بیکـران♾️( حسین ابراهیمیان)
تهدید عجیب ترامپ علیه تیم مذاکرهکننده ایرانی در گفتگو با فاکس نیوز:
"اگر ایران تنگه هرمز را ببندد، مذاکرهکنندگان ایرانی نمیتوانند به کشورشان بازگردند."
#حسین_ابراهیمیان |بیـکـران
♾️ @bikarran ♾️ ☫
خیالتون راحت هیچی نمیشه دکتر پزشکیان تضمین داده با گفتگو ایران رو آباد میکنیم و انتقام میگیریم
اگرم مذاکرهکننده ها رو اسیر کنند پاسخ ما بیشتر آباد کردن ایران و همدلی است
اگرم مذاکرهکننده ها رو اسیر کنند پاسخ ما بیشتر آباد کردن ایران و همدلی است
۶۳۷
۲۰:۱۵
.
مذاکره با آمریکا،بن بست یا راهگشا!؟
+بررسی مذاکره ایران با آمریکا از ابعاد مختلف،خصوصا این مطلب که آیا از طریق حل مشکل با آمریکا میتوان زندگی مردم ایران را بهبود داد یا خیر!؟
لینک زیر برید تابه طور کامل این کلیپ رو ببینید
https://aparat.com/v/nqlym93
#آپارات
#حسین_ابراهیمیان |بیـکـران
♾️ @bikarran ♾️.
+بررسی مذاکره ایران با آمریکا از ابعاد مختلف،خصوصا این مطلب که آیا از طریق حل مشکل با آمریکا میتوان زندگی مردم ایران را بهبود داد یا خیر!؟
لینک زیر برید تابه طور کامل این کلیپ رو ببینید
https://aparat.com/v/nqlym93
#آپارات
۷۷۳
۲۰:۲۰
بیکـران♾️( حسین ابراهیمیان)
.
مذاکره با آمریکا،بن بست یا راهگشا!؟ +بررسی مذاکره ایران با آمریکا از ابعاد مختلف،خصوصا این مطلب که آیا از طریق حل مشکل با آمریکا میتوان زندگی مردم ایران را بهبود داد یا خیر!؟ لینک زیر برید تابه طور کامل این کلیپ رو ببینید
https://aparat.com/v/nqlym93 #آپارات
#حسین_ابراهیمیان |بیـکـران
♾️ @bikarran ♾️ .
۷۴۶
۲۰:۲۰
نویسنده و گوینده: حسین ابراهیمیان
۱.۳K
۲۰:۲۷
من از این تیم مذاکره کننده نمیگذرم،دنیا و آخرت باهاتون کار داریم که اینطور با عزت مردم وانقلاب و کشور میخواید بازی کنیدلعنت بر مذاکره ی با آمریکا که اسمش هرچی باشه مبارزه نیست
۵۹۵
۷:۲۸
+دکتر پزشکیان میفرمایند وقتی میجنگی باید پای لرزش هم بشینی
انگار ماها جنگ طلب بودیم وسط مذاکره حمله ور شدیم به یه کشور دیگه و رهبرشون رو ترور کردیماون ۲۰میلیون بشکه نفت هم مال مردمه و وظیفه شماست خرج امنیت کنید،در ضمن ۲۰میلیون بشکه نفت میشه پول ده روز فروش نفت که باهاش اون شاهکار رو خلق کردند بچه های هوافضا،شما با پول دوسال نفت برای مردم چیکار کردی!؟
رئیس شوری دانش آموزی هم باشی نباید اینطور تحلیل کنی چه برسه به رئیس جمهور .....
۶۲۰
۷:۲۹
اینجانب در حد اندک بضاعت علمی خویش تنها راهکار برای جلوگیری از امضای این تفاهمنامه را اقدام قوۀ مقننه در کنار گذاشتن پزشکیان از قدرت و اقدام قوۀ قضائیه برای محاکمۀ اعضای گروه مذاکرهکننده میدانم به دلایلی که در ادامه بیان میشود.
امید چندانی ندارم که شعارها و مطالباتِ شما تودههای مردم در خیابان بتواند دولتمردان عاشقپیشه و دلباختۀ غرب را هدایت کند و روحیۀ تسلیمناپذیری و مبارزه با ظالمان غرب را بهشیوۀ امامین انقلاب در ایشان زنده کند.
#بازگشت_به_نظر_رهبری
۵۹۲
۷:۲۹
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
+خوب از این به بعد یاد میگیرند آتیش کشتار که بالا بره ایران پاسخ موشکی که نمیده هیچی تازه میاد پای میز مذاکره «این حرف ایشون دیگه مصدری اختلال محاسباتی بود
۷۶۴
۷:۳۰
۸۰۹
۷:۳۲