کیوتام الان از خونه جنین اومدم
۲۱۲
۲۱:۱۲
صبح بخیر کیوتام
۱۹۵
۷:۳۳
من دارم الان صبحونه میخورم
۱۹۸
۷:۳۴
لقب برای من کیوت ایپاپ
بیبی ایپاپ
شیطون ایپاپ
برف ایپاپ
ملکه ایپاپ
گنگ ایپاپ 🥳چهره ایپاپ 
🥳۱
۲۶۴
۹:۲۰
ساعت دو بر میگردم ببینم کدوم لقب رو انتخاب کردید
۲۰۸
۹:۲۲
لقب رو انتخاب کردید
لقب کیوت ایپاپ 

۲۰۵
۱۰:۴۶
شب بخیر کیوتام 


۲۱۱
۲۳:۱۶
کیوتام بنظر شما رولم رو چی کنم
نودا
کیکا
یازگی تو سریال خواهران و برادران
ایلول تو سریال خواهران و برادران 🥳روژبین تو سریال وحشی
همین رزی
۱۸۷
۱۰:۵۶
بازارسال شده از "RZV"
@jdveiei ایدی لاریسای جندست برید زیر فوشش کنید
۱
۱۶:۲۵
بازارسال شده از "RZV"
بچه ها یه هیتر بدبخته که لاریساعه بعد اومده بود توی گروپ جدید من و اعضا رو از گپ پاک کرد و هیتر ایپاپه برید پارش کنید
۱
۱۶:۲۵