نکردیم، اثرگذار در مذاکره است!
undefined دستیابی به ایرانِ هرچه قوی‌تر از مسیر وحدت است (پس یکی از جهادهامون اینه که سعی کنیم با وجود اینکه داریم از دست یه سری‌‌ها حرص می‌خوریم، وحدت حفظ بشه).
undefined نگاه* تمدنی به ایران زیاد شده* و این معجزه است و دعوت کشورهای جنوبی به اینکه این معجزه رو ببینند و خواهری و برادری‌شون رو ثابت کنند و راهش اعراض از مستکبران.
undefinedدرباره جنگ و غرامت
undefined کشورهایی که ما را مورد حمله قرار دادند رها نمی‌کنیم.
undefined غرامت تک‌تک صدمات وارد شده.
undefined خون‌بهای شهیدان گرفته می‌شود.
undefined دیه جانبازان.
undefined ورود مدیریت تنگه هرمز به مرحله جدید!
#بیانات‌خوانی
undefined۲

۲۲۰

۲۲:۳۵

توصیه به آحاد ملت
undefined مراعات یکدیگر را داشته باشید! از ناحیه کمبودهایی که اثر طبیعی جنگ است (به نظرم هم میشه آثار روانی‌شو در نظر گرفت که باید در نظر بگیریم اطرافیان اضطراب دارن، ناراحتی دارن و باید همدلی‌ها بیشتر بشه، و دیگری بحث کمبود وسایل و برق و آبو… است که باید تو مصرفش حواسمونو جمع کنیم).
undefined آقا میگن به لطف تلاش‌های دولتی‌ها و نهادهای دیگر، کمبودهای دوران جنگ تا حد قابل قبولی مدیریت شده است. (این پاسخ محکمی به اونایی که به دولت بدبینن و باید گفت واقعاً این دولت تلاششو کرد تو جنگ کمبود غذایی و… نباشه!)
undefined بحث رسانه! و اینکه آقا رسماً و قاطع گفتن ترک بشه مواجهه با رسانه‌هایی که خیرخواه کشور نیستن(بچه‌های این لزوماً رسانه ایران اینترنشنال و اینها نیستا، ممکنه یه کانال خبری یا کانال دیگری هم شامل این بشه) یا حداقل با سوءظن فراوان با هر چیزی که ارائه می‌دهند برخورد کنیم!
undefined عزم قاطع انتقام خون شهدا رو در روح و قلب خود زنده نگه می‌داریم و پیوسته مترصد تحقق آن خواهیم بود!
#بیانات‌خوانی
undefined۲

۲۴۹

۲۲:۳۸

undefined و اما جمع‌بندی برای وظایف خودمان
undefined حضور در خیابان.
undefined حفظ وحدت.
undefined مراعات یکدیگر را داشته باشیم؛ چه از منظر همدلی روانی و معنوی و… و چه از منظر استفاده صحیح از منابع.
undefined رسانه‌هایی که خیرخواه کشور نیستند رو باهاشون خداحافظی کنیم.
undefined شکر کنیم بابت نعمتی که خدا به ما داده و شکر کنیم که قدرت گرفتیم.و شکر هم عملی دارد، هم لفظی و قلبی؛ شکر عملی‌اش رو هم گفتن تلاش بی‌وقفه برای رسیدن به ایران قوی!
undefined عزم قاطع انتقام خون شهدا را در قلب خود زنده نگه داریم و پیوسته بخواهیم که تحقق پیدا کند.
#بیانات‌خوانی
undefined۵

۳۰۹

۲۲:۴۰

۱۵ خرداد
امام کاظم (علیه‌السلام):
اجْتَهِدُوا فِی أَنْ یَكُونَ زَمَانُكُمْ أَرْبَعَ سَاعَات؛‏ سعی کنید در زندگی، زمان خود را به چهار بخش تقسیم کنید:
۱. سَاعَةً لِمُنَاجَاةِ اللَّهِ: بخشی را به راز و نیاز با خداوند متعال اختصاص دهید؛
۲. وَ سَاعَةً لِأَمْرِ الْمَعَاشِ: بخشی را هم به تلاش برای کسب روزی حلال اختصاص دهید؛
۳. وَ سَاعَةً لِمُعَاشَرَةِ الْإِخْوَانِ وَ الثِّقَاتِ الَّذِینَ یُعَرِّفُونَكُمْ عُیُوبَكُمْ وَ یُخْلِصُونَ لَكُمْ فِی الْبَاطِنِ: زمانی هم به معاشرت با برادران و اشخاص مورد اعتمادی بپردازید كه شما را از عیب‏هایتان آگاه می‌کنند و از صمیم قلب با شما یک‌رو هستند؛
۴. وَ سَاعَةً تَخْلُونَ فِیهَا لِلَذَّاتِكُمْ فِی غَیْرِ مُحَرَّمٍ وَ بِهَذِهِ السَّاعَةِ تَقْدِرُونَ عَلَى الثَّلَاثِ سَاعَات‏: زمانی را هم برای لذت‌های حلال و تفریح قرار دهید؛ که به کمک این بخش است که شما توان گذراندن آن سه بخش را خواهید داشت.
undefined۷

۹۸

۱۹:۰۰

۲۴ خرداد
thumbnail
undefined شما تماشاگر قابی از سومین جلسهٔ آموزش اتاق فکر ایرندل هستید!
undefined حلقهٔ مطالعهٔ کتاب «جمع‌ها و حاصل جمع‌ها»undefined نوشتهٔ علی صفایی حائریundefined با راهبری مرضیه عزیزیان
در این دوره، بچه‌های اتاق فکر قراره دو تا کتابِ «*جمع‌ها و حاصل جمع‌ها*» و «*به‌توان تشکیلات*» رو بخونن؛ با راهبری معاون کل تشکیلات، در گعده‌های هفتگی درمورد مطالب مقررشده برای اون هفته گفت‌وگو کنن؛ و ایرندل رو زیر ذره‌بینِ اندیشمندانِ تشکیلات اسلامی، حسابی موشکافی کنن.
undefined آسیب‌شناسی تشکیلات، بازنگری خودمون و اهداف‌مون از حضور در ایرندل، بالابردن مسئولیت‌پذیری و تعهد خودمون نسبت به ایرندل و اهدافش، و مرور راهی که اومدیم و راهی که پیش رو داریم، ما رو پای درسِ این کتابا نشونده.
undefined البته که توی این سفر، اتاق‌فکریا تنها نیستن و قراره بعد از اینکه یه دید کلی نسبت به مباحث پیدا کردن، دست بقیهٔ رفقای ایرندل هم بگیرن و این مسیر رو با هم طی کنن؛ به سمت قلّه.
• تو پای به ره درنِه و از هیچ مپرسخود راه بگویدت که چون باید رفت •
undefined پس بزنید بریم که راه، کلی حرف برای گفتن داره!
undefined۱۱

۸۷

۴:۲۷